SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie i rozliczanie ewidencji syntetycznej i analitycznej, prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej, rozliczanie dokumentów księgowych
Data publikacji: 2020-02-20
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie i rozliczanie ewidencji syntetycznej i analitycznej, prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej, rozliczanie dokumentów księgowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2020
Data zakończenia pracy: 24.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie w księgowości
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 20.02.2020
Oferta pracy ważna do: 19.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c61a26fe1ded1a76605d4b80cbb109bd
Podobne oferty pracy
Zajęcia z edukacji dla bezpieczeństwa w Publicznym Technikum oraz Branżowej Szkole I Stopnia.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2019-08-16 - Kożuchów (lubuskie)
w/g potrzeb
GREGGOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami rosyjsko języcznymi
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Łódź (łódzkie)
Ewidencjonowanie dokumentów kadrowych, sporządzanie list płac, obsługa programu Płatnik
KOSZTBUD Barbara Suchacka - 2019-02-12 - Chojnice (pomorskie)
prowadzenie biura, nawiązywanie długofalowych relacji z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, koordynowanie działań marketingowych
PHU DALIX BOŻENA DRĘŻEK - 2019-08-08 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
1) Kwalifikacja dzieci zgłoszonych do przysposobienia;2) Sporządzenie dla dziecka zakwalifikowanego do przysposobienia diagnozy pedagogicznej;3) Gromadzenie i aktualizowanie informacji o dzieciach, które mogą być przysposobione, w tym informacji o stanie zdrowia dziecka;4) Promowanie idei adopcji, w tym poszukiwanie kandydatów do przysposobienia dziecka;5) Dobór rodziny przysposabiającej właściwej ze względu na potrzeby dziecka;6)Współpraca z sądem opiekuńczym, polegająca w szczególności na powiadamianiu o okolicznościach uzasadniających wszczęcie z urzędu postępowania opiekuńczego oraz sprawowanie na wniosek sądu opiekuńczego nadzoru na przebiegiem styczności przysposabiającego z przysposabianym;7) Udzielanie pomocy w przygotowywaniu wniosków o przysposobienie i zgromadzeniu niezbędnych dokumentów;8) Przeprowadzanie badań pedagogicznych kandydatów do przysposobienia dziecka; 9) Przeprowadzanie analizy sytuacji osobistej, zdrowotnej, rodzinnej, dochodowej i majątkowej kandydatów do przysposobienia dziecka, zwanej wywiadem adopcyjnym;10) Prowadzenie działalności diagnostyczno-konsultacyjnej dla kandydatów do przysposobienia dziecka;11)Wspieranie pedagogiczne kandydatów do przysposobienia dziecka oraz osób, które przysposobiły dziecko;12)Prowadzenie szkoleń dla kandydatów do przysposobienia dziecka (a do czasu nabycia pełnych ustawowo określonych uprawnień współprowadzenie);13) Dokonywanie wstępnej oceny kandydatów do przysposobienia dziecka;14) Sporządzanie opinii kwalifikacyjnej o kandydatach do przysposobienia dziecka;15) Sporządzanie opinii, o której mowa w art. 586 § 4 Ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego;16) Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi, rodzinami zastępczymi i prowadzącymi rodzinne domy dziecka oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;17) Udział w zespołach do spraw okresowej oceny sytuacji dziecka w pieczy zastępczej;18) Systematyczne prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykonywanych zadań zgodnie z przepisami i zasadami obowiązującymi w Ośrodku;19) Podpisywanie tworzonych dokumentów i pism związanych z wykonywaniem zadań zgodnie z obowiązującymi w POA przepisami Regulaminem Organizacyjnym i Instrukcją Kancelaryjną.20) Sporządzanie sprawozdań i informacji z realizowanych zadań.
POMORSKI OŚRODEK ADOPCYJNY W GDAŃSKU - 2020-01-27 - Gdańsk (pomorskie)
Udział w kluczowych projektach dotyczących rozwoju produktów o złożonej architekturze służących do wyszukiwania i zamawiania usług. Zapewnienie funkcjonalnej oraz technicznej wiedzy specjalistycznej na temat produktów Amadeus. Świadczenie usług doradczych klientom Amadeus w celu efektywnego wykorzystania produktu. Dzielenie się wiedzą i wewnętrzne doradztwo. Wsparcie klientów w fazie przedwdrożeniowej, analiza oczekiwań klienta. Monitorowanie jakości usług i zapewnienie doradztwa funkcjonalne dla klientów po wdrożeniu produktu. Prezentowanie rekomendacji dotyczących usprawień. Udział w testowaniu produktów Amadeus.
