SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Mielec oferta pracy SYSTEM DATA SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych i biznesowych- przygotowywanie ofert do tematów przetargowych- bieżąca obsługa klientów
Data publikacji: 2018-12-07
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: SYSTEM DATA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 42, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych i biznesowych- przygotowywanie ofert do tematów przetargowych- bieżąca obsługa klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : komunikatywność[Umiejętność 1] : znajomość sprzętu IT[Inne] : - chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności- samodzielność na powierzonym stanowisku- chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych- otwartość na wiedzę i nowe umiejętności- dyspozycyjność- umiejętność efektywnej pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: SYSTEM DATA SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 42, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mailowy:REKRUTACJA (at) SYSTEMDATA.PL
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 42
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.12.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem: • prowadzenie firmowych serwisów internetowych• umiejętność obsługi wybranego programu graficznego.• współpraca z agencjami reklamowymi oraz drukarniami• współudział w opracowywaniu akcji wspierających sprzedaż.• przygotowanie stoisk firmowych w związku z udziałem w wystawach, targach, pokazach itpWykształcenie wyższe. Umiejętności graficzne - grafik komputerowej.
GRAVIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-10 - Lublin (lubelskie)
wymagania: wykształcenie min. zawodowe (kierunek bez znaczenia), mile widziana znajomość branży meblarskiej, mile widziana znajomość programu SUBIEKT, dobra znajomość obsługi komputerazakres obowiązków: dbanie o wizerunek salonu meblowego, sprzedaż produktów (łóżka, materace), pozyskiwanie klientów
EKOSYSTEM Sławomir Glazik, GLAZPOL Sławomir Glazik - 2018-08-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Obsługa klientów zagranicznych
FIRMA "AdamS" Henryk Pędzich - 2016-02-15 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta. Realizacja i koordynacja zamówień (branża meblowa)
IGLODAR Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Gdańsk (pomorskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
EFEKTYWNA REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW PRZY ZAPEWNIENIU WYSOKIEJ JAKOŚCI OBSŁUGI. DZIAŁANIE ZGODNIE Z SYSTEMEM JAKOŚCI I SYSTEMATYCZNEGO ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKIEM, SYSTEMEM BHP ORAZ SYSTEMEM KONTROLI POCHODZENIA PRODUKTU FSC. KONTROLA POPRAWNOŚCI DANYCH WPROWADZANYCH DO BAZY KLIENTÓW. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW.KONTROLA ALOKACJI NA WYBRANYCH RYNKACH / W ODNIESIENIU DO PRZYPISANYCH KLIENTÓW.KOORDYNACJA TERMINÓW PRODUKCJI WE WSPÓŁPRACY Z DEPARTAMENTEM DS. PLANOWANIA PRODUKCJI. WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW WYWOZOWYCH, SPORZĄDZANIE ŚWIADECTW POCHODZENIA BĄDŹ WNIOSKÓW O WYDANIE ŚWIADECTW POCHODZENIA. SPRAWOWANIE KONTROLI NAD NALEŻNOŚCIAMI OD PRZYPISANYCH KLIENTÓW - WSPÓŁPRACA Z DEPARTAMENTEM KSIĘGOWOŚCI. WYSTAWIANIE WNIOSKÓW O FAKTURĘ, NOTĘ KREDYTOWĄ/DEBETOWĄ.
MONDI ŚWIECIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-25 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń pracowników,prowadzenie dokumentacji pracowniczej,sporzadzanie dokumentacji ubezpieczeniowej.kontakt tel. 609 558 708
F.U.H. JAR-POL Jarosław Szymkiewicz - 2018-03-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Aktywna sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, kontakt z obecnymi klientami.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Prace murarskie
"DEVELOPER WASILEWSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-21 - Grajewo (podlaskie)
Przystosowanie firmy do bieżących wymogów prawnych w zakresie BHP oraz ochrony środowiska. Utrzymanie ciągłości procesu produkcji poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych. Przeprowadzanie szkoleń pracowników w wymienionym zakresie obowiązków. Tworzenie wewnętrznych regulaminów BHP.
