SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI FINANSOWEJ Lądek-Zdrój oferta pracy UZDROWISKO LĄDEK - DŁUGOPOLE SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI FINANSOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Dbanie o zapewnienie poprawności ewidencjonowania dokumentów pod kątem podatkowym; prowadzenie rozliczeń obrotu towarami; prowadzenie rejestru sprzedaży usług i pozostałej sprzedaży; prowadzanie ewidencji finansowo księgowej dokumentów księgowych związanych z rejestrem zakupu materiałów z zastosowaniem zasad rachunkowości, prawa bilansowego i przepisów podatkowych; współpraca w zakresie monitorowania rozrachunków z tytułu zobowiązań i należności; sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu działu finansowo-księgowego.
Data publikacji: 2020-09-25
Lokalizacja: Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: UZDROWISKO LĄDEK - DŁUGOPOLE SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dbanie o zapewnienie poprawności ewidencjonowania dokumentów pod kątem podatkowym; prowadzenie rozliczeń obrotu towarami; prowadzenie rejestru sprzedaży usług i pozostałej sprzedaży; prowadzanie ewidencji finansowo księgowej dokumentów księgowych związanych z rejestrem zakupu materiałów z zastosowaniem zasad rachunkowości, prawa bilansowego i przepisów podatkowych; współpraca w zakresie monitorowania rozrachunków z tytułu zobowiązań i należności; sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu działu finansowo-księgowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI FINANSOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lądek-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lądek-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych i prawa bilansowego
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: UZDROWISKO LĄDEK - DŁUGOPOLE SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 8810002259
danePracodawcy_regon: 000288283
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: kłodzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0208
Gmina pracodawcy: Lądek-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lądek-Zdrój
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984203
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241103
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.09.2020
Oferta pracy ważna do: 10.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ae282b2ebd47633fd572cfc533c75a8a
Podobne oferty pracy
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Skierniewice (łódzkie)
Obsługa stałych klientów, wykonywanie prac serwisowych i cyklicznych z zakresu działalności firmy
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Malbork (pomorskie)
Rozwiązywanie zapytań w ramach pracy dla danego rynku przy użyciu dedykowanej platformy; Wsparcie lokalnego zespołu na swoim rynku we współpracy z zespołem centralnym (Central Content Team) korekta, analiza i usprawnianie procesów, tłumaczenia itp.; Otrzymywanie i analizowanie informacji zwrotnych od agentów w celu usprawnienia procesów oraz przeprowadzanie treningów, kiedy jest to konieczne; Edycja i aktualizacja istniejących źródeł wiedzy, dopasowywanie materiałów do potrzeb wspieranego rynku; Regularna weryfikacja materiałów w zdalnym Centrum Pomocy (Help Center), uwzględnianie aktualności; Dbanie o aktualność i przejrzystość treści dedykowanych dla wspieranego rynku i zespołu.
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Kraków (małopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; wymagane doświadczenie w obsłudze klienta; komunikatywna znajomość j. angielskiego; znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem; prawo jazdy kat. B; umiejętność obsługi komputera i pakitu MS Office oraz urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: obsługa i pozyskiwanie klientów hurtowych; wykonywanie czynności administracyjnych związanych z obsługą zamówień oraz pracą biura; organizacja pracy własnej; raportowanie wykonanych zadań oraz sprzedaży; ofertowanie; negocjacje handlowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Gliwice (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
Z-D PRZETWÓRSTWA OWOCOWO WARZYWNEGO w Środzie Wlkp.Sp. z o.o - 2016-12-19 - Kijewo (wielkopolskie)
REKRUTACJA , SLEKCJA PRACOWNIKÓW
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-05 - Nowogard (zachodniopomorskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, kreowanie wizerunku firmy, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych klientom detalicznym,pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I oddział w Sochaczewie - 2017-08-24 - Sochaczew (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem; praca od zaraz; jedna zmiana; kontakt e-mailowy z pracodawcą
PLASMET Czechowicz Sp.J. - 2015-11-27 - Widzino (pomorskie)
Pracownik będzie wykonywał pracę na Elektrowni Łaziska, Łagisza-prace czyszczeniowe, remontowe, konserwatorskie, monterskie na obiektach energetycznych. Pracownik może być również skierowany do prac remontowo-budowlanych w przypadku braku zleceń na w/w pracęOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: na okres próbny 3 mscMiejsce wykonywania pracy: Elektrownia Łaziska w Łaziskach Górnych lub Elektrownia Łagisza w Będzinie *praca w Łaziskach Górnych, w razie potrzeby pracodawca zapewnia transport do innego miejsca wykonywanej pracy (np.awarie itd.)*Praca w dniach i godzinach: pn-pt, 6-14/14-22
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KONS-REM KITEL DUDA SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-26 - Łaziska Górne (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Radom (mazowieckie)
współpraca z partnerami firmy, rozwój sieci sprzedaży, dbałość o prawidłowe relacje biznesowe z kontrahentami, szkolenia nowych kontrahentów.
