SPECJALISTA DS. KREDYTOWYCH Oleśnica oferta pracy L - PROJECT Dorota Roszak
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KREDYTOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów i usług bankowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, badanie potrzeb klientów i dobieranie ofert kredytowych, procesowanie wniosków klientów, realizacja celów biznesowych przy zachowaniu procedur i standardów jakości MFinanse i mBanku
Data publikacji: 2019-06-05
Lokalizacja: Oleśnica (dolnośląskie)
Pracodawca: L - PROJECT Dorota Roszak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:M.C. Skłodowskiej 4a, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż produktów i usług bankowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, badanie potrzeb klientów i dobieranie ofert kredytowych, procesowanie wniosków klientów, realizacja celów biznesowych przy zachowaniu procedur i standardów jakości MFinanse i mBanku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2500zł +premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KREDYTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oleśnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oleśnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw kredytów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: L - PROJECT Dorota Roszak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Polna 2B, 55-095 Długołęka, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie w sprzedaży, bardzo mile widziane w usługach bankowych, obsługa komputera i urządzeń biurowych, mile widziane prawo jazdy kat B, gotowość do szkoleń (4 dni wyjazdowe)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Długołęka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Długołęka
Ulica pracodawcy: Polna
Numer budynku pracodawcy: 2B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw kredytów
Data dodania oferty pracy: 05.06.2019
Oferta pracy ważna do: 04.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?081b14b34514870bb30e4f20568a6d52
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn czyszczących, mycie okien, wykonywanie prac porządkowych i wg zleceń na terenie Lublina. Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Lublin (lubelskie)
Planowanie i organizowanie przedsięwzięć edukacyjnych. Obsługa szkoleń. Opracowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie szkoleń. Obsługa systemów informatycznych niezbędnych do realizacji szkoleń. Tworzenie i prowadzenie rejestrów szkoleniowych oraz baz zasobów dydaktycznych.
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie zleceń transportuKontrola i nadzór nad jakością i terminowością zleconych usług transportowych.Pozyskiwanie nowych dostawców usług transportowych.Monitorowanie poziomu zapasó magaztnowych.Optymalizacja działań i procesów transportowych oraz magazynowych w zakresie ich efektywności i kosztów.Proponowanie działań związanych z optymalizacją magazynu.
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
jw.
GRUPA CONTACTHOUSE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Warszawa (pomorskie)
pomoc w prowadzeniu spraw kadr i płac
WĘDZENIE I PRZETWÓRSTWO RYB "RAFA" SP.Jawna - 2017-01-25 - Władysławowo (pomorskie)
-przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień-przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania-fakturowanie sorzedaży-obsługa klientów indywidualnych
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Nysa (opolskie)
prowadzenie administracji biurowej, kontakt z klientem i pracownikami
"SARENS POLSKA" Sp. z o.o. - 2017-11-16 - Sosnowiec (śląskie)
kontrola jakości oraz ocena zgodności surowca, półproduktów i wyrobów gotowych; nadzór i monitorowanie czynności na poszczególnych etapach procesu produkcji; analizowanie systemów pomiarowych; audyt wyrobów gotowych; prowadzenie dokumentacji jakościowych; analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych; wspieranie działów produkcji z dziedziny jakości
kontakt przez OHP - 2018-04-09 - Ruda Śląska (śląskie)
pomoc sprzedawcy do wykładania towaru
P.P.H.U. TREBOR ROBERT STĘPIEŃ W POBIEROWIE - 2019-04-16 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
sprzedaż, zamówieniaWysokość wynagrodzenia 1500 zł/netto miesięcznie.
U Ani Tadeusz Pękala - 2016-12-21 - Kroczewo (mazowieckie)
- Telefoniczna obsługa Pacjentów, dbałość o jej wysoką jakość. Prowadzenie dokumentacji medycznej. Współpraca z lekarzami. Realizacja działań wg. poleceń przełożonego.- Wynagrodzenie: 2340 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie praca na umowę o pracę na 2 lata lub na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE wymagane. Mile widziane doświadczenie zawodowe w interpretacji zapisów EKG. Wymagana dobra znajomość pakietu MS Office. Wymagana cierpliwość oraz pełne zaangażowanie w powierzone obowiązki. Wymagana wysoka kultura pracy z klientem / pacjentem. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 795-155-979) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Modelarska 12, 40-142 Katowic) lub e-mail: a.krzyminska (at) telemedycynapolska.pl
TELEMEDYCYNA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-12 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie posiłków, sprzatanie, obsługa klienta. Praca w godzinach 10:00-22:00, Niedziela 15:00-21:00. Praca w pełnym wymairze czasu pracy.