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2017-05-29 - Kolbuszowa (podkarpackie)
- kontakt z klientem zagranicznym rynku wschodniego oraz Stanów Zjednoczonych i Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Więckowice (małopolskie)
Mechanik z uprawnieniami elektrycznymi, 5 lat doświadczenia, uprawnienia SEP gr. I, II i III E, praktyczna znajomość budowy silników, obsługa MS Office, bardzo dobra organizacja pracy. Charakterystyka pracy: praca przy urządzeniach prądotwórczych, udział w pracach serwisowych silników spalinowych gazowych oraz agregatów prądotwórczych. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy patrycja.porebska (at) neoenergy.pl.
NEO ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Świerklany Górne (śląskie)
Transport krajowy.
TRANSPORT SPEDYCJA Urszula Obrycka - 2016-11-04 - Grajewo (podlaskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Jasień (kujawsko-pomorskie)
badania nieniszczące spoin, praca w terenie na obiektach.
"HPR - TKJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
ewidencja sprzedaży, realizacja zadań z zakresu obsługi finansowo-księgowej, sporządzanie list płac, oraz naliczanie świadczeń z ubezpieczenia społecznego, sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, realizacja zadań z zakresu rozliczenia ZFŚS, naliczanie ZFŚS, rozliczanie i refundacja wydatków
Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca - 2017-03-31 - Miłków (dolnośląskie)
Prace kelnera
NATURA TOUR Sp. z o.o. - 2016-08-18 - Jastarnia (pomorskie)
- Współudział w kształtowaniu strategii PR firmy, redagowanie informacji prasowych oraz tekstów i notatek wykorzystywanych w działalności marketingowej Pracodawcy, Współpraca z Partnerami firmy, a w szczególności firmami informatycznymi przedsiębiorstwami, stowarzyszeniami i jednostkami naukowymi, współpraca z mediami w obszarze patronatów medialnych. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia w realizacji projektów PR. Wymagana umiejętność pisania i redagowania tekstów. Wymagany wysoki poziom samodzielności, operatywności i komunikatywności. Wymagan dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt wyłącznie e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
•obsługa klienta – międzynarodowej firmy ubezpieczeniowej•rejestracja nowych umów w bazie danych•prowadzenie, aktualizacja i dokonywanie zmian w umowach•przygotowanie dokumentacji i generowanie dokumentów (dokumenty programowe, listy itp.)•kontrola (przegląd) umów terminowych•rozwijanie i utrzymywanie dobrych relacji z członkami zespołu i przedstawicielami klienta
Infosys BPO s.r.o. - 2015-12-30 - Czechy (Czechy)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Opoczno (łódzkie)
bardzo dobra znajomść i umiejętność stosowania przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,praktyczna znajomość rozliczania czasu pracy w różnych systemach, tworzenie tabel, zestawień, sprawozdań w programach, obsługa programów kadrowo-płacowych, prowadzenie spraw socjalnych
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej, ofert handlowych, zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji, negocjacje handlowe
"KSM-SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Lubaczów (podkarpackie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2016-08-18 - Łubiana (pomorskie)
zarządzanie oraz nadzór nad obecnymi oraz nowo nabytymi nieruchomościami; dekretowanie oraz księgowanie dokumentów finansowych; bieżące oraz roczne rozliczanie finansowe nieruchomości; zarządzanie kontami bankowymi właścicieli nieruchomości oraz najemców; nadzór i koordynację działań konserwatora oraz ekipy sprzątającej; identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z zarządzanymi nieruchomościami; bieżący kontakt z Najemcami i Właścicielami nieruchomości
KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie osób do egzaminu na prawo jazdy
OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW "SPEED" - 2016-07-01 - Bełchatów (łódzkie)
weryfikacja ,rejestrowanie i księgowanie dokumentów,-uzgadnianie kont w systemie finansowo-księgowym,-rozliczanie w zakresie ZFŚS,-przygotowywanie dyspozycji zapłat,-rozliczenia z pracownikami(podróże służbowe, zaliczki)-księgowanie wyciągów bankowych i rejestrów kasowych,-uzgadnianie i potwierdzenia sald,,-zapewnienie zgodności zapisów księgowych z przepisami podatkowymi,
SF-FILTER sp. z o.o. - 2017-08-09 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt telefoniczny z dyrektorami placówek edukacyjnych: szkół, przedszkoli, bibliotek, domów kultury - prezentacja i sprzedaż książek edukacyjnych
GLOBUS, BANIAK JAROSŁAW - 2016-01-26 - Tychy (śląskie)