SPECJALISTA DS. LOGISTYKI W TRANSPORCIE KRAJOWYM Rudunki oferta pracy Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI W TRANSPORCIE KRAJOWYM
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie i organizacja transportu.Rozliczanie czasu pracy kierowców.Rejestracja danych w systemie.Ścisła współpraca z działem produkcji, sprzedaży, jakości.
Data publikacji: 2020-05-28
Lokalizacja: Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-700 Rudunki 25, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie i organizacja transportu.Rozliczanie czasu pracy kierowców.Rejestracja danych w systemie.Ścisła współpraca z działem produkcji, sprzedaży, jakości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI W TRANSPORCIE KRAJOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rudunki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: aleksandrowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0401
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Aleksandrów Kujawski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska
danePracodawcy_nip: 8911013721
danePracodawcy_regon: 91016905100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Adres pracodawcy:
87-700 Rudunki 25, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: aleksandrowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0401
Gmina pracodawcy: Aleksandrów Kujawski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rudunki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0857551
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242108
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 28.05.2020
Oferta pracy ważna do: 28.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ad3cc18b0db4efed2444af8dbca07995
Podobne oferty pracy
oferta stażu dla osób powyżej 30 r.ż - obsługa klientów w procesie upadłości
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
m.in. pomaganie i oferowania fachowego doradctwa przez telefon i e-mail klientom Thomson Reuters z zakresu programów komputerowych firmy Thomson Reuters;rozwiązywanie problemów związanych z zakupioną aplikacją, zapewnienei profesjonalnej obsługi klientów poprzez system CRM-Service Cloud
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-01-05 - Gdynia (pomorskie)
g
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów z zakresu relaksacji i refleksologii. Umowa o pracę na czas określony 1 rok. Praca na dwie zmiany: 10;00-18:00, 14:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Korekta i przygotowanie techniczne materiałów do druku.1) realizowanie zadań wydawniczych związanych z promocją jednostki oraz przedsięwzięciami spoza planu naboru;2) wykonywanie korekty - eliminacja błędów literowych, ortograficznych i interpunkcyjnych, sprawdzanie, czy osoba odpowiedzialna za skład naniosła w tekście zmiany z zakresu redakcji merytorycznej i technicznej, dokonywanie ewentualnych poprawek;3) wprowadzenie poprawek redakcyjnych i korektorskich w wersji elektronicznej z wykorzystaniem programów komputerowych do edycji tekstów i do składu;4) druk materiałów niskonakładowych;5) prowadzenie ewidencji wykonanych prac i zużytych materiałów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-09-14 - Legionowo (mazowieckie)
Sporządzanie zamówień wg obowiązujących procedur, tworzenie zamówień na podstawie analiz dotyczących stanów magazynowych, monitorowanie realizacji zamówień i stanów magazynowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera, umiejętności interpersonalne. Tel.: 95 755 49 00/602 104 604 Bogdan Łankowski.
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Sulęcin (lubuskie)
Sprzedaż produktów bankowych, realizacja określonych planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów, doradztwa w zakresie produktów bankowych, bieżąca obsługa.
Adamczuk - Serwis Finansowy Grzegorz Adamczuk - 2016-11-30 - Wyszków (mazowieckie)
Obsługa komputera. Telefoniczne pozyskiwanie darczyńców.Praca od pn-pt. 8.00-16.00
Fundacja "Szlachetny Bohater" - 2019-12-19 - Września (wielkopolskie)
wspieranie procesów selekcji dostawców
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Radomsko (łódzkie)
Obsługa klienta, realizacja zamówień.
Firma Relax Beata Sobol - 2019-10-11 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w Kutnie-rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów.Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramownia systemowego,użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych.Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników.Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania.Czuwanie nad poprawnym przepływem zgłoszeń.Dokumentowanie wykonanych modyfikacji w systemch.
