SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie rachunkowości jednostki2.Dokonywanie kontroli dokumentów zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych3.Dekretowanie dowodów księgowych4.Bieżące uzgadnianie i analizowanie kont analitycznych i syntetycznych5.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi6.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych7.Przygotowywanie przelewów8.Rozliczanie podatku dochodowego9.Kontrola poprawności i sporządzanie sprawozdań i informacji z zachowaniem terminów10.Współuczestniczenie przy opracowaniu planów finansowych11.Sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawienia obrotów i saldGodz. pracy 7.25-15.00.Po okresie próbnym (3 m-ce) dalsze zatrudnienie
Data publikacji: 2020-09-23
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hubalczyków 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie rachunkowości jednostki2.Dokonywanie kontroli dokumentów zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych3.Dekretowanie dowodów księgowych4.Bieżące uzgadnianie i analizowanie kont analitycznych i syntetycznych5.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi6.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych7.Przygotowywanie przelewów8.Rozliczanie podatku dochodowego9.Kontrola poprawności i sporządzanie sprawozdań i informacji z zachowaniem terminów10.Współuczestniczenie przy opracowaniu planów finansowych11.Sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawienia obrotów i saldGodz. pracy 7.25-15.00.Po okresie próbnym (3 m-ce) dalsze zatrudnienie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, znajomość przepisów prawa w zakresie finansów publicznych, rachunkowości, sprawozdawczości, o podatku dochodowym od osób prawnych i osób fizycznych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8393179849
danePracodawcy_regon: 77090151100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Hubalczyków 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Hubalczyków
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 24.09.2020
Oferta pracy ważna do: 18.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b40afaf66ff6c7df3d53fea91500659a
Podobne oferty pracy
- pozyskiwanie środków od osób prywatnych i firm, przygotowywanie umów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji- udział w tworzeniu, obsłudze i realizacji projektów fundacyjnych- koordynacja wskazanych działań i zespołów projektowych- sprawozdawczość i analiza podejmowanych działań, badanie rentowności- współpraca szczególnie przy działaniach z udziałem stron rosyjskojęzycznych- obsługa i kontakt z darczyńcami w języku angielskim i rosyjskimUmowa zlecenia na okres 3 lat.Miejsce wykonywania pracy: 93-271 Łódź, ul. Dąbrowskiego 87 z możliwością pracy na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Łódź (łódzkie)
- Stały kontakt z niemieckojęzycznymi klientami firmy, - Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy, - Realizowanie planów sprzedaży, - Przygotowywanie wycen produktów, - Doradztwo techniczne. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16 od poniedziałku do piątku. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 572 337 235.
EKO-OKNA S.A. - 2017-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż żurawi,
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2017-01-18 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)
-prowadzenie bieżących zakupów komponentów i opakowań w ścisłej współpracy z działem produkcji i logistyki-zapewnienie obsługi / wymiany materiałów do kąpieli i czyszczenia/piaskowania-zapewnienie wystarczających ilości odzieży ochronnej i jej czystości z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych stanowisk
BRAKE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Rembertów (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników; odpowiada za pozyskanie kandydata do pracy zgodnie z oczekiwaniami firmy i uzgodnionym z firmą profilem kompetencyjnym; monitoruje realizację zadań powierzonym pracownikom. Praca w godz.: 9:00-17:00. Przewidywany okres zatrudnienia: 6-12 miesięcy. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Daktylowa 7/10 + delegacje.
