SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO - KADROWYCH Zakrze oferta pracy SUPERBET KEMPISTY SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO - KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku Specjalisty ds. księgowo - kadrowych.kandydaci składają CV na e-mail: superbet (at) superbet.com.pl lub m.lenczycka (at) superbet.com.pl
Data publikacji: 2019-09-04
Lokalizacja: Zakrze (mazowieckie)
Pracodawca: SUPERBET KEMPISTY SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:08-200 Zakrze 114, powiat: łosicki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku Specjalisty ds. księgowo - kadrowych.kandydaci składają CV na e-mail: superbet (at) superbet.com.pl lub m.lenczycka (at) superbet.com.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO - KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zakrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łosicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łosice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2019
Data zakończenia pracy: 08.12.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziany 3 - letni staż pracy w księgowości lub kadrach
Nazwa pracodawcy:
SUPERBET KEMPISTY SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach
Adres pracodawcy:
08-200 Zakrze 114, powiat: łosicki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: łosicki
Gmina pracodawcy: Łosice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zakrze
Numer budynku pracodawcy: 114
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA WYROBÓW BETONOWYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 05.09.2019
Oferta pracy ważna do: 04.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?26b91c8bcff7cdc0bc11a2c22b8607ee
Podobne oferty pracy
realizacja planów sprzedażowych podmiotu gospodarczego poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów
Centrala Handlu Zagranicz."INTER-AIM" Sp.z o.o. - 2019-05-07 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-03-15 - Tczew (pomorskie)
- przygot. mat. reklamowych i marketingowych,- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży towarów.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łódź (łódzkie)
Udział w realizacji strategii działań marketingowych online
Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych i sprzedażowych dla sklepów online
Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji w obszarze kampanii marketingowych i trendów w Internecie
Analizę wyników
Ścisłą współpraca z działem sprzedaży
Media Expert - 2017-03-10 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Obsługa dokumentacji, administrowanie, rekrutacja uczestników projektu.
Karolina Chadzypanagiotis-Jurkiewicz J&C GROUP - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej; przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających z niej należności,Pozostałe: www. cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie - 2018-11-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa recepcji hotelowej i golfowej,,Przyjmowanie i obsługa rezerwacji,Rejestracja dokumentów,Rozliczanie dnia,Wystawianie faktur,Wydawanie sprzęru golfowego.
GOLF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-18 - Pomocnia (mazowieckie)
bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)
Nadzór nad dokumentacją techniczną.Praca od pn do pt w godz. 7-15 na umowę o pracę w Kołobrzegu. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie.
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego. Gospodarka magazynowo - rachunkowa w komputerze.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjackie). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość komputera. Mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: intermirex (at) interia.pl
"INTER-MIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Katowice (śląskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych, przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk, zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami, wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów, przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów, praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych, przygotowywanie raportów i analiz na temat kandydatów, odpowiadanie na zapytania kandydatów.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kraków (małopolskie)
Obsługa wózka widłowego
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Płock (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Supraśl (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Kalisz (wielkopolskie)
konsultacje z medycyny niekonwencjonalnej
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Zielonki (mazowieckie)
