SPECJALISTA DS. CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: do 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników; odpowiada za pozyskanie kandydata do pracy zgodnie z oczekiwaniami firmy i uzgodnionym z firmą profilem kompetencyjnym; monitoruje realizację zadań powierzonym pracownikom. Praca w godz.: 9:00-17:00. Przewidywany okres zatrudnienia: 6-12 miesięcy. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Daktylowa 7/10 + delegacje.
Data publikacji: 2018-12-19
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników; odpowiada za pozyskanie kandydata do pracy zgodnie z oczekiwaniami firmy i uzgodnionym z firmą profilem kompetencyjnym; monitoruje realizację zadań powierzonym pracownikom. Praca w godz.: 9:00-17:00. Przewidywany okres zatrudnienia: 6-12 miesięcy. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Daktylowa 7/10 + delegacje.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
białoruski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, staż pracy: 3 lata ogółem, znajomość języków wschodnich na poziomie B2 lub C1 (ukraiński i rosyjski, mile widziany białoruski)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
Data dodania oferty pracy: 28.12.2018
Oferta pracy ważna do: 10.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Szczegóły na www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub z zakresu zarządzania; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie planowania, realizacji oraz rozliczania budżetów; wiedza z zakresu administracji publicznej; umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office; dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków to m. in.: kontrola budżetu jednostki CP; prowadzenie ewidencji analitycznej zleceń produkcyjnych; prowadzenie spraw związanych z BHP; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-04-22 - Gliwice (śląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)
- bieżąca obsługa klientów,- wydawanie towaru,- przygotowywanie ofert handlowych,- prowadzenie i rozwijanie działalności handlowej i marketingowej.
JERZY KOSEK MARKET BUDOWLANY JEŻYK - 2016-09-09 - Polanka Wielka (małopolskie)
obsługa biura, przyjmowanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Lubin (dolnośląskie)
publikacja treści internetowych, ofert, marketing internetowy, angażowanie klienta w internecie, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)
- przygotowywanie umów- sporządzanie umów podwykonawców, aneksów, deklaracji- kompletowanie dokumentów- sprawdzanie zgodności treści umowym-ce pracy: Bydgoszcz, okolice Szubina, Białe Błota, okolice Żnina
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, wykonywanie czynności biurowych, budowanie relacji i bieżące wsparcie klientów ubiegających się o dofinansowanie, wyszukiwanie informacji dotyczących możliwości oraz kryteriów uzyskania dotacji, przygotowywanie oraz rozliczanie projektów (wniosków) realizowanych ze środków unijnych,
Eurosilesia.pl Sp.z o.o - 2017-04-04 - Opole (opolskie)
świadczenie usług pielęgniarskich, prowadzenie procesu pielęgnowania, sprawowanie całodobowej opieki nad osobami niepełnosprawnymi intelektualnie poprzez zapewnienie i realizację potrzeb bio-psycho-społecznych
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WILKOWICZKACH - 2016-04-19 - Wilkowiczki (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji wewnętrzenj spółki, prowadzenie korespondencji, wprowadzanie umów i dokumnetów do baz danych i wewnętrznych systemów informatycznych
NDS SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
Współpraca w opracowywaniu dokumentacji gotowości mobilizacyjnej i bojowej.Opracowywanie dokumentacji systemu alarmowania i powiadamiania. Prowadzenie szkoleń w ramach gotowości bojowej i mobilizacyjnej.Dokumenty należy złożyć w kancelarii siedziby firmy.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-04-18 - Łódź (łódzkie)
•zapoznanie z obiegiem dokumentów•zapoznanie z zasadami archiwizacji dokumentów •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
uczestnictwo w budowie strategii marketingowej firmy, określanie kierunku rozwoju i strategii spółki, analiza rynku, administrowanie stroną internetową spółki.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-29 - Krupski Młyn (śląskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Lipce Reymontowskie (łódzkie)
Obsługa klienta i kasy fiskalnej, wykładanie towaru, sprawdzanie terminów przydatności produktów, zamawianie towaru. Praca w Zabrzegu od poniedziałku do soboty na dwie zmiany w godz. 6-14, 12.15-20.15
Sklep Ogólnospożywczy Jarczok Barbara - 2018-05-07 - Zabrzeg (śląskie)
