SPECJALISTA DS. LOGISTYKI Szczecin oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Racjonalne gospodarowanie mieniem oraz środkami budż. na inwestycje, remonty, wyposażenie i działalność statutową jedn.;Realizacja wydatków zgodnie z przepisami Ust.Prawo zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;Prowadzenie gospodarki materiałowej, obsługi transportowej oraz dokum.;Udział w pracach komisji przetargowej;Organizacja dozoru obiektów WK OHP i nadzór nad jego realizacją.Kontrola merytoryczna dokumentacji finansowej ZWK oraz jedn. podległych.
Data publikacji: 2020-01-08
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Racjonalne gospodarowanie mieniem oraz środkami budż. na inwestycje, remonty, wyposażenie i działalność statutową jedn.;Realizacja wydatków zgodnie z przepisami Ust.Prawo zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;Prowadzenie gospodarki materiałowej, obsługi transportowej oraz dokum.;Udział w pracach komisji przetargowej;Organizacja dozoru obiektów WK OHP i nadzór nad jego realizacją.Kontrola merytoryczna dokumentacji finansowej ZWK oraz jedn. podległych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Szczecin
Adres pracodawcy:
Dworcowa 19, 70-206 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys / CV i list motywacyjny,kopie dokum. potwierdzających wykształcenie,kopie dokum. potwier. staż pracy, oraz dośw.zawodowe,podpisane oświadczenie o posiadaniu pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Szczecin
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data dodania oferty pracy: 10.01.2020
Oferta pracy ważna do: 20.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d7bb077f2c2e386de9462bfb9efda907
Podobne oferty pracy
Staż w firmie TOMCLEAN Program stażu do zapoznania w pokoju 35
kontakt przez PUP - 2020-07-28 - Kielce (świętokrzyskie)
utrzymanie ładu i porządku wokół basenu odkrytego oraz w jego otoczeniu, stosownaie się do instrukcji i zarządzeń wewnętrznych
kontakt przez PUP - 2021-04-09 - Libiąż (małopolskie)
Zakres zadań:- zapewnienie prawidłowości działań funkcji logistycznych i zaopatrzeniowych,- kontaktowanie się z dostawcami i klientami,- nawiązywanie pozytywnych relacji handlowych,- ewidencjonowanie i realizowanie zamówień od klientów,- bieżące kompletowanie i przekazywanie dokumentów zaopatrzeniowych,- ewidencjonowanie stanów magazynowych,- tworzenie zamówień na asortyment rotujący;
MEDSEVEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
– bieżąca obsługa klientów w siedzibie firmy oraz telefoniczna obsługa partnerów biznesowych i klientów końcowych;– tworzenie ofert handlowych i obsługa zamówień;– prowadzenie prezentacji sprzedażowych w siedzibie firmy i u klientów;– pozyskiwanie nowych klientów;– obsługa wysyłek kurierskich i pocztowych;- prowadzenie dokumentacji;
"PRIMA"-KOMPUTERY.SYSTEMY KOMPUTEROWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-dekretowanie i księgowanie faktur sprzedaży -prowadzenie i analiza rejestrów VAT-uzgadnianie sald z kontrahentami-obsługa bankowości elektronicznej-analiza sprzedaży
FAST S.A. - 2019-05-02 - Gdynia (pomorskie)
Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń reklamacji, rejestracja w systemie, udzielanie klientom informacji kompleksowej oraz pomocy technicznej. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Komunikatywność, odporność na stres. Kompetencje techniczne będą dodatkowym atutem. (znajomość j angielskiego będzie dodatkowym atutem).
Armatoora S.A. - 2017-06-29 - Nisko (podkarpackie)
obsługa klienta, rozkładanie, zamawianie, przyjęcie towaru
S.S.P - Piekarnia Ciastkarnia - Porzucek Grzegorz - 2018-11-14 - Jaraczewo (wielkopolskie)
obsługa terenów Wspólnot Mieszkaniowych,grabienie liści,zamiatanie chodników,pielenie,odśnieżanie
FAB Firma Administracyjno-Budowlana Robert Kowalewski - 2018-10-17 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
telefoniczna sprzedaż e usługi,aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, opieka i obsługa klienta biznesowego,nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, realizacja budżetów sprzedaży,
iDMK Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Poznań (wielkopolskie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Andrychów (małopolskie)
Przyjęcie turbosprężarki, rozbiórka, mycie, piaskowanie, diagnoza uszkodzeń, przygotowanie podzespołów do regeneracji, przekazanie do działu regeneracji i składania turbin.
