SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI Świerklany Górne oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: kontrola jakosci wyprodukowanych elementów, tworzenie raportów z kontroli, tworzenie kart pomaiarowych, rozpatrzenie reklamacji od klienta
Data publikacji: 2016-07-29
Lokalizacja: Świerklany Górne (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świerklany Górne, powiat: rybnicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola jakosci wyprodukowanych elementów, tworzenie raportów z kontroli, tworzenie kart pomaiarowych, rozpatrzenie reklamacji od klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świerklany Górne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rybnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Pszczyńska 134, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Ulica pracodawcy: Pszczyńska
Numer budynku pracodawcy: 134
Profil działalności pracodawcy: Usługi tokarskie, obróbka metali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 29.07.2016
Oferta pracy ważna do: 16.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Produkcja kebabu; kontakt z klientem w języku tureckim.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Duszniki (wielkopolskie)
Specjalista ds. sitodruku będzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, który będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds. sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowisk pracy w dziale druku, wyrób maszyn do zakupu, materiałów, narzędzi do pracy, środków ochrony (w porozumieniu z działem BHP). Osoba taka będzie odpowiedzialna za ścisłą i sprawną współpracę z działami powiązanymi (m.in.: administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem (wewnętrznym i zewnętrznym) oraz realizację jego wymagań, oczekiwań i potrzeb. Dostosowywanie wydruków/projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczonych do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-25 - Dobroszyce (dolnośląskie)
Sporządzanie planów produkcyjnych, ustalanie harmonogramu produkcji, analiza mozliwości realizacji zleceń, kontrola terminowości zleceń. Praca na umowę o pracę w Kołobrzegu w godz. 7-15.
AMBERLINE Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie postępowania dowodowego w sprawie wypadku przy pracy rolniczej, w tym przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, sporządzanie protokołów powypadkowych, określanie przyczyn i okolicznościwypadków, formułowanie zaleceń prewencyjnych dla rolników,analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy i chorób zawodowych rolników, planowanie działań prewencyjnych, prowadzenie szkoleń dla ubezpieczonych rolników i członków ich rodzin z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w gospodarstwie rolnym, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i chorobach zawodowychoraz o zasadach ochrony zdrowia i życia w gospodarstwie rolnym, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bezpieczeństwa i higieny w rolnictwie, podejmowanie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętui odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp,informowanie rolników o możliwości nieodpłatnego korzystania z rehabilitacji leczniczej realizowanejza pośrednictwem KRUS oraz przyjmowanie wniosków o skierowanie ubezpieczonego na rehabilitację leczniczą, przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwie rolnika.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-07-19 - Rawicz (wielkopolskie)
Praca biurowa w księgowości
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Jasło (podkarpackie)
obsługa klienta zagranicznego w jezyku rosyjskim oraz ukraińskim
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Warszowice (śląskie)
wykonywanie przeglądów, napraw i konserwacji maszyn do obróbki szkła; trzy zmiany; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (8-15) oraz e-mailowy.
Nordglass Sp. z o. o. - 2016-01-14 - Słupsk (pomorskie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: - tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia" należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia", dokumenty wskazane w pkt. "Inne dokumenty" kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
promocja produktu na terenie kraju (sprzęt medyczno-sportowy)
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kluczbork (opolskie)
Efektywne oraz zgodne z terminami procesowanie transakcji, przygotowywanie płatności, księgowanie, korespondencja z klientami, współpraca z wewnętrznymi działami organizacji w celu zapewnienia optymalnej obsługi dla klientów.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Kraków (małopolskie)
*Tworzenie zamówień oraz innych dokumentów związanych z dostawą wsystemie CDN *Analiza stanów magazynowych. *Sprawdzanie zgodnościzamówień z fakturą. *Współpraca z działem zakupów w sprawie reklamowanychproduktów. *Pilotowanie zwrotów dotyczących uszkodzonych produktów.*Zgłaszanie reklamacji dotyczących dostaw. *Przygotowanie i kompletowaniedowodów dotyczących reklamacji. *Wyjaśnianie braków i nadwyżek wdostawach *Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi *Monitorowanie obieguoraz terminowości wyjaśniania reklamacji *Sporządzanie raportów i statystyk*Dbanie o poprawność dokumentów finansowych, praca w godz.8-16
SFD Spółka Akcyjna - 2016-08-24 - Opole (opolskie)
przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Lublin (lubelskie)
-Organizacja pracy konserwatorów - w porozumieniu z koordynatorem-Współpraca z administratorami obiektów-Rozliczanie godzin pracowników-Przygotowywanie kosztorysów-Rozliczanie robót z koordynatorem-Przestrzeganie zasad BHP-Zaopatrzenie w materiał do realizacji zleceń-Dbanie o prawidłowe i terminowe wykonywanie zleceń
Wsparcie Grupa TAURON - 2018-01-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca przy rozbiorze drobiu i produkcji mięsa mielonego, w niskiej temperaturze otoczenia.Obsługa maszyn do przetwórstwa mięsa oraz wykonywanie czynności przy pakowaniu.
Starmeat Katowicz Ignatowicz Sp.J. - 2016-05-13 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Poświętne (mazowieckie)
obsługa punktu kurierskiego, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami,informowanie klientów o produktach i usługach, sprzedaż produktów/usług firmySkładanie i monitorowanie realizacji zamówień, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacjiProwadzenie negocjacjiBudowanie relacji z klientemObsługa urządzeń biurowychPrzygotowanie dokumentacji i raportów
Olmado Marcin Kaleta - 2017-07-26 - Leszno (wielkopolskie)
Realizacja planów sprzedażowych dla stałych i nowo pozyskanych klientów, opracowywanie ofert handlowych i aplikowanie w akcjach przetargowych, stałe doskonalenie wiedzy branżowej i dbanie o rozwój własny i firmy.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2015-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Rozmowy handlowe, tłumaczenie dokumentów, redagowanie umów handlowych, koordynacja i logistyka dostaw.
PL INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Wołów (dolnośląskie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-16 - Tajęcina (podkarpackie)
prowadzenie zajęć/wykładów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Trzebinia (małopolskie)
Przygotowywanie i dystrybucja zapytań ofertowych,sporządzanie kosztorysów, budżetu oferty, przedmiarów robót, analiza dokumentacji przetargowej, optymalizacja kosztów inwestycji, sporządzanie harmonogramów w systemie MS Project.
PG BUDOWA S.C. - 2017-12-04 - Rogowiec (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznegolub planu wieloletniego; przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez medyczne komórki organizacyjne; monitorowanie i raportowanie planu kosztów pod kątem zgodności z założeniami planu; prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług;przygotowywanie analiz finansowo-ekonomicznych dotyczących różnych przekrojów działalności ZOZ;wycena procedur medycznych i kosztów leczenia pacjenta;sporządzanie raportów i analiz finansowych
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2017-10-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
wyk.średnie, 3 lata doświadczenia na stanowisku szkoleniowca koni rasy polo, uk. kurs jeździectwa, szkoleniowiec koni rasy polo, znajomość j . angielskiego w stopniu średnim, j. hiszpański w stopniu zaawansowanym.Zakres obowiązków: Opieka oraz pielęgnacja koni polo.Prowadzenie szkoleń dla koni polo. Współpraca z trenerem gry w polo. Przygotowywanie koni do udziału w turniejach. Miejsce pracy ŚLIWNIKI gmina Nowe Skalmierzyce, powiat ostrowski.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Śliwniki (wielkopolskie)
Telefoniczna sprzedaż narzędzi.
AWEXIM SP. Z O.O. - 2016-07-05 - Tychy (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Zielona Góra (lubuskie)