SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Kołobrzeg oferta pracy Regionalne Centrum Kultury im. Z. Herberta w Kołobrzegu (RCK)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 850 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kasy głównej, sporządzanie rachunków do stałych umów zleceń, wprowadzanie danych z dokumentów źródłowych do programu finansowoiksięgowego i dekretacje, prowadzenie dokumentacji ZFŚS, przygotowywanie przelewów za płatności terminowe dla kontrahentów, wystawianie faktur VAT dla kontrahentów, prowadzenie magazynów towarów i materiałów, prowadzenie ewidencji środków trwałych (OT, LT), przygotowywanie planu amortyzacji oraz tabeli amortyzacyjnej, rozliczanie inwentaryzacji. Praca w Kołobrzegu w godz. 7:30-15:30.
Data publikacji: 2019-11-26
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Regionalne Centrum Kultury im. Z. Herberta w Kołobrzegu (RCK)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Solna 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kasy głównej, sporządzanie rachunków do stałych umów zleceń, wprowadzanie danych z dokumentów źródłowych do programu finansowoiksięgowego i dekretacje, prowadzenie dokumentacji ZFŚS, przygotowywanie przelewów za płatności terminowe dla kontrahentów, wystawianie faktur VAT dla kontrahentów, prowadzenie magazynów towarów i materiałów, prowadzenie ewidencji środków trwałych (OT, LT), przygotowywanie planu amortyzacji oraz tabeli amortyzacyjnej, rozliczanie inwentaryzacji. Praca w Kołobrzegu w godz. 7:30-15:30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa programu Exel, Word, programów księgowych (Symfonia, Optima), znajomość ustaw z zakresu rachunkowości, podatku VAT i podatku od nieruchomości., uczciwość, rzetelność, sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Regionalne Centrum Kultury im. Z. Herberta w Kołobrzegu (RCK)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Solna 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, LM, kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy, referencje, oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: 11.12.2019, Godziny : do godz. 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Adres strony pracodawcy: www.rck.kolobrzeg.eu
Ulica pracodawcy: Solna
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: centrum kultury
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 26.11.2019
Oferta pracy ważna do: 11.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?900a6fcae6ead513b770ff0885e7f725
Podobne oferty pracy
Zarządzanie i kontrola podległych pracowników - strażników. Nadzór nad bezpieczeństwem osób znajdujących się na terenie zakładu oraz nad obiektami zakładu. Sprawowanie stałego nadzoru nad bezpieczeństwem placówki.
ZAKŁAD POPRAWCZY - 2017-01-09 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
Organizacja eventów,rozmowa z klientem,przyjmowanie i realizacja zamowień
Centrum Dobrego Smaku s.c. Ewa Grynkiewicz -Tarnowska, Marcin Grynkiewicz - 2018-11-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
doradztwo i obsługa klienta, przygotowywanie ofert i kalkulacji technologicznej, współpraca z działem produkcji
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-15 - Zambrów (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
-przedstawianie ofert kandydatom na stanowisko opiekuna osób starszych,-dysponowanie ofertami i planowanie ich terminów,-selekcja kandydatów,-sporządzanie profilii kandydatów,-publikacja ogłoszeń,-selekcja aplikacji,-przygotowanie do zatrudnienia i opieka nad kandydatami,-budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów,-koordynacja dokumentacji personalnej kandydatów,-koordynacja zleceń w j.niemieckim,-udział w bieżących pracach administracyjno-biurowych
Probetreuung Proprofit Sp.z o.o. sp.k - 2016-06-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Kraków (małopolskie)
wg. stanowiska pracy; godz. pracy 8-20
Morskie Opowieści - 2016-11-29 - Przewłoka (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień, nadzór nad procesem zamówień, zarządzanie zapasem magazynowym wyrobów gotowych
FOL - DRUK FLEXO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-18 - Płock (mazowieckie)
Specjaliści ds. logistyki magazynowej przyjmują wszelkiego rodzaju towary i kontrolują w oparciu o towarzyszące im dokumenty ich ilość i właściwości.
kontakt przez OHP - 2016-01-27 - Niemcy (Niemcy)
Obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji. Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia Przygotowanie odpowiednich sprawozdań, praca w godz. 8-16. W początkowym etapie zatrudnienia umowa zlecenie, następnie umowa o pracę.
