SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI Elbląg oferta pracy Biuro Obsługi Nieruchomości Marek Nazimek
Stanowisko: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa księgowa wspólnot mieszkaniowychJedna zmiana 8-16Wynagrodzenie: do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
Data publikacji: 2020-08-31
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Biuro Obsługi Nieruchomości Marek Nazimek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Związku Jaszczurczego 17, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa księgowa wspólnot mieszkaniowychJedna zmiana 8-16Wynagrodzenie: do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub średnie. Wymagana znajomosć zasad pełnej księgowości oraz umiejętność obsługi programu FK.
Nazwa pracodawcy: Biuro Obsługi Nieruchomości Marek Nazimek
danePracodawcy_nip: 5781375794
danePracodawcy_regon: 280303440
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Związku Jaszczurczego 17, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CVKontakt osobisty lub telefoniczny w godz 9-15
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
danePracodawcy_kodPowiatu: 2861
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932703
Ulica pracodawcy: Związku Jaszczurczego
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 31.08.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6ee1f30338b3e4312d294b0d631edf36
Podobne oferty pracy
Wszelkie informacje o naborze znajdują się na stronie internetowej PUP Kołobrzeg/link do ofert pracy: http://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2019-11-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
kontrola prawidłowego przebiegu procesów technologicznych. Wsparcie produkcji w zakresie zagadnień jakościowych
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa obecnych klientów, realizacja planów sprzedaży. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu i wybranych województwach.
GT CORP Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw z zakresu nadzoru zapobiegawczego, udzielanie informacji i konsultacji z zakresu działania zapobiegawczego nadzoru sanitarnego na terenie urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw wewnętrznych oraz jednostek organizacyjnych podległych temu ministrowi i przez niego nadzorowanych oraz na terenie podmiotów leczniczych tworzonych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, a zwłaszcza: o warunków przeprowadzenia działań naprawczych w odniesieniu do oceny występowania znaczącego zagrożenia dla zdrowia ludzi, o strategicznej oceny oddziaływania na środowisko koncepcji, planów, programów i innych dokumentów, o opiniowania dokumentów dotyczących oddziaływania na środowisko, o wymagań higienicznych i zdrowotnych przy wydawaniu opinii, postanowień i decyzji na wniosek organu administracji lub zainteresowanego podmiotu, na poszczególnych etapach realizacji inwestycji w obiektach istniejących i planowanych (m.in. projektowanie, zmiana sposobu użytkowania, dopuszczenie do użytkowania obiektu budowlanego, uzyskiwania odstępstw od przepisów warunków technicznych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy). Przygotowywanie wytycznych, materiałów edukacyjnych, prowadzenie szkoleń dla pracowników PIS MSWiA w ww. zakresach merytorycznych. Nadzór merytoryczny nad działalnością rzeczoznawców sanitarno - higienicznych wydających opinie w imieniu PIS MSWiA. Współpraca z innymi jednostkami w ww. zakresach merytorycznych. Udział w opiniowaniu projektów aktów prawnych. Dokonywanie analizy i oceny publikowanych aktów prawnych. Sporządzanie analiz, sprawozdań i innych dokumentów zbiorczych.
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA - 2019-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż wyrobu, rozliczanie tras kierowcy, wyliczanie podatku, współpraca z: ZUS, Urząd Skarbowy
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- prowadzenie gospodarki magazynowej- zaopatrzenie- prowadzenie gospodarki samochodowej
MOSTOSTAL MONTAŻ SP. Z O. O. - 2018-06-06 - Słupca (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie; roczne doświadczenie zawodowe; umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych; zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za pozyskanie i nawiązanie relacji z nowym klientem; pracodawca gwarantuje pakiet szkoleń oraz pracę w miłym i sympatycznym zespole; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
T K MANAGEMENT SP Z O O - 2016-05-17 - Gliwice (śląskie)
projektowanie części, zespołów ipojazdów szynowych,tworzenie dokumentacji konstrukcyjnej 3Di2D,weryfikacja dokumentacji technicznej,nadzór nad produkcją projektowanych zespołów oraz pojazdów,współpraca zinnymi działami firmy wzakresie optymalizacji technologii konstrukcji.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce lub umowa o pracę na czas określony - 6 m-cy, wysokość wynagrodzenia brutto: między 4500-5000 zł. brutto miesięcznie
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozliczanie i naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, zatrudnianie i rozliczanie cudzoziemców, przygotowanie deklaracji do ZUS, US, GUS i PFRON itp., rozliczanie dofinansowań dla osób niepełnosprawnych, naliczanie i rozliczanie PPK.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-12-11 - Wyszków (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, minimum roczny staż pracy, sprawna obsługa komputera w tym MS Office, komunikatywność, zdolność logicznego myślenia. Charakterystyka pracy: planowanie,koordynacja i kontrola realizacji zleceń produkcyjnych, bieżąca analiza zdolności produkcyjnych, norm robocizny i zużycia materiałów, identyfikacja problemów i udział w ich rozwiązywaniu, współpraca z Działem Zaopatrzenia, Działem Sprzedaży, Działem Rozwoju Produktów. Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji. Kontakt z pracodawcą osobisty bądż e-mailowy: monika.huk (at) adanex.pl.
