SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR ( 87 J) Otwock oferta pracy Otwocka Spółdzielnia Handlowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR ( 87 J)
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych ( faktury zapupu, faktury sprzedaży, wyciągi bankowe) przy pomocy programu finansowo-księgowego, monitorowanie wprowadzonych danych oraz dbanie o ich bezpieczeństwo, uzgadnianie kont księgowych i przygotowywanie raportów dla klientów, zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, administrowanie dokumentacją pracownicza związaną ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, , prowadzenie akt osobowych.
Data publikacji: 2020-03-16
Lokalizacja: Otwock (mazowieckie)
Pracodawca: Otwocka Spółdzielnia Handlowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świderska 2/4, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych ( faktury zapupu, faktury sprzedaży, wyciągi bankowe) przy pomocy programu finansowo-księgowego, monitorowanie wprowadzonych danych oraz dbanie o ich bezpieczeństwo, uzgadnianie kont księgowych i przygotowywanie raportów dla klientów, zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, administrowanie dokumentacją pracownicza związaną ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, , prowadzenie akt osobowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR ( 87 J)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Otwock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Otwock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Finanse i rachunkowośc
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PD) umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 2-lenie doświadczenie w pracy w dziale księgowym, doświadczenie w obszarze administracji kadr.Dobra organizacja pracy, odpowiedzialnośc i samodzielnośc, łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych.
Nazwa pracodawcy: Otwocka Spółdzielnia Handlowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Świderska 2/4, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Otwock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Otwock
Ulica pracodawcy: Świderska
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 16.03.2020
Oferta pracy ważna do: 16.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cf1ba1ee27af6b9b874a205647f4ad21
Podobne oferty pracy
obsługa płacowa jednostki budżetowej (oświata)
WIELKOPOLSKIE SAMORZĄDOWE CENTRUM KASZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 W POZNANIU - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
Szczegółowe informacje na stronie int.: www.gliwice.rzgw.gov.plWykształcenie: średnie, mile widziane wyższe z zakresu ochrony środowiska lub dziedzin pokrewnych; min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość prawo wodne, budowlane, KPA; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-02-21 - Gliwice (śląskie)
realizacja usługi transportowej - organizacja i nadzór dostawców/podykonawców, oferowanie oraz dostarczanie rozwiązań transportowych, analiza wyników finansowych, obsługa klientów firmy
GEFCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Plewiska (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, wykonywanie prostych projektów graficznych, drukowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Grójec (mazowieckie)
Obsuga urz.adzen pralniczych-pralki, suszarki, magle prasujące. Sortowanie, składanie, pakowanie asortymentu
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kraków (małopolskie)
Doradca klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Brzeg (opolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie księgowości firmy. Wymagania:1. Wykształcenie wyższe - studia jednolite magisterskie ekonomiczne z specjalnością rachunkowość / studia podyplomowe ekonomiczne z specjalizacją rachunkowość. Przy tym typie wykształcenia, wymagane 5 lat doświadczenia zawodowego.2. Wykształcenie średnie ekonomiczne z specjalnością rachunkowość. Przy tym typie wykształcenia, wymagane 10 lat doświadczenia zawodowego. Pozostałe wymagania: MS Office, obsługa komputera, mile widziana znajomość obsługi programu Płatnik.Kontakt z Pracodawcą: telefonicznie pod numerem: 668 157 686 / osobiście pod adresem siedziby firmy.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej - Jarosław S.A. - 2016-06-29 - Jarosław (podkarpackie)
wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiegomile widziana znajomość języka włoskiegoogólne prace biurowe w firmie transportowej1 zmiana: 8:30 - 17:30 (1 godzina przerwy)wynagrodzenie: 2800 zł brutto
SENATRANS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klientów na stanowisku mięsnym, weryfikacja terminów ważności, obsługa krajalnicy, stekownicy
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-24 - Wolbrom (małopolskie)
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
kontrola jakości produkowanych elementów, nadzór nad urzadzeniami kontrolno pomiarowymi, dokumentowanie kontroli;wynagrodzenie 2500-2800 zł brutto+ premie + pakiet socjalny
COMFORT S.A. - 2016-11-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
ZESPÓŁ Szkół NR 22 IM EMILIANA KONOPCZYŃSKIEGO - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, obsługa programu Płatnik, prowadzenie kasy głównej firmy, bieżąca pomoc w księgowości
GREENGAS PODKARPACIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie średnie/wyższe, znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Racibórz (śląskie)
Sprawowanie opieki nad dziećmi i uczniami podczas dowozu do szkoły. Dbałość o bezpieczeństwo dzieci.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Urszulin (lubelskie)
s
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace związane z zawodem. Praca w godzinach: 07.00-16.00. Wynagrodzenie 2700 zł netto + 50% premii uznaniowej.