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Radlin (śląskie)
prace biurowe,wypisywanie faktur
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Krężołek (świętokrzyskie)
ZAPEWNIENIE WYKONANIA I DOSTAWY USŁUG ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (HR) WEDŁUG OKREŚLONYCH UMÓW, ZAPEWNIENIE NAJLEPSZEJ JAKOŚCI USŁUG HR DLA KLIENTÓW WEWNĘTRZNYCH, ULEPSZENIE, USPRAWNIENIE I UPROSZCZENIE ISTNIEJĄCYCH PROCESÓW I PROCEDUR, NADZÓR NAD SZKOLENIAMI.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Zabierzów (małopolskie)
Wymagana wykształcenie średnie, min. rok doświadczenia, znajomość przepisów prawa w określonej dziedzinie, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, sumienność. Ogólny zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, zgłaszanie do ZUS pracowników, prowadzenie ewidencji nieobecności w tym: urlopów, zwolnień lekarskich, sporządzanie deklaracji PFRON, utrzymanie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi. Kontakt z pracodawcą telefonicznylub e-mailowy kadry (at) biuro-strzalka.pl
KADRY I BHP STRZAŁKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-05 - Rybnik (śląskie)
odbieranie poczty, telefonów, wprowadzanie faktur, kontakt z biurem rachunkowym
Auto Turbus Sp. z o. o. - 2021-05-20 - Bytom (śląskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; znajomość rynku materiałów budowlanych; doświadczenie w branży budowlanej; obsługa komputera oraz kasy fiskalnej; prawo jazdy kat.B; uprawnienia na wózek widłowy podnośnikowy; rozwijanie sprzedaży; nawiązywanie kontaktów handlowych; obsługa klientów kluczowych; wystawianie dokumentacji finansowych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
Sporządzanie dokumentów kadrowych, sporządzanie list płac, prowadzeniu teczek osobowych pracowników,obsługa PPK, zgłaszanie, wyrejestrowanie oraz aktualizowanie danych w programie Płatnik, sporządzanie deklaracji DRA, PIT, GUS i PFRON oraz utrzymywanie stałego kontaktu z klientami. Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych kilku podmiotów na raz. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30.
Gierusz i Wspólnicy Biuro Rachunkowe Sp. z o.o. - 2020-10-19 - Sopot (pomorskie)
Opracowywanie projektów i planów perspektywicznych w zakresie remontów obiektów sądu, nadzór i kontrola inwestycji i remontów, kompleksowe załatwianie spraw w zakresie prowadzonych procesów inwestycyjnych. Szczegółowe informacje nt. zakresu obowiązków oraz wymagań dot. kandydatów dostępne są na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie: www.lublin.so.gov.plOznaczenie konkursu: D.Kd.111-5/19
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2019-04-04 - Lublin (lubelskie)
organizacja pracy, nadzór nad profesjonalną obsługą klientów, zarządzanie pracownikami, kompleksowa administracja dokumentacji biurowej, szkoleniowej i firmowej, tworzenie zestawień, raportów oraz prezentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Piaseczno (mazowieckie)
tworzenie oraz koordynowanie projektów logistycznych na terenie Polski, Europy i WNP, kontakt z dostawcami oraz klientami w kwestiach związanych z przepływem towarów, tworzenie i przetwarzanie aktualnych raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Biała Podlaska (lubelskie)
Koordynowanie działań rekrutacyjnych oraz obsługa pracowników zagranicznych z Ukrainy i innych państw, wprowadzanie danych do komputera, obsługa urządzań biurowych, telefonu komórkowego, mediów społecznościowych i korespondencji papierowej oraz pomoc przy wypełnianiu dokumentów.
B2B PROF GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-06 - Skawina (małopolskie)
sporządzanie ofert, przygotowywanie produktów do sprzedaży, pozyskiwanie kontrahentów, sprzedaż produktów, kontrola nad terminowością wykonania zleceń
kontakt przez PUP - 2021-04-20 - Koło (wielkopolskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw gorących z kuchni indyjskiej i bengalskiej, głównie potraw wegetariańskich i wegańskich, pomoc w przygotowywaniu dań smażonych, grillowanych, gotowanych i dań głównych z kuchni indyjskiej i bengalskiej
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
rozwijanie katalogu produktów, wprowadzanie nowych aukcji, moderowanie oraz aktualizowanie już istniejących aukcjidbanie o atrakcyjną i spójną prezentację produktów na Allegro.pl.przygotowanie treści aukcji, poprzez wzbogacanie treści i opisów produktów, wykonywanie zdjęć produktów wraz z ich obróbką,bieżąca współpraca z innymi działami firmy oraz z partnerami zewnętrznymi
Epm Machines Polska Sp. z o. o. - 2020-06-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodnie z ogłoszeniem https://bip.um.opole.pl/?id=45789
Centrum Usług Wspólnych w Opolu - 2020-09-17 - Opole (opolskie)
specjalista do spraw zamówień publicznychstaż w godz. 7-14.35
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Nowa Dęba (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
bieżący nadzór nad nieruchomością, zarządzanie dokumentacją budynku, obsługa współnot mieszkaniowych, spółpraca przy sporządzaniu planów rzeczowo-finansowych, w zakresie utrzymania nieruchomości oraz zakresie planowanych inwestycji i remontów, odpowiedzialność za realizacje budżetów, sporządzanie zestawień potrzeb remontowych lokali mieszkalnych i budynków wraz z infrastrukturą, negocjowanie warunków umów i sprawowanie nadzoru nad pracą firm zewnętrznych, zapewnienie bezpiecznych warunków użytkowania nieruchomości, prezentacja lokali przeznaczonych do najmu, podpisywanie umów z najemcami, wspieranie działań przełożonych
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Zapoznanie z zasadami tworzenia baz danych ze specyfikacją rodzaju pakowań i inne
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji HACCP,GMP,GHP, IFS, BRC. Nadzór nad funkcjonowaniem zakładu: realizacja planu kontroli i badań. Tworzenie specyfikacji produktów. Opracowywanie prawidłowego znakowania produktów. Przygotowywanie planów audytów. Prowadzenie szkoleń wewnętrznych. Kontrola stanu sanitarnego i higieny produkcji.
TenSmak Wojtkowscy Spółka Jawna - 2017-08-17 - Łochów (mazowieckie)