SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z NOWYM KILENTEM I KLIENTEM NIEMIECKOJĘZYCZNY Gdynia oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z NOWYM KILENTEM I KLIENTEM NIEMIECKOJĘZYCZNY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: rekrutacja, selekcja pracowników, przygotowywanie profili kandydatów i przedstawianie rekomendacji klientowi w języku niemieckim,zarządzanie portfelem kandydatów w projekcie,obsługa telefoniczna klienta niemieckojęzycznego,organizacja transportu,pisanie korespondencji w języku niemieckim,poszukiwanie nowych źródeł znajdowania kandydatów do pracy
Data publikacji: 2020-01-10
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rekrutacja, selekcja pracowników, przygotowywanie profili kandydatów i przedstawianie rekomendacji klientowi w języku niemieckim,zarządzanie portfelem kandydatów w projekcie,obsługa telefoniczna klienta niemieckojęzycznego,organizacja transportu,pisanie korespondencji w języku niemieckim,poszukiwanie nowych źródeł znajdowania kandydatów do pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z NOWYM KILENTEM I KLIENTEM NIEMIECKOJĘZYCZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.01.2020
Data dodania oferty pracy: 10.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?edc43d4b97b2fea69748c96aeb24d0fb
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków:- udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy- opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych- projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych- aktywne prowadzenie firmowych serwisów społecznościowych- współpraca z dostawcami i partnerami firmy- prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji- udział w prowadzonych przez firmę wydarzeniach i działaniach PRotworzenie oraz realizacja kampanii Social Media, w tym przygotowywanie treścioprzygotowywanie treści bloga (komunikacja nowości, best practices),oprzygotowywanie treści na landing pages i strony sprzedażowe,
Butyjana.pl - 2019-09-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Realizacja zamówień klientów oraz śledzenie etapów ich realizacji, monitorowanie zapasów wyrobu gotowego, sporządzanie kalkulacji i ofert cenowych, realizacja budżetu sprzedaży, wdrażanie nowych projektów, współpraca z innymi komórkami firmy.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-12-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Odbieranie rozmów telefonicznych i prawidłowe dokonywanie rezerwacji; Odpowiadanie na zapytania klienta przychodzące na linie Generic/ Cluster/ ACCA oraz wszelkie inne, które zostaną dodane do zakresu dostarczanych usług dla Accor (w zależności od języka, jakim posługuje się dany Agent); Przestrzeganie założeń procesu dotyczących charakteru oferowanych produktów / usług; Profesjonalna i sprawna obsługa telefoniczna oraz mailowa przy jednoczesnym zachowaniu standardów jakościowych oraz spełnieniu wymogów sprzedażowych klienta;Miejsce pracy: Świdnicka Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefonicznyOferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
organizowanie promocji działań ZOK, planowanie, budżetowanie, egzekucja działań marketingowych, przygotowanie tekstów promujących wydarzenia, prowadzenie kampanii w social mediach-FB, Instagram, nadzór nad graficzną stroną ZOK, realizacja imprez impresaryjnych w ZOK, szukanie nowych odbiorów wydarzeń organizowanych przez ZOK, współpraca z placówkami kulturalnymi, realizacja współpracy międzynarodowej, prowadzenie działalności wydawniczej
Zielonogórski Ośrodek Kultury - 2020-01-13 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej,akt osobowych,rozliczanie czasu pracy.Kontakt tel.41 346 55 45
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. św. Rafała w Czerwonej Górze, gm. Chęciny - 2017-01-27 - Chęciny (świętokrzyskie)
obsługa kas fiskalnych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.Umowa zlecenie: około 168 godzin w miesiącuzatrudnieni na 1-1,5 roku
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
realizacja zamówień od kontrahentów, zarządzanie kadrą pracowniczą
Firma Handlowo - Usługowa "DUET" Zbigniew Wójcik - 2019-01-25 - Łochów (mazowieckie)
- odbiór narzędzi maszyn i urządzeń od klientów- wdrażanie i usprawnianie standardu procesu z uwzględnieniem CDP- analiza instrukcji wymaganych na stanowisku (BHP,LOTO,FMEA)- uczestniczenie w pracach zespołu przy analizie niezgodności 8D- kontakt z pracownikami w języku polskim i ukaraińskimmiejsce wykonywania pracy Łódź.ul.Kurczaki 130 oraz ul.Zakładowa 99- godziny pracy 06:00-14:00;14:00-22:00;22:00-06:00- rozpoczęcie zatrudnienia do indywidualnego ustalenia z kandydatem
