SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Piastów oferta pracy Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:- prowadzenie księgowości wydatków i dochodów placówek oświatowych wraz z ZFŚS- bieżące wprowadzanie danych do programu finansowo-księgowego- prowadzenie ewidencji ilościowo -wartościowej wyposażenia, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych- sporządzanie sprawozdań budżetowych RB-27S, RB-28S, RB-34S, RB-N, RB-Z- wystawianie faktur- przyjmowanie i opisywanie dokumentów finansowych - faktur- kontrola bieżących wydatków w stosunku do planu budżetowego- sporządzanie deklaracji VAT-7 oraz przekazywanie do Urzędu Miasta- znajomość programu FINANSE – VULCAN (mile widziane).Praca na pełen etat, od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia.
Data publikacji: 2020-10-23
Lokalizacja: Piastów (mazowieckie)
Pracodawca: Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Popiełuszki 12, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:- prowadzenie księgowości wydatków i dochodów placówek oświatowych wraz z ZFŚS- bieżące wprowadzanie danych do programu finansowo-księgowego- prowadzenie ewidencji ilościowo -wartościowej wyposażenia, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych- sporządzanie sprawozdań budżetowych RB-27S, RB-28S, RB-34S, RB-N, RB-Z- wystawianie faktur- przyjmowanie i opisywanie dokumentów finansowych - faktur- kontrola bieżących wydatków w stosunku do planu budżetowego- sporządzanie deklaracji VAT-7 oraz przekazywanie do Urzędu Miasta- znajomość programu FINANSE – VULCAN (mile widziane).Praca na pełen etat, od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piastów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1421
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piastów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość przepisów o finansach publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie - średnie ogólnokształcące. Mile widziana znajomość przepisów o finansach publicznych. Biegła obsługa komputera - pakiet Office. Staż pracy na podobnym stanowisku 5 lat.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa
danePracodawcy_nip: 5341733456
danePracodawcy_regon: 000800150
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Popiełuszki 12, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: pruszkowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1421
Gmina pracodawcy: Piastów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piastów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0921496
Ulica pracodawcy: Popiełuszki
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.10.2020
Oferta pracy ważna do: 20.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7f30e85a1241ad924092e960620cb197
Podobne oferty pracy
Sprzedaż usług zakładu, poszukiwanie nowych klientów. Obsługa klientów zagranicznych w języku rosyjskim i ukraińskim. Znajomość branży kosmetycznej. Wykształcenie średnie handlowe, doświadczenie zawodowe 2 lata na w/w stanowisku. Dobta znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego. Umiejętność obsługi programu MS OFFICE.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Ząbki (mazowieckie)
Opis stanowiska: -efektywna organizacja pracy własnej pod presją czasu, -nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień -odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce -monitorowanie statusu zamówień towarowych -nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotówNasze oczekiwania: wykształcenie wyższe (mile widziani tegoroczni absolwenci), wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, konsekwencja w działaniu.
Merkury Market Spóka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2018-12-03 - Krosno (podkarpackie)
Identyfikowanie odbiorców produktu i docelowego rynku produktu, prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych, planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji, organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży, opracowywanie planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi, sporządzanie raportów z sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowskiem
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Dzierżązna (łódzkie)
Poszukiwanie i kontakt z osobami w Bangladeszu oraz Wietnamie w celu rekrutacji na studia w Polsce oraz promocja Polskich Wyższych Uczelni
kontakt przez PUP - 2020-08-17 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień (cv na adres e -mail: rekrutacja (at) woodica.pl)
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-07-19 - Świnna Poręba (małopolskie)
WG PROGRAMU STAZU
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Pluskowęsy (kujawsko-pomorskie)