ADANEX SP. ZO.O - 2017-02-09 - Radlin (śląskie)
Sprzedaż oraz raportowanie sprzedaży. Utrzymywanie stałych kontaktów z klientami. Pozyskiwanie nowych klientów handlowych. Obsługa zamówień i tworzenie dokumentacji. Analiza rynku i ofert konkurencji.Doraźna obsługa sekretariatu.Wynagrodzenie od 2000zł netto miesięcznie, w zależności od umiejętności i kwalifikacji.Godziny pracy: 7-15.PROFIL FIRMY: WYTWARZANIE I PRZETWARZANIE PRODUKTÓW RAFINACJI ROPY NAFTOWEJ.
PRZEDSIĘBIORSTWO DOŚWIADCZALNO PRODUKCYJNE NAFTOCHEM Sp. z o.o. - 2019-12-05 - Kraków (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Goworowo (mazowieckie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, zusowskich w ramach WRPO oraz PRO
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja prac magazynowych, logistycznych- zgodnie z obowiązującymi systemami jakościowymi; przygotowanie i kontrola dokumentacji magazynowej, transportowej; obsługa systemu magazynowego WF-MAG.* osoby zarejestrowane w PUP w Łomży- skierowanie (kontakt do doradcy klienta); osoby niezarejestrowane w PUP zainteresowane aplikowaniem na stanowisko proszone są o przesłanie CV na adres e-mail: aplikuj2019 (at) gmail.com
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Łomża (podlaskie)
- tworzenie bazy klientów,- przygotowanie ofert dla klienta,- wysyłanie ofert dla klientów,- podtrzymywanie kontaków z klientem,- nawiązywanie kontaktów(osobistych,telefonicznych).
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Świebodzin (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych na terenie Polski oraz rozwijanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami firmy.Doradztwo w zakresie dostępnych rozwiązań.Przygotowywanie ofert handlowych i materiałów marketingowych.Realizacja założonych celów sprzedażowych.Kształtowanie i promowanie wizerunku firmy, bieżące monitorowanie rynku.
Holzexport Sp.zo.o. - 2020-08-31 - Kielce (świętokrzyskie)
projektowanie nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych, przygotowywanie dokumentacji technicznej, wsparcie techniczne procesu produkcyjnego, zarządzanie produktem seryjnym po względem kosztowym, nadzór technologiczny nad normowaniem procesów technologicznych oraz procesów produkcji pod katem jakości i terminowości, analiza zdolności technologicznych, konstrukcja i wdrażanie nowych wyrobów, tworzenie i nadzór nad dokumentacja technologiczną
Odlewnia Żeliwa S.A.Zawiercie - 2016-07-04 - Zawiercie (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
dostarczanie i odbieranie przesyłek na powierzonym rejonie poznania
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Sady (wielkopolskie)
analiza dokumentacji przed przyjęciem wychowanka do placówki,- rozpoznawanie sytuacji rodzinnej wychowanka,- współpraca z pracownikami pedagogicznymi w ramach działań zmierzających do unormowania sytuacji prawnej i rodzinnej wychowanków oraz powrotu wychowanka do środowiska lokalnego,- bieżąca współpraca z instytucjami zajmującymi się statutowo pomocą rodzinie i dziecku,- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania decyzji naliczającej odpłatność za pobyt w placówce dla rodziców i instytucji zobowiązanych do ponoszenia odpłatności,- utrzymywanie kontaktów z placówkami opiekuńczo-wychowawczymi w celu zaopatrzenia wychowanków w środki czystości, obuwie, kieszonkowe itp.,- na zlecenie dyrektora wyjazdy z wychowankami do instytucji, domów rodzinnych wychowanków, lekarzy specjalistów itp. - ustalanie sytuacji ubezpieczeniowej wychowanka w rodzinie, placówce opiekuńczo-wychowawczej oraz systematycznie przekazywanie tej informacji księgowości,- sporządzanie decyzji w sprawie wniosków rodziców o umorzenie należności i zwolnienie z opłat za wyżywienie wychowanków,- sporządzanie pozwów sądowych oraz tytułów wykonawczych w celu ściągnięcia należności finansowych.