SPECJALISTA D/S HANDLOWYCH I ROZLICZEŃ - 935I Świdnica oferta pracy Lechtom Tomasz Sikociński
Stanowisko: SPECJALISTA D/S HANDLOWYCH I ROZLICZEŃ - 935I
Wynagrodzenie: od 3 350 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów, prowadzenie rozliczeń wewnątrz firmy.
Data publikacji: 2019-08-07
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Lechtom Tomasz Sikociński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wokulskiego 8, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów, prowadzenie rozliczeń wewnątrz firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S HANDLOWYCH I ROZLICZEŃ - 935I
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik handlowiec*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, może być osoba z orzeczeniem stopnia niepełnosprawności.
Nazwa pracodawcy: Lechtom Tomasz Sikociński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Wokulskiego 8, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Wokulskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: SPRZEDAZ HURTOWA POZOSTAŁEJ ŻYWNOŚCI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 07.08.2019
Oferta pracy ważna do: 08.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d5c3363436893e00369f050d4c6dbe68
Podobne oferty pracy
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚC STATUTOWĄ JEDNOSTKI, REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE, PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH, UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTOW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO REALIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH, KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WK ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH;WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, EKONOMIA LUB LOGISTYKA, KOMUNIKATYWNOŚC, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU,CV +LM Z KOPIAMI DOK. POTWIERDZAJĄCYMI KWALIFIKACJE ORAZ STAŻ PRACY WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI PRZESŁAĆ POCZTĄ LUB ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE DO ZWK OHP, UL. DWORCOWA 19 Z TYT. "SPECJALISTA DS. LOGISTYKI" POK. 313
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2017-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Wróble (kujawsko-pomorskie)
- Zarządzanie relacjami z klientem zewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, managerami -Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych- Przygotowywanie raportów -Aktualizacja systemów wenwętrznych i baz danych - Przygotowywanie i aktualizacja procedur operacyjnych -Wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych - Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Kraków (małopolskie)
Przedstawianie ofert handlowych i promocja produktów, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż wyrobów firmy.
Rzeźnia, Masarnia, Sprzedaż Mięsa i Wędlin Norbert Kawski Sp. J. Ryjewo - 2016-03-11 - Różnowo (warmińsko-mazurskie)
-Obsługa Klienta w kantorze walut,-Skup i sprzedaż walut,-Godziny pracy do uzgodnienia (kantor czynny w godz. 9:00 - 21:00),-Możliwość przyuczenia-Kontakt: telefon: 882-849-122-Kontakt e-mail: aniaszadkowska03 (at) gmail.com
KANTOR WYMIANY WALUT ANNA SZADKOWSKA - 2016-08-29 - Tczew (pomorskie)
wykonywanie wszystkich działań transakcyjnych ds. zakupów P2P dla różnych kategorii na większym obszarze działania, koordynacja, transakcje, wspieranie c (at) mtt w przydzielonych kategoriach/ krajach, zwiekszenie skuteczności istniejących systemów i procesów, wsparcie przy transakcjach dla kupujacych, współpraca z klientami m.in. rynek arabski, obowiązki z zakresu zarządzania i komunikacji
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
PROWADZENIE MAGAZYNU DRUKÓW, OBSŁUGA POCZTY PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ,PRZYGOTOWYWANIE ZAMÓWIEŃ MATERIAŁÓW BIUROWYCH, OBSŁUGA KLIENTA
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP ODDZIAŁ W RZESZOWIE - 2016-07-11 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kierowców, rozliczanie delegacji, prowadzenie dokumentacji kadrowej, terminy badań lekarskich, szkoleń, uprawnień, rozliczanie kierowców z dokumentów transportowych, przygotowywanie dokumentacji wyjazdowej kierowcy, współpraca z działem spedycji, działem personalnym, księgowości, sczytywanie danych z kart kierowców przygotowywanie raportów do Zarządu.
