SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie rachunkowości jednostki2.Dokonywanie kontroli dokumentów zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych3.Dekretowanie dowodów księgowych4.Bieżące uzgadnianie i analizowanie kont analitycznych i syntetycznych5.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi6.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych7.Przygotowywanie przelewów8.Rozliczanie podatku dochodowego9.Kontrola poprawności i sporządzanie sprawozdań i informacji z zachowaniem terminów10.Współuczestniczenie przy opracowaniu planów finansowych11.Sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawienia obrotów i saldPraca na okres próbny: po okresie próbnym (3 msc) dalsze zatrudnienie. Godziny pracy: 7.25- 15.00
Data publikacji: 2020-07-10
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hubalczyków 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie rachunkowości jednostki2.Dokonywanie kontroli dokumentów zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych3.Dekretowanie dowodów księgowych4.Bieżące uzgadnianie i analizowanie kont analitycznych i syntetycznych5.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi6.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych7.Przygotowywanie przelewów8.Rozliczanie podatku dochodowego9.Kontrola poprawności i sporządzanie sprawozdań i informacji z zachowaniem terminów10.Współuczestniczenie przy opracowaniu planów finansowych11.Sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawienia obrotów i saldPraca na okres próbny: po okresie próbnym (3 msc) dalsze zatrudnienie. Godziny pracy: 7.25- 15.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, znajomość przepisów prawa w zakresie finansów publicznych, rachunkowości, sprawozdawczości, o podatku dochodowym od osób prawnych i osób fizycznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 8393179849
danePracodawcy_regon: 770901511
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Hubalczyków 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Hubalczyków
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?72cb45581e96858f93960a0364bfd5aa
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników zagranicznych
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1) Kompletowanie dokumentacji wymaganej do wyliczenia wynagrodzenia pracowników;2) Kontrola składanych dowodów- rozliczenie czasu pracy pracowników WSPR SP ZOZ stanowiących podstawę do sporządzania list płac;3) Sporządzanie list wynagrodzeń w określonych termiach;4) Terminowe przekazywanie należnych wynagrodzeń pracownikom,5) Dokonywanie należnych potrąceń w listach płac, przygotowywanie danych do przelewów związanych z rozliczeniem płac, rozliczanie ubezpieczenia pracowników od nieszczęśliwych wypadków;6) Rozliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego na wypadek choroby, macierzyństwa mając na uwadze prawidłową gospodarkę tymi funduszami (obliczanie zasiłków, sporządzanie list płac, dokonywanie terminowych potrąceń, prowadzenie ewidencji i dokumentacji wypłaconych zasiłków);7) Potrącanie i rozliczanie zajęć komorniczych,8) Sporządzanie RP-7.
kontakt przez PUP - 2020-10-12 - Łomża (podlaskie)
doskonała znajomość procedur i standardów dotyczących organizacji usług turystycznychznajomość przepisów prawnych dotyczących między innymi zakresu odpowiedzialności organizatora usług turystycznych, praw i obowiązkówznajomość oferty turystycznej, znajomość branży turystycznej w Polsce i na świecieznajomość branż kooperujących (transport lotniczy i autokarowy, hotelarstwo itp.)znajomość programów turystycznych (np. typu work and travel)znajomość języków obcychumiejętności interpersonalne i organizacyjne
TOURBOOK SP. Z O.O. - 2020-08-25 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres obowiązków obejmuje zarządzanie platformami ecommerce. Do obowiązków pracownika należy aktualizacja oferty, import nowych produktów, uzupełniania informacji na ich temat takich jak kody EAN, opisy, zdjęcia oraz linkowanie contentu z social media. Istnieje możliwość podjęcia pracy zdalnie w elastycznie dobranych godzinach. Ostateczna kwota wynagrodzenia będzie zależna od formy zatrudnienia, sposobu rozliczania (zadaniowe, godzinowe) oraz rzeczywistych umiejętności pracownika.
KARO SP. JAWNA - 2018-08-28 - Suchy Las (wielkopolskie)
Zapewnianie zgodność produktów i usług standardami i wymaganiami użytkowników końcowych. Definiowanie podejścia do budowania skutecznego projektowania testów i badań oraz przygotowanie skutecznych i wiarygodnych szacunków dotyczących wszystkich działań z zakresu kontroli jakości w trakcie cyklu życia projektu.Przygotowuje analizy, raporty i śledzenie dot. defektów/błędów w oprogramowaniu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, rozliczanie czasu pracy(urlopy,zwolnienia lekarskie,godziny nadliczbowe) kompleksowa obsługa pracowników, w tym wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, druków typu Rp-7, bieżace monitorowanie zmian w obowiązujacych przepisach prawnych, sporządzanie zgłoszeń do ZUS, sporzadzanie sprawozdań do GUS, sporzadzanie raprtów , analiz i prognoz kadrowych.
