SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ Warszawa oferta pracy TOWAROWA 33 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-12-11
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: TOWAROWA 33 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Towarowa 33, 00-102 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - naprawa pojazdów samochodowych. Doświadczenie zawodowe: 5 lat.Zakres obowiązków: zakupy materiałów i obsługa gospodarki magazynowej. Zgłoszenia: CV na adres: tomasz.wieckowski (at) towarowa.pl (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
TOWAROWA 33 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Towarowa 33, 00-102 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.towarowa.pl
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Data dodania oferty pracy: 11.12.2018
Oferta pracy ważna do: 11.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie akt osobowych pracowników KSC oraz pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeń,prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy z pracownikami,przygotowanie rozkazów, pism w sprawie nagród jubileuszowych i innych świadczeń pieniężnych w odniesieniu do pracowników ksc i pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagrodzeń,przygotowywanie miesięcznych meldunków o stanie kadr KMP w Chełmie i wprowadzanie do systemu SESPOL,obsługa programu PŁATNIK oraz programu e-PFRON,reklamowanie od powołania do czynnej służby wojskowej określonej kategorii osób, w tym policjantów i pracowników cywilnych,udział w pracach komisji i zespołów powoływanych przez Komendanta Miejskiego Policji w Chełmie w sprawach związanych z przygotowaniami obronnymi Komendy Miejskiej Policji w Chełmie,wprowadzanie danych do systemu SWOP w zakresie posiadanych uprawnień,organizowanie pracy kancelaryjnej Zespołu Kadr i Szkolenia oraz wszelkiej niezbędnej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,wysyłanie i odbiór korespondencji,archiwizacja dokumentów podlegających archiwizacji,terminowa, dokładna i staranna realizacja zadań stałych i doraźnych określonych przez przełożonego.
Komenda Miejska Policji w Chełmie - 2017-11-06 - Chełm (lubelskie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczegoi agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń,w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celuzapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnieniabezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału orazdo Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożeniapożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonaniawymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-03-06 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie sprawozdawczości w zakresie ochrony środowiska, kontrola nad wnioskami w zakresie rekultywacji, gospodarka odpadami
KANS-POL Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Płaza (małopolskie)
Pisanie artykułów w języku ukraińskim i rosyjskim, monitorowanie wydarzeń, współpraca z dziennikarzami, Redagowanie tekstu, układanie planu publikacji, wywiady, kontakt z firmami i instytucjami w celu uzyskania komentarza.
INVETIVE LOGIC S.C. - 2017-11-27 - Gdańsk (pomorskie)
kompleksowa obsługa przetargów organizowanych przez Zakład Zamówień Publicznych przy Ministerstwie Zdrowia na dostawy leków do publicznych jednostek ochrony zdrowia, opracowanie analiz i raportów dotyczących sprzedaży, stanów magazynowych, poziomu realizacji przetargów, wykonywanie analiz rentowności oferty przetargowej
Neuca S.A. - 2018-03-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-11-15 - Opole (opolskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o - 2015-11-30 - Kościerzyna (pomorskie)
- publikacje treći w internecie,- obsługa stron www.,- prace biurowe,- marteting internetowy
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łódź (łódzkie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Ogół czynności związanych z zatrudnianiem oraz zwalnianiem pracowników oraz zleceniobiorców, tj. sporządzanie umów, prowadzenie spraw i akt osobowych pracowników Spółki, ich wyróżniania oraz prowadzenie ewidencji porządkowej i dyscyplinarnej, sporządzanie świadectw pracy oraz pracy w warunkach szczególnych.Prowadzenie rejestru pracowników zwolnionych i zatrudnionych. Kierowanie pracowników na badania profilaktyczne.Współpraca z PUP, tj. realizacja i nadzór trwających umów.Prowadzenie komputerowej ewidencji danych osobowych pracowników oraz ich nieobecności.Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę (współpraca z ZUS).Prowadzenie rozliczeń z ZUS (zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie pracowników oraz członków ich rodzin, ZUS ZSWA, IWA).Sporządzanie ogłoszeń dot. naboru na wolne stanowiska.Archiwizacja dokumentów kadrowych, sporządzanie sprawozdań, zestawień na potrzeby Spółki i GUS.Stały monitoring zmian przepisów prawa.