SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PRODUKCJĄ Kołobrzeg oferta pracy AMBERLINE Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PRODUKCJĄ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie planów produkcyjnych, ustalanie harmonogramu produkcji, analiza mozliwości realizacji zleceń, kontrola terminowości zleceń. Praca na umowę o pracę w Kołobrzegu w godz. 7-15.
Data publikacji: 2016-09-05
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: AMBERLINE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie planów produkcyjnych, ustalanie harmonogramu produkcji, analiza mozliwości realizacji zleceń, kontrola terminowości zleceń. Praca na umowę o pracę w Kołobrzegu w godz. 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PRODUKCJĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier organizacji i planowania produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość metod i technik produkcji, cyklu produkcyjnego, umiejętność analitycznego myślenia.
Nazwa pracodawcy: AMBERLINE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - kontakt osobisty po kontakcie telefonicznym
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier organizacji i planowania produkcji
Data dodania oferty pracy: 05.09.2016
Oferta pracy ważna do: 04.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. projektów unijnych w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: nadzór nad prawidłową realizacją projektów, w szczególności współfinansowanych ze środków unijnych, zgodnie z umową o dofinansowanie, harmonogramem i budżetem; rozliczanie projektów unijnych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz zmiany w projekcie; weryfikacja wydatków pod kątem ich poprawności i kwalifikowalności w zakresie zgodności z zapisami wniosku o dofinansowanie; opisywanie faktur w powiązaniu z zatwierdzony harmonogramem; rejestrowanie i analizowanie stanu środków finansowych projektu; monitorowanie przyjętych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu, ocenianie osiągnięcia zamierzonych rezultatów i celów; podejmowanie działań naprawczych w procesie realizacji projektu, wdrażanie zaleceń pokontrolnych; sporządzanie umów, formularzy, sprawozdań, raportów, analiz oraz innych dokumentów niezbędnych dla właściwej realizacji projektu; współpraca z instytucjami zarządzającymi programami regionalnymi i krajowymi; udział w kontrolach przeprowadzanych na etapie realizacji projektów oraz w okresie trwałości, w tym sporządzanie dokumentacji pokontrolnej; prowadzenie korespondencji z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie projektów, urzędami i zainteresowanymi stronami; archiwizowanie dokumentów.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2; praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-13 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie prac na maszynach do produkcji etykiet, przyjmowanie towaru, wysyłanie towaru, kontrola stanu magazynowego, pakowanie.
JANTAR SP. Z O.O. - 2017-07-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
- prowadzenie aktywnych negocjacji telefonicznych - wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności- skuteczne i profesjonalne motywowanie do dokonania spłaty zadłużenia- ustalanie warunków oraz monitorowanie terminowych wpłat zaległych należnościUmowa na okres próbny, następnie umowa na czas określony, dwie zmiany 7:00-20:00 - wg grafikuKontakt z pracodawcą: Aleksandra Łysiaktel.: +48 717847180, tel.kom.: +48 693398885praca (at) creditexpress.pl
Creditexpress Inkasso Poland Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż pieczywa i innych drobnych art. spożywch
Piekarnia Sp.Jawna J. i G. Szlachetka - 2018-04-06 - Poniatowa (lubelskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: min. średnie, zakres obowiązków: administrowanie systemów informatycznych tj. aktualizacje, konserwacje, porządkowanie, naprawy, prowadzenie stron internetowych i portali społecznościowych, obsługa urządzeń i sprzętu biurowego; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych podmiotów gospodarczych, obsługa firm w programie SALDEOSMART - aplikacji online
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-12-05 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie prawidłowej dokumentacji przyjęć i rozchodów magazynowych, sporządzanie dokumentów magazynowych WZ, PZ, MM, kontrola dokumentacji magazynowej oraz jej archiwizacja, zgłaszanie kierownictwu magazynu niezgodności w dostawach zewnętrznych
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO- WARZYWNEGO SP. Z O.O. KWIDZYN - 2018-02-23 - Kwidzyn (pomorskie)
przygotowywanie detali do wysyłki, pomiary, montaż, pakowanie.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Świebodzin (lubuskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Kozerki (mazowieckie)
kompletowanie dokumentów związanych z realizacją zleceń,staranne tworzenie dokumentacji powykonawczych zrealizowanych zleceń,współpraca z działami odpowiedzialnymi za tworzenie dokumentów z zakresu swojej działalności
REMSOD SP Z O O - 2018-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zamówień i ich rejestracja, wystawianie dokumentów wysyłkowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO Grzegorz Mordalski "ANITA" - 2018-05-18 - Działoszyn (łódzkie)
Realizacja zamówień dotyczących zakupu Polskich Norm. wystawianie faktur, wysyłka poczty.