Wygodna Rata.pl sp.zo.o - 2018-05-10 - Starogard Gdański (pomorskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie uczestników na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-09 - Tarnów (małopolskie)
Promowanie Europejskiego Centrum Bajki
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Pacanów (świętokrzyskie)
- weryfikacja dokumentacji technicznej przekazywanej przez klientów -weryfikację zamówień pod względem możliwości ich wykonania -przygotowanie dokumentów i plików produkcyjnych - przygotowanie pełnejdokumentacji technologicznej pozwalającej planowo zrealizować zlecenie, -prowadzenie na bieżąco harmonogramu realizacji zleceń z odnotowaniemwpływu i realizacji zlecenia, - optymalizacja istniejącej dokumentacjitechnologicznej oraz tworzenie nowej, - optymalizacja procesówtechnologicznych oraz wdrażanie nowych technologii, - konsultowanie zprzełożonym statusu realizacji planów - nadzór nad realizacją planówprodukcyjnych i nadzór nad dokumentacją z prowadzonymi projektami -przygotowywanie zestawień i analiz niezbędnych do przygotowania planuprodukcji - wykonywanie niezbędnych optymalizacji i analiz dla potrzeboferowania nowych zleceń i projektów
Vitroterm Murów S.A. - 2018-06-07 - Murów (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami koordynowanie procesów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Jasło (podkarpackie)
Administrowanie nieruchomościami, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie pokoi hotelowych.
FONTIA Sp. z o.o. Kielce - 2016-08-17 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Spawanie ogrodzeń, bram, przęseł, bramek. Obróbak, cięcie elementów, spawanie, szlifowanie. Praca w godzinach 7:00-15:00, możliwość pracy w nadgodzinach.
P.H.U. STAL-BRAM S. C. - 2018-08-06 - Targanice (małopolskie)
poszukiwanie nowych podwykonawców, uzgadnianie zakresu prac, nadzorowanie realizacji, śledzenie rynku i proponowanie nowych dostawców, udział w opracowywaniu kalkulacji kosztów
TOFAMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z Rosji i rynku wschodniego (suplementy diety, kosmetyki).
Naturomed Sp. z o. o. - 2017-12-29 - Gdynia (pomorskie)
- tapicerowanie mebli stylowych i współczesnych- upinanie kotar, zasłon i firan
TEATR im. S.Jaracza - 2019-03-27 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, obsługa komputera, program księgowy, MS Office, min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Ogólny zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, obsługa kadrowa.
KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA MIROSŁAW PLUTA KATARZYNA PLUTA SPÓŁKA CYWILNA - 2015-12-08 - Lublin (lubelskie)
- współpraca z drukarniami, grafikami w tworzeniu materiałów promocyjnych, - redagowanie i opracowywanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych w celach promocyjnych, - kreowanie akcji marketingowych, - sporządzanie i interpretowanie analiz marketingowych, - monitorowanie i analiza bieżących trendów marketingowych oraz potrzeb rynkowych, - dbanie o jakość materiałów reklamowych. Po okresie próbnym - umowa o pracę na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali A. Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: a.kmiecik (at) loombard.pl z dopiskiem MARKETING lub tel. 607 363 905.
Gracja s.c. Charkowski Jacek, Charkowska Grażyna - 2016-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Załadunek i rozładunek towarów, prawidłowe wypełnianie dokumentów, terminowe dostarczenie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Żagań (lubuskie)
Zakres obowiązków: doradzanie kierownikom i pracownikom na temat polityk i procesów z zakresu zasobów ludzkich (urlopy macierzyńskie, ojcowskie, zwolnienia zdrowotne, bezpłatne urlopy etc.) Przygotowywanie raportów i analiza danych dotyczących wielkości i stanu etatów/zatrudnienia Asystowanie przy transferach pracowniczych, przygotowywanie szacunkowych wyliczeń kosztów w dedykowanym narzędziu. Ścisła współpraca z zespołem d/s migracji i asystowanie przy ubieganiu sie o wizę. Udział w projektach takich jak przeprowadzanie ankiet pracowniczych Przygotowanie materiałów HR w językui angielskim i francuskim.Oczekiwania: wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) kierunek/specjalność: administracja, biegła biegła znajomość programów MS Office, Excel i PowerPoint, doświadczenie zawodowe: 2 lata, znajomość języków obcych: angielski, francuski biegle.
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
•Prowadzenie szkoleń oraz warsztatów wdrożeniowych dla klientów w całym kraju, w zależności od zamówienia,•Wsparcie klienta (telefoniczne i mailowe) w zakresie eksploatacji systemów informatycznych,•Przygotowywanie dokumentacji projektowej / szkoleniowej,•Pomoc przy wdrażaniu, testowaniu i konfigurowaniu systemów informatycznych.
ZETO - Świdnica Sp. z o.o. - 2020-09-18 - Świdnica (dolnośląskie)
znajomość norm HACCP
Kozyra Stanisław Przedsiębiorstwo Wielobranżowe"ESKA" - 2020-02-11 - Nowa Osada (lubelskie)