SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - 424 Świdnica oferta pracy "PEBEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - 424
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Weryfikacja, dekretowanie, księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych, księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów, rezerw, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, potwierdzanie uzgadnianie sald z kontrahentami, , wystawianie not korygujących, wycena aktywów i pasywów zgodnie z przyjętą polityką rachunkowości w firmie,, współpraca z innymi działami organizacji w zakresie rachunkowości.
Data publikacji: 2020-06-12
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: "PEBEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Metalowców 14, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Weryfikacja, dekretowanie, księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych, księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów, rezerw, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, potwierdzanie uzgadnianie sald z kontrahentami, , wystawianie not korygujących, wycena aktywów i pasywów zgodnie z przyjętą polityką rachunkowości w firmie,, współpraca z innymi działami organizacji w zakresie rachunkowości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - 424
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0219
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rachunkowości (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe: rachunkowo i finanse, doświadczenie pracy w dziale księgowości w firmie produkcyjnej min. 1 rok,, dyspozycyjność, sumienność, dokładność terminowość, odpowiedzialność, znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości, dobra znajomość pakietu OFFICE, mile widziana znajomość programu ERP COMARCH. XL umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
"PEBEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8840007764
danePracodawcy_regon: 89033263200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Metalowców 14, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: świdnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0219
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984657
Adres strony pracodawcy: www.pebek.pl
Ulica pracodawcy: Metalowców
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: zakład produkcji elementów budowlanych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241103
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.06.2020
Oferta pracy ważna do: 12.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?86ff47586118755f8b6af65a84350efa
Podobne oferty pracy
zarządzanie magazynem, planowanie zakupów, analiza kosztowa, nadzór i optymalizacja kosztów transportowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-09-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za: Realizację planów sprzedażowych, obsługę klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU, przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń, utrzymywanie długofalowych relacji z klientem, budowanie portfela klientów
Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Iława - 2019-11-19 - Iława (warmińsko-mazurskie)
utrzymanie w należytej czystości pomieszczeń znajdujących się w piekarni, sprzątanie pomieszczeń biurowych, czyszczenie blach i koszy, mycie ścian i posadzek armatury sanitarnej, opróżnianie koszy na śmieci(godziny pracy 6-14)
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
przyjęcie towaru i jego weryfikacja, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
wg. wniosku
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Firma zajmuje się produkcją odziezy i tekstyliów w pzrewadze reklamowych. Obsługa mediów społecznościowych, pozyskiwanie klientów zagranicznych i Polskich, działania marketingowe w internecie.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Łódź (łódzkie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. angielskim przez native speakera. Wymagania: jęz. angielski ojczystym językiem kandydata.Godziny pracy: od 08:00-0:00.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Łódź (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie faktur oraz ich weryfikacja, sprawdzanie dokumentów dla zleceniodawców, przygotowanie korespondencji dla klientów, wysyłanie e-maili.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Łódź (łódzkie)
analiza oferty produktowej firmy, nadzór nad obiegiem dokumentów, opracowywanie oraz analiza raportów, współpraca z zespołem
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Malbork (pomorskie)
wg. stanowiska (umawiać się na rozmowę z pracodawcą telefonicznie), pierwsza umowa na 1/2 etatu, następnie jest możliwość całego etatu
Duda Grażyna Agencja Ubezpieczeniowa ,,GWARANT" - 2016-12-15 - Wadowice (małopolskie)
odpwoedzialność za tworzenie dokumentacji przetargowej wymaganej przez rząd USA, sprzedaż usług pracodawcy, tworzenie i utrzymanie kontaktów z przedstawicielami US Army
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Dąbrowa (wielkopolskie)
Praca w Regionalnej Wojskowej Pracowni Psychologicznej we Wrocławiu. Rejestrowanie badanych pod nadzorem zatrudnionego w przychodni psychologa, uczestnictwo w badaniach selekcyjno-kwalifikacyjnych kandydatów do służby wojskowej oraz żołnierzy. 1/2 etatu. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 656 161, Monika Brzyk lub Jan Bartoszewicz.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
specjalista ds. sprzedazy
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
- dokonywanie zakupów w imieniu klienta- konsultacja, dokonywanie transakcji - pozyskiwanie nowych producentów - bezpośredni kontakt z klientem Umowa o pracę na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, promowanie działań usprawniających sprzedaż – przygotowanie materiałów promocyjnych, współpraca z działem rozwoju produktów, negocjowanie umów i warunków handlowych.Godziny pracy 9:00 - 17:00[Praca na okres próbny] : trzy miesiące z możliwościa przedłużenia kontraktu
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie materiałów do opracowywania katalogów, broszur ulotek, udział w imprezach branżowych, przygotowywanie materiałów reklamowych
PW Krystian Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Przysucha (mazowieckie)