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie projektów IT, prowadzenie akcji promocyjnych
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Radom (mazowieckie)
Przygotowywanie wyrobów garmażeryjnych i ich sprzedaż
Rudolf Rygol TOMI MARKT - 2016-09-23 - Opole (opolskie)
przygotowywanie ofert i umów, budowanie i utrzymanie relacji z klientem
Eurotel Kopiec Marek - 2016-11-25 - Skoczów (śląskie)
Montaż drobnych elementów, praca stojąca, montaż urządzeń AGD. Bezpłatny transport.
Randstad Polska Sp. z o.o - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż produktów firmy.
Cukiernicza Spółdzielnia "ROKSANA" Strzyżów - 2017-08-28 - Strzyżów (podkarpackie)
Prowadzenie całokształtu spraw pracowniczych. Sporządzanie deklaracji dot. składek ZUS. Rozliczanie funduszu płac.
Społem PSS w Słupsku - 2017-07-28 - Słupsk (pomorskie)
Wprowadzanie danych dotyczących postępu robót drogowych, branżowych, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych.
Gulermark Agir Sanayi Insaat ve Taahhut oddział w Warszawie - 2018-07-05 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Bezpośrednia obsługa klienta.Wycena i sprzedaż okien PCV.Mile widziane doświadczenie w sprzedaży okien PCV.
DREWMIN Grzegorz Ślusarczyk - 2017-10-26 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
opieka, organizacja zajęć dla dzieci, do uzgodnienia
Stowarzyszenie "Wystarczy Jeden Uśmiech" - 2016-11-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
SAMODZIELNA OBSŁUGA SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH ZATRUDNIANYCH PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA. SPORZĄDZANIE AKT OSOBOWYCH, WNIOSKÓW O ZASIŁKI, LIST PŁAC, WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ.
BIURO RACHUNKOWE ASSET MONIKA SANEK-ŻMUDA - 2016-02-17 - Rzeszów (podkarpackie)
- przygotowywanie posiłków kuchni ukraińskiej,- utrzymywanie porzadku na stanowisku- komunikacja z zespołem ukraińskim w czasie pracy
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Kościerzyna (pomorskie)
prace ogólnobudowlane,malowanie,szpachlowanie,tynkowanie,murowanie,prace montażowe
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Serwis urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek; sporządzanie dokumentacji serwisowej. Mile widziane osoby uczące się.
OPOLCAN K.Haraziński Sp.Komandytowa - 2017-02-28 - Opole (opolskie)
Monitorowanie ilościowej oraz jakościowej struktury zasobów ludzkich w firmie; rekrutacja oraz zarządzanie potencjałem już zatrudnionych pracowników; rozwój systemu motywowania i dokształcenia pracowników; monitorowanie trendów i zmian na rynku pracy, w biznesie, zarządzaniu i gospodarce; przygotowanie raportów; kontakt z partnerami (w tym zagranicznymi).
GRETGO SP. Z O.O. - 2016-12-23 - Gdynia (pomorskie)
wg programu stażusprzedaż elektronarzędzi
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Zawiercie (śląskie)