SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI USŁUG HOTELOWYCH I GASTRONOMICZNYCH Tychy oferta pracy NADWIŚLAŃSKA AGENCJA TURYSTYCZNA Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI USŁUG HOTELOWYCH I GASTRONOMICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Analiza i standaryzacja jakości obsługi, szkolenia/coaching (hotel i gastronomia), analiza ankiet - tworzenie CRM. Praca w centrali sieci w Tychach lub sezonowo w jednym z obiektów nad Bałtykiem (ok.40% czasu) i w hotelach/ośrodkach w Polsce (kilkudniowe delegacje).
Data publikacji: 2019-04-30
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: NADWIŚLAŃSKA AGENCJA TURYSTYCZNA Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:EDUKACJI 37, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza i standaryzacja jakości obsługi, szkolenia/coaching (hotel i gastronomia), analiza ankiet - tworzenie CRM. Praca w centrali sieci w Tychach lub sezonowo w jednym z obiektów nad Bałtykiem (ok.40% czasu) i w hotelach/ośrodkach w Polsce (kilkudniowe delegacje).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI USŁUG HOTELOWYCH I GASTRONOMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: audytor/kontroler
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
samodzielność, dokładność, odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Wyszukiwanie i analiza informacji oraz wyciąganie wniosków
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi komputera /środowisko Windows, pakiet MS Office/
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : oferta dotyczy pracy w centrali sieci w Tychach lub sezonowo w jednym z obiektów nad Bałtykiem (ok.40% czasu) i w hotelach/ośrodkach w Polsce (kilkudniowe delegacje)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: NADWIŚLAŃSKA AGENCJA TURYSTYCZNA Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
EDUKACJI 37, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: EDUKACJI
Numer budynku pracodawcy: 37
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: audytor/kontroler
Data dodania oferty pracy: 30.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?adcb89093215bdebfc6da9a40325fd86
Podobne oferty pracy
Przygotowanie polityki i budżetu sprzedażowej firmy;Przygotowanie strategii pozyskiwania klientów ;Przygotowanie raportów w odniesieniu do prowadzonej polityki handlowej i marketingowej
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie akt osobowych pracowników, sporządzanie list płac i deklaracji ZUS
FACTOR Sp. z o. o. - 2018-10-02 - Starachowice (świętokrzyskie)
1. PROWADZI KARTOTEKI WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW ZA POMOCĄ PROGRAMU KOMPUTEROWEGO.1. SPORZĄDZA LISTY PŁAC Z UMÓW O PRACĘ I UMÓW ZLECENIA Z TYTUŁU WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW CHOROBOWYCH, MACIERZYŃSKICH, RODZICIELSKICH, OJCOWSKICH, FUNDUSZU SOCJALNEGO ORAZ WSZELKICH INNYCH WYPŁAT.3.NA PODSTAWIE LIST PŁAC SPORZĄDZA PRZELEWY BANKOWE Z TYTUŁU POTRĄCEŃ ORAZ RACHUNKÓW OSOBISTYCH PRACOWNIKÓW SZKOŁY (PRZEKAZ ELEKTRONICZNY).4. SPRAWDZA LISTY PŁAC POD WZGLĘDEM FORMALNYM I RACHUNKOWYM, PRZESTRZEGA OBOWIĄZJĄCE TERMINY W ZAKRESIE WYPŁAT.5. SPORZĄDZA ZESTAWIENIA WYPŁAT Z TYTUŁU WYNAGRODZEŃ ORAZ SPORZĄDZA DOWODY WEWNĘTRZNE W ZAKRESIE TYCH