SPECJALISTA DS KOLORYZACJI I PIELĘGNACJI WŁOSÓW Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS KOLORYZACJI I PIELĘGNACJI WŁOSÓW
Wynagrodzenie: od 1 600 PLN
Zakres obowiązków: - koloryzacja technikami: air touch, ombre, sombre, balajaż- sporządzanie mieszaniny preparatów do koloryzacji włosów
Data publikacji: 2020-10-22
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- koloryzacja technikami: air touch, ombre, sombre, balajaż- sporządzanie mieszaniny preparatów do koloryzacji włosów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godziny pracy od 10.00-14.00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS KOLORYZACJI I PIELĘGNACJI WŁOSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik usług fryzjerskich*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2020
Data zakończenia pracy: 07.11.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik usług fryzjerskich*
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze branżowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_2: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B1
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i kasy fiskalnej
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7123407659
danePracodawcy_regon: 387097880
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Niecała 14, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: Niecała
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|514105
Zawód wykonywany przez pracownika: technik usług fryzjerskich*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.10.2020
Oferta pracy ważna do: 12.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ff787cc8a13483e7f56513d2b7c77814
Podobne oferty pracy
Nauka tańca towarzyskiego w stylach tanecznych ( LA, ST )
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
diagnostyka i naprawa pomp i wtryskiwaczy diesla
FUNDAMENT sp. z o.o - 2016-03-18 - Chełm (lubelskie)
Nadzorowanie automatycznego procesu produkcyjnego
Józef Gargula Firma Legbud Gargula - 2016-06-21 - Wojnicz (małopolskie)
wyk.średnie lub wyższe ( mile widziane zarządzanie i marketing) min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziana znajomość SUBIEKTA lub innych programów księgowo-rozliczeniowych, prawo jazdy B; Prowadzenie działań Handlowych, obsługa stałych i pozyskiwanych klientów, realizacja planów sprzedaży oraz dbanie o dobre relacje z klientami, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów, 1-2 razy w miesiącu wyjazd do klienta.
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-09-27 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów., praca w godzinach 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-06-17 - Opole (opolskie)
ROZWIJANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH NA TERENIE KRAJU I ZA GRANICĄ; WYMAGANIA: KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I JEZYKA UKRAIŃSKIEGO I POLSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY STAŻOWEJ DOSTĘPNE U DORADCY KLIENTA!!!Staż z RPO na około 6 miesięcy dla osób powyżej 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne.MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. NIEDZIAŁKOWSKIEGO 21/309GODZ.PR.: 9-17WYMAGANIA ORGANIZATORA: ODPORNOŚC NA STRES, DOKŁADNOŚĆ, PRACA W ZESPOLE
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Odpowiedzialność za politykę bezpieczeństwa w firmie, zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHPNadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP w zakładzie produkcyjnymProponowanie i wdrażanie działań mających na celu eliminowanie zagrożeń na stanowiskach pracyTworzenie i aktualizacja instrukcji i procedur BHPDokonywanie oceny ryzyka zawodowegoPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych BHPNadzór nad całością zagadnień w obszarze BHP, prowadzenie dokumentacji, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie rozliczeń usług motoryzacyjno-ślusarskich.
Wadowicka Usługowa Spółdzielnia Pracy - 2018-04-17 - Wadowice (małopolskie)
analizowanie rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji,nawiązywanie i podtrzymywaniekontaktów handlowwych z podmiotami mającymi swoja siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Sołonka (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Jabłonowo (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientem, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Kraków (małopolskie)
rozliczanie promocji, bonów rabatowych, kuponów ze współpracy z klientami zewnętrznymi oraz handlowcami, kompletowanie dokumentacji związanej z rabatami, promocjami, dbanie o terminowość rozliczeń, przygotowywanie zestawień i raportów
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
- PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ I PŁACOWEJ,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I ŚWIADCZEŃ DODATKOWYCH Z TYT. UMÓW O PRACĘ, UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH,- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI/RAPORTÓW PIT, PFRON, ZUS, GUS,- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW.