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Łódź (łódzkie)
- dokonywanie zakupów w imieniu klienta- konsultacja- dokonywanie transakcji- pozyskiwanie nowych producentów- bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i języku francuskim- umowa o pracę na czas określony na okres 3 lat- godziny pracy 8-16
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie środków z Urzędów Marszałkowskich, Wojewódzkich, pisanie wniosków unijnych, pozyskiwanie grantów dla fundacji
Fundacja Leśne Zacisze - Dom Spokojnej Starości - 2016-02-10 - Sokołowy Kąt (mazowieckie)
Doradztwo i obsługa klienta
OPTYK KAROLINA s.c. K. Łukasiak- Nowak i S. Nowak - 2017-10-06 - Wronki (wielkopolskie)
Obowiązki:Planowanie tras Francja lub WłochyKomunikacja z klientami Przygotowywanie, kompletacja dokumentów transportowych.Oczekiwania:Dobra znajomość pakietu MS Office.Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale transportu.Bardzo dobra znajomość języka francuskiego lub włoskiego.Dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie.Umiejętność pracy w zespole.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie.Pracę w zespole profesjonalistów.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego.Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
EKO-OKNA S.A. - 2016-09-16 - Kornice (śląskie)
Dopasowanie odpowiedniego sprzętu do potrzeb klienta/pacjenta, obsługa kasy fiskalne, wystawianie faktur VAT, obsługa terminala płatniczego
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2018-10-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
Mile widziane wykształcenie zawodowe. Uprawnienia na wózek widłowy lub elektrowciąg będą dodatkowym atutem. Wymagana sumienność i dyspozycyjność. Charakterystyka pracy: produkcja wyrobów betonowych na różnych etapach procesu. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO PREFABRYKACJI GÓRNICZEJ PREFROW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Czernica (śląskie)
kontakt telefoniczny z dyrektorami placówek edukacyjnych: szkół, przedszkoli, bibliotek, domów kultury - prezentacja i sprzedaż książek edukacyjnych
GLOBUS, BANIAK JAROSŁAW - 2016-01-26 - Tychy (śląskie)
Sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Konsultant w salonie sprzedaży sieci PlayPraca w godzinach od 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 lub 10:00-18:00 (w zależnosci od godziny rozpoczęcia pracy)
F.H.U."PLAYMAX" MARIUSZ TYLUTKI - 2016-05-13 - Kolbuszowa (podkarpackie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;– sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i za
Caro sp. zo.o. sp. komandytowa - 2016-08-22 - Nowe Miasteczko (lubuskie)
pomoc przy organizacji transportu produktów, nawiązywanie nowych kontaktów z klientami, przygotowanie zleceń transportowych, utrzymywanie kontaktó z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o kompletność dokumentacji, awizowanie transportów, tworzenie raportów i dokumentacji transportowej, realizacja umów
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Górki (pomorskie)
nauczanie wczesnoszkolne, oligofrenopedagogika
Szkoła Podstawowa im. Miłośników Przyrody w Laskownicy - 2019-09-02 - Laskownica (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów, prowadzenie rozliczeń wewnątrz firmy.
Lechtom Tomasz Sikociński - 2019-08-07 - Świdnica (dolnośląskie)
sporządzanie dokunetacji kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Słubice (lubuskie)
Sporządzanie dokumentacji ppoż i bhp, prowadzenie szkoelń ppoż i bhp, czytanie projektów, sporządzanie wycen i ofert.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia z pracodawcą
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie kalendarzem prezesa (ustalanie terminów spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna spotkań, organizacja wyjazdów służbowych), sporządzanie notatek ze spotkań, obsługa gości, obsługa poczty mailowej, tłumaczenie i redagowanie pism, inne prace zlecone przez pracodawcę
Polski Związek Niewidomych - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Konin (wielkopolskie)
Układanie płytek -praca na terenie całego kraju (delegacja-przyjazd do domu na weekend)
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Ławy (łódzkie)