SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Dębica oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MATEO" STANISŁAW CABAJ
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 470 PLN
Zakres obowiązków: ROZDZIELANIE POCZTY KSIĘGOWEJ.UKŁADANIE I WPINANIE FAKTUR DO SEGREGATORÓW. ROZLICZANIE PRODUKCJI. KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW DOTYCZĄCYCH ROZLICZANIA PRODUKCJI.PROWADZENIE EWIDENCJI ANALIT. I SYNTET. ŚRODKÓW TRWAŁYCH. NALICZANIE ODPISÓW AMORTYZACYJNYCH. PRZYGOTOWANIE SPRAWOZDAŃ DOT. PRODUKCJI DO GUS, UM. ROZLICZANIE I KSIĘGOWANIE DELEGACJI.
Data publikacji: 2019-10-23
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MATEO" STANISŁAW CABAJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:METALOWCÓW 33, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ROZDZIELANIE POCZTY KSIĘGOWEJ.UKŁADANIE I WPINANIE FAKTUR DO SEGREGATORÓW. ROZLICZANIE PRODUKCJI. KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW DOTYCZĄCYCH ROZLICZANIA PRODUKCJI.PROWADZENIE EWIDENCJI ANALIT. I SYNTET. ŚRODKÓW TRWAŁYCH. NALICZANIE ODPISÓW AMORTYZACYJNYCH. PRZYGOTOWANIE SPRAWOZDAŃ DOT. PRODUKCJI DO GUS, UM. ROZLICZANIE I KSIĘGOWANIE DELEGACJI.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 470 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: m.Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 470 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019
Data zakończenia pracy: 17.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU COMARCH ERP
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU.OPERATYWNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, CHĘĆ PODNOSZENIA SWOICH KWALIFIKACJI (UDZIAŁ W SZKOLENIACH, BIEŻĄCE ZAZNAJAMIANIE SIĘ Z PRZEPISAMI)
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MATEO" STANISŁAW CABAJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
METALOWCÓW 33, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, SKIEROWANIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: m.Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębica
Ulica pracodawcy: METALOWCÓW
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja makaronów, klusek, kuskusu i podobnych wyrobów mącznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 23.10.2019
Oferta pracy ważna do: 06.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bf5f2a7f1c27951901ced1c5cbf59d14
Podobne oferty pracy
- prowadzenie sekretariatu oddziału- ścisła współpraca z działem administracji w Kazimierzu Dolnym, w zakresie wymiany informacji i zachowania procedur- nadzór/organizacja/koordynacja niezbędnych prac remontowych- pomoc/koordynacja organizacji imprez komercyjnych- pomoc przy organizacji wystaw i wydarzeń kulturalnych- planowanie czasu pracy pracowników obsługi ekspozycji i kasjerów, rzemieślników - tworzenie grafików- wstępne rozliczanie czasu pracy- zamówienia artykułów chemicznych i papierniczych dla oddziału- obsługa wynajmu pokoi gościnnych - rezerwacje, obowiązująca dokumentacja- prowadzenie dokumentacji administracyjnej zgodnie z obowiązującymi zasadami- obsługa skrzynki mailowej i urządzeń biurowych- gotowość do pracy w ruchomym czasie pracy- umiejętność pracy w zespole
MUZEUM NADWIŚLAŃSKIE W KAZIMIERZU DOLNYM - 2019-05-16 - Janowiec (lubelskie)
-zarządzanie zamówieniami klientów,-utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi,-przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów,-współpraca z innymi działami m.in.: transportu, zaopatrzenia, produkcji, finansów-ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży,-odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom (mailowo i telefonicznie)-praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
Wspomaganie w klasie drugiej dziecka autystycznego
Szkoła Podstawowa NR 69 im. Gen.St. Sosabowskiego - 2018-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Ostrołęka (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
DOCZYSZCZANIE GABINETÓW LEKARSKICHmiejsce pracy: Wrocław, ul. Powstańców Śląskich około 150 h pracy w miesiącu, dyspozycyjność wg potrzebSala B
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa firm w zakresie importu i eksportu na rynku wschodnim i niemieckim
DILIGO SPÓŁKA JAWNA DOROTA GASHOK, OLEKSANDR GASHOK - 2016-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie min. średnie, staż pracy min. 1 rok na podobnym stanowisku, biegła znajomość języka angielskiego, bardzo dobra obsługa komputera (word, excel), doskonała znajomość obsługi sprzedazowej międzynarodowych platform sprzedaży online, , ukończone kursy sprzedaży NLP lub SANDLER TRAINING, sprzedaż do klientów przez telefon z leadów i zapytań na platformach: alibaba, makePolo, Made-in-China, DHGata, Global Sources, poszukiwanie klientów, tworzenie ofert, zestawień,raportów, kontakt telefonicznt oraz follow up tel. lub emailowy z klientem i zpartnerami spoza Polski w celu doprowadzenia do sprzedaży produktów,
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wołomin (mazowieckie)
obsługa klientów, obieg dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Puck (pomorskie)
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, hydrologii, rolnictwa, geografii, chemii, informatyki; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub gospodarką wodną; udział w realizacja min. 3 prac/ projektów związanych z powyższą tematyką lub z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej, w ramach których wykorzystywano narzędzia GIS do analiz przestrzennych opisywanych zjawisk; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym; znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania GIS, np. ArcGIS, QGIS; Zakres obowiązków: udział w projekcie: "Opracowanie i przetestowanie wielowymiarowego, dynamicznego modelu obliczania ładunków zanieczyszczeń odprowadzanych rzekami do Morza Bałtyckiego" realizowanego na zlecenie Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Gliwice (śląskie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie, 2. Sczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Oddziale Paszportów , 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy oddziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)
Obsługa kasy fiskalnej; dbanie o ład i porządek w miejscu pracy; obsługa klientów zgodnie z wytycznymi przełożonego; wystawianie faktur i paragonów; zajmowanie się reklamacjami oraz zwrotami towarów; ; przygotowywanie przesyłek do wysyłki-obsługa zamówień internetowych ; udzielanie informacji telefonicznej o towarach z ofert sklepu zoologicznego; przygotowanie towarów do sklepów zoologicznych Zooland zgodnie z wytycznymi
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Plany (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie , preferowane wyższe, umiejętności: znajomość rynku hotelarskiego w UE i Europie Wschodniej, doświadczenie zawodowe: min. 5 lat w branży hotelerskiej, znajomość j. angielskiego, rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: obsługa procesów logistycznych w organizacji, koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji, współpraca z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, podejmowanie decyzji mających wpływ na procesy logistyczne, kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki;współpraca z podmiotami z UE, Europy Wschodniej. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Lublin (lubelskie)
- przyjmowanie materiałów, towarów oraz narzędzi dostarczonych do magazynu,- dokonywanie odbiorów ilościowo-jakościowych,- udział w załadunku i rozładunku dostaw,- wydawanie towarów z magazynu,- utrzymanie porządku w magazynie,- dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji oraz prowadzenie ewidencji dóbr,- raportowanie wyników pracy.Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: dobosz.yoojin (at) gmail.com, tel.: 501 720 677.
