SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO Bolesławiec oferta pracy Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie powiadomień o planowanych i nagłych transportach sanitarnych.Przyjmowanie powiadomień o transportach krwi.Przyjmowanie powiadomień o konieczności transportu personelu medycznego do pacjenta w ramach świadczeń Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej.Przyjmowanie powiadomień o transporcie dokumentów medycznych (konsultacje), dokumentów administracyjnych.Planowanie wyjazdów transportowych.Kontakt z firmą zewnętrzną wykonującą medyczne transporty sanitarne.Zlecanie wyjazdów kierowcom transportu wewnętrznego oraz firmie zewnętrznej.Prowadzenie dokumentacji wyjazdów
Data publikacji: 2017-10-12
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie powiadomień o planowanych i nagłych transportach sanitarnych.Przyjmowanie powiadomień o transportach krwi.Przyjmowanie powiadomień o konieczności transportu personelu medycznego do pacjenta w ramach świadczeń Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej.Przyjmowanie powiadomień o transporcie dokumentów medycznych (konsultacje), dokumentów administracyjnych.Planowanie wyjazdów transportowych.Kontakt z firmą zewnętrzną wykonującą medyczne transporty sanitarne.Zlecanie wyjazdów kierowcom transportu wewnętrznego oraz firmie zewnętrznej.Prowadzenie dokumentacji wyjazdów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie zawodowe, minimum 3 lata doświadczenia w zawodzie. Doświadczenie na stanowisku dyspozytora medycznego, znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, mile widziana znajomość zagadnień z zakresu ochrony zdrowia. Planowanie pracy, terminowość, dokładność, komunikatywność, odporność na stres, zaangażowanie, umiejęntość pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach 7:00-15:00 pod numerem 757380223.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Jeleniogórska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.10.2017
Data dodania oferty pracy: 11.10.2017
Oferta pracy ważna do: 23.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa telefonicznych połączeń; wprowadzanie danych do systemu komputerowego; wysyłanie poczty elektronicznej; handlowa aktywność prosprzedażowa
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Chorzów (śląskie)
-prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania pracowników , rozliczanie czasu pracy,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2018-01-22 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta detalicznego - dobór płytek i wyposażenia łazienki według potrzeb klienta oraz wykonywanie projektów łazienek
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2018-01-11 - Skawina (małopolskie)
zarządzanie i rozwój strony internetowej oraz profilu na facebooku, przygotowywanie kampanii reklamowych w internecie, komunikacja oraz dbanie o dobre relacje z klientami firmy, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie ulotek, folderów i innych materiałów reklamowych,
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Skrzyszów (małopolskie)
staż w burze turystycznym
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- obsługa kadrowa w firmie
H.R.S.P. i B. Trans-Rol J. Andrzej Remisiewicz - 2016-02-19 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2018-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
administrowanie siecią informatyczną oraz zapewnienie ciągłości pracy sieci i systemów komputerowych
Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów fakturowanie dokumentów na rachunkach klientów. Kontakt z klientem obcojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Łódź (łódzkie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-04-03 - Łódź (łódzkie)
Księgowanie dokumentów - pełna księgowość, bieżące rozliczenia zobowiązań i należności, sporządzanie analiz i raportówPraca w godzinach 08.00-16.00
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-03-09 - Mielec (podkarpackie)
Szcegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2016-11-10 - Toszek (śląskie)
poszukiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Józefosław (mazowieckie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2018-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa koparko-ładowarki wraz z konserwacją
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Radłów (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
w/w stanowisku
Generatis sp. zo.o. - 2016-11-08 - Zielęcice (opolskie)
Wsparcie marketingowe działu handlowego, serwisu, działu części. współpraca z importerem, organizacja, obsługa wydarzeń firmowych, obsługa CRM, wspracie przy tworzeniu materiałów marketingowych, dbałość o stany magazynowe materiałów.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Nowe Gulczewo (mazowieckie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Praca z dziećmi. Praca na umowę o pracę (6h/miesiąc) w Kołobrzegu.
Przedszkole Miejskie Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Juliana Tuwima - 2018-01-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Dostawy pieczywa do odbiorców. Kontakt osobisty w godz. 8.00-16.00 po wcześniejszym telefonicznym. Praca w godz. 5.00 -13.00. Praca dla osób z okolic Mordów (do 20 km.)
Zakład Produkcyjno-Usługowy Henryk Matejczuk - 2017-03-03 - Mordy (mazowieckie)
zbieranie i realizacja zamówień, nadzór nad procesem produkcji, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Runów (mazowieckie)
zgodny z zakresem zadań
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Organizacja i rozwój sprzedaży.
EMBET ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY JOLANTA MIERZWIŃSKA - 2017-03-20 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczących sprzedaży.
KRATEX Piotr Krata - 2017-05-22 - Zduńska Wola (łódzkie)
- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
marketing w firmie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa socjal-media
Spółdzielnia Socjalna Iskra Sztumskie Pole - 2017-05-31 - Sztumskie Pole (pomorskie)
• Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP,• wsparcie w procesach inwestycyjno-budowlanych,• nadzór nad bieżącą eksploatacją jednostek organizacyjnych poprzez kontrole prowadzone na terenie całej Polski,• przeprowadzanie audytów i kontroli warunków pracy w jednostkach organizacyjnych na terenie całej Polski oraz weryfikowanie zaleceń pokontrolnych,• przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu BHP, ppoż. i ochrony środowiska,• koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP.Zatrudnionej osobie oferujemy:- umowę o pracę - szeroki pakiet benefitów
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Jabłonowo (mazowieckie)