SPECJALISTA DO SPRAW TELEMARKETINGU Gliwice oferta pracy COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW TELEMARKETINGU
Wynagrodzenie: 2 250 - 2 758 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; praktyczna znajomość MS Office; zakres obowiązków: nawiązywanie kontaktów biznesowych z potencjalnymi klientami firmy; umiejętność telefonicznego przedstawienia oferty nowym Klientom, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, kreatywne podejście do sprzedaży i obsługi klienta; tworzenie baz marketingowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2019-07-15
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tarnogórska 149, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; praktyczna znajomość MS Office; zakres obowiązków: nawiązywanie kontaktów biznesowych z potencjalnymi klientami firmy; umiejętność telefonicznego przedstawienia oferty nowym Klientom, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, kreatywne podejście do sprzedaży i obsługi klienta; tworzenie baz marketingowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 2 758 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW TELEMARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 2 758 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Nazwa pracodawcy:
COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 15.07.2019
Oferta pracy ważna do: 14.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aa35bda832ef94545f6b0b5d301e385e
Podobne oferty pracy
obsługa inkasentów, wystawianie faktur, bieżąca rejestracja wpłat bankowych, windykacja należności za wodę i odbiór ścieków, zawieranie umów na dostawę wody, rozliczenie strat wody, rozliczanie energii na obiekty stacji uzdatniania wody i oczyszczanie, odnotowywanie wymiany wodomierzy u odbiorców, uzgadnianie sald z odbiorcami, dokonywanie ciągłej analizy i badań jakości wody i ścieków zgodnie z przepisami, sporządzanie sprawozdań do GUS, sporządzanie taryf, kalkulacja cen i stawek opłat za wodę i ścieki zgodnie z ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę, rejestracja nowo przyjętych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2015-12-17 - Buk (wielkopolskie)
Przeprowadzanie analiz rynku , opracowania strategi i planów marketingowych.
Rosso Group Sp.z o.o - 2017-12-06 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa partnerów handlowych i pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych i negocjowanie warunków umów z kontrahentami z Indii.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Sulmierzyce (łódzkie)
Dbałość o gospodarkę magazynową, zamawianie towarów, nadzór nad całością magazynu i sprzedażą, wprowadzanie dokumentacji rozchodów i przychodów do systemu, zarządzanie 4-osobową załogą.Wykształcenie min. średnie, min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. magazynowych, znajomość Pakietu Office, prawo jazdy kat. B
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-06-27 - Racibórz (śląskie)
Wykonywanie prac malaraskich, przygotowywanie podłoży pod malowanie.
Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane Hurtownia Materiałów Budowlanych i Pokryciowych Jacek Jezierski - 2019-04-29 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
Szkolenie BHP i inne szkolenia wstępne. Zapoznanie się ze specyfiką pracy w administracji rządowej w szczególności z funkcjonowaniek kancelarii, z zadaniami komórek organizacyjnych KPRM.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - sprzedaż kolonii i obozów, - obsługa rezerwacji obozów i kontakty z biurami podróży. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, premie, bezpłatny kurs językowy. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
badanie rynku oraz działań konkurencji. Realizacja planów sprzedażowych. Obsługa parametrów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów sprzedaż częśći, akcesoriów do pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Błonie (mazowieckie)
Prowadzenie działań sprzedażowych dla posiadanych Klientów zagranicznych i pozyskiwanie nowych Budowanie i rozwijanie relacji biznesowych z Klientami Bieżące wsparcie działań Managera Regionu Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy z Klientami Monitorowanie bieżących działań, nadzór nad terminowością i jakością realizowanych zamówień Analiza zagranicznych rynków oświetlenia
ES-SYSTEM S.A. - 2016-02-16 - Kraków (małopolskie)
1)diagnozowanie sprzętu komputerowego, sieci informatycznych LAN, konfiguracja urządzeń sieci LAN/WAN pracujących w szkole w zakresie administracji oraz dydaktyki,2)określenie parametrów uszkodzonych podzespołów oraz zasadność ich naprawy,3)w przypadku zasadności naprawy demontaż i montaż podzespołów,4)Instalacja systemów operacyjnych oraz oprogramowania na stacjach roboczych zgodnie z posiadanymi nośnikami i licencjami. Pomoc w przypadku problemów z instalacją oprogr. pomoc we wdrażaniu programów i nauka obsługi5)Konfiguracja urządzeń sieci LAN/WAN wykorzystywanych w szkołach6)Zabezpieczenia antywirusowe komputerów stosownie do posiadanego przez szkołę oprogramowania antywirusowego. Przywracanie sprawności zawirusowanego systemu.7)Podłączenie, instalacja i konfiguracja urządzeń komp
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2018-06-22 - Częstochowa (śląskie)
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W BIURZE RACHUNKOWYM:-SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCH (UMOWA O PRACĘ, ANEKSY, ZAŚWIADCZENIA O ZATRUDNIENIU, WNIOSKI URLOPOWE I INNE DOKUMENTY)-NALICZANIE PŁAC (WYNAGRODZENIA, EKWIWALENTY, ZASIŁKI, DODATKI I IN.) DLA PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH, ROZLICZENIOWYCH, IWA I INNYCH)-NALICZANIE ODPISÓW I ŚWIADCZEŃ Z ZFŚS,-ROZLICZANIE DELEGACJI,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH PFRONI IN.
DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE - 2017-12-07 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
stała komunikacja z klientem oraz rozwój relacji z klientem, udział w procesie rozwiązywania problemów, koordynacja przeoływu informacji w zakresie wynikających z problemów jakościowych, przygotowanie i zatwierdzenie dokumentacji PPAP w zakresie wymaganym przez klienta, udział w zespołach
HDS TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-30 - Zielona Góra (lubuskie)
- OBSŁUGA KLIENTA ZAGRANICZNEGO - PRZYGOTOWYWANIE UMÓW- TROSKA O WYSOKĄ JAKOŚĆ REALIZOWANYCH USŁUG - UDZIAŁ W SPOTKANIACH BIZNESOWYCH
TMS AUDIT - 2017-06-05 - Trzebownisko (podkarpackie)
dosprzedaż kanałów premium klientom TV satelitarnej
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa sprzetu nagłaśniającego,- realizacja dźwięku podczas imprez kulturalnych wewnętrznych i plenerowych.
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-08-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
profesjonalna obsługa klientów, realizacja polityki handlowej firmy, tworzenie ofert oraz negocjowanie warunków handlowych
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2017-05-10 - Kutno (łódzkie)
przygotowywanie elementów drewnianych, obsługa maszyn - pił, traków taśmowych, zbijanie palet
P.P.H.U. "Inter Arimar" A. Świrski - 2016-06-17 - Łobez (zachodniopomorskie)
ocena i skomentowanie dokumentacji projektowej pod względem jej zgoności z kontraktem; opiniowanie technologii realizacji robót budowlano-montażowych; sprawdzanie dokumentacji projektowej;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Bogatynia (dolnośląskie)
oferta subsydiowana skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: segregowanie garderoby,ocena uszkodzeń, naprawy krawieckie, pranie garderoby, prasowanie,skłądanie i pakowanie.
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Otwock (mazowieckie)
•TWORZENIE I ZAMYKANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH ORAZ KOOPERACYJNYCH.•TWORZENIE TECHNOLOGII, ZLECEŃ, DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH ZWIĄZANYCH Z PRODUKCJĄ PRZEMIAŁÓW, DEMONTAŻEM, POPRAWAMI.•ROZLICZANIE I ANALIZA ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH M.IN. POD WZGLĘDEM POPRAWNEGO ZUŻYCIA MATERIAŁÓW.•WYJAŚNIANIE RÓŻNIC POMIĘDZY RZECZYWISTYM A „WIRTUALNYM” ZUŻYCIEM MATERIAŁÓW.•ROZLICZANIE I ANALIZA STANÓW MATERIAŁOWYCH MAGAZYNU PRODUKCYJNEGO •ANALIZA I KONTROLA STANÓW MATERIAŁOWYCH ORAZ ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW
ZMM MAXPOL SPÓŁKA Z O.O. - 2018-11-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Staż dla osoby do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy, realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WERPraca w godz od 8 do 16.Zaznajomienie się z wewnętrznym i zewnętrznym obiegiem dokumentów i rodzajem produkowanych elementów, przygotowywanie dokumentacji do produkcji w oparciu o zamówienia klientów, tworzenie zamówień sprzedaży w programie, organizowanie eksportu pod kątem przygotowania dokumentacji od strony logistycznej, prowadzenie korespondencji handlowej w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kolbuszowa (podkarpackie)
obsługa zamówień klientów zagranicznych,przygotowywanie i przedstawiania ofert handlowych,nadzorowanie i windykowanie spłaty należności przez kontrahentów,reprezentowanie firmy na imprezach targowych za granicą i w kraju,kontakty z firmami spedycyjnymi,utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z kontrahentami,wystawianie faktur i dokumentów eksportowych,nadzorowanie dokumentacji związaną ze sprzedażą zgodnie z przepisami celnymi,tłumaczenie dokumentów,tłumaczenia ustne konsekutywne
Tomlab K. Tomera Sp.k. - 2017-06-01 - Ignatki (podlaskie)
- organizacja i koordynacja eventów - kontakt z agencjami reklamowymi, hotelami, artystami i innymi podwykonawcami- współpraca z partnerami i patronami- aktualizacja stron www i obsługa CMS- działania marketingowe i promocyjne- opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych,- tworzenie prezentacji,- współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami,- organizacja eventówPraca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-07-28 - Strzelinko (pomorskie)
Montaż i serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Zasilanie elektryczne urządzeń, wykonywanie pomiarów. Okablowanie automatyki i uruchamianie.Praca w Lublinie i okolicach.
KLIMA BUD PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE A. SZYMONIUK, R. ALBIN SPÓŁKA JAWNA - 2019-05-22 - Lublin (lubelskie)
Kierowca betonowozu, rozwożenie masy betonowej, obsługa pompy do rozkładania mieszanki betonowej
USŁUGI BUDOWLANE "WES-BUD PLUS" -SPÓŁKA CYWILNA W.FRYS, M.FRYS-ŻUREK - 2016-02-16 - Nowodworze (małopolskie)
praca w biurze, obsługa telefoniczna klientów ze Wschodu, pozyskiwanie nowych kontraktów, inne prace biurowe
H. HESSE KALTPROFILE + BEARBEITUNG GMBH & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-04-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Suwałki (podlaskie)