GLOB-TRANS ITIS Sp. z o.o. sp.k - 2017-12-14 - Tarnów (małopolskie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsludze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zyskow poprzez użycie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celów
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta w j. niemieckim
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki.2. Sporządzanie planu budżetu i nadzór nad jego realizacją.3. Organizowanie prawidłowego obiegu dokumentów i ich kontrola.4. Przeprowadzanie inwentaryzacji.5. Zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych z kontrahentami.6. Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i bilansu oraz analiz finansowych.7. Współpraca z Zarządem Powiatu i Skarbnikiem Powiatu w zakresie wykorzystania środków finansowych i realizacji budżetu.8. Współpraca z bankiem.9. Zatwierdzanie dokumentów do wypłaty i sporządzanie przelewów.10. Zapewnienie właściwego zabezpieczenia dokumentów księgowych.11. Zapewnienie właściwego zabezpieczenia środków pieniężnych.12. Zapewnienie właściwego archiwizowania dokumentów księgowych.13. Opracowywanie przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości i obiegu dokumentów.14. Kierowanie i organizowanie pracy księgowości.
Powiatowy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jerzego Siwińskiego w Legionowie - 2017-03-14 - Legionowo (mazowieckie)
sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, US, PFRON, rozliczanie dofinansowań SODIR rozliczanis czasu pracy pracowników oddelegowanych do pracy za granicą
RSTECHNOLOGY Adam Rachfał - 2016-03-09 - Gniewczyna Tryniecka (podkarpackie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Łódź (łódzkie)
Obsługa wtryskarki
PPH Olplast Zaklad Ślusarski OLEJNIK - 2018-04-20 - Sochaczew (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
rozdawanie ulotek lub prezentacja i promowanie produktów
kontakt przez OHP - 2016-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu, pakowanie towaru, wysyłanie przesyłek, sporządzanie dokumentacji transportowej.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Legnica (dolnośląskie)
Specjalista ds. sprzedaży szkoleńPozyskiwanie Klientów.Kontakt z obecnymi Klientami.Przygotowywanie ofert handlowych.Obsługa biura.
INCLUDE Akademia Norbert Waszak - 2016-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
Firma Handlowo-Usługowa "Sportex" Iwona Wierzbicka w Kielcach - 2017-03-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków:- zapewnienie dostępności materiałów, części do produkcji,- przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców,- negocjowanie warunków cenowych, umów, zamówień, z poszczególnymi dostawcami,- sporządzanie zestawień oraz analiz zakupowych,- optymalizacja kosztów,- prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji,- optymalizacja oraz koordynacja działań zakupowych,- logistyka – optymalizacja dostawy materiałów i transportu produktów od klientów.
HT SKIT POLAND SP. Z O.O. - 2019-04-29 - Bieruń (śląskie)
praca w Dziale Księgowości: kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowych, ich poprawności, legalności i kompletności, księgowanie dokumentów księgowych w zakresie działalności wydziałowej i ogólnej Uczelni, analiza oraz uzgadnianie kosztów działalności wydziałowej oraz ogólnej Uczelni, sporządzanie zestawień i przygotowywanie danych do sprawozdań i analiz
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im.Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Bezpośrednia praca z użytkownikami (również anglojęzycznymi), rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników, samodzielne rozwiązywanie problemów na I linii wsparcia IT, instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń, efektywna współpraca z innymi grupami wsparcia.
