SPECJALISTA DS. KONTROLINGU Ostaszewo oferta pracy VITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLINGU
Wynagrodzenie: do 4 500 PLN
Zakres obowiązków: poznanie procesów produkcyjnych, technologicznych, transportowych w przedsiębiorstwie produkcyjno - spozywczym, praktyczne wykorzystanie systemów informatycznych, przeprowadzenie kontroli poszczególnych działów, współpraca z zespołem pracowniczym
Data publikacji: 2018-09-20
Lokalizacja: Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: VITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-148 Ostaszewo 57 J, powiat: toruński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
poznanie procesów produkcyjnych, technologicznych, transportowych w przedsiębiorstwie produkcyjno - spozywczym, praktyczne wykorzystanie systemów informatycznych, przeprowadzenie kontroli poszczególnych działów, współpraca z zespołem pracowniczym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTROLINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostaszewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: toruński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łysomice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości produktów spożywczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane kilkuletnie doświadczenie na stanowisku w dziale kontrolingu, wiedza z zarządzania finansowego, umiejętność przeprowadzania analiz, umiejętność zarządzania informacją
Nazwa pracodawcy:
VITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Adres pracodawcy:
87-148 Ostaszewo 57 J, powiat: toruński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: toruński
Gmina pracodawcy: Łysomice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostaszewo
Numer budynku pracodawcy: 57 J
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości produktów spożywczych
Data dodania oferty pracy: 20.09.2018
Oferta pracy ważna do: 01.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie instalacji na podstawie rysunku technicznego oraz instrukcji w języku koreańskim, ścisła współpraca z Projektantem oraz Specjalistą Budowy Strefy Czystej, instalacja urządzeń pomiarowych i regulacyjnych. Praca w godz.: 8-16.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
- zapoznanie z przepisami BHP i PPOŻ., prawo pracy,- zapoznanie z Programem Stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych wykonywanych przez bezrobotnego,- zapoznanie z przepisami prawa obowiązującymi u Organizatora, specyfiką pracy,- przyjmowanie i podział korespondencji, przygotowywanie korespondencji do wysłania,- obsługa urządzeń biurowych kopiarka, fax, skaner,- przyjmowanie telefonów od klientów i obsługa interesantów,- sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych,- sporządzanie świadectw pracy,- przygotowywanie wypowiedzeń umów o pracę i rozwiązań umów cywilnoprawnych,- przygotowywanie skierowań na badania lekarskie,- wystawianie zaświadczeń z ukończonych szkoleń bhp, p.poż.,- przygotowywanie dokumentacji i instrukcji BHP i PPOZ., programów szkoleń,- wprowadzanie danych pracowników do programu Gratyfikant,- bindowanie dokumentów,- laminowanie dokumentów,- przygotowywanie dokumentacji HACCP,- sporządzanie miesięcznej ewidencji czasu pracy,- sporządzanie kart wypadków uczniowskich,- przygotowywanie zaświadczeń o ukończeniu szkoleń,- przygotowywanie korespondencji,- archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Strzałkowo (wielkopolskie)
konsultacje przedwdrożeniowe, analiza środowiska i potrzeb użytkownika, prowadzenie szkoleń, udział w realizacji projektów informatycznych, wsparcie procesów rozwoju oprogramowania.
ZETO-ŚWIDNICA SP. Z O.O. - 2018-02-16 - Świdnica (dolnośląskie)
- tworzenie bazy dla ukraińsko- i angielskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla zagranicznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni i bałtycki, promowanie firmy na rynku zagranicznym
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż ofert turystycznych, obsługa Klienta, przygotowywanie ofert, reklama w firmie (portale społecznościowe, itp.). Praca rotacyjna według ustalonego grafiku: - w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00, w sobotę w godz. 10.00-14.00,- w Skoczowie od poniedziałku do soboty w godz. 9.00-19.00, w niedziele w godz. 11.00-17.00.Proponowane wynagrodzenie 2000 zł brutto miesięcznie + prowizja od sprzedaży.
FIT TRAVEL Ewa Parnas - 2017-09-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI - 2017-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej oraz naliczanie płac
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Lublin (lubelskie)
Tworzenie schematów elektrycznych w programie typu EPLAN bądź WSCAD.
AWP Group Polen Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Bożejowice (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży w dzilae logistyki
SANPRO INTERIM BPO SPÓŁKA Z OO SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-17 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie rynku i ofert konkurencji; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Milówka (śląskie)
Dbanie o relacje z klientami dla zachowania wymaganego poziomu sprzedaży, przygotowywanie ofert, przyjmowanie zamówień od klientów z zagranicy, kontrola realizacji zamówień zagranicznych, kontrola i monitoring obiegu dokumentów związanych z realizacją zamówień, kierowanie działem, kontakty z kluczowymi klientami (ścisła współpraca z kontrahentami zagranicznymi)
MCKEEN-BEEF Sp. z o.o. - 2015-12-09 - Lisków (wielkopolskie)
Praca doradcy klienta w zakresie programów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i medycznych.Obsługa klientów kluczowych, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę agencyjną lub umowę zlecenia. Praca w biurze - BSA PZU Łódź, ul. Zamenhofa 16 i poza biurem. Zgłoszenia CV na adres: pzu.rekrutacja2015 (at) wp.pl
HITB - 2015-12-11 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców
VITWORKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sklepu internetowego. prowadzenie marketingu, organizacja sklepu, wyszukiwanie odbiorców. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17.