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie naboru do pracy pracowników pedagogicznych oraz niepedagogicznych. Sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i rozwiązywaniem stosunku pracy z nauczycielami, pracownikami administracji i obsługi (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, wymiarów wynagrodzenia, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, uprawnień do nagród jubileuszowych, ustalanie uprawnień urlopowych itp.). Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru pracowników aktualnie zatrudnionych, emerytów pozostających pod opieką szkoły. Sporządzenie rejestru pracowników, którym przysługują nagrody jubileuszowe. Opracowywanie i aktualizacja zakresów czynności pracowników. Prowadzenie rejestru nagród i kar. Prowadzenie list obecności pracowników i kartotek ewidencji czasu pracy. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, zasiłków chorobowych i zwolnień z pracy oraz przekazywanie jej w ustalonych terminie do księgowości. Kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, okresowe, kontrolne i prowadzenie ewidencji w tym zakresie. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej doskonalenia nauczycieli i współpraca w tym zakresie z koordynatorem WDN i głównym księgowym. Sporządzanie planów urlopów dla pracowników administracji i obsługi prowadzenie rejestru urlopów. Sporządzanie sprawozdawczości GUS i innych resortowych, a w szczególności: miesięcznych informacji o stanie zatrudnienia, rocznego sprawozdania o stanie zatrudnienia. Opracowywanie regulaminów, instrukcji i innych przepisów normujących działania Gimnazjum nr 11 w Koszalinie zgodnymi z przekazanym zakresem czynności we współpracy z pracownikami odpowiedzialnymi za proces kierowania szkołą. Prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną szkoły. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw związanych z obowiązkami i kompetencjami. Prowadzenie ewidencji ocen pracowników administracji i obsługi. Koordynowanie prac związanych z Systemem Informacji Oświatowej, a w szczególności: zbieranie od pracowników danych niezbędnych do wprowadzenia do lokalnej bazy danych, terminowe wprowadzanie danych do lokalnej bazy danych, bieżące aktualizowanie bazy danych, bezpośrednie przekazywanie danych z prowadzonej lokalnej bazy danych do bazy danych SIO
Gimnazjum Nr 11/ Szkoła Podstawowa NR 23 - 2017-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Realizację zadań związanych z obsługą procesów z obszaru raportowania środowiskowego, Przygotowanie wniosków o wydanie decyzji/zezwoleń, Udział w kontrolach i audytach. Realizacja zaleceń pokontrolnych. Współpraca z urzędami i instytucjami, Podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie potencjalnych nieprawidłowości; Sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska, Tworzenie ofert, negocjacja cen i warunków odbioru/przekazania odpadów, Współpraca z organizacjami odzysku opakowań, negocjowanie dopłat i limitów. Nadzór nad realizacja umów. Przyjmowanie wniosków o wydanie DPO/DPR od dostawców i/lub wystawianie wniosków w ich imieniu do odbiorców odpadów oraz koordynowanie procesu przesyłania DPO/DPR.Wystawianie dokumentów EDPO i EDPR
Polcopper Sp. z o.o. - 2020-04-14 - Przysieka Polska (wielkopolskie)
obsługa klientów, kontakt telefoniczny z klientami, rozliczenie miesięczne dokumentów polisowych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie i monitorowanie firmowego terminarza,Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa firmowej skrzynki e-mailowej, Telefoniczny kontakt z interesantami Tworzenie pism i dokumentów firmowych, Obsługa i kompletowanie dokumentacji za pomocą urządzeń biurowych,Kserowanie i skanowanie dokumentacji do archiwum.
"ERUDIO" BARTOSZ ZARĘBSKI - 2020-06-16 - Łódź (łódzkie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2900-3400 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 18.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie nowych odbiorców na określone grupy odbiorców, promocja produktów w internecie
DMTRADE Mikołaj Tomaszewski - 2018-06-28 - Kościan (wielkopolskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Łódź (łódzkie)
edoradztwo, sprzedaż indywidualna, sprzedaż dla firm, organizacja szkoleń, prezntacja produktów
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Rogoźno (wielkopolskie)
Praca biurowa, zatrudnienie pracowników, koordynowanie, prowadzenie dokumentów pracowniczych, złożenie wniosków związanych z legalizacją pobytu i pracy cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2020-06-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Realizacjia zakupów biomasy.Nadzór nad harmonogrami dostaw biomasy, organizacja logistyki dostaw.Prowadzenie ewidencji dostaw biomasy.Współpraca z dostawcami biomasy oraz kierownictwem i służbami Jednostek Wtórnych w Grupie TAURON,Sporządzanie wymaganych raportów i analiz.Kontrola stanów magazynowych.Praca w systemie IFS.