Stanowisko typowo administracyjne, związanie ze wsparciem w przygotowaniu materiałów na spotkania/szkolenia, rekrutacją, kontaktem z uczestnikami szkoleń, zbieraniem niezbędnej dokumentacji projektowej, weryfikacją ankiet ze szkoleń i spotkań oraz prowadzenie ewaluacji wewnętrznej projektu. Szczegółowy zakres:- rekrutacja uczestników na szkolenia i spotkania (przygotowanie ogłoszeń, wysyłka do bazy organizacji instytucji) min. 10 spotkań/szkoleń w miesiącu;- organizacja techniczna szkoleń: przygotowanie sali, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przygotowanie poczęstunku; - dbanie o komfort uczestników spotkań/szkoleń;- zbieranie dokumentów niezbędnych do przetwarzania danych w bazie SL2014 (zebranie dokumentów od uczestników spotkań/szkoleń, weryfikacja poprawności wypełnionych dokumentów);- przygotowanie sprawozdań z realizowanych spotkań;- dokumentowanie realizowanych szkoleń/spotkań (przygotowanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z wytycznymi w zakresie oznakowania projektów);- rozliczenie prowadzonych działań w zakresie organizacji spotkań/szkoleń (faktury, rozliczenia z trenerami, karty czasu pracy trenerów);- wykonywanie zadań zleconych przez ekspertkę merytoryczną projektu, ekspertkę ds. rozwoju lokalnego;- współpraca ze zespołem projektu przy realizacji działań projektowych;- prowadzenie ewaluacji projektu na bieżąco;- analiza materiału badawczego;- prowadzenie spotkań focusowych;- opracowanie wyników badania, w tym wniosków i rekomendacji;- przygotowanie raportów, zgodnie ze standardami OWES;- pomoc kadrze OWES we wdrażaniu rekomendacji.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
Techniczne przygotowanie szkoleń.Archiwizacja dokumentacji dotyczącej: organizacji szkoleń, rekrutacji uczestników szkoleń, monitorowanie osiągnięć i rezultatów projektu, wprowadzanie do PEFS uczestników projektu, promocja projektu wraz z prowadzeniem strony internetowej, współpraca z kierownikiem i personelem w/w projektu, wykonywanie poleceń Dyrektora PCEiKK.Praca o charakterze biurowym będzie świadczona w siedzibie Biura Projektu w Bursie Szkolnej przy ulicy Ogrodowej 7 w Bolesławcu, w wymiarze pełnego etatu na czas określony od 01.01.2019 do 30.12.2020 r. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie płac, obsługa PŁATNIKA, ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów, przygotowywanie umów o pracę i cywolnoprawnych. Praca w niepełnym wymiarze godzin pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Zabrze (śląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-12-27 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej
Polsko Amerykańskie Kliniki Serca X Oddział Kardiologii Inwazyjnej, Elektrofizjologii i Elektrostymulacji S.A. - 2019-05-07 - Tychy (śląskie)
Znajomość procesów technologicznych w zakresie obróbki blach, wykonywanie kalkulacji procesowych, nadzór nad procesami technologicznymi.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Brzezie /k.Sulechowa/ (lubuskie)
wedlug programu stażu(rekrutacja pracowników, pozyskiwanie kandydatów na rynku pracy, budowanie relacji z klientem, prowadzenie bazy kandydatów)
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Legnica (dolnośląskie)
Przygotowanie dokumentacji do wyrobu, rysunek techniczny, obliczanie norm czasu pracy
ROBERT GRAŚ DROWIS - 2017-11-28 - Wronki (wielkopolskie)
Wykonywanie zdjęć, obróbka i wprowadzanie do sklepu internetowego, sprzedaż stacjonarna.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Racibórz (śląskie)
- Sporządzanie list płac w zakresie wynagrodzeń krajowych i zagranicznych oraz umów cywilno-prawnych dla ok 200 osób. Przygotowywanie danych płacowych do zaświadczeń dla pracowników. Sporządzanie deklaracji PIT wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych obowiązującej w Polsce. Sporządzanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych z ZUS i innej niezbędnej dokumentacji dla celów rozliczeń z ZUS. Księgowanie list płac. Archiwizacja dokumentacji płacowej. Sporządzanie doraźnych analiz i zestawień związanych z wskazanymi powyżej czynnościami.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wykształenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość podstaw prawnych i procedur w zakresie zatrudniania pracowników za granicą. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziana obsługa programu SYMFONIA Kadry i Płace oraz Symfonia Finanse i Księgowość. Kontakt telefoniczny (694-485-152) (8:00-16:00) lub e-mail: izabela.jakubiec (at) partner-firm.pl
SUPPORT AND SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Katowice (śląskie)
Praca przy serwisie i naprawie maszyn rolniczych, diagnostyka elektroniczna
OSADKOWSKI-CEBULSKI Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Legnica (dolnośląskie)
- Tworzenie analiz i raportów efektywności działań marketingowych i handlowych. Napisanie artykułów oraz przygotowanie opracowań w języku rosyjskim i angielskim z zakresu marketingu i handlu. Kreowanie rozpoznawalności marki na rynku rosyjskim oraz rynku Brytyjskim.- Wynagrodzenie: nie niższe niż 30 złotych brutto za godzinę, tj. 2400 zł brutto miesięcznie. Praca na umowę o dzieło od 20.09.2019 r. do 19.09.2022 r. Dzieło wykonywane 80 godzin miesięcznie, tj. 20 godzin tygodniowo.- Wymagane wykształcenie min. średnie ogólnokształcące. Wymagane doświadczenie zawodowe: min. 3 miesiące w zawodzie. Wymagana znajomość języka rosyjskiego w mowie w stopniu C1, w piśmie w stopniu C2. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu C1 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Katowice (śląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane,opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego,przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 5 lat pracy (umowa o pracę) , przy wyższym 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257),znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-23 - Katowice (śląskie)
-pracodawca przyjmuje w poniedziałek środa piątek od marca bedzie cały czas na ośrodku
WELT-TOUR Katarzyna Dąbrowska - 2017-01-13 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)