P.P.H.U. PRO-ONE PIOTR KRZTOŃ - 2017-11-23 - Rzeszów (podkarpackie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2018-01-04 - Lębork (pomorskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe: automatyka lub elektryka. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe: automatyka lub elektryka. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w sprzedaży automatyki, pneumatyki, hydrauliki, elektryki dla przemysłu. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC KRZYSZTOF KOSTRZYCKI - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli inwestorskiej nad realizacją budowlanych zadań inwestycyjnych, analizowanie, rozliczanie i weryfikowanie dokumentów finansowych inwestycji (kosztorysy, faktury), realizację projektów inwestycyjnych w ramach założonego budżetu, terminowo korzystając z wykonawców wewnętrznych i podwykonawców, administrowanie i zarządzanie dokumentacją techniczną inwestycji budowlanych, przygotowywanie umów na dostawy nowych inwestycji wraz z wstępnymi negocjacjami warunków kontraktowych, zapewnianie dokładnej informacji do przygotowania i oceny projektów, przedstawiając alternatywne rozwiązania techniczne w aspekcie optymalizacji kosztów i walorów użytkowych inwestycji, raportowanie do przełożonego realizację budżetu inwestycji budowlanych
COLIAN Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Opatówek (wielkopolskie)
Zarządzanie dokumentami i ich archiwizacja; rejestracja nowych pracowników; legalizacja zatrudnienia pracowników; kontakt z instytucjami tj. pup, urząd wojewódzki, straż graniczna; prowadzenie bazy danych pracowników; bieżąca obsługa biura
Soltrex Sp. z o.o. - 2020-03-10 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie kalkulacji, nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, rozliczanie wykonywanych inwestycji, sporządzanie sprawozdań z działalności firmy
Zakład Gospodarki Komunalnej w Tryńczy Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Tryńcza (podkarpackie)
organizowanie promocji działań ZOK, planowanie, budżetowanie, egzekucja działań marketingowych, przygotowanie tekstów promujących wydarzenia, prowadzenie kampanii w social mediach-FB, Instagram, nadzór nad graficzną stroną ZOK, realizacja imprez impresaryjnych w ZOK, szukanie nowych odbiorów wydarzeń organizowanych przez ZOK, współpraca z placówkami kulturalnymi, realizacja współpracy międzynarodowej, prowadzenie działalności wydawniczej
Zielonogórski Ośrodek Kultury - 2020-01-13 - Zielona Góra (lubuskie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna obsługa klienta, aktywne poyskiwanie klientów biznesowych z bazy handlowej, usługi marketingowe
INTELIGENT FUTURE TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-24 - Ruda Śląska (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy: Do obowiązków osoby zatrudnionej na ww. stanowisku pracy należeć będzie w szczególności:kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w trybie ustawy prawo zamówień publicznych oraz zamówień do 30000 euro prowadzonych na podstawie wewnętrznych procedur, prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomością będącą w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego w Jaworznie, prowadzenie książki obiektu budowlanego, prowadzenie spraw remontowych i konserwacyjnych w tym zlecania robót z zakresu konserwacji i remontów, nadzorowanie sposobu ich wykonania, prowadzenie spraw związanych z wynajmowaną powierzchnią na potrzeby Sądu, sprawozdawczość, planowanie budżetu z obszaru gospodarczego, sprawy zaopatrzenia sądu w sprzęt, urządzenia i materiały niezbędne do pracy sądu, prowadzenie księgi środków trwałych oraz magazynu materiałów biurowych w systemie SAP, nadzór nad realizacją zawartych umów, udział w rozliczaniu faktur i ich przetwarzaniu, przygotowywanie projektów umów, opracowywanie projektów pism dyrektora w zakresie prowadzonych spraw gospodarczych.Wybrana w konkursie osoba zostanie zatrudniona na okres próbny (3 miesiące) podczas którego pozna strukturę sądu, funkcjonowanie podstawowych komórek organizacyjnych oraz procedury wewnętrzne. Po tym okresie planuje się zwolnienie ww. osoby z odbywania stażu urzędniczego i zawarcie umowy na czas nieokreślony.
Sąd Rejonowy - 2020-08-19 - Jaworzno (śląskie)
w/g potrzeb
TEATR LALKI I AKTORA "KUBUŚ" - 2018-03-27 - Kielce (świętokrzyskie)
WYSZUKIWANIE ŁADUNKU, KONTAKT Z KLIENTAMI, WYSTAWIANIE ZLECEŃ
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)