INSPEKTOR DS. KADR Bolesławiec oferta pracy Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KADR
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników placówek oświatowych zgodnie z wymogami prawa; ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy, odpraw itp.; ustalanie prawa do urlopów wypoczynkowych oraz wymiarów urlopów wypoczynkowych; wprowadzanie danych do bazy Systemu Informacji Oświatowej; zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych; składanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych informacji GUS i/lub PFRON; kompletowanie i przygotowywanie wniosków o wypłatę świadczeń emerytalno-rentowych do ZUS oraz dokumentacji ubezpieczonych do ustalania kapitału początkowego i o świadczenia kompensacyjne; obsługa spraw socjalnych i prowadzenie kartotek zadłużeń pożyczek mieszkaniowych pracowników; wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu; sporządzanie list wypłat z ZFŚS dla rencistów i emerytów; obsługa archiwum zwolnionych pracowników; przygotowywanie materiałów planistycznych do sporządzenia planu finansowego szkół i przedszkoli, tj. kalkulacje wynagrodzeń, wypłaty nagród jubileuszowych, odpraw itp.; archiwizacja dokumentów. Miejsce pracy: w siedzibie Miejskiego Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego w Bolesławcu: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno - biurowego. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu maj 2019 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym w Bolesławcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Data publikacji: 2019-06-04
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Piłsudskiego 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników placówek oświatowych zgodnie z wymogami prawa; ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy, odpraw itp.; ustalanie prawa do urlopów wypoczynkowych oraz wymiarów urlopów wypoczynkowych; wprowadzanie danych do bazy Systemu Informacji Oświatowej; zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych; składanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych informacji GUS i/lub PFRON; kompletowanie i przygotowywanie wniosków o wypłatę świadczeń emerytalno-rentowych do ZUS oraz dokumentacji ubezpieczonych do ustalania kapitału początkowego i o świadczenia kompensacyjne; obsługa spraw socjalnych i prowadzenie kartotek zadłużeń pożyczek mieszkaniowych pracowników; wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu; sporządzanie list wypłat z ZFŚS dla rencistów i emerytów; obsługa archiwum zwolnionych pracowników; przygotowywanie materiałów planistycznych do sporządzenia planu finansowego szkół i przedszkoli, tj. kalkulacje wynagrodzeń, wypłaty nagród jubileuszowych, odpraw itp.; archiwizacja dokumentów. Miejsce pracy: w siedzibie Miejskiego Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego w Bolesławcu: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno - biurowego. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu maj 2019 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym w Bolesławcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: spełnienie warunków określonych w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260, 1669) - wykształcenie wyższe - preferowane administracyjne, prawne lub HR; staż pracy: minimum 2 lata; znajomość ustawy Kodeks Pracy i innych aktów prawnych związanych z prawem pracy; znajomość obsługi komputera i programów użytkowych (w szczególności programów Word, Excel); wysoka kultura osobista; umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy, w tym pracy pod presją czasu. Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: doświadczenie na stanowisku kadrowym; znajomość ustaw: prawo oświatowe, ustawy Karta Nauczyciela oraz ustawy o pracownikach samorządowych, o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych, o ochronie danych osobowych; obsługa programu Płatnik; komunikatywność; sumienność; rzetelność; odpowiedzialność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Plac Piłsudskiego 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny; życiorys - CV; kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie; kserokopie świadectw pracy;kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach; oświadczenie o niekaralności; kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych: podpisanej klauzuli dotyczącej wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, stanowiących załącznik nr 1; podpisanej klauzuli informacyjnej, stanowiącej załącznik nr 2.Szczegółowych informacji o stanowisku udziela pani Joanna Bartkowiak - Dyrektor Miejskiego Zespołu Ekonomiczno - Administracyjnego w Bolesławcu (biurowiec, Pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, piętro VI, pokój 609, tel. 75/645 65 52). Oferty należy składać w Miejskim Zespole Ekonomiczno - Administracyjnym, Pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1 w Bolesławcu, piętro VI, pokój 609, w terminie do 17 czerwca 2019 roku do godz. 15:30 (liczy się data wpływu oferty do MZEA). Kandydaci spełniający powyższe wymagania, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 08.00 - 14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Plac Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 04.06.2019
Oferta pracy ważna do: 17.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d7a9417cd0f6816d89abf8cac5dac6bd
Podobne oferty pracy
Tynkowanie. Praca na terenie Kalisza i okolic.
ADAM BARTOSIK FIRMA TYNKARSKA TB - 2018-01-03 - Kamień (wielkopolskie)
przygotowanie ofert do przetargów na roboty budowlane
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDREM" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2016-12-07 - Ruda Śląska (śląskie)
praca głównie w porze nocnej przy zwożeniu odpadów i pościeli brudnej oraz zabezpieczenie sprzątania nocnego
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. - 2019-04-17 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Rozbieracz tusz wieprzowych, wykrawanie
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Zamość (lubelskie)
kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony srodowiska i innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestorskiego
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-05-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca na 1/2 etatu z możliwością na cały etat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-11-16 - Rybnik (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Kraków (małopolskie)
Szycie maszynowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Mezowo (pomorskie)
Obsługa telebimuna targach, wystawach. Pomoc administracyjna. Zamawianie zakupów.
WIELKOPOLSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W POZNANIU - 2019-05-29 - Sielinko (wielkopolskie)
Obsługa pilarek przenośnych i stacjonarnych, utrzymanie pilarek w należytym stanie technicznym, naprawa drobna pilarek, obróbka drewna, segregowanie, układanie drewna.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Stoki (zachodniopomorskie)
Transport towarów-teren kraju
Gospodarstwo Rolne Monika Kłys-Kołodziejczyk - 2016-06-21 - Sanniki (mazowieckie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych dla przemysłumotoryzacyjnego. Praca na dwie zmiany w godzinach: 6-14 / 14-22
"ATP" M i M Safian S.C. - 2017-12-05 - Opole (opolskie)
Spawacz
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SKALA K.NOWACKI, A.WĘSIERSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-21 - Brusy (pomorskie)
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników młodocianych,- prowadzenie magazynu żywnościowego
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie - 2018-08-08 - Nosowo (zachodniopomorskie)
Przeprowadzenie akcji promocyjnej przy sokowirówkach philips. Doradztwo klientowi i sprzedaż.
kontakt przez OHP - 2016-07-25 - Katowice (śląskie)
REF DOP RPO WM
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Bieżąca obsługa interesantów ( dłużników). Dekretowanie i księgowanie dowodów w systemie informatycznym. Sporządzanie wezwań do zapłaty ( dokumentacja do Sądu)
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Konin (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:Monitoring zawartych umów najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp.Administrowanie i zarządzanie lokalami użytkowanymi przez jednostki organizacyjne OR.Przygotowanie i realizacja adaptacji i remontów lokali.Przygotowywanie sprawozdań i analiz w związku z zawartymi umowami najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp. oraz posiadanymi lokalami.Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń nieruchomości, w tym likwidacja szkód. Szczegóły dot. oferty dostępne są na stronie: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or10bor1717.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Podlaski Oddział Regionalny - 2017-03-31 - Łomża (podlaskie)
Prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Bobolice (zachodniopomorskie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie geologii, analiza aktów prawnych z zakresu obowiązków służby mierniczo- geologicznej, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-05 - Kraków (małopolskie)
wypisywanie faktur, obsługa komputera i kasy, wypisywanie dokumentów wz, pz; praca na magazynie - przygotowanie towaru dla klienta, przyjmowanie dostaw towaru, sprawdzanie toawru pod względem zgodności z fakturą zakupu
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Sprzedawca w sklepie odzieżowo-obuwniczym.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA DŹWIGU (HDS)
ELBROX HENRYKA BOBIŃSKA OPERATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Polkowice (dolnośląskie)
-wykonywanie badań elektrycznych maszyn i urządzeń górniczych-wykonywanie badań kompatybilności elektromagnetycznej-sporządzanie sprawozdań i protokołów z badań-opiniowanie branżowych rozwiązań technicznych-postępowanie zgodnie z wdrożonym systemem zarządzania, metodami badawczymi, przepisami i normami technicznymi-wykonywanie pomiarów urządzeń na zgodność z normami EMC-rozwiązywanie problemów EMC na etapie projektowania oraz podczas testów-odpowiedzialność za zagadnienia EMC -sporadyczne wykonywanie branżowych prac badawczych pod ziemią
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-04-05 - Lubin (dolnośląskie)
- Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy na terenie budowy. Praca na terenie całej Polski. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałę.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe w zakresie BHP. Mile widziani absolwenci. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-06 - Katowice (śląskie)
Prace ciesielsko - dekarskie
Firma Handlowo Usługowa Jerzy Bobrowski - 2016-08-12 - Pniewy (wielkopolskie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI DROGOWYMI.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Polkowice (dolnośląskie)
prowadzenie ciagnika siodłowego i naczepy, prowadzenie dokumentacji transportowej, nadzorowanie załadunków i rozładunków, wykonywanie innych czynnosci zwiazanych z transportem międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2017-10-15 - Godów (lubelskie)
obsługa klientów i sprzedaż artykułów dostępnych w ofercie, przygotowywanie i podawanie deserów lodowych zgodnie z recepturami, wykonywanie prac związanych z przygotowaniem, uruchomieniem punktu i rozpoczęciem sprzedaży w sposób zgodny z obowiązującymi standardami, wykonywanie prac zapewniających utrzymanie czystości i porządku w punkcie sprzedaży i w jego obrębie zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami sanitarnymi, dbałość o pozytywny wizerunek firmy.
kontakt przez OHP - 2017-03-30 - Warszawa (mazowieckie)