ZPUH Paweł Łukasiak i s-ka Spółka Komandytowa - 2017-01-18 - Piastów (mazowieckie)
planowanie i org. działań w projekcie z uwzgl. zasad i przepisów BHP, OCHR.PPOŻ.,ZASAD ERGONOMII I OCHRONY ŚRODOWISKA, analizowanie i stosowanie przepisów prawa i zasad realizacji projektu, tworzenie stand. procedur i wzorów dok. projektowej, analiz. ryzyka i definiowanie działań naprawczych w procesie realizacji proj. unijnych, realiz. projektu unijnego we współp. z inter. zewn. i wewn., monitorowanie i koordynowanie realizacji zadań projektowych, ocenianie stopnia osiągnięcia rezultatów i celów projektu, ocenianie kwalif. i zatwierdzanie wydatków w projekcie, dobieranie i kontraktowanie zewn. wykonawców i dostawców w projekcie
ReComp Bujakowski, Majewski s.c. - 2018-06-29 - Rychwał (wielkopolskie)
prace biurowe
BUSINESS & WORK CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów, informowanie o usługach medycznych, sprzedaż usług medycznych, rejestrowanie na usługi medycznie, inne wskazane przez pracodawcę, kreowanie polityki sprzedażowej firmy, przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bochnia (małopolskie)
zaopatrzenie produkcji,kontrola przepływu materiałów,prowadzenie dokumentacji dz.logistyki,gospodarka odpadami.
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2018-09-03 - Skwierzyna (lubuskie)
obsługa klienta, zamawianie towarów, fakturowanie, wycent towarów, kontakt telefoniczny z klientami i dostawcami, obsługa urządzeń biurowych, obsługa pakietu Office
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Pszczyna (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Złotoryja (dolnośląskie)
Aktywne poszukiwanie klientów oraz nawiązywanie bezpośrednich kontaktów, rozpowszechnianie informacji oraz oferty handlowej, reklamowanie Studia Mody w Internecie, planowanie i organizowanie procesu sprzedazy
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Jawor (dolnośląskie)
•Koordynacja i zarządzanie projektami EFS realizowanych w ramach RPO (głównie projekty w zakresie wsparcia przedszkoli i placówek edukacji ogólnej);•Przygotowanie wzorów dokumentów i nadzór nad kompletnością dokumentacji projektu;•Przygotowywanie opisów dokumentów finansowo-księgowych dot. projektów;•Nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem kosztów i uczestników w projektach;•Monitoring ryzyk projektowych i alarmowanie zagrożeń;•Obliczanie wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektów;•Organizacja i nadzór nad pracą wykonawców i personelu w w projektach;•Uczestnictwo w przeprowadzonych działaniach kontrolnych i wdrażanie działań pokontrolnych;•WAŻNE! Zakres obowiązków nie obejmuje rekrutacji uczestników do projektów.
Eurosolutions Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów franczyzowych, udzialanie infoemacji, przedstawianie ofert
HARD-ICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-19 - Białystok (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności w szczególności:1) praca w systemach informatycznych wykorzystywanych w Oddziale Finansowym, w szczególności w SAP/ ZSRK,2) bieżące dekretowanie i księgowanie dokumentów, zgodnie z klasyfikacją budżetową z podziałem na paragrafy,3) bieżąca kontrola formalna i rachunkowa dowodów księgowych,4) przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty,5) terminowe, zgodne z przepisami sporządzanie, na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej, sprawozdań budżetowych,6) analiza i uzgadnianie obrotów i sald na koniec każdego miesiąca,7) prowadzenie korespondencji Oddziału Finansowego (w zleconym zakresie).- Wynagrodzenie: 2050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne wobec kandydata ubiegającego się o pracę:1) pełna zdolność do czynności prawnych,2) nieposzlakowana opinia i wysoka kultura osobista, 3) kandydat nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) bardzo dobra znajomość techniki pracy biurowej i obsługi komputera, w tym: Microsoft Office (Word, Excel), 7) zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, 8) kreatywność, komunikatywność, odporność na stres,9) umiejętność pracy w zespole.- Dodatkowe atuty:1) posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy na stanowiskach w pionie finansowym lub w komórkach kontroli (wykonywanie zadań w obszarze analizy finansowej i kontroli lub o podobnym charakterze),2) udokumentowane, co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu pracy w komórkach finansowych sądu lub prokuratury, albo na podobnym stanowisku w jednostce sfery budżetowej,3) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości,4) znajomość innych przepisów związanych z gospodarką finansową jednostek sektora finansów publicznych, w tym sądownictwa powszechnego,5) znajomość obsługi systemu SAP/ ZSRK,6) umiejętność bezwzrokowego pisania na komputerze.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-06-24 - Katowice (śląskie)
wewnętrzna konserwacja budynku szkolnego
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
PISANIE WNIOSKÓW O DOFINANSOWANI, ROZLICZANIE DOTACJI
2B SP. Z O.O. - 2016-11-10 - Wysoka Głogowska (podkarpackie)