SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH(NR 0173) Bydgoszcz oferta pracy Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH(NR 0173)
Wynagrodzenie: od 2 685 PLN
Zakres obowiązków: - formalno-rachunkowa kontrola dokumentów finansowych dotyczących projektów- sporządzanie przelewów i przesyłanie ich do banku w systemie elektronicznym- bieżąca analiza i weryfikacja zapisów księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych odnoszących się do projektów- bieżąca analiza realizacji budżetów projektów w zakresie zaplanowanych kosztów i przychodów
Data publikacji: 2019-01-09
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- formalno-rachunkowa kontrola dokumentów finansowych dotyczących projektów- sporządzanie przelewów i przesyłanie ich do banku w systemie elektronicznym- bieżąca analiza i weryfikacja zapisów księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych odnoszących się do projektów- bieżąca analiza realizacji budżetów projektów w zakresie zaplanowanych kosztów i przychodów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 685 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH(NR 0173)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 685 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wyższe wykształcenie: ekonomia, finanse i rachunkowość, administracja lub pokrewne, wymagane min. 5 lat doświadczenia zawodowego związane z kalkulacją zobowiązań podatkowych z tytułu VAT, oraz prowadzeniem ewidencji księgowejwymagane doświadczenie w obliczaniu proporcji i podatku VAT, sporządzaniu tzw. rocznych korekt VAT od nabycia środków trwały,znajomość ustawy o rachunkowościznajomość SIMPLE
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Prof. Sylwestra Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt telefoniczny: 52 374 93 46 w godz. 6:30-14:30preferowany kontakt osobisty:CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe należy składać w Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy, ul. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, budynek 2.1, parter, pok. 27
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Prof. Sylwestra Kaliskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.01.2019
Data dodania oferty pracy: 09.01.2019
Oferta pracy ważna do: 23.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
W/g stanowiska.
P.P.U."JAMAR" Sp z o.o. w Kielcach - 2016-11-03 - Kielce (świętokrzyskie)
prace budowlane przy montazu rur osłonowych, wodociągowych, gazowych itp.
PHU "MOLDRÓG" Ryszard Przydatek - 2018-08-24 - Złotoryja (dolnośląskie)
produkcja mebli, głównie stołów i krzeseł (wyskokość wynagrodzenia do uzgodnienia)
Szaflarska Jadwiga Stolarstwo Meblowe - 2017-07-21 - Łękawica (małopolskie)
jw.
ANTENNA AUDIO LIMITED Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie działu kadr w bieżących pracach; Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracownikom; Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kadrowo-płacowej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, tj.: przygotowywanie umów o pracę, umów zlecenia, umów o dzieło, aneksów, porozumień, wypowiedzeń oraz świadectw pracy; Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników; Prowadzenie rejestru i kontrola urlopów pracowniczych; kontakt z pracodawca e-mailowy.
APATOR TELEMETRIA Sp. z o. o. - 2016-02-15 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klientów banku zgodnie ze standardami, realizowanie zadań przydzielonych wg. zakresu czynności na stanowisku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2019-02-14 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Tworzenie elementów metalowych
SACHER Obróbka Skrawaniem Metalu S.C. Lesław, Waldtraud, Piotr i Paweł Sacher - 2018-09-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
konwojowanie wartości, ochrona osób i mienia
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-08-10 - Komorniki (wielkopolskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru w magazynie, obieg dokumentów w magazynie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe EKODARPOL Zbigniew Zubala - 2017-01-11 - Dargomyśl (zachodniopomorskie)
ustalanie kryteriów kontroli jakości oraz współpraca przyprocesach wdrażania nowych produktów, w tym tworzeniedokumentacji jakościowej i instrukcji w celu zagwarantowaniaspełnienia wymagań jakościowych klientów zewnętrznych orazwewnętrznych, negocjacje z klientami oraz dostawcamiodnośnie warunków kontroli i odbioru produktów oraz procesów, nadzorowanie jakości produktów oraz procesów w czasieprodukcji, nowych uruchomień oraz podczas auditów produktu,procesu oraz auditów klienta, analiza reklamacji klientów,podejmowanie działań korygujących i doskonalących. trzy zmiany I. 06:00-14:00 II. 14:00-21:00 III.21:00-06:00
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-04-27 - Opole (opolskie)
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie reklamacji, współpraca z klientem, dostawcami i producentami, raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej, częste wyjazdy do klientów. Praca w godzinach 8-16.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
załądunek materiału wsadowego, zalewanie form odlewniczych, obsługa pieca łukowego, obsługa żeliwiaków, wytop żeliwa i staliwa
ODLEWNIA-RAWICZ SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI UKŁADOWEJ - 2017-11-16 - Rawicz (wielkopolskie)
Zakres obowiązków: Obsługa i pozyskiwanie nowych Klientów Prowadzeniekorespondencji i rozmów z Klientami Nawiązywanie i utrzymywaniedługofalowych kontaktów z Klientami Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń,reklamacji i zapytań od Klientów Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura.Wymagania: Wykształcenie min średnie Doświadczenie w pracy z Klientem Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientami Znajomość pakietu MSOffice (Excel, Word, PowerPoint) Zdolności interpersonalne i komunikacyjne Umiejętność stawiania priorytetów i rozwiązywania problemów Aktywność,zaangażowanie, bardzo dobra organizacja pracy, praca w Opolu,ul. Horoszkiewicza , w godz.9-17
OGIDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Prószków (opolskie)
Przygotowanie raportów w j. rosyjskim lub/i angielskim, usprawnienie procesu.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
wprowadzanie danych, wyszukiwanie ogłoszeń publicznych, praca przy komputerze
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Zambrów (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds, technicnzych, prace manualne związane zelektryką/elektroniką, montaż urządzeń elektronicznych, konfiguracja.