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie treści na strony internetowe w języku angielskim, niemieckim, ukraińskim, rosyjskim oraz polskim
STUFE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-03 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa programu IFS w zakresie ewidencji faktur przychodzących i ich księgowania (PW, PZ, RW). generowanie zamówień materiałowych i usługowych w programie IFS. gospodarka narzędziami w wypożyczalni narzędzi (wydawanie i przyjmowanie narzędzi od pracowników) prowadzenie komputerowej ewidencji stanu narzędzi w wypożyczalni. prowadzenie kartotek BHP pracowników wspomaganie działu zaopatrzenia w zakresie transportu.
ALPHA TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-10 - Kraków (małopolskie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum;wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony do 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku oraz jedna niedziela w miesiącu (6 godz.). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne, doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury), biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press); łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów, znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (mile widziany poziom C1); inne: zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność; bardzo dobra organizacja pracy; dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania, priorytetów; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych, znajomość historii i kultury Górnego Śląska; znajomość mowy śląskiej.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-07-17 - Bytom (śląskie)
Wymagane wykształcenie średnie, znajomość języka ukraińskiego lub j. rosyjskiego w stopniu komunikatywnym. Zakres obowiązków: tłumaczenie dokumentów, przeprowadzanie szkoleń jaokościowych, wykonywanie audytów procesu w j.ukraińskim lub j.rosyjskim, aktualizacja dokumentów jaokościowych. Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracodawcą
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Rybnik (śląskie)
SAMODZIELNE STANOWISKO MECHANIKA SAMOCHODOWEGO (NAPRAWA, DIAGNOZA POJAZDÓW OSOBOWYCH I DOSTAWCZYCH);WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, WYŻSZE, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 601235235, C.V NA MAIL arturb (at) browart.pl
BROWART ARTUR BETIUK - 2016-06-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa programów, kontakt z klientami
"KRESKA LOGISTIC" Sp. z o.o. - 2019-12-19 - Sosnowiec (śląskie)
- Osoby zainteresowane proszone są w pierwszej kolejności o kontakt telefoniczny 721-570-347 lub na adres e-mail: spskgogolewo (at) gmail.com- WYNAGRODZENIE USTALANE WEDŁUG KARTY NAUCZYCIELA
Publiczna Szkoła Podstawowa Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich w Gogolewie - 2017-08-24 - Gogolewo (pomorskie)
SZKOLENIE PRACOWNIKÓW, TJ. PRZYGOTOWANIE NOWYCH PRACOWNIKÓW DO PRACY NA POSZCZEGÓLNYCH STANOWISKACH PRACY POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM W OPARCIU O POSIADANE DOŚWIADCZENIE. PRACA PRZY GRILLU, FRYTKOWNICACH, PRZYGOTOWYWANIE KANAPEK, FRYTEK, SAŁATEK, DESERÓW I NAPOJÓW. PRACA ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ KLIENTÓW, OBSŁUGA KASY I DRUKARKI FISKALNEJ. PRACE PORZĄDKOWE ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU NA OBSZARZE PRODUKCJI JAK I NA SALI DLA GOŚCI, ORAZ NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM PRZYLEGŁYM DO RESTAURACJI. PRACE MAGAZYNOWE ZWIĄZANE Z ZATOWAROWANIEM ZARÓWNO STANOWISK PRACY JAK I PRZYJĘCIEM DOSTAWY PÓŁPRODUKTÓW OD DOSTAWCÓW I UMIESZCZENIEM ICH W MAGAZYNACH.WYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY, OBSŁUGA FRYTKOWNICY, GRILLA, KASY, UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KASY FISKALNEJ, POSIADANIE KSIĄŻECZKI DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU W RESTAURACJI TYPU FAST-FOOD MIN. 6 MIESIĘCY, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO LUB UKRAIŃSKIEGO.MIEJSCE PRACY RESTAURACJA MCDONALD'S SZCZECIN, UL. POŁUDNIOWA 21 I PRZYJACIÓŁ ŻOŁNIERZA 6.STAWKA ZA GODZINĘ 16,00 ZŁ BRUTTO, PRACA W GODZINACH CAŁEJ DOBY, PRACA W WOLNE DNI.
