SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Plany oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kasy fiskalnej; dbanie o ład i porządek w miejscu pracy; obsługa klientów zgodnie z wytycznymi przełożonego; wystawianie faktur i paragonów; zajmowanie się reklamacjami oraz zwrotami towarów; ; przygotowywanie przesyłek do wysyłki-obsługa zamówień internetowych ; udzielanie informacji telefonicznej o towarach z ofert sklepu zoologicznego; przygotowanie towarów do sklepów zoologicznych Zooland zgodnie z wytycznymi
Data publikacji: 2017-09-01
Lokalizacja: Plany (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plany, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Obsługa kasy fiskalnej; dbanie o ład i porządek w miejscu pracy; obsługa klientów zgodnie z wytycznymi przełożonego; wystawianie faktur i paragonów; zajmowanie się reklamacjami oraz zwrotami towarów; ; przygotowywanie przesyłek do wysyłki-obsługa zamówień internetowych ; udzielanie informacji telefonicznej o towarach z ofert sklepu zoologicznego; przygotowanie towarów do sklepów zoologicznych Zooland zgodnie z wytycznymi
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Plany
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gryfiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 9
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY kat.B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Adres pracodawcy:
Łużycka 55, 74-100 Gryfino, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: gryfiński
Gmina pracodawcy: Gryfino
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gryfino
Ulica pracodawcy: Łużycka
Numer budynku pracodawcy: 55
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 15.09.2017
Oferta pracy ważna do: 13.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Uprawnienia SEP do 1 kV - preferowane E i D, Umiejętność kalibracji maszyn, Umiejętność czytania schematów elektrycznych, Umiejętności techniczneSamodzielność na stanowisku pracy Osoby otwarte na wyzwania, pomysłowe, umiejące pracować w zespole i zorientowane na wyniki i cele. Preferowane doświadczenie w obszarze utrzymania pras krawędziowych oraz wykrawarek CNCOpis stanowiska: Nadzór nad dokumentacją oraz właściwym stanem technicznym maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków Planowanie i nadzorowanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń przez firmy zewnętrzne Realizacja planowanych prac - w pierwszym etapie samodzielnie lub/wraz z obsługą maszyn i urządzeń Utrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie bieżących awarii Analiza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu zagwarantowania ciągłości pracy maszyn i urządzeń Optymalizacja kosztów utrzymania ruchu Planowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałówProwadzenie szkoleń technicznych dla operatorówCo oferujemy: Pracę w firmie z Grupy Liebot, czołowego producenta stolarki otworowej we Francji, Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy, Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Akademii Przyjazną atmosferę w miejscu pracy Pakiet świadczenia medycznych i sportowych Jeśli interesuje Cię oferta to koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty!!! Wyślij swoje cv na maila kariera (at) vetrex.eu i dołącz informacje Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
VETREX SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Tczew (pomorskie)
- obsługa procesów reklamacyjnych i przyjmowanie zgłoszeń- wprowadzanie do systemu zgłoszeń reklamacyjnych i ich rozpatrywanie- współpraca z innymi działami w zakresie zgłoszeń reklamacyjnych oraz zwrotów- organizowanie wysyłek przedmiotów oraz części reklamacyjnych wynikających ze zgłoszenia
Mirosław Gockowiak - 2018-01-05 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja oraz znajdowanie pracowników z obszarów Polski, Ukrainy, Rosji, Gruzji, Mołdawii oraz Białorusipraca na umowe na czas określony, proponowany okres zatrudnienai 3 lata, praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostepna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Obróbki blacharskie, praca na maszynie "gientarce", docinanie, wyginanie blach
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Czynny udział w procesie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Wsparcie techniczno – logistyczne kierownika realizowanych projektów. Obsługa administracyjna projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
J&C Group Karolina Chadzypanagiotis - Jurkiewicz - 2018-01-04 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
Asso-Art Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Batog - 2016-09-28 - Ruda Śląska (śląskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw
SMAK-E-HIND TASTE OF INDIA ALEKSANDRA TROSZCZYŃSKA-THAPAR - 2016-04-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie urządzeń obsługa drukarki #D
"CLIMA-BUD" Ireneusz Makowski - 2016-09-05 - Sosnowiec (śląskie)
Zgodnie z projektem stażu. Staż skierowany do osób bezrobotnych pow. 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
koszenie trawników, przycinanie i pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości na nierucjomości
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Białystok (podlaskie)
Administracja taborem samochodowym, telefonią komórkową, obsługa ubezpieczeń samochodowych, obsługa procesu napraw oraz likwidacji szkód, prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych użytkowników samochodów służbowych, telefonów w zakresie eksploatacji oraz obowiązujących procedur i regulaminów, administracja systemami dedykowanymi oraz dokumentacją, prowadzenie rozliczeń, weryfikacja obciążeń, przygotowywanie rozdzielników faktur zbiorczych, współpraca z dostawcami usług, towarzystwami leasingowymi, towarzystwami ubezpieczeniowymi, serwisami samochodowymi, warsztatami napraw, instytucjami państwowymi np. Wydział komunikacji, kontrola stanu floty, raportowanie, ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz jednostkami terenowymi, koordynacja procesów związanych z wydawaniem, zdawaniem i wymianą floty, administracja oraz rozliczanie kart paliwowych, przygotowywanie raportów, prezentacji, zestawień, analiz na potrzeby firmy.