SII Sp. z o.o. Warszawa - 2016-06-28 - Kutno (łódzkie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA SPÓŁKA Z O.O. należąca do międzynarodowego koncernu SGL GROUP THE CARBON COMPANY globalnego lidera w zakresie produkcji wyrobów z węgla i grafitu poszukuje kandydata/kandydatki do pracy na stanowisku:SPECJALISTA DS. PERSONALNYCHMiejsce pracy: Nowy SączKLUCZOWE ZADANIA:- Prowadzenie całości spraw związanych z rekrutacją i zatrudnianiem pracowników- Wprowadzanie i aktualizacja zapisów w programie kadrowo-płacowym- Prowadzenie oraz archiwizowanie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej- Przygotowywanie zestawień, raportów i analiz personalnych- Realizowanie planów szkoleniowych oraz organizowanie spotkań informacyjno-instruktażowychWYMAGANIA:- Wykształcenie wyższe o profilu zarządzanie personelem, socjologia lub pokrewnym- Doświadczenie - 2 lata pracy w dziale personalnym, APT lub firmie świadczącej usługi kadrowo-płacowe- Bardzo dobra znajomość regulacji z zakresu prawa pracy- Umiejętność organizacji pracy ze szczególnym uwzględnieniem właściwego ustalania priorytetów- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średniozaawansowanym B2- Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych oraz programu Excel- Gotowość do wyjazdów służbowych i pracy w nadgodzinach (sporadycznie)- Wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracyFIRMA OFERUJE:- Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowej firmie- Stabilne miejsce pracy z motywacyjnym wynagrodzeniem i możliwościami rozwoju- Wysokie standardy kultury organizacyjnej akcentujące zaangażowanie i innowacyjność-Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV)do dnia 27.03.2018 roku drogą e-mailową na adres:Elzbieta.Dzien (at) sglgroup.comOsoby aplikujące na stanowisko proszone są o umieszczenie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami)."
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA Sp. zo.o. - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
- przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych i biznesowych- przygotowywanie ofert do tematów przetargowych- bieżąca obsługa klientów
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-12-07 - Mielec (podkarpackie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; prawo jazdy kat. B; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; znajomości technik sprzedaży oraz podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu i e-marketingu, umiejętności budowania długofalowych relacji z klientem, komunikatywność, mile widziane: doświadczenia w branży deweloperskiej lub w sprzedaży nieruchomości, znajomość zagadnień prawnych i organizacyjnych sprzedaży nieruchomości; zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów, prezentacja oferty nieruchomości, utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami, wykonywanie prac administracyjno - biurowych zgodnie z zapotrzebowaniem, prowadzenie strony internetowej oraz facebooka w zakresie oferowanych nieruchomości, współpraca z pozostałymi działami firmy oraz biurem notarialnym, sporządzanie zestawień, dokumentów oraz sprawozdań; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
WEKTOR INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-02 - Gliwice (śląskie)
obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjacja ofert handlowych, realizacja zadań sprzedażowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami (wymagany język angielski).
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-11-20 - Lubin (dolnośląskie)
specjalizacja w sprzedaży asortymentu oferowanego przez spółkę, z zakresu higieny i utrzymania czystości; rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami; rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych klientów na produkty/rozwiązania z zakresu higieny i utrzymania czystości; wprowadzanie produktów z oferty (higiena i utrzymanie czystości) do innych branż poza już obsługiwane przez spółkę;wsparcie merytoryczne z zakresu zasad utrzymania czystości i higieny, zarówno dla klientów spółki jak i handlowców; realizacja założonych planów sprzedażowych
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)
wyszukiwanie firm, tworzenie ofert, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Dąbrowa (mazowieckie)
Zapoznanie z organizacją pracy w firmie.Zapoznanie z zakresem pracy na stanowisku.Ocena uszkodzeń i określenie sposobu wykonania naprawy.Przygotowywanie opon i dętek do naprawy lub regeneracji.Obsługa maszyn i urządzeń stosowanych w procesie wulkanizacji.Odpowiedni dobór materiałów do wykonania napraw.Kontrolowanie jakości wykonanej pracy.Dbanie o czystość na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Brzeźnio (łódzkie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2016-03-01 - Andrespol (łódzkie)
PRACA W HIPERMARKECIE, OBSŁUGA KLIENTÓW, KASY
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie min. średnie, wymagana dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość gospodarki magazynowej oraz zagadnień księgowych, znajomość programu Excel (tworzenie tabel przestawnych), osoba aplikująca na ww. stanowisko powinna posiadać umiejętności matematyczne, zdolność analitycznego myślenia i samodzielnie rozwiązywać napotkane problemy, 1 zmiana: 8-16
PPUH WOSEBA Sp.zo.o - 2017-02-27 - Odolanów (wielkopolskie)
- bezpośredni kontakt z klientami w języku angielskim i języku azerskim- poszukiwanie producentów- konsultacja, dokonywanie transakcji
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Łódź (łódzkie)
wg zakesu czynności
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów angielsko i tureckojęzycznych- kontkat z klientem ( e-mail, telefon )- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
obsługa w biurze rachunkowym podatników rozliczających się na podstawie ksiąg handlowych
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Ciechanów (mazowieckie)
koordynowanie nowych pracowników w ramach projektu, wsparcie dla pracowników zagranicznych, tłumaczenia językowe
SOLTREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)