SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Olsztyn oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 6
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji księgowej wydatków budżetowych oraz uzgadnianie z kontami syntetycznymi,Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów budżetowych, Terminowe odprowadzanie na rachunek Gminy dochodów budżetowych, Prowadzenie ewidencji księgowej zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz uzgadnianie z kontami syntetycznymi, Współpraca z bankiem oraz przygotowywanie przelewów bankowych tj. obsługa bankowości elektronicznej, Czynne uczestnictwo w przygotowywaniu sprawozdań finansowych i statystycznych,Dekretacja, księgowanie i ewidencja dokumentów wydzielonego rachunku dochodów, Prowadzenie szczegółowej ewidencji księgowej poszczególnych rozrachunków publiczno- prawnych, zobowiązań, rozliczeń dla poszczególnych kontrahentów, Dekretacja i księgowanie dokumentów zgodnie z polityką rachunkowości w systemie finansowo-księgowym, Rozliczanie inwentaryzacji zapasów magazynu żywności, Weryfikacja sald, Prowadzenie ewidencji pozabilansowej oraz planu finansowego, Prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych.godziny pracy 7-15
Data publikacji: 2020-11-02
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 6
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pstrowskiego 5, 10-049 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji księgowej wydatków budżetowych oraz uzgadnianie z kontami syntetycznymi,Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów budżetowych, Terminowe odprowadzanie na rachunek Gminy dochodów budżetowych, Prowadzenie ewidencji księgowej zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz uzgadnianie z kontami syntetycznymi, Współpraca z bankiem oraz przygotowywanie przelewów bankowych tj. obsługa bankowości elektronicznej, Czynne uczestnictwo w przygotowywaniu sprawozdań finansowych i statystycznych,Dekretacja, księgowanie i ewidencja dokumentów wydzielonego rachunku dochodów, Prowadzenie szczegółowej ewidencji księgowej poszczególnych rozrachunków publiczno- prawnych, zobowiązań, rozliczeń dla poszczególnych kontrahentów, Dekretacja i księgowanie dokumentów zgodnie z polityką rachunkowości w systemie finansowo-księgowym, Rozliczanie inwentaryzacji zapasów magazynu żywności, Weryfikacja sald, Prowadzenie ewidencji pozabilansowej oraz planu finansowego, Prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych.godziny pracy 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące kolejna na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2021
Data zakończenia pracy: 31.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 6
danePracodawcy_nip: 7393842678
danePracodawcy_regon: 281092576
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Pstrowskiego 5, 10-049 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Pstrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.11.2020
Oferta pracy ważna do: 02.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?655278e9451af41db4d5c3287ae87256
Podobne oferty pracy
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Malbork (pomorskie)
Zarządzanie transportem i sprzętem budowlano-drogowym. Zamawianie części zamiennych. Rozliczanie załadunków. Rozliczanie czasu pracy kierowcy.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2018-04-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Optymalizacja stron i treści pod kątem SEO;
Monitoring rynku i analiza działań SEO konkurencji;
Kreowanie i wdrażanie link building’u;
Analiza słów kluczowych i poszukiwanie nowych możliwości;
Rekomendacja usprawnień i nowych rozwiązań;
Analiza efektów podejmowanych działań i raportowanie
Media Expert - 2015-10-01 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
gromadzenie, sporządzanie poleceń do wypłaty i przechowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę do sporządzania list płac, naliczanie wynagrodzeń, nagród, ekwiwalentów pieniężnych, prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych, rozliczanie zwolnień lekarskich pracowników, rozliczenie z US, przygotowywanie dokumentacji emerytalno - rentowej, wsytawianie zaświadczeń ZUS Rp-7 i innych dla potrzeb ZUS, prowadzenie dokumentacji PFRON, elektroniczne przekazywanie przelewów do banku, prowadzenie ksią inwentarzowych szkoły, prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,pozostały zakres obowiązków dostępny na stronie Szkoły pod adresem: https://bip-files.superszkolna.pl/sites/43655/wiadomosci/211410/files/konkurs.pdf
Zespół Szkół Budowlanych Cieszyn - 2019-05-16 - Cieszyn (śląskie)
transport ładunków na terenie Polski
Usługi Transportowe Mir -Trans Mirosław Staniszewski - 2016-04-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:-pozyskiwanie oraz rozwój nowych kontaktów handlowych- obsługa obecnych klientów i utrzymywanie dobrych relacji z nimi- prowadzenie odpowiedniej dokumentacji handlowej
Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa Drewkol - 2020-07-14 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Obsługa klienta Ekspozycja towarów na półce
Sklep Wielobranżowy Ewa Zubrzycka - 2020-02-12 - Czeska Wieś (opolskie)
komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, doświadczenie w sprzedaży, wyksz. wyższe po kierunku związanym ze sprzedażą
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PWF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
realizacja planów sprzedaży; pozyskiwanie nowych Klientów z sektora MŚP na terenie Polski południowo wschodniej;rozwijanie sprzedaży do obecnych Klientów, budowanie relacji w oparciu o rzetelną obsługę;prowadzenie prezentacji produktów, negocjacje kontraktów, nadzór nad ich realizacją.
