SPECJALISTA DS MARKETINGU I ADMINISTRACJI Chełmno oferta pracy KONKRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS MARKETINGU I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw administracyjnych, administracyjnych w firmie, koordynacja działań marketingowych
Data publikacji: 2020-06-09
Lokalizacja: Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KONKRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 15A, 86-200 Chełmno, powiat: chełmiński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw administracyjnych, administracyjnych w firmie, koordynacja działań marketingowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS MARKETINGU I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełmno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chełmiński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0404
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełmno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Chęci do pracy i zaangażowanie, skrupulatność, dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy:
KONKRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 8751524191
danePracodawcy_regon: 34055598000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 15A, 86-200 Chełmno, powiat: chełmiński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: chełmiński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0404
Gmina pracodawcy: Chełmno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełmno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0983066
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 15A
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż wyrobów farmaceutycznych i medycznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.06.2020
Oferta pracy ważna do: 07.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b56df1ddea39bd67d5520c52d38218f7
Podobne oferty pracy
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; zamawianie towarów od dostawców i dbanie o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego
BUDKO COMPANY Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Piaseczno (mazowieckie)
- formalno-rachunkowa kontrola dokumentów finansowych dotyczących projektów- sporządzanie przelewów i przesyłanie ich do banku w systemie elektronicznym- bieżąca analiza i weryfikacja zapisów księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych odnoszących się do projektów- bieżąca analiza realizacji budżetów projektów w zakresie zaplanowanych kosztów i przychodów
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2019-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; praktyczna znajomość MS Office; zakres obowiązków: nawiązywanie kontaktów biznesowych z potencjalnymi klientami firmy; umiejętność telefonicznego przedstawienia oferty nowym Klientom, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, kreatywne podejście do sprzedaży i obsługi klienta; tworzenie baz marketingowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-15 - Gliwice (śląskie)
przygotowanie i realizacja zamówien publicznych zgodnie z założeniami ustawy oraz postępowań bezprzetargowychkoordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postepowania przetargowego i bezprzetargowegoprowadzenie, uzupełnianie i archiwizacja dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji z postępowań bezprzetargowych
SPZOZ Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie - 2017-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
- praca biurowa przy sporządzaniu kosztorysów - wymagana umiejętność wykonywania kosztorysów budowlanych( budownictwo ogólne )
P.R.B. Budomal Artur Leśniak - 2018-07-04 - Łódź (łódzkie)
Brak danych
Agro-Rydzyna Sp. z o.o. - 2017-12-28 - Jastrowie (wielkopolskie)
sprzedaż artykułów budowlanych i metalowych, rozładunek i załadunek towarów , dowóz do klienta.
Gawlik Mariusz "BUD - MET" - 2020-07-13 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)
nadzór i kontrola nad bieżącymi sprawami związanymi z ochroną środowiska i gospodarką odpadami
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Mierzenie efektywności działań marketingowych, opracowanie propozycji strategii i planów marketingowych.
kontakt przez PUP - 2020-08-11 - Gdynia (pomorskie)
Prace administracyjne
CWS-boco Polska Sp. z o.o. - 2019-04-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
odpowiedzialność za bezpieczeństwo użytkowania, stan techniczny i porządkowy osiedla Spółdzielni, przygotowanie przetargów na zadania techniczne i eksploatacyjne, umiejętność kierowania zespołami pracowników, nadzór i koordynowanie realizacji zadań przez firmy zewnętrzne , koordynowania i nadzorowanie pracy konserwatorów,
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "POŁUDNIE" - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo w zakresie udzielania pożyczek, zakładanie rachunków, obsługa kasowa.
SKOK Jaworzno - 2018-02-07 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji z kontrahentami-kompleksowa obsługa klienta w zakresie oferowanych usług oraz sprzedaż akcesoriów-ofertowanie i fakturowanie-prowadzenie dokumentacji sprzedażowo- magazynowej
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2019-05-08 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Poszukiwanie dotacji zgodnych ze strategią rozwoju firmy, pisanie i kompletowanie wniosków dotacyjnych, tworzenie , planowanie harmonogramów i biznesplanów,obsługa i rozliczanie projektu.
ARFEN POLSKA Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowanie pozytywnego wizerunku Spółki
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-02-12 - Kawczyn (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Mleczówka (mazowieckie)
j.w
Stegmann Polska Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji jednostki urzędu, opracowywanie planu dochodów i wydatków urzędu, prowadzenie analityki dochodów urzędu i in.
Urząd Gminy w Wilkowie - 2016-11-29 - Wilków (lubelskie)
PRACE ADMINISTRACYJNE ZWIĄZANE Z LEGALIZACJĄ POBYTU I ZATRUDNIENIA CUDZOZIEMCÓW, PROWADZENIE RAPORTÓW, KONTAKT Z FIRMAMI MIĘDZYNARODOWYMI. Praca w godz. 8-16
Megastaff Sp. z o.o. - 2020-07-16 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
prace biurowe, kontakt z klientem
HADES FINANSE SP. Z O.O. - 2015-11-27 - Lubin (dolnośląskie)
Księgowanie, sporządzanie list płac, rozliczanie ZUS
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Piekary Śląskie (śląskie)
MEBLE.PL S.A. JEST FIRMĄ DZIAŁAJĄCĄ W BRANŻY MEBLOWEJ. SPRZEDAŻ PROWADZI ZARÓWNO ONLINE JAK I STACJONARNIE W SIEDZIBIE FIRMY. OBECNIE POSZUKUJE KANDYDATÓW NA DWA STANOWISKA: DO SPRZEDAŻY STACJONARNEJ (SHOWROOM) ORAZ DO SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJIDBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMIUDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓWWYMAGANIA:DOŚWIADCZENIE W PRACY Z KLIENTEMBARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACYZAANGAŻOWANIE W PRACĘ ZNAJOMOŚĆ BRANŻY MEBLOWEJ MILE WIDZIANAOFERUJEMY:STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIEMOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGOWYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA
MEBLE.PL - 2018-07-09 - Rzeszów (podkarpackie)
DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW, UTRZYMANIE STANDARDÓW HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W SALONIE SPRZEDAŻY; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-mail alina.dewerenda (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- prace konstrukcyjne z zakresu elektroniki, projektowanie układów analogowych i cyfrowych, PCB- montaż i uruchamianie urządzeń prototypowych- naprawy urządzeń elektroniki / automatyki okrętowej- obsługa oraz wsparcie dla zespołów serwisowych prowadzących prace na statkach - koordynacja napraw i zamówień podzespołów elektronicznych / urządzeń
STEMOR Jan Trzaska Sp. K. - 2017-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie, min. rok doświadczenia, znajomość przepisów prawa w określonej dziedzinie, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, sumienność. Ogólny zakres obowiązków: obsługa kadrowa pracowników, realizacja procesów personalnych w zakresie zatrudniania, zmiany warunków, rozwiązywania umów o pracę, świadectw pracy, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: kadry (at) biuro-strzalka.pl
KADRY I BHP STRZAŁKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-09 - Rybnik (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Białystok (podlaskie)
wyszukiwaniem potencjalnych kandydatów do pracy, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i instytucjami pośrednictwa pracy, przeprowadzanie wstępnego wywiadu telefonicznego z Kandydatami, uczestnictwo w przyjęciu do pracy kandydata wybranego w wyniku procesu rekrutacyjno-selekcyjnego, prowadzenie dokumentacji procesu rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy
AG Holding Sp. z O.O. KRAZ 17374 - 2018-07-18 - Gdynia (pomorskie)