SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA
Wynagrodzenie: od 6 800 PLN
Zakres obowiązków: -obliczanie i przeprowadzanie księgowań księgi głównej i uzgadnianie kont (np. obliczanie odroczonego podatku dochodowego, rozliczeń międzyokresowych, rezerw, zaliczek)- dostarczanie raportów grupowych i zewnętrznych (BS, P&L, informacje uzupełniające do sprawozdania finansowego-wykonywanie kontroli w ramach FOX- Wsparcie i współpraca przy projektach takich jak analiza i wdrożenie zmian w Grupowym planie kont
Data publikacji: 2019-09-18
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-obliczanie i przeprowadzanie księgowań księgi głównej i uzgadnianie kont (np. obliczanie odroczonego podatku dochodowego, rozliczeń międzyokresowych, rezerw, zaliczek)- dostarczanie raportów grupowych i zewnętrznych (BS, P&L, informacje uzupełniające do sprawozdania finansowego-wykonywanie kontroli w ramach FOX- Wsparcie i współpraca przy projektach takich jak analiza i wdrożenie zmian w Grupowym planie kont
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA
Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2019
Data zakończenia pracy: 08.10.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: wyższe, kierunek wykształcenia: preferowane kierunki: Biznes, Ekonomia, Zarządzanie, doświadczenie zawodowe: Min. 2 lata doświadczenia w dziedzinie finansów i/ lub księgowości w tym min. 1.5roku doświadczenia jako główna księgowa, umiejętności: znajomość programu SAP, znajomość zasad księgi głównej, znajomość języków obcych: angielski (biegły w mowie i w piśmie, główny język komunikacji w zespole i z klientem)
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.09.2019
Data dodania oferty pracy: 18.09.2019
Oferta pracy ważna do: 01.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?51e6faa7d5fbbff1a95097d78552dbc3
Podobne oferty pracy
Zapewnienie sprawności technicznej instalacji iurządzeń. Usuwanie awariii usterek. Udział w pracach remontowych i modernizacyjnych. Kontrola pracy maszyn i urządzeń. Raportowanie stanu technicznego. Nadzór nad podległym personelem.
PORT SERVICE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowanie i składanie raportów wewnętrznych/zewnętrznych zgodnie z terminami obowiązującymi w grupie. Realizacja czynności księgowych w sposób dokładny zgodnie z harmonogramem. Wykonywanie pracy analitycznej przy uzgadnianiu bilansu i zapewnienie terminowego spełnienia wszystkich wymogów kontrolnych.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Zabierzów (małopolskie)
do uzgodnienia
PAK-HURT SP. Z O.O. - 2017-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
TOWAROWA 33 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie ofert techniczno-handlowych, doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych produktów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Chełm (lubelskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.ok 160 h/ m-c, dyzpozycyjność od 8-16Cu,Sala C
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
1. kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych2. sporządzanie planów zamówień publicznych/ planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych.3. opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.4. przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.)5. współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego6. Uczestnictwo w komisjach przetargowych w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych7. udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualnie reprezentowanie Zamawiającego. 8. wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania9. przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie sałokształtu prac10. szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych11. monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów.12. opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji. Wymagane dokuemnty: Obowiązkowe: - Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych. Dodatkowe: - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia: 15.05.2019 do godz. 16:00.3. Informacja o wyniku naboru bedzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie, lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zastaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 717823515 godz. 9:00-14:00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-04-30 - Wrocław (dolnośląskie)
- generowanie zamówień części zamiennych i przyjmowanie dostaw- obsługa serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego- obsługa klientów zewnętrznych- obsługa depozytu opon
"REISKI AUTO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Kontakt z potencjalnymi klientami w sektorze biznesowymi [B2B],-Sprzedaż powierzchni reklamowej w drukowanych katalogach branżowych [branża wykończenia wnętrz domów i mieszkań, branża dziecięca oraz Spa i Uroda],-Wprowadzenie danych klientów i zamówień do wewnętrznej bazy danych,-Realizowanie innych założeń firmy [m.in. praca zgodna z wymaganymi wskaźnikami efektywności pracy],-Raportowanie wskaźników efektywności,-Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,-Utrzymywanie dobrych relacji z klientami,-CV prosimy wysyłać na adres e-mail:praca (at) montemmedia.pl
MONTEM MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Tczew (pomorskie)
redagowanie tekstów, prace biurowe, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sosnowiec (śląskie)
Opracowanie dokumentacji środowiskowej: wniosków, na podstawie których wydawane są pozwolenia i decyzje z zakresu ochrony środowiska: operaty wodnoprawne,zgłoszenia instalacji,wnioski na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza, wnioski do pozwoleń na wytwarzanie odpadów, wnioski do pozwoleń zintegrowanych, karty informacyjne przedsięwzięcia, raporty oddziaływania na środowisko, prowadzenie uzgodnień z organami administracji w zakresie opracowywanej dokumentacji, sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska.
