SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 600 PLN
Zakres obowiązków: • Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych, • Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej, • Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych, • Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów, • Pełna obsługa kadrowo – płacowa, • Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe,• Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
Data publikacji: 2020-01-16
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych, • Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej, • Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych, • Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów, • Pełna obsługa kadrowo – płacowa, • Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe,• Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
KURS KSIĘGOWOŚCI Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA, PROGRAMU KSIEGOWEGO,PROGRAMU PŁACOWO-KADROWEGO I OBSŁUGA KAS FISKALNYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w zakresie rozwiązywania bieżących problemów technicznych i merytorycznych, kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych CIT, VAT, PITUmiejętność sporządzania sprawozdań finansowych, w tym skonsolidowanego sprawozdania finansowego, znajomość programów księgowych,Minimum 4 letnie doświadczenie w firmie świadczącej usługi rachunkowo-księgowe lub na stanowisku samodzielnego księgowego, Duże zdolności analityczne, Terminowość, sumienność, zaangażowanie i samodzielność, Posiadanie certyfikatów potwierdzających umiejętności praktyczne i wiedzę będzie dodatkowym atutem.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.01.2020
Data dodania oferty pracy: 16.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c85878b32a87fc11167a22100a12ed7e
Podobne oferty pracy
produkcja siatki
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Opole Lubelskie (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie kasy Filii i tworzenie raportów kasowych, rozliczenie kurierów z pobrań do paczek, fakturowanie, prowadzenie telefonicznej windykacji klientów Filii, bieżąca obsługa klientów, zadania związane z administracją oraz prace biurowe
GENERAL LOGISTICS SYSTEMS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
- naliczanie płac
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. - 2020-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamawianiu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta, przygotowywanie umowy z klientem, obsługa logistyczna.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabierzów (małopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Kontakty z kontrahentami z Rosji, Gruzji i Europie Wschodniej, zamawianie towaru, sprzedaż towaru na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Kraków (małopolskie)
Obsługa działu handlowego w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, stolarki budowlanej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Zamość (lubelskie)
Wykształcenie: min. średnie; min. 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale personalnym; znajomość przepisów: dot. pracowników ochrony zdrowia, kadrowo-płacowych; znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, znajomość programów kadrowych, dokładność; zakres zadań: nadzór/ rozliczanie czasu pracy, ewidencja i weryfikacja absencji pracowniczych, weryfikacja poprawności zapisów dok. dot. ewidencji i rozliczania czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac, prowadzenie dok. dodatkowej związanej ze stosunkiem pracy, opracowywanie dok. wymaganej przez aktualne przepisy ochrony danych osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Pilchowice;
SZPITAL CHORÓB PŁUC IM.ŚW.JÓZEFA W PILCHOWICACH - 2019-03-07 - Pilchowice (śląskie)
udział w rozwoju systemu logistycznego (systemu zarządzania magazynem), stałe monitorowanie i raportowanie danych odnośnie jakości procesów logistycznych i ich spójności, sterowanie przepływem towarów na odcinku od przyjęcia do magazynu do wydania ich z magazynu, sporządzanie dokumentacji magazynowejwspółdecydowanie o stanach zapasów magazynowych ścisła współpraca z innymi działami wewnątrz firmy i dostawcami zewnętrznymi, nadzór nad pracą zatrudnionych pracowników,
EJOT Polska Sp.z.o.o. - CIASNA - 2018-04-17 - Olszowa (opolskie)
Rekrutacja pracowników z zagranicy oraz zatrudnianie.
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Pilotaż pojazdu z ładunkiem ponadnormatywnym na terenie Niemiec
PANAS TRANSPORT PRZEMYSŁAW PANAS - 2019-04-25 - Sitaniec (lubelskie)
j.w.
EWL Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Transport międzynarodowy: Polska - Belgia, Belgia - Polska. Cotygodniowe zjazdy do domu.
ZTH GÓR - TRANS Górnikowski Bogusław w Sędziszowie - 2018-01-15 - Sędziszów (świętokrzyskie)
Praca biurowa
BISCHOF + KLEIN POLSKA GMBH SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-30 - Walce (opolskie)
Załadunek i rozładunek towaru, nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem towaru, czynności spedycyjne, utrzymanie pojazdu w czystości.
BE-MA Transport i Spedycja Krzysztof Salewski - 2015-12-09 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: średnie; roczne doświadczenie; zakres obowiązków: blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu, nadzorowanie materiału niezgodnego, weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału, inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących, rozwiązywanie bieżących sytuacji na linii produkcyjnej, przestrzegania wymagań klienta, tworzenie dokumentacji jakościowej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Gliwice (śląskie)
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Legnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; okres próbny 2 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe Wiesław Staniuk - 2018-01-04 - Włynkówko (pomorskie)
obsługa telefoniczne oraz sprzedaż urządzeń medycznych.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
promocja i reklama gazety
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- prowadzenie procesu ofertowania dla postępowań o udzielenie zamówień niepublicznych,- praca w systemie informatycznym wspomagającym platformy zakupowe obsługujące procesy udzielania zamówień,- udział w negocjacjach handlowych, w tym obsługa platformy aukcyjnej,- archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań ofertowych o udzielenie zamówień,- wystawianie faktur sprzedaży usług w systemie informatycznym,- sporządzanie wybranej dokumentacji związanej z Systemem Zarządzania Jakością,- współpraca z komórkami organizacyjnymi spółki, Grupy Kapitałowej PGE, podmiotami zewnętrznymi
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa poczty elektronicznej, przygotowanie zamówień i dokumentacji na produkcję.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe POM Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Trzebnica (dolnośląskie)
odbieranie produktów do reklamacji od klientów
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Chorzów (śląskie)
- Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyślnej realizacji transakcji - Stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie -Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, - Komunikowanie się z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób Przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości - Rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowy i skuteczny - Prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell zlokalizowanych w krajach arabskich w ramach działalności finansowej zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z Instrukcją Kredytu Dystrybucyjnego
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Kraków (małopolskie)
naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń przemysłowych
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych DRESZLER Lubawa - 2016-06-16 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA PRZYGOTOWANIE, KOORDYNACJE I ROZLICZANIE PROCESÓW ZAKUPOWYCH, W TYM:1) SPORZĄDZANIE ZAMÓWIEŃ ZAKUPÓW KOMPONENTÓW ZGODNYCH Z ZAPOTRZEBOWANIEM PRODUKCYJNYM.2) NADZOROWANIE I ZARZĄDZANIE STANEM MAGAZYNOWYM ZAMAWIANYCH KOMPONENTÓW.3) GROMADZENIE, ANALIZA I OPRACOWYWANIE INFORMACJI ISTOTNYCH DLA REALIZOWANYCH ZAKUPÓW.4) PROWADZENIE NEGOCJACJI Z BIEŻĄCYMI I NOWYMI DOSTAWCAMI W ZAKRESIE WARUNKÓW DOSTAW ZAMAWIANYCH TOWARÓW.5) KONTROLOWANIE I KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW, DBANIE O TERMINOWOŚĆ ROZLICZANIA FAKTUR ZAKUPOWYCH. 6) EWIDENCJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH W DEDYKOWANYM SYSTEMIE.Godz. pracy 7.30-15.30.Po 3 miesięcznym okresie próbnym 4000 zł brutto.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-11-27 - Słupsk (pomorskie)