SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Gdańsk oferta pracy Muzeum Narodowe w Gdańsku
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 3 100 - 4 030 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji analitycznej , uzgadnianie kont Rozliczanie międzyokresowej amortyzacji od środków trwałych sfinansowanych z dotacji. Rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych Muzem.Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych.Wystawianie faktur , miesięczne rozliczanie sprzedaży w punktach biletowych i przekazywanie informacji.Rozliczanie podatku VAT. Wykonywanie rocznych zestawień zakupów środków trwałych i pozostałych zakupów w celu dokonania korekty podatku VAT naliczonego.Ustalania wskaźnika proporcji z dokonanej sprzedaży.Sporządzanie i przekazywanie sprawozdań do GUS i UMWP.
Data publikacji: 2020-01-27
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Muzeum Narodowe w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruńska 1, 80-822 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji analitycznej , uzgadnianie kont Rozliczanie międzyokresowej amortyzacji od środków trwałych sfinansowanych z dotacji. Rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych Muzem.Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych.Wystawianie faktur , miesięczne rozliczanie sprzedaży w punktach biletowych i przekazywanie informacji.Rozliczanie podatku VAT. Wykonywanie rocznych zestawień zakupów środków trwałych i pozostałych zakupów w celu dokonania korekty podatku VAT naliczonego.Ustalania wskaźnika proporcji z dokonanej sprzedaży.Sporządzanie i przekazywanie sprawozdań do GUS i UMWP.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 4 030 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 100 - 4 030 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Muzeum Narodowe w Gdańsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Toruńska 1, 80-822 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Toruńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 27.01.2020
Oferta pracy ważna do: 26.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?58284d49d5358373b6b3b1a6c1aedfa4
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracowników tymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej: prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych,tj. przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, analiza złożonych aplikacji, prowadzenie selekcji kandydatów oraz prowdzenie wsępnych wywiadów z kandydatami do pracy: koordynowanie prac zatrudnionych pracowników tymczasowych
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Świebodzin (lubuskie)
nadzor nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci,
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-09-07 - Hajnówka (podlaskie)
1/ przyjmowanie zamówień telefonicznych, 2/ wprowadzanie do systemu zamówień sprzedażowych, 3/ wprowadzanie do systemu dostaw, 4/ kontrola stanów magazynowych, 5/ prowadzenie dokumentacji GHP, 6/ inne prace biurowe. Praca w godz.: 5:30-13:30, 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 600 477 717, e-mail: d.szymanska (at) dorado.com.pl
"DORADO CHŁODNIE" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Budowanie relacji z klentem, obsługa zleceń transportowych
"Tyluś Transport" Mariusz Tyluś - 2019-01-17 - Buczek (łódzkie)
wg zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Wróble (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta pozyskiwanie nowych klientów
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2016-07-19 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
Praca w zawodzie
Usługi budowlane "Remmix" JAN JĘDRSZCZYK - 2016-05-24 - Kraków (małopolskie)
- dokumentowanie rozliczeń z NFZ, prace administracyjno- biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Poznań (wielkopolskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji zapewniając, że dane podstawowe działu zaopatrzenia prawidłowo odzwierciedlają wymagania operacyjne i ograniczenia ze strony dostawców. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie SAO, za zapewni prawidłową alokację kosztów w obliczeniach LPC (Lubricants Product Cost - kosztu produkcji smarów). Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny, co zapewni, że do zakładów produkcyjnych dostarczane są właściwe komponenty w odpowiednich ilościach, w celu realizacji planów magazynowych i produkcyjnych. Zapewnienie efektywnej współpracy z działem operacyjnym w poszczególnych zakładach, w celu zapewnienia odpowiedniego przepływu informacji w łańcuchu dostaw. Efektywne zarządzanie alertami generowanymi w systemie oraz danymi przekazywanymi przez zakłady, w celu zapewnienia odpowiedniego zarządzania brakami w dostawach, co ma na celu zminimalizowanie wpływu produkcji oraz utrzymanie wartości docelowych OTIF klienta.
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Kraków (małopolskie)
specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Dzierzgoń (pomorskie)
praca w kuchni; przygotowanie potraw zimnych, obróbka mięsa, gotowanie zup potraw, wyrabianie ciasta do pizzy, pieczenie pizzy.Praca w godz. 6-14 i 14-22 (również weekendy)
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW, ANALIZA RYNKU, OBSŁUGA GOŚCI HOTELOWYCH, SPRZEDAŻ USŁUG HOTELARSKICH, NGOCJACJE HANDLOWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE KIERUNKOWE, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB J.NIEMIECKIEGO;CZAS PRACY RÓWNOWAŻNY W GODZINACH 08.00-20.00, 20.00-08.00, 08.00-16.00
GRUPA HOTELI WAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ofertowanie i analiza ofert,praca w systemie Simple ERP i CRM,wystawianie faktur sprzedaży,generowanie zamówień,analiza umów z kontrahentami.