- Osoba ta będzie odpowiedzialna za weryfikacje danych osób ubiegających się o prace w firmie Naszych klientów. Praca na oferowanym przez nas stanowisku polega na kontakcie telefonicznym i mailowym z instytucjami oraz firmami na całym świecie w języku angielskim i weryfikowaniu informacji dotyczących osób aplikujących o prace w firmach Naszych klientów. Tworzenie raportów na podstawie zebranych informacji.- Język portugalski jest wymagany do kontaktu ze źródłami z Brazylii i Portugalii.- Wynagrodzenie: 3220 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy: Trzy tygodnie: 9:00-17:00, Jeden tydzień: 10:00-18:00. Praca również w Święta. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Katowice (śląskie)
ekspozycja i sprzedaż towarów(odzieży)
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Zambrów (podlaskie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Łowicz (łódzkie)
wdrażanie, utrzymywanie i rozwijanie systemu jakości i bezpieczeństwa żywności w zakładzie (HACCP), aktywne uczestnictwo we wszystkich niezbędnych audytach systemu jakości, produktów i procesów w firmie, nadzorowanie dokumentacji systemu jakości i bezpieczeństwa żywności, w ty, tworzenie kart produktów (przygotowanie, aktualizowanie, weryfikowanie, archiwizowanie), przeprowadzanie oceny reklamacji towarów i sporządzanie produktów reklamacyjnych, szkolenie pracowników w zakresie obowiązujących norm i standardów jakościowych, nadzorowanie przebiegu procesów produkcyjnych, przygotowanie identyfikacji procesu produkcji, monitorowanie i weryfikacja dostawców
SMS FOOD INDUSTRIES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji inwestycyjnej, prowadzenie kontroli odbiorowych
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
weryfikacja jakości produktów,wprowadzanie towaru na stan magtazynowy i przygotowanie towaru do wysyłki, przygotowanie raportów w exelu, komunikacja mailowa
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Świebodzin (lubuskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa- naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-01-24 - Gliwice (śląskie)
Wsparcie w realizacji procesów kadrowych. Nadzór nad dokumentacją związaną z czasem pracy. Przygotowywanie raportów, analiz z zakresu HR. Monitorowanie projektów realizowanych w firmie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. - 2018-09-17 - Płock (mazowieckie)
obsługa konsumentów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Chorzów (podkarpackie)
Obsługa klienta bezpośrednio i telefonicznie. Obsługa księgowych i logistycznych systemów komputerowych
REMONDIS Spółka z O.O. - 2019-05-06 - Zduńska Wola (łódzkie)
przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenie rozmów i wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycją terminów dostaw do klienta
HAMAR A.M. Benedykcińscy Spółka Jawna - 2020-02-28 - Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
- przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy;- prowadzenie akt osobowych;- prowadzenie ewidencji czasu pracy;- kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Koteże (pomorskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych. obsługa klientów, praca związana z handlem i wyrobami, realizacja załozonych planów sprzedażowych, praca w godz. 8-16
Hydrosolar Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Opole (opolskie)
Praca biurowa - przygotowywanie ofert handlowych, obsługa klientów, przygotowywanie analiz. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne.
"ROKA" Zakład Pracy Chronionej Sp. z o. o. - 2015-12-11 - Łódź (łódzkie)
Utrzymywanie kontaktów handlowych i telefonicznych z kontrahentami ze wschodu (głównie Rosja i Ukraina)
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń. Obsługa korespondencji i telefonu. Sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostępne kanały sprzedaży. Negocjacje z wszelkimi podwykonawcami usług. Utrzymywabue stałych i pozytywnych relacji z klientem. Realizacja i koordynacja sprawpowierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji. Wyszukiwanie zewnętrzych partnerów i sponsorów oraz angażowanie ich we współtworzenie i realizację działań. Obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Płochocin (mazowieckie)
robienie projektów wizualizacji, tworzenie ulotek, wystaw, reklam, wyszukiwanie i zamieszczanie informacji w mediach
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Trzcianka (wielkopolskie)
Nadzorowanie procesów produkcyjnych w zakładzie o profilu chemicznym.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Polkowice (dolnośląskie)
Prace budowlane, montażowe i pomocnicze przy budowie zbiorników przeciwpowodziowych i iine prace montażowe przy rzekach.
PRWiE Eko-Wod Sp. zo.o. Świdnica - 2020-05-07 - Świdnica (dolnośląskie)
Dekarz
Usługi Ciesielskie Stanisław Stanek - 2019-12-16 - Pstrągowa (podkarpackie)
Nauczanie języka angielskiego w szkole podstawowej w klasach I-VIII
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W JULIOPOLU - 2018-11-27 - Juliopol (lubelskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska SP. Z O.O. - 2016-02-25 - Płock (mazowieckie)