WYPŁAT.6. SPORZĄDZA SPRAWOZDANIA Z WYKONANIA FUNDUSZU PŁAC I ZATRUDNIENIA ZE ŚRODKÓW BUDŻETOWYCH I POZABUDŻETOWYCH.7. SPORZĄDZA ROZLICZENIA Z ZAKRESU WYNAGRODZEŃ DO SPRAWOZDAŃ I PLANÓW FINANSOWYCH SZKOŁY.8. SPORZĄDZA DEKLARACJE ROZLICZENIOWE ORAZ RAPORTY IMIENNE Z TYTUŁU ROZLICZEŃ DO PROGRAMU PŁATNIK ZUS PRZEKAZ ELEKTRONICZNY.9. PROWADZI I PRZESTRZEGA ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI DOKUMENTACJĘ STANOWIĄCĄ PODSTAWĘ WYPŁAT WYNAGRODZEŃ Z UMÓW O PRACĘ I ZLECENIA.10. PRZEKAZUJE TERMINOWO SPRAWOZDANIA DO GUS.11. PRZEKAZUJE TERMINOWO PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11, ZA POMOCĄ PROGRAMU E-DEKLARACJE ORAZ UPO DO URZĘDU SKARBOWEGO.12. NA BIEŻĄCO DOKONUJE AKTUALIZACJI DANYCH W ARKUSZU ORGANIZACYJNYM SZKOŁY.13. NALICZA STAŁE I NIEPERIODYCZNE SKŁADNIKI WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW SZKOŁY.14. INFORMUJE PRACOWNIKÓW SZKOŁY O AKTUALNYCH PRZEPISACH FINANSOWYCH, SZCZEGÓLNIE DOTYCZĄCE WYNAGRODZENIA.15. PRAWIDŁOWO ZABEZPIECZA W ARCHIWUM DOKUMENTACJĘ WYNIKAJĄCĄ Z ZAJMOWANEGO STANOWISKA.16. PROWADZI EWIDENCJĘ UDZIELONYCH POŻYCZEK Z KZP DZIAŁAJĄCEJ PRZY SP 37 W SZCZECINIE.17. WPROWADZA ORAZ PODPISUJE W BANKU-PRZEKAZ ELEKTRONICZNY FAKTURY DO ZAPŁATY Z BUDŻETU, WYDZIELONEGO RACHUNKU DOCHODÓW, FUNDUSZU SOCJALNEGO, ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO ZGODNIE Z DEKRETEM GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE O PROFILU OGÓLNYM LUB ZAWODOWYM UMOŻLIWIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ STOSOWNE Z OPISEM STANOWISKA I 5 LETNI STAŻ PRACY LUB WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE ODPOWIEDNIEJ SPECJALNOŚCI UMOŻLIWIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ NA STANOWISKU I STAŻ PRACY MIN. 4 LATA;UMIEJĘTNOŚCI: STANOWISKO SAMODZIELNE WYMAGAJĄCE PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY ORAZ DOTYCZĄCYCH NALICZENIA PŁAC W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ, ROZLICZENIA Z ZAKŁADEM UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ORAZ URZĘDEM SKARBOWYM;BRAK P/WSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, NIEKARALNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, TELEFONICZNY 914668479, 914668460 LUB CV NA e-mail: sekretariat (at) sp37.szczecin.pl LUB CV I LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄWYNAGRODZENIE 2780 ZŁ BRUTTO + dodatek za wysługę lat
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 37 IM. KPT. Ż. W. ANTONIEGO LEDÓCHOWSKIEGO W SZCZECINIE - 2018-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży (telemarketer).
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Kraków (małopolskie)
Szycie odzieży przy maszynie.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Praca od 7-15, wymagane wykształcenie średnie, dobra znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat.B, Kontakt z pracodawcą tel., osobiście 8-14 oraz poprze e-mail
Masa Zenon Kolankowski - 2016-05-16 - Reblino (pomorskie)
Praca nad publikacjami firmowymi(opracowywanie ulotek, folderów reklamowych), prowadzenie firmowych stron internetowych, publikacja reklam prasowych, uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach klientów, dokumentacja wydarzeń promocyjnych, inne zadania realizowanhe w dziale marketingu.