Zarmen Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Chorzów (śląskie)
- poprawne prowadzenie ewidencji magazynowej (przyjęcia, wydania, zwroty)- sprzedaż części i akcesoriów- fakturowanie i inne czynności administracyjne- dbałość o ład i porządek na sklepie i magazynie- obsługa zamówień klientów wpływających ze wszystkich kanałów kontaktu z klientem- dobór części za pomocą oprogramowania technicznego, katalogów- ścisła współpraca z innymi działami firmy.
GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-03 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Zarządzanie zespołem pracowników, doświadczenie w sprzedaży, komputerowa obsługa sklepu i magazynu.
"AGROBUD" Zenon Rejmaniak - 2016-02-03 - Krzyż Wielkopolski (wielkopolskie)
-Prace pomocnicze przy produkcji wędlin,-Kontakt: telefon: 58 536-18-08; e-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2016-07-25 - Bielawki (pomorskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie w branży budowlanej; znajomość obsługi komputera; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa klienta, doradztwo techniczne, kosztorysowanie, nawiązywanie kontaktów z odbiorcami, fakturowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2018-08-08 - Gliwice (śląskie)
przyjmowanie pojazdów samochodowych do napray, ustalanie przyczyn usterek i uszkodzeń poszczególnych układów, zespołów i mechanizmów pojazdów, pomoc w usuwaniu usterek i uszkodzeń mechanicznych
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Sławęcice (dolnośląskie)
sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finanasopwych, ścisła współpraca z klientami ukraińskojezycznymi, krórych rachunki podejgaja ww. czynnościom. Bezpośredni kontakt z klientami z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Łódź (łódzkie)
-zarządzanie procesami biznesowymi, wsparcie kierownictwa, prowadzenie bazy danych, rozwijanie i doskonalanie procesów biznesowych
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Profesjonalna obsługa klientów. Sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami.- Firma oferuje: Komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia), formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata, nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku, współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance, tablet i wygodne aplikacje do pracy, bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.- Specjalista jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów.- Praca w oddziale firmy w Katowicach oraz również praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1500 złoty/brutto/podstawy + prowizja od wyników sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość podpisania umowy zlecenia na innych warunkach lub podjęcia współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.- Praca na 3/4 etatu w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z maturą. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub telemarketingu. Wymagana umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Wymagana łatwości wykorzystywania nowych technologii (na przykład obsługa Tabletu). Chęci rozwoju i nastawienia na działanie.
AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Jacentów (świętokrzyskie)
Wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do prac z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, prowadzenie pracowników w miesiącach pracy. Praca w wymiarze 1/2 etatu od poniedziałku do niedzieli w delagacjach na terenie całego kraju (grafik ustalany w zależności od potrzeb).
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pakowanie towarów, rozkładanie towarów na półkach magazynowych, kompletowanie zamówień i przygotowywanie do wysyłki, obsługa skanera magazynowego, obsługa taśmy przenośnikowej. Pakowanie 140 kartonów dziennie
TRIOFAN SP.Z.O.O - 2019-02-13 - Gdynia (pomorskie)
- zarządzanie zgodnością z przepisami i informacjami dotyczącymi jakości- wsparcie podczas komercjalizacji w celu uzupełnienia informacji regulacyjnych- wsparcie techniczne nowych działów rozwoju produktu w celu zapewnienia zrozumienia i zgodności z wymogami prawnymi- zatwierdzanie receptury produktów oraz surowców w celu zapewnienia zgodności z wymogami prawnymi i wymaganiami klientów- odpowiadanie na zapytania dotyczace przepisów żywnościowych od klientów wewnętrznych- interpretowanie, ocenianie i stosowanie przepisów, standardów branżowych i wymagań klientów wobec nowych i istniejących produktów- zarządzanie projektami, opracowywanie wewnętrznych procedur, identyfikacja usprawnień procesów- zapewnienie szkoleń innym działom i klientom w celu wymiany informacji prawnych- komunikacja wewnątrz firmy odbywa się w języku angielskim- praca w godz. 10:00 - 18:00 lub 14:00 - 22:00
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Łódź (łódzkie)
Specjalista ds. sekrutacji zgodnie z zakresem czynności
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie - w przypadku średniego wykształcenia-5 lat, wyższego - 4 lata, obsługa komputera - programów: Płatnik, Płace, pakiet office, znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, ustawy Karta Nauczyciela, Zakł. Funduszu Świadczeń Społ., przepisów oświatowych i samorządowychSzczegółowe warunki naboru znajdują się na stronie: http://zs.zduny.pl/bip1/2018/kadrowa.pdf
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - 2018-02-06 - Zduny (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Brzeg (opolskie)
Bezpośrednia obsługa klienta.Wycena i sprzedaż okien PCV.Mile widziane doświadczenie w sprzedaży okien PCV.
DREWMIN Grzegorz Ślusarczyk - 2018-09-28 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)