YOO-JIN IMS POLAND SP. Z O.O. - 2019-07-01 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Sprzedaż maszyn budowlanych, przygotowywanie ofert sprzedaży, uczestnictwo w targach przemysłowych, obsługa programu CMR, obsługa urządzeń biurowych. Wykształcenie średnie lub wyższe, komunikatywna znajomość języków angielskiego i niemieckiego, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, znajomość technik sprzedażowych.
ATLAS POLAND SP. Z O.O. - 2016-04-08 - Rumia (pomorskie)
Kreowanie marketingowego wizerunku firmy, reprezentowanie firmy na imprezach międzynarodowych, prowadzenie negocjacji handlowych w powierzonym zakresie, terminowa realizacja planów, ścisła współpraca z zespołem handlowym.
PREVAC Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Rogów (śląskie)
analiza tras kierowcyweryfikacja kilometrówpraca w zespoleorganizacja stanowiska pracy
KOST-BET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-12 - Konopiska (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej zatrudnionych pracowników. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Sporządzanie zleconych rozliczeń.
WINSTAL Sp. z o.o - 2017-12-01 - Jasło (podkarpackie)
Pozyskiwanie klientów, przeprowadzanie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert oraz realizacja zamówień handlowych, realizacja planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami.
FORTUNA E&V SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Gdańsk (pomorskie)
Dla poniżej wymienionych obowiązków gwarantujemy wewnętrzne doszkolenie pracownika. •Kontrola materiałów wejściowych do procesu produkcji•Kontrola parametrów produkcyjnych•Kontrola jakości produktów w procesie i po procesie produkcyjnym•Zlecenie wykonanie wymaganych badań materiałowych produktów w kooperacji•Kontrola wymiarowa produktów z użyciem ręcznych przyrządów pomiarowych i ramieniem pomiarowych FARO.•Przygotowanie wymaganych dokumentów i atestów•Zamawianie transportu w firmach spedycyjnych•Pakowanie i wysyłka produktów•Zarządzanie reklamacjami•Opracowywanie kart pomiarowych•Rejestrowanie zamówień i dokumentów WZ.•Prowadzenie bazy danych rysunków technicznych i ich aktualizacja
Instytut Wdrożeń i Technologii Sp. z o. o. - 2016-10-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
Przygotowywanie i zarządzanie projektami; sporządzanie wniosków, aplikacji, ekspertyz do realizacji projektów; opracowywanie kosztorysów, biznes planów, raportów itp.; opracowywanie strategii działań dla firm i samorządów; opracowywanie prezentacji multimedialnych; współpraca z partnerami zewnętrznymi, samorządem, organizacjami pozarządowymi.
INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o. - 2018-09-21 - Tarnów (małopolskie)
Doświadczenie w konstrukcji maszyn, projektowanie konstrukcji urzadzeń wchodzących w skład linii technologicznych. Osoba obsługuje program w jęz. angielskim i czyta instrukcje w jęz. angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Łódź (łódzkie)
Praca w charakterze kierowcy w transporcie międzynarodowym, przewóz rzeczy
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Wilczyna (wielkopolskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera; zakres obowiązków: skłądanie zamówień do dostawców, prowadzenie rozmów handlowych, odbór towarów i ich magazynowoanie, prowadzenie ewidencji transportu i kart drogowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ENKO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-15 - Gliwice (śląskie)
przyjmowanie dostaw towarów, metkowanie, obsługa klienta i kasy fiskalnej, sprawdzanie terminów ważności, praca na stiosku mięsnym: krojenie, ważenie itp. utrzymanie porządku w sklepie, i w jego obrębie, pzestrzeganie zasad BHP.
kontakt przez PUP - 2018-02-18 - Biecz (małopolskie)
Planowanie, przygotowywanie, realizacja i przekazywanie inwestycji do eksploatacji.
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-05-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
handlowiec, praca w terenie
AGRO FRANKOPOL Tomasz Abramczuk - 2018-03-28 - Włosty-Olszanka (podlaskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)