AGROSIMEX SP.Z.O.O - 2015-12-09 - Goliany (mazowieckie)
Reklama i marketing Szkoły Językowej
Modernschool Szkoła Językowa Ewelina Rutkowska - 2017-05-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
program
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Krasnystaw (lubelskie)
Administrowanie, zarządzanie nieruchomościami i lokalami , obsługa klientów.Przygotowanie i nadzór nad remontami.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Otwocku - 2017-03-14 - Otwock (mazowieckie)
Przeprowadzanie analiz ekonomicznych i kosztowych, rozwiązywanie problemów dotyczących zagadnień finansowych, znajomość zagadnień dotyczących zakładów pracy chronionej, pozyskiwanie srodków UE.
MIKROTECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-28 - Krosno (podkarpackie)
organizacja transportów drogowych, morskich, lotniczych; obsługa klienta, przygotowanie dokumentacji, raportowanie bieżącej działalności, język koreański, język angielski niezbędny w kontaktach z klientami koreańskimi
HANJIN LOGISTICS EUROPE B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-20 - Żory (śląskie)
Sprzedaż urządzeń biurowych, obsługa klienta, prace biurowe.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
SERWIS I KONSERWACJA BRAM AUTOMATYCZNYCHMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :GOODYEAR DĘBICA
SODEXO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Dębica (podkarpackie)
BUDOWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI,BIEŻĄCA OBSŁUGA TELEFONICZNA I MAILOWA KLIENTÓW,REALIZACJA KONFIGURACYJNYCH ZLECEŃ KLIENTÓW,BIEŻĄCA OBSŁUGA PRZEDSIĘBIORCÓW I PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ NA OFEROWANE USŁUGI SZKOLENIOWEWSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM MARKETINGU I Z DZIAŁEM ROZLICZEŃSPRZEDAŻ USŁUG SZKOLENIOWYCH
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2019-03-08 - Trzebownisko (podkarpackie)
Zarządzanie obszarami gospodarki magazynowej oraz logistyki wewnętrznej, odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie magazynu i przepływów logistycznych, planowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizacji powierzchnimagazynowej i przepływu materiałów, wdrażanie nowych rozwiązań/ systemów usprawniających pracę, inicjowanie działań korygujących, kontrola prawidłowego przepływu materiałów oraz związanych dokumentów, koordynacja funkcjonowania magazynu z innymi działaniami przedsiębiorstwa, przeprowadzanie inwentaryzacji
Alumast S. A - 2016-04-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych;rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii;analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi;
PRO FOR YOU SP Z O O - 2019-02-11 - Gdańsk (pomorskie)
-Współpraca z kontrahentami karajowymi i zagranicznymi,-Monitorowanie stanu zapasów magazynowych,-Zapewnienie dostępności materiałów,-Planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja,-Monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw),-Współpraca z innymi działami,-Sporządzanie analiz i dokumentacji,-Dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi,-Wynagrodzenie do uzgodnienia.Profil działalności firmy:www.aku.plProducent jednorazowych artykułów higienicznych (papier śniadaniowy, woreczki śniadaniowe, folia kuchenna, ścierki, mopy, gąbki, wata kosmetyczna itp.)