- kwartalne sprawozdania z dokonanych umorzeń wierzytelności oraz udzielonych ulg przekazywane do Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach,- prowadzenie ewidencji decyzji dotyczących umorzeń za dany rok- kwartalne naliczanie odsetek za opóźnienie- wyrabianie kart chipowych dla wychowanków oraz składanie deklaracji o wyborze lekarza pierwszego kontaktu.WYMAGANIA NIEZBĘDNEO zatrudnienie może się ubiegać osoba, która:- jest obywatelem polskim, lub obywatelem Unii Europejskiej* lub obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej*. Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego, może być zatrudniona na stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej*.- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - cieszy się nieposzlakowaną opinią,oraz posiada:wykształcenie- wyższe magisterskiedoświadczenie zawodowe- co najmniej 4 lata stażu pracyWYMAGANIA DODATKOWE- znajomość przepisów i ustaw: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kierowania, przyjmowania, przenoszenia, zwalniania i pobytu nieletnich w młodzieżowym ośrodku wychowawczym (Dz.U. 2011 nr 296 poz. 1755), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie publicznych placówek oświatowo-wychowawczych, młodzieżowych ośrodków wychowawczych, młodzieżowych ośrodków socjoterapii, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, specjalnych ośrodków wychowawczych, ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych oraz placówek zapewniających opiekę i wychowanie uczniom w okresie pobierania nauki poza miejscem stałego zamieszkania (Dz.U. 2017 poz. 1606), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i szczegółowych zasad działania placówek publicznych, warunków pobytu dzieci i młodzieży w tych placówkach oraz wysokości i zasad odpłatności wnoszonej przez rodziców za pobyt ich dzieci w tych placówkach (Dz.U. 2015 poz. 1872), Ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2018 r. poz. 1314), Kodeks Postępowania Administracyjnego (w zakresie podstawowym), Ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (DZ. U. 2018 r. poz. 1508).- znajomość programów komputerowych: Word, Exel.OFERTA KONKURSOWA DOSTĘPNA NA STRONIE BIP MOW W KUŹNI RACIBORSKIEJ.
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kuźni Raciborskiej - 2019-01-03 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
Bezpośrednia obsługa klientów w multiagencjach, nadzorowanie procedury wznowienia polis, zarządzanie dokumentacją. Wykonywanie zadań o charakterze administracyjno-biurowym. Obsługa aktualnych klientów.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Siedlce (mazowieckie)
- sporządzanie dokumentacji podatkowych,- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów hiszpańskojęzycznych,- wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Łódź (łódzkie)
Praca w firmie Tenneco Stanowice. System pracy 3 zmianowy. Kontrola części samochodowych. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Bełk (śląskie)
dystrybucja materiałó promocyjnych, wysyłanie ofert, rekrutacja telefoniczna i e-mailowa, wizyty osobiste w urzędach, instytucjach, organizacjach, przedsiębiorstwach,itp.,pozyskiwanie chętnych uczestników i zebranych grup szkoleniowych
WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI ŁUKASZ DYMEK - 2016-10-14 - Chodzież (wielkopolskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
Wykładanie towaru na halę sprzedaży, oznaczanie ceną, dbanie o ładną ekspozycję, pilnowanie dat przydatności do spożycia, dbałość o czystość i higienę.
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2017-10-11 - Gdańsk (pomorskie)
- pozyskiwanie reklamodawców do kampanii radiowej- utrzymywanie relacji z klientami- tworzenie ofertMożliwość samozatrudnienia
kontakt przez PUP - 2020-07-30 - Łódź (łódzkie)
kierowanie procesem rejestracji oraz przyjecia pacjentów do szpitala, poradni specjalistycznych, pracowni diagnostycznych, weryfikacja ubezpieczenia zdrowotnego, przygotowanie dla lekarzy kart pacjentów, pomoc przy sporządzaniu karty informacyjnych, wpisywanie do systemu wszelkichniezbędnych danych, pobieranie opłat za badania, wystawianie dokumentów sprzedaży.
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. - 2020-06-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)