SPECJALISTA DS. EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNYCH Cieszyn oferta pracy Zespół Szkół Budowlanych Cieszyn
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 670 PLN
Zakres obowiązków: gromadzenie, sporządzanie poleceń do wypłaty i przechowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę do sporządzania list płac, naliczanie wynagrodzeń, nagród, ekwiwalentów pieniężnych, prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych, rozliczanie zwolnień lekarskich pracowników, rozliczenie z US, przygotowywanie dokumentacji emerytalno - rentowej, wsytawianie zaświadczeń ZUS Rp-7 i innych dla potrzeb ZUS, prowadzenie dokumentacji PFRON, elektroniczne przekazywanie przelewów do banku, prowadzenie ksią inwentarzowych szkoły, prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,pozostały zakres obowiązków dostępny na stronie Szkoły pod adresem: https://bip-files.superszkolna.pl/sites/43655/wiadomosci/211410/files/konkurs.pdf
Data publikacji: 2019-05-16
Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Budowlanych Cieszyn
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. Dominikański 1, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
gromadzenie, sporządzanie poleceń do wypłaty i przechowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę do sporządzania list płac, naliczanie wynagrodzeń, nagród, ekwiwalentów pieniężnych, prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych, rozliczanie zwolnień lekarskich pracowników, rozliczenie z US, przygotowywanie dokumentacji emerytalno - rentowej, wsytawianie zaświadczeń ZUS Rp-7 i innych dla potrzeb ZUS, prowadzenie dokumentacji PFRON, elektroniczne przekazywanie przelewów do banku, prowadzenie ksią inwentarzowych szkoły, prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,pozostały zakres obowiązków dostępny na stronie Szkoły pod adresem: https://bip-files.superszkolna.pl/sites/43655/wiadomosci/211410/files/konkurs.pdf
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 670 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
szczegóły oferty na stronie internetowej BIP http://zsbcieszyn.biposwiata.pl/
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cieszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Cieszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 670 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
inne wymagania zgodnie z ogłoszeniem o konkursie na stronie internetowej www.zsbcieszyn.biposwiata.pl
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Budowlanych Cieszyn
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Pl. Dominikański 1, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
zgodnie z ogłoszeniem o konkursie na stronie internetowej www.zsbcieszyn.biposwiata.pl dokumenty należy składać do 29 maja 2019 r. do godziny 12:00 w sekretariacie szkoły lub wysłać pocztą (liczy się data wpływu) na adres: Zespół Szkół Budowlanych im. gen. Stefana Grota Roweckiego w Cieszynie, pl. Dominikański 1, 43-400 Cieszyn z dopiskiem "Nabór na stanowisko referenta"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Cieszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Cieszyn
Ulica pracodawcy: Pl. Dominikański
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 16.05.2019
Oferta pracy ważna do: 29.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?24c91944d04327a598cf81d2a5df0de5
Podobne oferty pracy
przygotowanie posiłków, ustalanie menu
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Białystok (podlaskie)
staż - wykonywanie prac administracyjno-biurowych, pomoc w organizacji i ewaluacji szkoleń, obsługa komputera, obsługa sekretariatu, pisanie wniosków unijnych. Praca przy komputerze - ok. 6 h/dziennie
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
naliczanie płac, rozliczeń z urzędem skarbowym oraz zakładem ubezpieczeń społecznych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu wydatków płacowych
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU - 2019-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
Udział w realizacji procesów HR (między innymi administracja kadrowa, rozliczanie podróży służbowych, technologia/systemy informacji HR, wynagrodzenia)Wdrożenie, rozwój i utrzymywanie wysokiej jakości realizacji usług HR w centrum w KrakowieUtrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
administrowanie polskimi oraz zagranicznymi sklepami internetowymiprofesjonalna, bieżąca obsługa klientówdbanie o wysoką jakość obsługi klientabieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerceobsługa zamówień składanych w sklepie interrnetowymścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacjiraportowanie wyników sprzedażywyciąganie wniosków, optymalizacja działań
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowegozgłoszenia kandydatów najpóźniej do dnia 14.08.2015 r.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
Telefoniczna obsługa użytkowników platformy finansowej oraz obsługa kampanii internetowcyh - sprzedaz produktów finansowych i bankowych.
FINANSOWY SUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Częstochowa (śląskie)
Praca biurowa + nadzór i odbiory robót w terenie
Nadleśnictwo Świętoszów - 2017-07-07 - Świętoszów (dolnośląskie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt telefoniczny (32-789-38-50) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: praca (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2019-03-29 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów niemieckich
HD Hotel Delfin Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Dąbki (zachodniopomorskie)
1. Sporządzanie jadłospisów oraz ich wycena wsadu kotła.2. Prowadzenie zestawienia kontrolnego dziennych kosztów wyżywienia.3. Zaopatrzenie w artykuły żywnościowe.4. Opisywanie faktur żywnościowych.5. Sporządzanie grafików pracy kuchni.6. Sporządzanie przychodów i rozchodów ilościowo wartościowych artykułów żywnościowych oraz miesięcznych bilansów.7. Prowadzenie szkoleń personelu i aktualizacja dukumentacji w zakresie HACCP, GMP oraz GHP. Okres zatrudnienia 1 rok. Godz. pracy 7.30-15.30. Wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą.