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2016-10-26 - Pokój (opolskie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Zduńska Wola (łódzkie)
Kontakt z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisów internetowych picodi.com; redagowanie tekstów; tworzenie komentarzy, wpisów na forach, blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych.
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Kraków (małopolskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Legnica (dolnośląskie)
Rekrutacja pracowników na wolne miejsca pracy
WESTPOL-TEEUWISSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-05 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Kontrola jakoci surowców produkcyjnych i wyrobu gotowego, przyjęcie surowców pod wzgłędem wymagań jakościowych, prowadzenie dokumentacji systemy HACCP, kontrola dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kamienica Polska (śląskie)
Wykształcenie wyższe II stopnia z informacji naukowej i bibliotekoznawstwa (lub studia podyplomowe w wym. kierunku); umiejętność wyszukiwania, gromadzenia, opracowywania, analizy, oceny, selekcji informacji zawartych w źródłach pierwotnych i pochodnych, umiejętność tworzenia opisu bibliograficznego książki, znajomość programu bibliotecznego Prolib, mile widziana znajomość formatu MARC21, znajomość zagadnień bibliometrii: wskaźniki cytowań i indeks Hirscha, biegła znajomość pakietu MS Office (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji), swobodna obsługa Internetu, umiejętność korzystania z baz danych z zakresu bibliografii naukowej, znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym, zakres obowiązków: selekcja, opracowywanie (tworzenie opisów niezbędnych do identyfikacji źródeł, klasyfikowanie tematyczne, itp.), analiza artykułów i innych opracowań technicznych, z zakresu działalności Instytutu, wsparcie pracy biblioteki technicznej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie administracji biura, utrzymywanie kontaktu z firmami projektującymi WWW, przygotowywanie projektów graficznych i wdrożeniowych, rozwijanie nowych koncepcji i projektów informatycznych, opisywanie, dokumentacja i archiwizacja, przygotowywanie ofert , zamówień, umów, pism i aktów, archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, wystawianie dokumentów finansowo- księgowych, faktu vat, itp., realizacja zadań zleconych przez przełozonego
RFOG POLAND TOMASZ PASZKOWSKI - 2018-11-13 - Gryfice (zachodniopomorskie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-03-28 - Chojnice (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
MEBLE.PL S.A. - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa magazynowa dostaw i wysyłek:- tele-sprzedaż- sprzedaż przez internet- przygotowywanie dokumentów magazynowych oraz finansowo- księgowych- organizacja odpraw celnych
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Mosina (wielkopolskie)
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż artykułów do produkcji rolnej, obsługa magazynu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO USŁUGOWE "AGRO-BIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-04 - Turobin (lubelskie)
Prowadzenie rozmowy z kontrahentamirosyjskimi i Unii Europejskiej, Eksport , Import.
Rosso Group Sp.z o.o - 2017-08-09 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie zleceń oraz klientów w Polsce, Europie oraz Azji. Wymaganer wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B. Praca w siedzibie firmy, na terenie Polski, Europy oraz Azji.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Mysłowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Lublin (lubelskie)
Obsługa recepcji, prace porządkowe na terenie bazy, pomoc dla bloku porządkowego podczas wymiany turnusów, obsługa dyskotek- DJ, prowadzenie magazynu pościeli i środków czystości oraz inne czynności zlecone przez kierownika bazy.
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
- składowanie, przemieszczanie i wydawanie towaru,- komisjonowanie materiałów do produkcji,- pakowanie i wysyłka zamówień,- monitorowanie odbioru i wydawania towarów,- organizacja miejsca dla właściwego magazynowania materiałów,- pomoc przy inwentaryzacji
OPPM OFFICE Professional Personalmanagement GmbH - 2019-03-08 - Niemcy (Niemcy)