SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC Kurzętnik oferta pracy EXPOM SA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
Data publikacji: 2017-02-08
Lokalizacja: Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: EXPOM SA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 19, 13-306 Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
KONIECZNE 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA PODOBNYM STANOWISKU. MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: EXPOM SA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 19, 13-306 Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Kurzętnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kurzętnik
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 08.02.2017
Oferta pracy ważna do: 10.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl w zakładce Oferty pracy.Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie w szczególności:1) kompleksowe nadzorowanie procesów kadrowych w ustalonym zakresie;2) tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz zarządzeń;3) monitorowanie zmian w zakresie uregulowań prawnych, dbałość o ich przepływ w jednostce i proponowanie dostosowanych do nich rozwiązań,4) przygotowywanie analiz, raportów, zestawień oraz niezbędnych dokumentów dla potrzeb przełożonych;5) współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON;6) wsparcie podległych pracowników w zakresie prowadzonych zadań w tym w zakresie poprawność prowadzenia zdarzeń kadrowych w programie kadrowo-płacowym SAP HR. 7) współtworzenie polityki personalnej w zakresie rozwoju pracowników, zmian organizacyjnych, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów i problemów personalnych;8) inicjowanie i implementacja programu wprowadzania do jednostki nowozatrudnionych pracowników;9) zastępowanie Kierownika Oddziału Kadr w czasie jego nieobecności.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1) pełna zdolność do czynności prawnych;2) nieposzlakowana opinia i wysoki poziom kultury osobistej; 3) niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4) przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;6) wykształcenie wyższe, co najmniej pierwszego stopnia;7) dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);8) dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz pragmatyk służbowych; 9) umiejętność kierowania zespołem;10) wysoka motywacja do osiągania celów i zaangażowanieWymagania dodatkowe:1) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku do spraw kadrowych i płacowych;2) posiadanie wykształcenia wyższego drugiego stopnia (preferowane kierunki: prawo, administracja lub zarządzanie zasobami ludzkimi);3) znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie sądów powszechnych; 4) znajomość programu kadrowo płacowego SAP HR;5) znajomość programu PŁATNIK;6) znajomość zagadnień z dziedziny HR;7) wiedza z zakresu zarządzania projektami;8) wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej i negocjacyjnej;9) odpowiedzialność, dyspozycyjność, lojalność i dyskrecja.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-08-08 - Katowice (śląskie)
-konstruowanie narzędzi produkcji firmy, danego produktu,-nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie relacji z klientami oraz negocjowanie warunków współpracy,-koordynowanie procesów sprzedażowych,-budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Kokotów (małopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Przewóz towarów samochodem dostawczym. Praca na terenie Śląska i Małopolski - wyjazdy z Jasienicy.
PHU "AGATKA" Agata Kurowska - 2016-02-19 - Jasienica (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
Przedsiębiorstwo Handlu Detalicznego Agnieszka Józkowicz - 2016-12-29 - Tychy (śląskie)
NADZOROWANIE, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW DLA CZŁONKÓW ZARZĄDU, NADZOROWANIE WYPŁAT PRACOWNIKÓW, BEZPOŚREDNI KONTAKT Z KLIENTEM PORTUGALSKOJĘZYCZNYM.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż bezpośredniapozyskiwanie klientów
P.H.U. "MONTEX" Cedzidło Grzegorz - 2017-10-31 - Świebodzice (dolnośląskie)
Związany ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Tczew (pomorskie)
-obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Świebodzin (lubuskie)
realizacja celów sprzedażowo- dystrybucyjnych, optymalizacja asortymentu zamawianego przez klientów
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2016-12-08 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
realizowanie kampanii wychodzących dla klientów oraz aktywna sprzedaż telefonicnz produktów bankowych
PLUS BANK S.A. - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
- pozyskiwanie nowych klientów-utrzymywanie i rozwijanie kontaktów biznesowych-kompleksowa opieka nad klientem-reprezentowanie firmy na targach branżowych
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
Weryfikowaniu i ewidencjonowanie reklam.Planowaniu i terminowym raportowaniu zajętości reklamowej w poszczególnych produktach.Makietowaniu i kontroli rozmieszczeniu reklam.Współpraca z działem handlowymi redakcyjnymKontrola prawidłowego obiegu dokumentów.Współpraca z działem księgowym i Kontrolingowym
POLSKA PRESS Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie. Zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami. Analiza danych marketingowych firmy.język kazachski wymagany ze względu na liczne delegacje i kontakty z klientami z kazachstanu.- Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy oraz delegacje poza terytorium polski (Kazachstan).- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek marketing i zarządzanie). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane doświadczenie w zakresie sprzedaży i marketingu, znajomość rynku kazachskiego. Wymagana zaawansowana znajomość języka Kazachskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Katowice (śląskie)
transport krajowy, głównie Mielec i okolice
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Wiesław Pietras - 2017-06-29 - Mielec (podkarpackie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
- przyjmowanie pracowników do pracy;- przygotowywanie dokumentacji kadrowej w języku polskim i ukraińskim/rosyjskim; - ustalanie zmian dla pracowników; - prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników; - rekrutacja pracowników tymczasowych; - kontrola mieszkań pracowniczych wynajętych przez pracodawcę i t.p.
Pracovita sp. z o.o. - 2017-11-21 - Wyszków (mazowieckie)
jw
Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" - 2017-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zaopatrzenie budów w materiały budowlane. Koordynacja transportu i sprzętu na budowach.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gdynia (pomorskie)
Przedstawiciel handlowy. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, negocjowanie umów.
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie analiz z metodami instrumentalnymi, opracowywanie nowych produktów UV/LED
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-11-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zawieranie umów generalnych dot odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-04-11 - Łódź (łódzkie)
Praca przy projektach - programowanie od podstaw stron i sklepów internetowych. Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji projektowej. Obsługa serwisów internetowych klientów.
"NEW MILLENNIUM" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-12-01 - Legnica (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kontrahentami; fakturowanie sprzedaży; współpraca z innymi działami w firmie
GOSPODARSTWO OGRODNICZE ŁĘGAJNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Łęgajny (warmińsko-mazurskie)
Istalacja i konfiguracja sprzętu IT, rozwiązywanie problemów na stacjachroboczych, obsługa zgłoszeń rejestrowanych przez użytkowników,administracja stronami WWW (dodawanie oraz aktualizacja treści), praca w godz.7:00-15:00
Excode Dawid Drzazga - 2016-03-21 - Opole (opolskie)
nawiązywanie kontaktów na rynku indyjskim
D&D TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. szkoleń.Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania kryzysowego. Prowadzenie szkoleń, dokumentacji szkoleniowej i prezentacji dot. systemu zarządzania kryzysowego.Wymagane wykształcenie wyższe, 3 lata pracy na podobnym stanowisku.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów z Egiptu, Syrii, Tunezji. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Urzut (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
pracownik budowlany
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bliżyce (śląskie)