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania - 2018-09-20 - Ustka (pomorskie)
Kierowanie zespołem sprzedaży.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2016-02-05 - Gdańsk (pomorskie)
- naliczanie wynagrodzen, odpraw dla pracowników, obsługa bieżącej dokumentacji kadrowo-płacowej, - sporządzanie sprawozdań związanych z wynagrodzeniami do GUS,- sporządzanie deklaracji podatkowych,- rozliczanie dofinansowań do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych, sporządzanie raportów i wydruków
Meprozet Kościan S.A. - 2017-06-16 - Kościan (wielkopolskie)
prowadzenie biura, rozliczanie budowy oraz pracowników
Przedsiębiorstwo Wielowski - Budownictwo Stanisław Wielowski - 2019-04-29 - Przęsocin (zachodniopomorskie)
kontakty z kontrahentami zagranicznymi
TORUŃSKIE ZAKŁADY URZĄDZEŃ MŁYŃSKICH "SPOMASZ" S.A. - 2017-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie i prezentacja ofert na portalach aukcyjnych i w sklepie internetowym, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień, pozyskiwanie nowych Klientów i obsługa aktualnych za pośrednictwem poczty e-mail i Internetu
EUROCONCEPT - 2016-01-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Miejsce pracy: Elektrownia Brzezie, Prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich iszkoleń BHP, przydziału ubrań roboczych oraz środków ochronyindywidualnej. - Sporządzanie dokumentacji powypadkowej. -Opracowywanie ryzyka zawodowego. - Opracowywanie dokumentów zzakresu BHP wymaganych przez zleceniodawcę/klienta. -Monitorowanie Projektu pod względem BHP. Monitorowanieprzestrzegania zapisów ZSZ dotyczących BHP. - Przygotowywanieinstrukcji BHP maszyn, urządzeń, procesów, stanowiskowych. -Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych BHP. - Realizacja innychzadań określonych w rozporządzeniu o służbie BHP oraz zleconychprzez kierownik,praca od godz.6-14,14-22
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-05-06 - Brzezie (opolskie)
- obsługa klientów zainteresowanych ofertą firmy- rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów- negocjowanie umów oraz nadzór nad ich realizacją- kontrola stanu należności- przygotowanie ofert i zamówień oraz prowadzenie negocjacji handlowych
MODERN FORMS Marcin Bosek - 2018-02-27 - Dobrzechów (podkarpackie)
Prowadzenie spraw z zakresu kadr i płac.
PONER SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Mianowice (wielkopolskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów i innych materiałów promocyjnych firmy, tworzenie ofert handlowych, prowadzenie kampanii mailingowych, prowadzenie kampanii sprzedażowych, opracowywanie kampanii marketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynań konkurencji, a także wyników badań rynkowych, przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłka do klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, obsługa dotychczasowego klienta (organizacja szkoleń, przygotowanie materiałów), prowadzenie i aktualizowanie bazy klientów i firm, prowadzenie i obsługa profilu firmy w mediach społecznościowych, prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafik do strony www
"COMPETENCE-TRAINING & COACHING INSTITUTE" Barbara Jaśkiewicz - 2016-04-13 - Sosnowiec (śląskie)
badanie ryzyka ubezpieczeń, likwidacja strat, analiza posiadanych ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Łomianki (mazowieckie)
1. Prowadzenie i obsługa spraw zw. z opłatami stałymi i zmiennymi zausługi wodne 2. Prowadzenie i obsługa spraw zw. z pozostałymiopłatami za usługi wodne 3. Wystawianie decyzji dot. opłat za usługiwodne i należności z tyt. usług wodnych 4. Obsługa systemu poboruopłat i należności 5. Prowadzenie bazy podmiotów korzystających zusług wodnych
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2018-10-25 - Opole (opolskie)
jw.
Mechanika Maszyn J. Nowakowski Sp. J. - 2016-09-02 - Warszawa (mazowieckie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; obsługa urządzeń rolniczych w Elewatorze , prace konserwatorskie , przyjęcie i wydanie zboża , utrzymanie porządku w Elewatorze
Al-Samer Sp Z O.O. - 2017-09-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
dokumentacja dot. zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Wieliczka (małopolskie)
dostawa jedzenia (teren Ustrzyk Dolnych i okolice)
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SID WOJCIECH SKRZYPEK - 2015-11-27 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
j.w.
UPL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa,ustawianie,wymiarowanie, kontrola jakości i utrzymanie w czystości maszyn
F.P.H.U. ZBIDEX Zbigniew Miętka - 2016-04-06 - Rudnik (małopolskie)
pozyskiwanie klientów, dbanie o wizerunek firmy, kontakty z klientami zagranicznymi
ART-DEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-28 - Lubin (dolnośląskie)