prowadzenie działań służących poprawie jakości(technologicznej)produkowanych przez firmę towarów i produktówkreowanie nowych produktów przy wykorzystaniu najnowszych osiągnięć nauki i techniki
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Przysucha (mazowieckie)
nadzór nad sklepem stacjonarnym oraz internetowym, zamawianie towaru
Firma Ankara Sp. Jawna Zofia Lenart, Wioleta Stainska - 2017-03-10 - Bytom (śląskie)
do uzgodnienia
FUH LAPIS BURDA PIOTR - 2017-03-06 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem Poszukiwanie staży i pracy dla 50 uczestników projektu absolwentów do 24 r. ż. (staż z obowiązkiem zatrudnienia), nawiązywanie współpracy z pracodawcami oraz pozyskiwanie ofert staży i pracy, pośrednictwo w kontaktach uczestników projektu z pracodawcami, indywidualne kontakty i spotkania uczestnikami projektu w celu przedstawienia ofert stażu oraz pracy, przygotowania do rozmów z pracodawcami, utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami (tel, osobisty, mailowy), bieżąca współpraca z doradcą zawodowym oraz psychologiem, monitoring wskaźników oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami, przestrzeganie zestawienia standardu i cen rynkowych (załącznik nr 1 do dokumentcji konkursowej w ramach naboru nr POWER 01.02.-IP.25-05-KO2/16) w zakresie działań pośrednictwa pracy, promocja uczestników projektu na portalu emodelarnia
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-05-26 - Zielona Góra (lubuskie)
1. Poznanie zasad i specyfiki pracy Urzędu, w tym podstawy prawne dotyczące funkcjonowania Urzędu,struktury organizacyjnej, zakresu działania komórek organizacyjnych, celu i ustawowych zadań kontroli skarbowej. 2. Poznanie cech pisma urzędowego, rodzaje dokumentów kontrolnych. 3. Wyszukiwanie linii orzecznictwa do wskazanych zagadnień. 4. Systematyzowanie dokumentów związanych ze współpracą Urzędu z różnymi instytucjami. 5. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.
URZĄD KONTROLI SKARBOWEJ W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie ofert handlowych.Realizacja planów sprzedazowych
MONOPOLLAND Artur Socha Marek Matyaszek Spółka Cywilna - 2016-04-01 - Kłodzko (dolnośląskie)
Prowadzenie działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad transportem własnym i zewnętrznym, realizacja zadań obronnych i obrony cywilnej, wsparcie administracyjne
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Żyrardów (mazowieckie)
Współpraca z trenerami grup młodzieżowych,obsługa biura klubu.
Miejski Klub Sportowy MRĄGOWIA - 2016-03-02 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-06-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie danych w systemie płacowym o wypłaconych wynagrodzeniach stanowiących podstawę do rozliczeń z ZUS, sprawdzanie zgodności z danymi przetworzonymi w programie płatnik, sporządzanie miesięcznych raportów i deklaracji rozliczeniowych i przekazywanie ich do ZUS, sporządzanie zestawień o wypłaconych wynagrodzeniach podlegających ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu dla pracowników UMP, utrzymywanie korespondencji z ZUS, wyjaśnianie niezgodności i dokonywanie ewentualnych korekt
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2017-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: planowanie i organizacja zakupów surowców do produkcji, wybór najbardziej optymalnych dostawców krajowych i zagranicznych, prowadzenie negocjacji z kluczowymi dostawcami, składanie zamówień, zatwierdzanie dostaw; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, min. 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów najlepiej w firmie produkcyjnej, doświadczenie w kontaktach biznesowych z partnerami zagranicznymi, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera w zakresie Ms Office (szczególnie Excel), wysoka orientacja na osiąganie wyników, zdolności negocjacyjne i analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów, dynamizm, inicjatywa w działaniu, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (niezbędna do realizacji zadań zawodowych)
HYGIENIKA DYSTRYBUCJA SA - 2016-03-25 - Lubliniec (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska REZ.II (3/1)
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Branża budowlana, obsługa koparki.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie i wystawianie ofert sprzedaży na portalach internetowych, obsługa zamówień: przyjmowanie, kompletowanie , wysyłka, korespondencja z klientem, kontakt telefoniczny
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Klikuszowa (małopolskie)