Rimaster Poland Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych na kursach języka angielskiego. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe kierunkowe - filologia angielska. Kontakt z Pracodawcą: CV na e-mail: p.paszko (at) englishplus.edu.pl
ENGLISH PLUS, CENTRUM JĘZYKOWE Przemysław Paszko - 2016-08-29 - Jarosław (podkarpackie)
prowadzenie bieżącej dokumentacji i ewidencji technicznej, nadzór nad realizacją zadań remontowo-konserwacyjnych
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-03-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie dokumentów sprzedażowych na eksport w językach: rosyjskim, angielskim i ukraińskim. Pozyskiwanie nowych odbiorców eksportowych, wyjazdy za granicę do kontrahentów.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Łomża (podlaskie)
Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych i przedażowych. Nawiązywanie kontaktów z klientami. Zarządzanie reklamą firmy. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Brzeźnica (małopolskie)
Telefoniczna obsługa klienta końcowego w sprawach zwiazanych z realizacją reklamacji, bieżąca komunikacja z klientem detalicznym i hurtowym, weryfikacja i rejestracja reklamacji oraz wszelkich wymaganych danych niezbędnych do realizacji reklamacji, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje i zapytania klientów, obsługa programów i systemów funkcjonujących w procesie reklamacji.
BRW COMFORT Sp. Z O.O. - 2019-06-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie obowiązków dotyczących spraw pracowniczych. Prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2020-11-16 - Wieleń (wielkopolskie)
-SZKOLENIA BHP-NADZÓR BHP NAD ZAKLADEM PRACYSPORZĄDZANIE PROTOKOŁÓW POWYPADKOWYCH
MARPOŻ OCHRONA BHP I PPOŻ OŚRODEK SZKOLENIOWO-KONSULTINGOWY MARIUSZ STEFAŃSKI - 2019-10-23 - Skierniewice (łódzkie)
instalacja systemów alarmowych
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Poznań (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizowanie klientów, rozwiązywanie problemów klientów związanych z zamówieniem),- redagowanie opisów produktów,- redagowanie postów reklamowych w portalach społecznościowych na kontach firmy,- przygotowanie oraz obróbka zdjęć produktów.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Rąbień AB (łódzkie)
odbieranie połączeń, kompleksowa obsługa klienta AGD
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rachunkowości uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami, sporządzanie bilansu i rachunku wyników, prowadzenie rozliczeń finansowych z Urzędami Skarbowymi, podmiotami gospodarczymi i instytucjami państwowymi, kontrola rozliczeń finansowych z ZUS, kontrola rozliczeń finansowych z tytułu wpłat czesnego przez studentów, kontrola rozliczeń i wypłat wynagrodzeń osobowego funduszu płac, kontrola rozliczeń i wypłat umów o dzieło i umów zlecenia zawieranych przez uczelnię, kierowanie
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA W KWIDZYNIE - 2018-04-16 - Kwidzyn (pomorskie)
Ochrona środowiska, gospodarka elektroodpadami.Praca w godz. od 8:00 do 16:00Miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Wróblewskiego 86
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Łódź (łódzkie)
Administracja i obsługa strony internetowej, analiza rynku w zakresie marketingu internetowego i mobilnego, znajomość narzędzi marketingowych. Praca na cały etat od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16. Wynagrodzenie 3200 + premia.
GERDA Sp. z o. o. - 2016-08-03 - Sokołów (mazowieckie)
czynności związane z eksportem do Pakistanu
Eurokey Recycling Limited Spółka z o.o. Oddział w Polsce - 2016-05-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie obsługi sekretariatu biura projektowego
Przedsiębiorstwo Gospodarki Gruntami TOPOZ Maciej Wronka - 2016-06-28 - Pluski (warmińsko-mazurskie)
Obsługa działu marketingu.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie pojazdów ciężarowych, przewóz rzeczy. Praca na ternenie Unii Europejskiej. Pracodawca oferuje umowę na czas nieokreślony.Praca w godz. 6.00-20.00, godziny pracy do ustalenia. Kontakt telefoniczny: 602705560, 33 8751519 lub osobisty
BORKAŁA HENRYK PHU "BORKAŁA" - 2019-04-03 - Andrychów (małopolskie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Kartuzy (pomorskie)
koordynowanie procesów zaopatrzenia produkcji, magazynowania i dystrybucji, współpraca z dostawcami i odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Ustalanie i nadzorowanie realizacji procedur sprowadzania materiałów zaopatrzeniowych do spółki. Zapewnienie serwisu dostawców w zakresie dostępności produktów i dostaw zgodnych z zamówieniami i terminowością, kontrola zabezpieczenia materiałowego dla produkcji, planowanie i organizowanie pracy magazynu, analiza stanów magazynowych i utrzymywanie ich na optymalnym poziomie, nadzór i koordynacja pracy podległego zespołu, monitorowanie postępowań reklamacyjnych. Planowanie zakupów materiałowych na poczet przyszłych kontraktów na podstawie otrzymanych informacji. Regulacja zakupów materiałowych w kontekście analizy stanu zapasów magazynowych.
STAL-SYSTEMS S.A. - 2019-01-08 - Bełchatów (łódzkie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i stwierdzenia chorób zawodowych- doradztwo w zakresie przepisów i zasad BHP- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących BHP
"Kwiecińscy" Ośrodek Szkolenia Biuro Usług BHP i P.POŻ - 2016-09-15 - Pępowo (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków handlowych/umów
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Smolice (łódzkie)
telefoniczne podtrzymywanie oraz nawiązywanie relacji z kontrahentami, promocja produktów firmy w kontaktach z kontrahentami, aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów, wprowadzanie zleceń, obsługa reklamacji
Intec Medical sp. z o.o. - 2015-11-18 - Kraków (małopolskie)