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-08 - Tajęcina (podkarpackie)
RACHUNKOWOŚĆ, TWORZENIE ANALIZ ORAZ RAPORTÓW W ZAKRESIE ZEZNAŃ, UZGODNIONEJ RACHUNKOWOŚCI, OŚWIADCZEŃ NT. ŹRÓDEŁ DOCHODU I FINANSOWANIA, PROWADZENIE WYWIADU NT. KONT, KLASYFIKOWANIE TRANSAKCJI FINANSOWYCH, UDIZAŁ W TESTACH MIĘDZYNARODOWEJ KONTROLI ORAZ PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI, WSPARCIE KADRY MENADŻERSKIEJ W ZAKRESIE FINANSOWANIA PROJEKTÓW ORAZ ZARZĄDZANIA RYZYKIEM.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Kraków (małopolskie)
realizacja, weryfikacja i rozliczanie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji
Enforest Sp.zo.o - 2016-11-04 - Wińsko (dolnośląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji wewnętrznych i ich wpływ na proces rekrutacji. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów ze Wschodu( teren Ukrainy, Rosji, Gruzji).Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika. Określenie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i majacych doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Zakwaterowanie pracowników. Prowadzenie rozmów telefonicznych w języku ukraińskim, rosyjskim oraz angielskim. Godziny pracy od 9:00-11:00 i 13:00-15:00.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Nowa Sól (lubuskie)
wprowadzanie produktów do systemu, przygotowywanie ofert, analiza cen, obsługa telefoniczna klienta (telefoniczne zawieranie transakcji z klientami, informowanie klienta o statusie wysyłki), obsługa klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Tarnów (małopolskie)
analiza dokumentacji ofertowo-projektowej, sporządzanie przedmiarów robót, sporządzanie zapytań ofertowych, sporządzanie kosztorysów, dokumentacja powykonawcza
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "INTEGRAL" - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-16 - Rzeszów (podkarpackie)
- sortowanie i kontrola jakości produktów- wprowadzanie towaru na stan magazynowy- przygotowywanie towaru do wysyłki- dbanie o czystość w miejscu pracy- nadzór nad pracownikami- szkolenie nowych pracowników i wsparcie ich w zakresie błędnych artykułów- obsługa programu Return CLient i Zalos
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Świebodzin (lubuskie)
księgowanie dokumentów, księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów, prowadzenie rejestru podatku naliczanego, sporządzanie rejestru podatku naliczonego, sporządzanie sprawozdań GUS, bieżąca kontrola kont bilansowych i wynikowych, aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych Spółki.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2015-12-15 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Wsparcie sprzedaży przy produktach bankowych oraz ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)
Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z kontrahentami w kraju i za granicą, przyjmowanie zamówień, opracowywanie strategii i planów marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe , mile widziane doświadczenie, znajomość j.angielskiego - C1.
SIPEKO GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-07-17 - Makowisko (podkarpackie)
-marketing dla sklepów internetowych i stacjonarnych-sprzedaż produktów na serwisach aukcyjnych oraz innych platformach sprzedaży-przygotowanie projektów graficznych-przygotowanie nadruków i haftów - personalizacji odzieży i obuwia i akcesoriów-opieka nad serwisami społecznościowymi i blogiem-tworzenie tekstów promocyjnych i opisów produktów-wykonywanie zdjęć produktów-zarządzanie kampaniami reklamowymi-wspólne tworzenie i realizacja strategii marketingowej-realizacja ustalonych celów-optymalizacja efektywności poszczególnych działań-wspólne tworzenie procedur i procesów-analiza efektywności działań-przygotowanie raportów
TOMCZAK EMILIAN BASKETO - 2020-10-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
1. Tworzenie i realizacja kampanii marketingowych 2. Prowadzenie działań promocyjnych i wizerunkowych 3. Tworzenie artykułów oraz materiałów sprzedażowych 4. Wspieranie realizacji działań w mediach społecznościowych 5. Bieżące wsparcie działu sprzedaży w działaniach promocyjnych 6. Tworzenie raportów, analiz i badanie efektywności działań marketingowych 7. Monitorowanie trendów rynkowych w zakresie marketingu, wprowadzanie nowych rozwiązań. Praca w dynamicznym środowisku.
"SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Kleszczów (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzenie portfolio produktów u aktualnych klientów, wprowadzenie nowych produktów na rynek zagraniczny, współtworzenie i realizacja strategii sprzedażowej, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku i analiza konkurencji. Kontakt z pracodawca emailowy. Praca od 01.01.2016.
Carry Pet Food Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Słupsk (pomorskie)
zakup towaru z Turcji, negocjowanie cen i warunków umowy, budowanie dobrej relacji i współpracy z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, dbanie o realizację celów zakupowych, zarządzanie bazą dostawców, przyjmowanie zwrotów i reklamacji, praca w zespole tureckojęzycznym
kontakt przez PUP - 2020-11-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa zwrotów od klientówRejestrowanie reklamacji w systemie informatycznymKorespondencja e-mailowa z klientamiWspółpraca z klientami
HIGHER MONIKA GODLEWSKA - 2019-12-13 - Żarów (dolnośląskie)
wykształcenie min. średnie, biegłość w obsłudze komputera, internetu, chęć i gotowość do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, realizacja planów sprzedażowych.Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów,
A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-03 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Stymulowanie rozwoju dzieci z zaburzeniami rozwoju, pzrygotowywanie materiałów do indywidualnej terapii.
EWA KOWALEWSKA TERAPIA MOBILNA WEJHEROWO - 2017-08-24 - Wejherowo (pomorskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-04-26 - Rokocin (pomorskie)
dosatarczanie towaru do działów handlowych
Leroy Merlin Polska sp. z o.o. - 2016-06-23 - Cieszyn (śląskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie akt osobowych; naliczanie wynagrodzeń; obsługa pracowników; I umowa na okres próbny, kolejna na 33 miesiące;
GOLDFINCH INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Zgorzelec (dolnośląskie)