SDH SYLWIA DIAKÓW-HRYCYK - 2019-08-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2018-10-26 - Poznań (wielkopolskie)
samodzielne księgowanie dokumentów, przegląd i weryfikacja poprawności danych księgowych na kontach, bilans księgowanie wyciągów bankowych
kontakt przez PUP - 2019-11-26 - Owadów (mazowieckie)
Przygotowanie wizualizacji, wprowadzenie nowych technologii w firmie
ELBET ZENON MATUSZEWSKI, MATEUSZ MATUSZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2019-03-20 - Kraków (małopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Przasnysz (mazowieckie)
Analiza rozwiazań systemów ERP, IT oraz wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zabierzów (małopolskie)
OFERTA PRACY Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z BHP itp, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządzanie dokumentacji. Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła znajomośc j. angielskiego, prawo jazdy kat. B.
MARZENA RZEPIŃSKA, F.H. 'AS BHP' - 2016-09-15 - Gdynia (pomorskie)
praca administracyjno biurowa, opracowanie dokumentacji technicznej, wykonywanie rysynków, projektowanie instalacji OZE, obsługa klienta w zakresie realizacji programów ograniczenia niskiej emisji na terenie woj. śląskiego
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Piekary Śląskie (śląskie)
kompleksowe prowadzenie spraw pracowniczych, znajomość programów kadrowo-płacowych, programu Systemu Informacji Oświatowej, sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczących zatrudnienia pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy itp.Godziny pracy 7:15-15:15
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Olsztynie - 2018-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- przygotowywanie podstawowych analiz i ocen ryzyka operacyjnego- przeprowadzanie eksploracji danych oraz wydawanie komunikatów związanych z wdrażaniem ram ryzyka operacyjnego- dostosowywanie do zgodności i kontrolerów ryzyka operacyjnego dostosowanych do funkcji centrów korporacyjnych- wspomaganie i porawianie działań poprawiających jakość w całej grupie- współpracowanie z zainteresowanymi stronami w ramach trzech linii obrony w celu przeglądu dyskusji dotyczących ustaleń analitycznych oraz określenia dalszych i odpowiednich kroków- monitorowanie jakości danych związanych ryzykiem operacyjnym w całej grupie oraz rozwiązywanie problemów dotyczących restrukturyzacji i uporządkowanej likwidacji
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa kadrowo płacowa pracowników z Ukrainy
ALMAG Sp. z o. o. - 2019-12-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
promocja rozpowszechnianie usług turystycznych na terenie Polski, Europy, a w szczególności Europy Wschodniej, realizacja przyjętych zamówień turystyki indywidualnej i grupowej na terenie Polski, Europy, a w szczególności Europy Wschodniej, sprzedaż biletów komunikacji międzynarodowej
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Leszno (wielkopolskie)
Pomoc w przygotowaniu ofert dla klientów w dziedzinie szkoleń, rekrutacji pracowników. Przygotowanie profili kompetencyjnych kandydatów do pracy. Przygotowywanie ofert do publikacji, prowadzenie odpowiednich rejestrów rekrutacyjnych, sporządzanie baz danych kandydatów, poszukiwanie kandydatów, selekcje, odbywanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, przygotowywanie logistyczne szkoleń, przetargów szkoleniowych, dokumentów i materiałów szkoleniowych.I zmiana godz 8.00-16.00 pon-ptMiejsce odbywania stażu 82-300 Elbląg ul. Zacie12 pok. 25, praca w terenie (wojwództwo warmińsko-mazurskie, pomorskie)Oferta stażu dla osób powyżej 30 r.ż. - wskazany kandydat
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
specjalista ds. sprzedazy
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa klienta detalicznego, wysyłkowego Allegro. Odbieranie telefonów związanych z zamówieniami. Wypisywanie faktur sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej. Obsługa komputera. Obsługa obiegu dokumentów. Przygotowanie dokumentacji sprzedaży do biura rachunkowego.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w sprzedaży internetowej. Wymagana umiejętność obsługi portalu ALLEGRO oraz umiejętność zamieszczania towarów do sprzedaży na portalu ALLEGRO. Wymagana znajomość tematyki sprzedaży i zakupu internetowego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie rachunków klientów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Łódź (łódzkie)