Szewczyk Damian KEBAB - 2018-04-19 - Andrychów (małopolskie)
Praca biurowa oraz w terenie polegająca na wykonywaniu czynności kontrolnych w nadzorowanych obiektach, pobierania probek do badań laboratoryjnych. Przygotowywanie decycji, postanowień i innych czynności w postępowaniu administracyjnym i egzekucyjnym.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wysokiem Mazowieckiem - 2018-11-09 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
zawieranie umów z klientami, przygotowywanie grafiku zajęć, segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Izabelin (mazowieckie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-10-03 - Łódź (łódzkie)
Szkolenie z zakresu bhp i ppoż; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu; prowadzienie prac związanych ze sprzedażą:oferowanie produktów firmy, doradztwo klientom, sprzedaz produktów, kontakty z potencjalnym klientami, przygotowywanie ofert,prezentowanie wyrobów, prowadzenie negocjacji handlowych,tworzenie harmonogramu dostaw, wysyłka do klientów, sprawdzanie cen, oraz dostępności adresw, wprowadzanie oraz akceptacja zamówień,oraganizowanie transportu, zapoznanie z programem Sante i wprowadzanie danych do programu, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i jej produktów, gromadzenie dokumentacji niezbędnej do przetargów, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełozonych.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
Obsługa kadrowa pracowników, nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, zmiany warunków zatrudnienia (aneksy). Sporządzanie dokumentacji wyjazdowej pracowników, załatwianie spraw związanych z uzyskaniem dokumentu A1, EKUZ i wszelkiej dokumentacji związanej z delegowaniem pracowników. Zgłaszanie, wyrejestrowywanie pracowników z ZUS, wprowadzanie zmian w programie PŁATNIK. Właściwe prowadzenie ewidencji pracowników w programach komputerowych oraz akt osobowych pracowników. Naliczanie wynagrodzeń pracowników oddelegowanych za okres choroby, zasiłków chorobowych oraz innych zasiłków ZUS oraz ich ewidencja. Przygotowanie rocznych rozliczeń pracowników. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych ZUS. Kontakt z urzędami, przedstawiecielami władz właściwych instytucji. Dokonywanie zgłoszeń w dedykowanych systemach (Limosa) oddelegowania pracowników do krajów UE. Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji. prowadzenie innych spraw administracyjno - kadrowych.
MATERIKS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-12-19 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych ,magazynowanie i wydawanie materiałow
Firma Transportowa "KRZYCH" Czesław Słowiak - 2018-08-08 - Myślenice (małopolskie)
- koordynacja i kontroladziałaań marketingowych- analiza efektywnościmarketingowej i wyników sprzedazy w firmie- planowanie i realizacja komunikacji z klientem (w tym aktualizacja strony internetowej, organizacja szkoleń produktowych i sympozjów dla klienta, organizacja i obsługa targów)- przygotowanie materiałów reklamowych (współpraca z grafikiem i agencją zewnętrzną)
"ECO-LINE" Piotr Potocki - 2016-12-02 - Krosno (podkarpackie)
w/g stanowiska
Republic of Expo Sp. z o.o. Kielce - 2018-05-04 - Kielce (świętokrzyskie)
praca na budowie na terenie Polski
FADBET Spółka Akcyjna - 2017-08-03 - Białystok (podlaskie)
wyksz. średnie- technik budownictwa ogólnego lub wyższe- inżynier budownictwa sanitarnego,mile widziane doświadczenie na ww stanowisku,umiejętność czytania rysunku technicznego;opracowywanie kosztorysów, ofert wg dokumentacji, prowadzenie dokumentacji budowlanej
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych INŻBUD Sp. J. - 2018-03-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przeprowadzenie kontroli warunków pracy, ustalenie okoliczności i przyczyn wypadów
TBAI Poland Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Wykroty (dolnośląskie)
jw.
AK-POL Paweł Kiełczewski Export-Import - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Kandydat/kandydatka będzie odpowiedzialny/a za: • Obsługę transportów zagranicznych firmy i współpracę z klientami • Pomoc w pracy Działu Handlowego • Kontakt z klientami firmy (w tym zagranicznymi) telefoniczny, mailowy • Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i komunikacji w firmie
PROSAT Fojcik Sp.j. - 2018-12-28 - Racibórz (śląskie)
sporządzanie ofert turystycznych dla klientów indywidualnych, dokumentacji dotyczącej wyjazdó, sprzedaż biletów lotniczych
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Błonie (mazowieckie)
Wprowadzenie informacji technologicznych w produkcji wdrażania nowych procedur, kontroli jakości.
"PREFABET - Osława Dąbrowa" Spółka Akcyjna - 2017-11-17 - Osława-Dąbrowa (pomorskie)
Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości
RESTAURACJA HOTEL DWOREK - 2016-04-28 - Skierniewice (łódzkie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe, 2 lata doświadczenia, komunikatywna znajomość j. angielskiego, znajomość obsługi komputera w zakresie programu Office, komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań, prawo jazdy kat. B. Kandydat będzie odpowiedzialny za zlecanie i koordynowanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, utrzymywanie kontaktu z agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów, organizację targów branżowych, umieszczanie ogłoszeń na portalach branżowych, obsługę call center, dbanie o bieżące zaopatrzenie biura, prace biurowe związane z wykonywanymi obowiązkami. CV prosimy przesyłać na adres e-mail: a.skiba (at) polcab.com.
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-05 - Rybnik (śląskie)