VIKING Regina Gryszpińska Produkcja Łodzi - 2017-06-21 - Stare Siołkowice (opolskie)
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / h
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-11-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
realizacja projektów systemowych finansowanych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych, koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Mielec (podkarpackie)
Prace naprawcze polegające na malowaniu, szlifowaniu, szpachlowaniu ścian i elementów dekoracyjnych, naprawy.Umowa zlecenie: 30-08-2018 do 29-07-2021Ilość godzin w miesiącu około 168
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie zadań pracownika służby BHP
OŚRODEK SZKOLENIOWO CONSULTINGOWY ARKADIA S.C DOROTA PRZYBYŁA, DARIUSZ PIETRZAK - 2018-08-27 - Kalisz (wielkopolskie)
wg załącznika
ZAKŁAD NAPRAWY POJAZDÓW SZYNOWYCH Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Malbork (pomorskie)
Księgowanie dokumentów WRDiZFSŚ; Wystawienie faktur ; Współpraca przysporządzaniu aneksów do arkusza organizacji szkoły; Współpraca przysporządzaniu projektów i planów finansowych ; Rozliczanie podatku VAT;Sprządzanie i elektroniczne przekazywanie deklaracji i planów finansowych ;
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu - 2018-09-10 - Opole (opolskie)
•Przygotowywanie dokumentacji przetargowych o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującą Ustawą•Udział w pracach komisji przetargowej•Udział w sporządzaniu sprawozdań/protokołów z przeprowadzonych postępowań•Archiwizacja dokumentacji przetargowej•Współpraca z komórkami organizacyjnymi wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia•Bieżący monitoring przepisów, aktów prawnych w zakresie zamówień•Terminowa realizacja zadań
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Negocjowanie z dłużnikami dobrowolnej spłaty, monitorowanie bazy dłużników, kierowanie wezwań do zapłaty, sporządzanie dokumentacji i bieżące raportowanie prowadzonych czynności, rozliczanie pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
1.Nadzór i czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego Komendzie OHP oraz w jednostkach podległych.2.Stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach informatycznych.3.Czuwanie nad bezpieczeństwem systemu informatycznego.4.Dbanie o odpowiednią ochronę przed utratą danych zapisanych w poszczególnych jednostkach.5.Instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego oraz bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego.6.Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiej WK OHP.7.Okresowe przeprowadzanie prac konserwacyjnych nad programami (archiwizacja, kompresacja, tworzenie katalogów, kopiowanie, uruchomienie programów antywirusowych itp.).8.Okresowe testowanie jakości nośników informacji (dyski twarde, dyskietki) za pomocą programów narzędziowych. 9.Konfigurowanie systemu komputerowego PC zgodnie z zainstalowanymi urządzeniami i ich uruchamianie.10.Okresowe testowanie za pomocą odpowiednio dobranych programów narzędziowych wszystkich urządzeń systemu komputerowego. 11. Obsługiwanie urządzeń peryferyjnych systemu komputerowego (drukarki, plotery, skanery itp.).12. Usuwanie uszkodzeń powstających w obszarach logicznych dysków systemowych w skutek działania wirusów lub niewłaściwej eksploatacji.13.Usuwanie prostych uszkodzeń mechanicznych wykrytych w czasie okresowych przeglądów.14.Prowadzenie konserwacji programów systemowych i aplikacyjnych.15.Prowadzenie okresowych testowań wszystkich podzespołów systemu komputerowego PC.16.Przeprowadzanie okresowych przeglądów programów systemowych i aplikacyjnych na obecność wirusów komputerowych, instalowanie i uruchamianie programów aplikacyjnych.17.Nadzór nad bieżącą eksploatacją sprzętu komputerowego, wdrażanie nowych programów.18.Szkolenie i pomoc pracownikom w zakresie eksploatacji i obsługi sprzętu komputerowego.19.Sprawowanie nadzoru technicznego dotyczącego prowadzenia witryny internetowej.
OCHOTNICZE HUFCE PRACY PODKARPACKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2019-09-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapewnienie bezbłędnych działań logistycznych w firmie.Minimum 20/h tygodniowo. Wynagrodzenie 1176zł brutto.
kontakt przez PUP - 2019-12-02 - Kraków (małopolskie)