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczecinku Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Więcej informacji: www.katowice.so.gov.pl - Zakładka Oferty PracyGłówne obowiązki i czynności:1)kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;2)publikowanie postępowań;3)opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.;4)przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.);5)współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego;6)uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;7)udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego;8)wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania;9)przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac;10)szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych;11)monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów;12)nadzorowanie procedur rozeznania rynku dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień;13)opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości dokumentacji wynikającej ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1)pełna zdolność do czynności prawnych;2)wykształcenie wyższe drugiego stopnia (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia);3)niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4)przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5)nieposzlakowana opinia;6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;7)znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych tej ustawy, znajomość kodeksu cywilnego;8)udokumentowana wiedza z zakresu zamówień publicznych oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych;9)znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).Wymagania dodatkowe: rzetelność i terminowość; zdolność analitycznego myślenia; komunikatywność, operatywność i dobra organizacja pracy; wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej; inicjatywa i zaangażowanie; umiejętności negocjacyjne; odporność na stres; umiejętność pracy w zespole
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-09-18 - Katowice (śląskie)
Kontakt z obecnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Zielona Góra (lubuskie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów instytucjonalnych (umawianie irealizacja spotkań u klientów, przygotowywanie ofert) ścisławspółpraca z Działem Sprzedaży raportowanie postępów, praca w godz. 8-16 lub 9-17.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wroclawiu Wydział Ekonomiczny w Opolu - 2016-02-24 - Opole (opolskie)
Realizacja działań związanych z przygotowaniem i prowadzeniem projektów badawczych, wykonywanie badań marketingowych, gromadzenie danych , analiza i prezentowanie wyników badań, pozyskiwanie informacji
BUSINESS PENETRATION&CONSULTING Sp. z o. o. - 2015-12-08 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów na rynku francuskim
ŚRUBENA UNIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-08 - Żywiec (śląskie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami rosyjsko języcznymi
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Łódź (łódzkie)
- Organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, analiza danych marketingowych firmyjęzyk angielski wymagany ze względu na liczne delegacje i kontakty z klientami z Pakistanu.- Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy oraz delegacje poza terytorium Polski (Pakistan).- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek marketing i zarządzanie). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane doświadczenie w zakresie sprzedaży i marketingu, znajomość rynku pakistańskiego. Wymagana zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Katowice (śląskie)
telefoniczny kontakt z klientem na gruncie dokonanych przez niego zakupów online, proces obsługi posprzedażowej oraz wsparcie klienta w zakresie niezbędnych informacji i procedur, profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz dosprzedaż i badanie opinii klientów na temat zakupionych produktówtelefoniczny kontakt z klientem na gruncie dokonanych przez niego zakupów online, proces obsługi posprzedażowej oraz wsparcie klienta w zakresie niezbędnych informacji i procedur, profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz dosprzedaż i badanie opinii klientów na temat zakupionych produktów
Tivron sp z.o.o - 2018-10-05 - Cieszyn (śląskie)
telefoniczna sprzedaż usług szkoleniowych
Instytut Badania Marki Sp. z o.o. - 2018-10-18 - Sosnowiec (śląskie)
-
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2018-08-08 - Kłodawa (wielkopolskie)
obsluga klientów w salonie Orange
DMG Partners Firma zarządzająca - 2017-08-04 - Lębork (pomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Bełchatów (łódzkie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-07-03 - Łódź (łódzkie)
Specjalista ds. inwestycji
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2016-09-28 - Białka (małopolskie)
obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, reprezentowanie firmy na konferencjach, spotkniach branżowych, kreowanie dobrego wizerunku
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż, profesjonalne doradztwo, zatowarowanie sklepu.
Leroy Merlin Polska Sp.z o.o - 2016-07-29 - Mikołów (śląskie)