LEGAL PROCESS ADMINISTRATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-29 - Zamość (lubelskie)
Wykształcenie: średnie, wyższe; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; zaawansowana znajomość jęz. angielskiego i rosyjskiego w mowie i piśmie; znajomość pakietu MS Office, samodzielność, dokładność, zdolności analityczne, sumienność, zaangażowanie; zakres obowiązków: kontakt z dostawcami zagranicznymi, sporządzanie zamówień importowych, bieżąca obsługa i poszukiwanie dystrybutorów zagranicznych, organizacja transportów międzynarodowych, przygotowanie dokumentów związanych z wysyłaniem towarów wewnątrz wspólnotowej dostawy towarów lub exportu, współpraca z magazynem, tworzenie efektywnych baz danych na bazie arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji, prowadzenie statystyki i analizowanie stanów magazynowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BARIL COATINGS POLSKA TTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-14 - Gliwice (śląskie)
Optymalne planowanie transportu, nadzór nad kierowcami, organizacja floty własnych pojazdów, organizacja napraw, przeglądów taboru, raportowanie pracy, koordynowanie optymalnego wykorzystania pojazdów. Praca na pół etatu w godz. 8-12.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kamieniec Wrocławski (dolnośląskie)
Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2700 zł brutto+20 % premii uznaniowej. Szczegóły oferty na stronie internetowej bip.odn.slupsk.pl
OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W SŁUPSKU - 2019-08-05 - Słupsk (pomorskie)
montaż i demontaż, konserwacja i przeglądy układów elektromechanicznych pojazdów szynowych, regulacja, konserwacja
Piotr Mieczkowski AUTORYZOWANA STACJA OBSŁUGI SERWIS POJAZDÓW SZYNOWYCH - 2018-08-27 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
organizowanie oraz optymalizacja łańcucha dostaw dla asortymentu oferowanego przez spółkę; analiza rynku dostawców pod kątem pozyskania możliwie najkorzystniejszych warunków zakupowych dla sprzedawanego asortymentu; poszukiwanie dostawców nowych/alternatywnych w kraju jak i za granicą; aktywne poszukiwanie towaru podnoszącego konkurencyjność spółki;obsługa łańcucha dostaw począwszy od zamówień składanych przez handlowców, przez wyszukanie optymalnego źródła zakupu; negocjacje cen i pozostałych warunków zakupowych; ocena alternatyw; kontrola terminowości i jakości dostaw; ciągłe monitorowanie rynku dostawców; negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych z dostawcami w celu uzyskania możliwie najlepszych warunków zakupowych; analiza rotacji towarów magazynowych; dbałość o utrzymanie poziomu towaru magazynowego zapewniającą ciągłość sprzedaży przy jednoczesnej optymalizacji stanów magazynowych (koszty utrzymania magazynu); przewidywanie sytuacji kryzysowych i podejmowanie działań wyprzedzających dla eliminacji potencjalnych zagrożeń
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)
Współtworzenie planu produkcyjnego firmy, organizacja pracy, a także prowadzenie projektów i kontrola dokumentacji technicznej, raportowanie w języku koreańskim. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników placówek oświatowych zgodnie z wymogami prawa; ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy, odpraw itp.; ustalanie prawa do urlopów wypoczynkowych oraz wymiarów urlopów wypoczynkowych; wprowadzanie danych do bazy Systemu Informacji Oświatowej; zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych; składanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych informacji GUS i/lub PFRON; kompletowanie i przygotowywanie wniosków o wypłatę świadczeń emerytalno-rentowych do ZUS oraz dokumentacji ubezpieczonych do ustalania kapitału początkowego i o świadczenia kompensacyjne; obsługa spraw socjalnych i prowadzenie kartotek zadłużeń pożyczek mieszkaniowych pracowników; wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu; sporządzanie list wypłat z ZFŚS dla rencistów i emerytów; obsługa archiwum zwolnionych pracowników; przygotowywanie materiałów planistycznych do sporządzenia planu finansowego szkół i przedszkoli, tj. kalkulacje wynagrodzeń, wypłaty nagród jubileuszowych, odpraw itp.; archiwizacja dokumentów. Miejsce pracy: w siedzibie Miejskiego Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego w Bolesławcu: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno - biurowego. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu maj 2019 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym w Bolesławcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu - 2019-06-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa klientów zagranicznych, koordynowanie sprzedaży i prowdzenie korespondencji z klientami, negocjowanie warunków handlowych.
RUKE Zbigniew Rus - 2016-06-01 - Puławy (lubelskie)