K-EX Sp z o.o. - 2016-02-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu nieruchomościami (warunek konieczny), wykształcenie minimum średnie zawodowe - preferowane techniczne, licencja zarządcy nieruchomości lub odbyte kursy w zakresie zarządzania nieruchomościami, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość procedur prawa zamówień publicznych, prawo jazdy kategorii B, rzetelność, terminowość, dokładność i dobra organizacja pracy, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Kwatera Społecznego - 2017-01-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Podstawowe obowiązki:- pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;- zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie srodków ochrony fizycznej w Zarządzie;- prowadzenie szkolenia podstawowego i uzupełniającego w zakresie ochrony informacji niejawnych;- opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;- prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;- reakizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dotyczących zlecenia przedsiębiorcy wykonania umów lub zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,- opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Praca w Katowicach, ul. Pukowca 25, ul. Przemysłowa 3. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2017-12-08 - Katowice (śląskie)
Praca w dziale zakupu, obsługa bieżących zamówień, organizacja transportów, archiwizacja dokumentów w ramach działu.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2016-08-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa klienta, aktualizacja bazy ofert, przyjmowanie i pokazywanie ofert
B12 Finance s.c. Karina i Konrad Koniarz - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa komputera, zapoznanie się z planem kont, z polityką rachunkowości, zapoznanie się ze strukturą zakładu pracy, sposobem wystawiania faktur, z obiegiem dokumentacji w zakładzie budżetowym, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Bierutów (dolnośląskie)
Obsługa sprzedaży internetowej. Wystawianie i wstawianie produktów na aukcjach i w sklepie internetowym.
F.H.ORIS - 2017-06-07 - Puławy (lubelskie)
Optymalizacja stron i treści pod kątem SEO;
Monitoring rynku i analiza działań SEO konkurencji;
Kreowanie i wdrażanie link building’u;
Analiza słów kluczowych i poszukiwanie nowych możliwości;
Rekomendacja usprawnień i nowych rozwiązań;
Analiza efektów podejmowanych działań i raportowanie
Media Expert - 2015-10-01 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
- obsługa klinetów banku w zakresie przyjmowania wniosków kredytowych,- pomoc przy opracowywaniu wniosków kredytowych, prowadzenie rejestrów oraz dokumentacji poszczególnych rodzajów kredytów,- monitorowanie rachunków kredytowych,- promocja produktów kredytowych i innych usług bankowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie/wyższe, znajomość j. angielskiego. Charakterystyka pracy: obsługa sklepu internetowego, pozyskiwanie klientów, tworzenie akcji marketingowych, utrzymywanie relacji z klientem. Wynagrodzenie + premia. Aplikacje przesyłać e-mailem rekrutacja (at) psolution.eu.
POWER SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Rybnik (śląskie)
- Kompleksowa obsługa klienta (sprzedaż) w zakresie pełnego asortymentu spółki.Rejestracja zamówień i ich pełna realizacja, w tym doradztwo w zakresie oferowanego towaru, sprawdzanie dostępności towaru, monitoring realizacji dostawy. Aktywne działania handlowe w grupie istniejących klientów. Utrzymywanie i rozwój relacji z klientami, głównie poprzez kontakt telefoniczny.Wyszukiwanie nowych klientów i nawiązywanie relacji handlowych. Aktywizacja sprzedaży do grupy tzw. klientów uśpionych. Bieżąca analiza współpracy z kontrahentami, poszerzanie bazy klientów oraz oferowanego asortymentu. Realizacja ustalonych celów sprzedażowych.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. wykształcenie średnie, mile widziane wyższe (licencjat). Doświadczenie minimum rok w obsłudze telefonicznej klienta i sprzedaży. Obsługa komputera, komunikatywność, nastawienie na osiąganie celów, samodzielność, systematyczność. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie B1. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 795-410-489) lub e-mail: rekrutacja (at) weindich.pl
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-18 - Chorzów (śląskie)
Obserwacja oraz monitorowanie osób i mienia celem ochrony spokoju i porządku na terenie miasta, monitorowanie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia, zgłaszanie ujawnionych wykroczeń i przestępstw poprzez system monitoringu dyżurnemu Straży Miejskiej, prowadzenie dokumentacji znajdującej się na stanowisku operatora monitoringu wizyjnego miasta.
STRAŻ MIEJSKA w Legnicy - 2018-08-31 - Legnica (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:- obsługa sklepu internetowego,- nadzór nad realizacją zamówień,- dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepu.
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2016-09-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie zakładu pracy, dezynfekcja, posługiwanie się środkami chemicznymi zgodnie z zasadami bezpieczeństwa
WIPASZ SPÓŁKA AKCYJNA Zakład Drobiarski w Mławie - 2018-06-19 - Mława (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż oferowanych przez Firmę ubezpieczeń. Doradztwo w wyborze produktów ubezpieczeniowych. Pozyskiwanie nowych klientów oraz poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z obecnymi klientami. Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Zapewnienie poprawności obiegu dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami. Obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami jakości.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Pomocy dentystycznej
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo - Kredytowa PIAST - 2017-06-08 - Legnica (dolnośląskie)