Biomasa Grupa TAURON Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Poznań (wielkopolskie)
opieka nad osobami zależnymi
Polski Komitet Pomocy Społecznej - 2019-09-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa sklepu internetowego, sprzedaż przez serwisy aukcyjne, doradztwo klientom w procesie zakupowym, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingowe, realizowanie zamówień i przygotowanie do wysyłki, monitorowanie przesyłek, aktualizacja bazy danych produktów, prowadzenie konta na Facebook, Instagramie, Twitter, utrzymanie dobrych relacji z klientami, dbałość o pozytywny wizerunek firmy
BAJTLIK Agnieszka Lorencka - 2017-06-27 - Ruda Śląska (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (pomorskie)
profesjonalna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów bankowych ( karta kredytowa, pożyczki gotówkowe), kontakt telefoniczny z klientem, utrzymanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami banku
TRANSCOM WORLDWIDE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-19 - Białystok (podlaskie)
- rozwiazywanie nie-technicznych problemów z systemem związanych z poprawianiem danych; globalne wsparcie dla trzech regionalnych centrów usług wspólnych w podanej strefie ekspertyz; komunikacja z końcowymi użytkownikami i odpowiednimi współpracownikami z zespołu HR;- organizowanie, przygotowywanie, ładowanie i aktywowanie danych do systemu; rozwiązywanie nieścisłości danych;- ścisła współpraca z zespołami ds. projektów systemowych HR; stosowanie zwykłych metodologii oraz praktyk pomiędzy różnymi projektami, rozwój planów zarządzania zmianami i oceny interesariuszy i wpływu na usługi HR;- sprawowanie opieki nad wiedzą o systemach HR w ramach usług HR; proaktywna działanie w identyfikowaniu wymagań wiedzy i luk; przygotowywanie i utrzymywanie materiałów szkoleniowych związanych z systemami;- identyfikacja, wyłapanie u eskalowanie ryzyka i problemów związanych z danymi HR; wspieranie inicjatyw związanych z ochroną, stosowaniem i kontrolą danych HR; prowadzenie i analiza różnych raportów audytowych dot. danych;
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Kraków (małopolskie)
Dbanie o wizerunek firmy, reklama, obsługa ofert, wizytowanie klientów, zarządzanie inwestycjami, obsługa przetargów.
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Suwałki (podlaskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie składu podatkowego w zakresie: Obsługi systemu EMCS. Obsługi programu akcyzowego. Obsługi komunikatów celnych. Prowadzenia ewidencji wyrobów akcyzowych Przygotowywania deklaracji podatkowych. Uczestnictwa w czynnościach organów celnych wykonywanych na terenie składu podatkowego. Sporządzania raportów, analiz, innej dokumentacji dot. składu podatkowego. Koordynowania saldowania wyrobów akcyzowych. Prowadzenia korespondencji pisemnej z organami służby celnej. Kontroli stanów magazynowych. Współpracy z kontrahentami i firmami transportowymi
EKOBENZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Bogumiłów (łódzkie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-31 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Identyfikowanie klientów docelowych i opracowywanie strategii ich pozyskania, aktywne tworzenie nowych możliwości biznesowych, budowanie długotrwałych relacji z kadrą kierowniczą oraz zagranicznymi klientami, rozwijanie strategii za pośrednictwem poczty e-mail oraz stałe monitorowanie osiągnięć biznesowych firmy, kontrhenci z Europy Wschodniej (Rosja i Kazachstan)miejsce pracy: Wrocław, ul Ryneksala E
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów w zakresie relaksacji i refleksologii. Przewidywany okres zatrudnienia: 2 lata.Praca w godz.: 10-18, 14-22. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Szewska 18, ul. Oławska 22, ul. Św. Mikołaja 67, pl. Dominikański 1.
ELŻBIETA WIESŁAWSKA EXPOL - 2020-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc w przygotowaniu ofert dla klientów w dziedzinie szkoleń, rekrutacji pracowników. Przygotowanie profili kompetencyjnych kandydatów do pracy. Przygotowywanie ofert do publikacji, prowadzenie odpowiednich rejestrów rekrutacyjnych, sporządzanie baz danych kandydatów, poszukiwanie kandydatów, selekcje, odbywanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, przygotowywanie logistyczne szkoleń, przetargów szkoleniowych, dokumentów i materiałów szkoleniowych.I zmiana godz 8.00-16.00 pon-ptMiejsce odbywania stażu 82-300 Elbląg ul. Zacie12 pok. 25, praca w terenie (wojwództwo warmińsko-mazurskie, pomorskie)Oferta stażu dla osób powyżej 30 r.ż. - wskazany kandydat
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- pozyskiwanie reklamodawców do kampanii radiowej- utrzymywanie relacji z klientami- tworzenie ofertMożliwość samozatrudnienia
kontakt przez PUP - 2020-07-30 - Łódź (łódzkie)
Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)