1. generowanie danych w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR na szczeblu dysponenta II stopnia,2. bieżące weryfikowanie, kompletowanie oraz przekazywanie do jednostki nadrzędnej projektów i planów finansowych, harmonogramów i zapotrzebowań na środki budżetowe, wniosków o decyzje budżetowe oraz sprawozdań budżetowych i finansowych z poziomu dysponenta II stopnia w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR,3. weryfikowanie, kompletowanie i przekazywanie do jednostki nadrzędnej budżetów jednostek w układzie zadaniowym,4. gromadzenie i wstępną weryfikację pod względem formalnym i rachunkowym, danych liczbowych zawartych w sprawozdawczości finansowej podległych jednostek,5. sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych z obszaru Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, 6. realizację uprawnień jednostki nadzorującej, wynikające z treści rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, dotyczące kontroli merytorycznej prawidłowości złożonych sprawozdań finansowych podległych jednostek,7. realizację zapisów ustawy o finansach publicznych oraz obowiązujących procedur w zakresie kontroli finansowo-gospodarczych w Prokuraturze Regionalnej i w podległych jednostkach,8. przygotowanie do zatwierdzenia propozycji rocznego planu kontroli finansowo - gospodarczych, opracowanie programu i harmonogramu kontroli oraz rocznego sprawozdania z kontroli przeprowadzonych z poziomu dysponenta II stopnia,9. przeprowadzanie kontroli finansowo - gospodarczych zgodnie z planem oraz przeprowadzanie kontroli doraźnych w podległych prokuraturach,10. gromadzenie i wstępne opracowywanie danych analitycznych uzyskanych z podległych jednostek dla potrzeb informacji łącznych,11. wykonywanie analiz ekonomiczno - finansowych zlecanych przez przełożonych lub organ nadrzędny. Konkurs składa się z trzech etapów: 1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzonego w opraciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2. etapu drugiego - praktycznego sprawdzaniu umiejętności,3. etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej. Termin składania zgłoszeń - 19 lipca 2019 r.Termin i miejsce przeprowadzania konkursu : I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 26 lipca 2019 r. Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury - www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu.Wymagane dokumenty: 1. wniosek o dopuszczenie do konkursu,2. życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,3. kwestionariusz osobowy,4. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim,5. oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,6. aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu,8. dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska. Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 19 lipca 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15:30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego ( za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce poczty operatora).Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs, podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury, publikację na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu oraz BIP. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz komisji przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w części dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminiem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony.
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-07-01 - Wrocław (dolnośląskie)
poszukiwania nowych klientów, pracodawców, zarządzania procesem rekrutacji. Praca na pełny etat w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Piastów (mazowieckie)
-Przekazywanie zleceń kierowcom dystrybucyjnym-Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów-Optymalne planowanie transportów-Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych-Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej-Kontrola jakości danych w systemie SPEED-Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów-Budowanie dobrych relacji z Klientem i Przewoźnikami-Realizacja powierzonych zadań, wyznaczonych celów oraz raportowanie
PEKAES S.A. - 2016-09-06 - Kielce (świętokrzyskie)
- Sprzedaż artykułów spożywczych i pieczywa,- Godziny pracy do ustalenia, sklepy czynne są od godz. 5:00 do 19:00-- Kontakt telefoniczny 58-532-72-71Kontakt osobisty: Tczew, ul. Czyżykowska 32 między godz. 7 a 15.
P.P.H . ART.SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH - JÓZEF WĄS - 2017-01-02 - Tczew (pomorskie)
wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych z zakresu kosmetyki, wykonywanie manicure, pedicure, udzielanie porad kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2017-05-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-planowanie strategi rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy, -współtworzenie profilu kandydata, -tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, - przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji, - przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami, -sporządzanie raportów, opinii i rekomendacji,WYKSZTAŁCENIE: ŚREDNIEWYMAGANIA: DOKŁADNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA Z OBSŁUGĄ INTERNETU, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO LUB ROSYJSKIEGOROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGOWYNAGRODZENIE: 1125,00ZŁ BRUTTOPRACA W GODZINACH 9-13
KVB Fundacja "Słowianie Pomeranii" Sp.K. - 2019-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Wyszukiwanie i analiza aktualnych ofert od firm zewnętrznych. Bieżąca współpraca z kooperantami mająca na celu efektywne realizowanie zamówień. Prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji z kontrahentami. Monitorowanie terminowości dostaw kontrola realizowanych zleceń pod kątem zgodności z wcześniejszymi ustaleniami.- Firma oferuje: pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, dobrą atmosferę pracy, możliwość rozwoju, benefity w postaci kart sportowych, opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, bezpłatnego kursu języka niemieckiego oraz bogatego Funduszu Socjalnego, dodatkowe szkolenia i możliwości rozwoju kompetencji- Godziny pracy: 7:00-15:00 do ustalenia z pracodawcą
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-18 - Katowice (śląskie)
Nauczanie informatyki, obowiązki administratora sieci komputerowej.Praca na czas określony: 01.09.2019-31.08.2020Godzina zakończenia pracy: 16:00
Szkoła Podstawowa nr 138 im. Leopolda Staffa - 2019-06-27 - Łódź (łódzkie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Administracja produktów SAP (BW, PI, SolMan, Portal), rozwiazywanie problemów pojawiajacych sie w systemie SAP, praca w aplikacji systemu ERP, przeprowadzanie autoryzacji w SAP basis
thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
-Obsługa klientów, -promowanie i doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez portal FinansowySupermarket.pl,- udział w realizacji kampanii sprzedażowych,- udzielanie informacji o aktualnej ofercie produktów i usług, -sprzedaż telefoniczna produktów bankowych
FINANSOWYSUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Częstochowa (śląskie)
Lepienie uszek, pierogów.
Klub "PARADA" Alicja Perońska - 2017-10-25 - Legnica (dolnośląskie)