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2016-05-16 - Tczew (pomorskie)
sprzedaż
RESPOL ANNA PAWŁOWICZ-JEDNASZEWSKA - 2016-07-29 - Niechorze (zachodniopomorskie)
- Zadania:1. sporządzanie, weryfikowanie i opiniowanie umów z kontrahentami,2. prowadzenie korespondencji w zakresie umów z kontrahentami,3. prowadzenie negocjacji warunków umownych,4. zarządzanie bazą danych oraz przygotowywanie raportów z zakresu sprawowanych obowiązków.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe: prao, administracja. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office. Znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Umiejętność praktycznego zastosowania obowiązującego prawa. Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań. Umiejętność pracy w zespole, terminiwość, dyspozycyjność. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
Organizacja spotkań, szkoleń i konferencji dla mieszkańców obszaru Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem". Prowadzenie ewidencji kart doradczych i list obecności na szkoleniach. Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania. Ewaluacja i monitoring LSR. Obsługa działalności Rady Stowarzyszenia w zakresie oceny i wyboru wniosków, w tym organizacji posiedzeń Rady i obsługa archiwizacyjna. Przygotowanie dokumentacji do ogłoszenia naboru przez Zarząd w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramch strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW 2014-2020: realizowane przez podmioty inne niż LGD, operacji własnych LGD oraz projektów grantowych.Pomoc beneficjentom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej. Pomoc beneficjentom w rozliczaniu projektów. Przygotowanie raportów dotycvzących realizacji poszczególnych działań objętych Lokalną Strategią Rozwoju. Uczestnictwo w organizowanych przez Stowarzyszenie targach, konferencjach, wystawach oraz szkoleniach. Prowadzenie animacji lokalnej oraz współpraca z partnerami Stowarzyszenia. Weryfikacja kart wstępnych wniosków zgodnie z procedurami. Inne zadania zlecone przez Dyrektora Biura lub Prezesa Zarządu.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Czosnów (mazowieckie)
opracowanie strategii sprzedaży i nadzór nad realizacją budżetów sprzedażowych, koordynacja pracy w dziale sprzedaży i marketingu, tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej zgodnej z kierunkiem rozwoju Spółki, odpowiedzialność za tworzenie i nadzór nad realizacją planu i budżetu marketingowego, analiza skuteczności działań reklamowych i optymalizacja kosztów, nadzór nad działaniami w zakresie PR i kontaktem z mediami.
DOMY WCZASOWE WAM SPÓŁKA Z O.O WARSZAWA ODDZIAŁ WDW SOLINA - 2015-12-02 - Solina (podkarpackie)
Tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedaży, sporządzanie potwierdzeń zamówień
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Wadowice (małopolskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczeniazakres obowiązków: sprzedaż w sklepie spożywczo-drobiarskim, obsługa klienta, przyjmowanie towaru, dbanie o porządekpraca: Kobierno
Ubojnia Drobiu Marian Wunsz - 2018-10-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupu; rejestrowanie i obsługa zamówień; kontakt z klientem;
"AGROCHEM PUŁAWY" SP. Z O.O. O/CZŁUCHÓW - 2018-12-14 - Człuchów (pomorskie)
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych i sprzedażowych do systemu (subiekt GT), obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, wszelkie sprawy administracyjne (kontakt z księgowością, kadrami, wysłanie dokumentów elektronicznych, sprawy bieżące), dbałość o stany magazynowe narzędzi w firmie, cykliczne inwentaryzacje narzędzi, dowóz materiałów z punktu A do punktu B np. dostarczenie formy do klienta.
STANMET A.RADKO,T.STASIŁA SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wymagana znajomość j. francuskiego na poziomie min. B2. Charakterystyka pracy: obsługa klientów, przygotowywanie ofert, zdobywanie nowych klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres: rekrutacja (at) ekookna.pl.
EKO-OKNA SP. Z O.O. - 2017-09-15 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych kontahentów, sporządzanie wycen i kalkulacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie powiadomień o planowanych i nagłych transportach sanitarnych.Przyjmowanie powiadomień o transportach krwi.Przyjmowanie powiadomień o konieczności transportu personelu medycznego do pacjenta w ramach świadczeń Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej.Przyjmowanie powiadomień o transporcie dokumentów medycznych (konsultacje), dokumentów administracyjnych.Planowanie wyjazdów transportowych.Kontakt z firmą zewnętrzną wykonującą medyczne transporty sanitarne.Zlecanie wyjazdów kierowcom transportu wewnętrznego oraz firmie zewnętrznej.Prowadzenie dokumentacji wyjazdów
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2017-10-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)