SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI ZE ZNAJOMOŚCIĄ KADR I RACHUNKOWOŚCI PŁAC Zawiercie oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TRANSPORTOWYCH "TRANS-ZAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI ZE ZNAJOMOŚCIĄ KADR I RACHUNKOWOŚCI PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, znajomość i obsługa programu Płatnik, prowadzenie dokumentacji z zakresu zatrudnienia i kadr, obsługa pełnej księgowości
Data publikacji: 2020-02-24
Lokalizacja: Zawiercie (śląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TRANSPORTOWYCH "TRANS-ZAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okólna 10, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, znajomość i obsługa programu Płatnik, prowadzenie dokumentacji z zakresu zatrudnienia i kadr, obsługa pełnej księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI ZE ZNAJOMOŚCIĄ KADR I RACHUNKOWOŚCI PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawiercie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawiercie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. średnie ekonomiczne, doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, znajomość zagadnień z zakresu Kodeksu pracy, znajomość aktualnych przepisów dotyczących kwestii podatkowych, ZUS, PFRON.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TRANSPORTOWYCH "TRANS-ZAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Adres pracodawcy:
Okólna 10, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty w godz. 07.00-14.00. Na rozmowę należy zabrać CV.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: zawierciański
Gmina pracodawcy: Zawiercie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zawiercie
Adres strony pracodawcy: www.trans-zak.home.pl
Ulica pracodawcy: Okólna
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: transport drogowy towarów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.02.2020
Data dodania oferty pracy: 24.02.2020
Oferta pracy ważna do: 23.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?87d54c68299a7429887cd8c034e4ad83
Podobne oferty pracy
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH ZADAŃ W RAMACH WYBRANEGO OBSZARU KSIĘGOWEGO (NALEŻNOŚCI, KSIĘGA GŁÓWNA, ŚRODKI TRWAŁE),- DBAŁOŚĆ O SKUTECZNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ WYKONYWANYCH ZADAŃ,- ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z MIĘDZYNARODOWYM PARTNEREM,- PEŁNE ZAANGAŻOWANIE W SZYBKI PROCES UCZENIA SIĘ I ADAPTACJI
kontakt przez PUP - 2020-09-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Przasnysz (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
SZKOLENIE PRACOWNIKÓW, TJ. PRZYGOTOWANIE NOWYCH PRACOWNIKÓW DO PRACY NA POSZCZEGÓLNYCH STANOWISKACH PRACY POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM W OPARVIU O POSIADANE DOŚWIADCZENIE. pRACA PRZY GRILLU, FRYTKOWNICACH, PRZYGOTOWYWANIE KANAPEK, FRYTEK, SAŁATEK, DESERÓW I NAPOJÓW. PRACA ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ KLIENTÓW, KASY UI DRUKARKI FISKALNEJ. PRACE PORZADKOWE ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU NA OBSZARZE PRODUKCJI JAK I NA SALI DLA GOŚCI, ORAZ NA TERENIE ZEWNĘTRZYNM PRZYLEGŁYM DO RESTAURACJI. PRACE MAGAZYNOWE ZWIĄZANE Z ZATOWAROWANIEM ZARÓWNO STANOWISK PRACY JAK I PRZJĘCIEM DOSTAWY PÓŁPRODUKTÓW OD DOSTAWCÓW I UMIESZCZENIEM ICH W MAGAZYNACH. WYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚC PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY, OBSŁUGA FRYTKOWNICY, GRILLA, KASY, UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KASY FISKALNEJ. POSIADANIE KSIĄŻECZKI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYCH STANOWISKU W RESTAURACJI TYPU FAST FOOD MIN. 6 MIESIĘCY, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO LUB UKRAIŃSKIEGO.MIEJSCE PRACY RESTAURACJA MCDONALD'S SZCZECIN, UL. POŁUDNIOWA 21 I PRZYJACIÓŁ ŻOŁNIERZA 6.STAWKA ZA GODZINĘ 16,00 ZŁ BRUTTO, PRACA W GODZINACH CAŁEJ DOBY
SDH SYLWIA DIAKÓW-HRYCYK - 2019-07-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelność.Praca w godzinach 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2015-12-11 - Racibórz (śląskie)
-prowadzenie bloga na temat wyposażenia wnętrz, -kontakty z prasą, pisanie artykułów tematycznych, -planowanie i wdrażanie działań w social media, tworzenie treści marketingowych, -wyszukiwanie nformacji, -badanie rynku, analiza działań konkurencji
SUPERWNETRZE.PL DAMIAN BOCHENEK-DOBROWOLSKI - 2015-11-26 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, zamawianie i wykładanie towaru, dbanie o porządek na sali sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Czerniejewo (wielkopolskie)
Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, zatrudnienie i rozliczenie czasu pracy podległej kadry, nadzór nad prawidłową realizacją podstawy programowej, wsparcie w prowadzeniu szkoleń dla dorosłych, rozwój szkół dla dorosłych.
Zakład Doskonalenia Zawodowego - 2018-04-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ewidencji, prowadzenie windykacji. Obsługa klientów. Nadzór realizacji kontroli biletowych.
kontakt przez PUP - 2020-06-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
uzupełnianie biznes planów, uzupełnianie wniosków o dofinansowanie,
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Rzeszów (podkarpackie)
wprowadzanie danych w systemie finansowo- ksiegowym, kompletowanie dowodów ksiegowych i weryfikacja wystawianych dokumentów pod względem rachunkowym, sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i zestawień finansowych oraz deklaracji podatkowych.