"EKO-MOTO " Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Częstochowa (śląskie)
ozyskiwanie nowych klientów i ich późniejsza obsługa, przygotowywanie ofert handlowych i ich prezentacja, przygotowywanie umów handlowych, badanie potrzeb rynkowych związanych z usługami, raportowanie zgodnie z obowiązującymi standardami do prezesa firmy, reprezentowanie firmy na zewnątrz.
Capital Work - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
praca
HORECA24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Główne zadania: - obsługa beneficjantów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie rozliczania projektów; - monitoring działań prowadzonych przez LGD, w tym monitoring małych projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD w szczególności dot. informowania o zrealizowanych projektach w ramach inicjatywy LEADER; - zadania w ramach rozliczania działalności LGD w ramach inicjatywy LEADER, przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji z zakresu rozliczania i monitoringu oraz sporządzanie sprawozdań na potrzeby Instytucji Pośredniczącej; - obsługa posiedzeń Komisji Rewizyjnej, w tym protokołowanie; - pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER; - ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR; - wykonywanie innych poleceń kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
przygotowanie umów dla pracowników oraz prowadzenie ich aktosobowych, przygotowywanie raportów, zestawień i analizdotyczących spraw kadrowych, bezpośredni kontakt i praca zinstytucjami PIP i PFRON, rozliczanie i ewidencja czasu pracy (listyobecności, urlopy, zwolnienia lekarskie), obsługa kadrowapracowników (umowy o pracę, zaświadczenia, sporządzaniedruków Rp-7), prowadzenie ewidencji podróży służbowych orazgospodarki samochodowej, codzienny odbiór korespondencji doBanku, wprowadzanie i rozliczanie faktur
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2017-07-13 - Szczekociny (śląskie)
- Utrzymywanie kontaktów i współpracy z odbiorcami,- Prowadzenie dokumentacji handlowo-eksportowej, - Zarządzanie zamówieniami zagranicznymi oraz ich nadzór.
POL-HUN M. Bielska Spółka Jawna - 2017-11-06 - Koluszki (łódzkie)
• Obsługa i kontakt z klientami,• Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,• Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,• Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,• Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,• Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ W ZAWADZKIEM - 2019-01-04 - Zawadzkie (opolskie)
Prowadzenie postępowań przetargowych oraz zamówień publicznych powyżej 30 tyś. euro zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. - 2015-11-23 - Częstochowa (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Negocjowanie najkorzystniejszych pod względem cen i jakości wyrobów metalowych i zamków, łączników i armatury oraz dodatkowego wyposażenia hydraulicznego, grzejników gorącej wody, intalacyjnego sprzętu sanitarnego: rur, złączek, uszczelek, zaworów, trójników, rur gumowych. Negocjowanie najkorzytniejszych pod względem cen i jakości narzędzi tj. młotki, piły, wkrętaki oraz pozostałych narzędzi ręcznych. Wyszukiwanie i analiza ofert dostawców z Indii, Bangldeszu i Pakistanu, a następnie kontakty z przedstawicielami tych firm i ustalanie warunków transakcji. Utzymywanie kontaktów oraz doskonalenie relacji ze sprawdzonymi dostawcami i sprzedaży online w j. angielskim, urdu, panjabi i/lub hindi, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy w związku z tym znajomośc języka angielskiego, urdu, panjabi i /lub hindi jest warunkiem koniecznym dla kandydata. Wykształcenie wyższe, kierunek handel i marketing. Doświadczenie zawodowe 2 lata na w/w stanowisku pracy. Znajomość języka obcego urdu, panjabi i/lub hindi, angileski. Dobra znajomość branży sprzedży wyrobów metalowych oraz sprzętu i wyposażenia hydraulicznego i grzewczego.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie podatkowe oraz płacoweprowadzenie ksiąg rachunkowychsporządzanie raportów i sprawozdań dla Zarządu
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
telefoniczna obsługę klienta, obsługa zamówień, przygotowywaniespecyfikacji do faktur, kompletowanie i archiwizację dokumentów, dbanie o kontakty z klientami, dbanie o wizerunek firmy.
JARO-MAX SP. Z O.O. SP. K. - 2018-10-02 - Murów (opolskie)
Praca w księgowości. Sporządzanie list płac i dokumentów z wynagrodzeniem oraz miesięcznych deklaracji dot. podatku dochodowego od osób fizyczny i deklaracji ZUS
Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu - 2017-08-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)