Seka S.A. Oddział Kielce - 2016-05-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje. Samodzielne i odpowiedzialne zadania.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-08-03 - Lublin (lubelskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku bengalskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą bengalskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca na plantacji taka jak sadzenie, pielenie, wykopywanie drzewek, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Opieka nad osobami starszymi, chorymi i niepełnosprawnymi. Zmiany po 8 lub 12 godzin, do uzgodnienia z pracodawcą.
BONA-MED Sp. z o.o. - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymio
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2016-03-10 - Kłodawa (wielkopolskie)
w/g stanowiska
"ODLEWNIA CHEMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowywanie, uzupełnianie wniosków, wyjaśnień, bezpośrednie wizyty w urzędzie, kontakt z urzedami, kontakt z pracodawcami zagranicznymi, składanie wniosków o wydanie dokumentów legalizacyjnych dla cudzoziemnców oraz nadzór nad prawem
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Mława (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami; sprzedaż reklam;
"MW CONSULTING - GRUPA FINANSOWA". "ZINFO -PL " WRÓBLEWSKA JOANNA - 2017-02-15 - Zgorzelec (dolnośląskie)
zgodnie z zawodem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-30 - Kluczbork (opolskie)
zgodny z porgramem
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów finansowo księgowych, dekretacja i księgowanie dokumentów przy zastosowaniu programów firmy Vulcan, wystawianie dokumentów sprzedaży, rozliczanie wyjazdów służbowych pracowników szkoły, obsługa rachunków bankowych szkoły, przygotowywanie przelewów bankowych, księgowanie wyciągów bankowych, obsługa księgowo finansowa warsztatów i przesłuchań organizowanych przez szkołę, udział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych, zastępowanie Głównego Księgowego w czasie jego nieobecności
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskie - 2017-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola procesu technologicznego cynkowania, kontrola jakości uzyskanego produktu, nadzór i kontrola nad terminową realizacją zlecenia, nadzór nad utrzymaniem maszyn
PROMET SA - 2017-03-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
nadzór nad bieżącą eksploatacją i utrzymaniem lokomotyw, monitoring i rozliczanie usług przewozów kolejowych
ZPNTMiU"Tabor" M. Dybowski Sp.J. - 2016-11-10 - Dębica (podkarpackie)
staż - dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru, przyjmowanie dostaw towarów oraz rozkladanie ich na regałach i magazynie, obsługa klienta, doradztwo klientowi w zakupie, wystawianie faktur i paragonów sprzedaży, monitorowanie stanów magazynowych, dokładanie brakujących towarów na półki sklepowe, dbanie oczystość, przyjmowanie reklamacji,Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznegoi grzejnegoKomputer: ilość godzin 8,Praca na wysokości do 3m,Dźwiganie do 25 kg
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
realizacja zamówień, współpraca z dostawcami, sporządzanie dokumentacji
KOMPANIA GÓRNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Piława Górna (dolnośląskie)