Szkło Spółka z o.o. - 2017-02-17 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Dbałość o gospodarkę magazynową, zamawianie towarów, nadzór nad całością magazynu i sprzedażą, wprowadzanie dokumentacji rozchodów i przychodów do systemu, zarządzanie 4-osobową załogą.Wykształcenie min. średnie, min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. magazynowych, znajomość Pakietu Office, prawo jazdy kat. B
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-06-27 - Racibórz (śląskie)
Obsługa klientów w zakresie kadrowo-płacowym, sporządzanie listy płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, GUS, rozliczanie czasu pracy kierowców.
Doradztwo Podatkowe Graczyk sp. z o.o. - 2017-04-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, realizowanie planów sprzedażowych,sprzedawanie produktów branżowych,obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientówutrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymisporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży,reprezentacja firmy,przyjmowanie reklamacji
Cedartex T&D Żukowski Spółka Jawna - 2019-09-11 - Opole (opolskie)
- utrzymanie, aktualizacja skryptów i funkcji,- naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego,- administrowanie siecią komputerową,- przygotowanie projektów i wykonywanie ozdobnych listów, dyplomów, zaproszeń itp.- projektowanie i podstawowe DTP butonów, banerów, plakatów, ulotek itp.
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Legnica (dolnośląskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-02-17 - Katowice (śląskie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; Wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; Budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa);zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej;dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum; nawiązywanie i utrzymywanie konaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony min. 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne. Co najmniej 3-letnie doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury). Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press). Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (pożądany poziom C1). Zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolność ustalania priorytetów, otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-03-08 - Bytom (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnej., obsługa klienta, wykładanie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Garbów (lubelskie)
Obsługa klientów w restauracji.
LUNA S.C. SŁAWOMIRA PAKOSZ,SZYMON MISIEWICZ - 2020-03-05 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Obsługa i utrzymanie kontaktów z partnerami handlowymi pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych.
Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów - 2018-09-03 - Ulanów (podkarpackie)
telefoniczny kontakt ze stałymi klientami, informowanie na temat dostępnych produktów bankowych, umawianie na spotkanie z doradcą
ADMINISTRATION PERSONNEL SERVICES SP. Z O.O. - 2016-04-12 - Konin (wielkopolskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
- zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu/ usług w celu dokonywania analizy rynku i oceny ofert konkurencji i sporządzanie na tej podstawie rekomendacji dot. niezbędnych parametrów oferty sprzedażowej- Sprzedaż ofert dodatkowych tj. imprezy cykliczne na Sali Zabaw- prowadzenie raportów sprzedażowych, inwentaryzacji- tworzenie ofert sprzedażowych z uwzględnieniem cen rynkowych sprzedaży danego produktu/ usługi oraz po sporządzeniu kalkulacji optymalnej ceny dla przygotowanej oferty- składanie zamówień- uczestniczenie w tworzeniu i nadzorowaniu realizacji budżetów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Świebodzin (lubuskie)
Prowadzenie działalności akwizycyjnej związanej z oferowaniem zamówień,kontrola i koordynacja realizowanych zamówień, nadzór i realizacjadokumentacji handlowej, przygotowywanie ofert dla klientów,nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, opracowywanie oferthandlowych, współpraca z firmami zewnętrznymi, przygotowywanieinformacji handlowych dla klientów, współpraca z dotychczasowymiklientami. Praca od 7-15
Cema S.A. Przeds. Modernizaji Obiektów Przemysłowych - 2019-01-10 - Opole (opolskie)
sprawdzanie numeru fabrycznego wyrobu (IMEI) z dowodem przyjęcia wyrobu i kartą gwarancyjną. Rejestrowanie wyrobów w bazie danych Copernicus. Sporządzanie kopii dokumentacji w postaci skanowanej. Sortowanie wyrobów po rejestracji (rozdzielanie na poszczególnych odbiorców i typy napraw). Wykonywanie wszelkich, dodatkowych poleceń służbowych przełożonego. Przestrzeganie obowiązujących procedur, standardów i zarządzeń obowiązujących w firmie, w tym procedur ISO 9001 i 14001. Przestrzeganie zasad postępowania w odniesieniu do znaczących aspektów środowiskowych występujących na stanowisku pracy, a w szczególności zasad selektywnego zbierania odpadów i oszczędzania energii elektrycznej.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Janki (mazowieckie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej; rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników. Prowadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacja; sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS; obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik; przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych;współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zapoznanie z systemem kontroli i certyfikacji gospodarstw ekologicznych i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace związane z prowadzeniem Stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Częstochowa (śląskie)
Zakładanie kanalizacji deszczowej i ściekowej na terenie całej Polski.Dojazd zapewniony.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Wieprz (małopolskie)
doradztwo z zakresu ekonomiki rolnictwa, sporzadzanie kalkulacji i innych opracowań analitycznych, doradztwo w zakresie podatków i ubezpieczeń w rolnictwie, wypełnianie wniosków i innych dokumentów ekonomicznych i finansowych niezbędnych do ubiegania sie o pomoc finansową ze środków pochodzących z funduszy UE, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników.
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-08-27 - Barzkowice (zachodniopomorskie)