SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENT脫W K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENT脫W K/M
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - analiza zapyta艅 ofertowych i przygotowywanie dokumentacji przetragowej- koordynowanie prac zwi膮zanych z obs艂ug膮 t艂umacze艅- korekty- weryfikacje dokument贸w- rekrutacja dostawc贸w- obs艂uga biura
Data publikacji: 2020-10-15
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- analiza zapyta艅 ofertowych i przygotowywanie dokumentacji przetragowej- koordynowanie prac zwi膮zanych z obs艂ug膮 t艂umacze艅- korekty- weryfikacje dokument贸w- rekrutacja dostawc贸w- obs艂uga biura
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENT脫W K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
specjalista do spraw kluczowych klient贸w (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 02.11.2020
Data zako艅czenia pracy: 01.11.2022
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kluczowych klient贸w (key account manager)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie, umiej臋tno艣膰 pracy zespo艂owej, praca pod presj膮 czasu, wielozadaniowo艣膰.Obowi膮zki:- analiza zapyta艅 ofertowych i przygotowywanie dokumentacji przetragowej- koordynowanie prac zwi膮zanych z obs艂ug膮 t艂umacze艅- korekty- weryfikacje dokument贸w- rekrutacja dostawc贸w- obs艂uga biura
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 9512392396
danePracodawcy_regon: 361478176
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243304
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klient贸w (key account manager)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|426
Data dodania oferty pracy: 15.10.2020
Oferta pracy wa偶na do: 15.12.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 15.10.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 15.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f5d7d96a2ad170d579a8b7adc79c496f
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Part臋czyny (kujawsko-pomorskie)
jw.
Instytut Podstawowych Problem贸w Techniki - 2016-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
pobieranie , przygotowanie i transport pr贸bek do bada艅, wykonywanie pomiar贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi instrukcjami, procedurami i normami, prowadzenie pomiar贸w kontrolnych emisji i immisji zanieczyszcze艅 艣rodowiska, sporz膮dzanie starannych zapis贸w z wykonywanych pomiar贸w oraz sporz膮dzanie sprawozda艅 z bada艅, uczestniczenie w walidacji metod pomiar贸w emisji oraz szacowanie bud偶et贸w niepewno艣ci.
Centrum Bada艅 Jako艣ci sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2019-03-15 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
Szlifowanie, wiercenie, monta偶 konstrukcji maszyn.
P.H.U "AMIX" Anna Wieczorek - 2020-05-29 - Pierzyny Ma艂e (艂贸dzkie)
Zbieranie informacji drog膮 e-mail, wystawianie na tej podstawie faktur itp.
INTERTEK Poland Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2017-01-02 - Helen贸w (mazowieckie)
Planowanie, koordynacja proces贸w transportowych, analiza koszt贸w, rozliczanie kierowc贸w, naliczanie wynagrodze艅 itd.
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Krak贸w (ma艂opolskie)
sprzeda偶 materia艂贸w elektrycznych i metalowych (narz臋dzi elektronarz臋dzi) w oddziale Zambr贸w, obs艂uga klienta, pozyskiwanie nowych klient贸w
"ELHURT-ELMET" Sp. z o.o. - 2018-10-01 - Zambr贸w (podlaskie)
Utrzymanie czysto艣ci na obiekcie
ASPEN SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-08-09 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
Odpowiedzialno艣膰 za rozw贸j i analiza danych, monitorowanie modu艂贸w i zbioru danych, kontrola jako艣ci procedur 艂adowania danych, tworzenie ststystyk oraz raportowanie danych, kontakt z dostawcami odno艣nie brakujacych danych lub problem贸w technicznych, udzia艂 w spotkaniach 24/7 data roster, wykonywanie pracy na wezwanie telefoniczne.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SP脫艁KA AKCYJNA ODDZIA艁 W POLSCE - 2016-06-13 - Gdynia (pomorskie)
realizacja za艂o偶onych plan贸w sprzeda偶owych w zakresie us艂ug transportowych, organizacja i prowadzenie spotka艅 z klientami w celu nawi膮zania wsp贸艂pracy, efektywna wsp贸艂praca z dzia艂ami operacyjnymi w celu zapewnienia nale偶ytej obs艂ugi nowo pozyskanych klient贸w.
INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O. - 2017-01-09 - Ko艣cierzyna (pomorskie)
Obs艂uga klient贸w, komputerowa obs艂uga przyjmowanych zam贸wie艅, prowadzenie biura, kompletowanie akcesori贸w, organizacja dostaw do pirmy, wsp贸艂tworzenie wniosk贸w aplikacyjnych w nowych formach UE, prowadzenie i rozliczanie projekt贸w UE, monitoring dost臋pno艣ci funduszy
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Grodzisko (艂贸dzkie)
wznoszenie budynk贸w jednorodzinnych, us艂ugowych, handlowych i innych. Praca na terenie powiatu nowos膮deckiego w godz. 7.00-15.00
FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWO - US艁UGOWA "DOMAR" MARIUSZ GRZYB - 2020-09-29 - Mystk贸w (ma艂opolskie)
- Osoba zajmuj膮ca to stanowisko odpowiedzialna b臋dzie za: wspieranie zespo艂u specjalist贸w IS ds. Zarz膮dzania Projektami, w zakresie wykonywania projekt贸w/ us艂ug. Nadz贸r nad stosowan膮 w zarz膮dzaniu projektami metodyk膮, w momencie ich prowadzenia. Wsparcie doradcze Menad偶era Projekt贸w na wszystkich etapach przygotowywania projekt贸w, jak r贸wnie偶 aktywne planowanie, szacowanie koszt贸w i prognozowanie. Prowadzenie regularnych tzw. Przegl膮d贸w Ryzyka &Mo偶liwo艣ci (艣ledzenie i tworzenie ocen ryzyka,proponowanie sposob贸w 艂agodzenia zagro偶e艅 biznesowych). Wsparcie i asysta w trakcie planowania projekt贸w, ich zarz膮dzanie i nadz贸r (w razie konieczno艣ci opracowywanie odpowiednich plan贸w awaryjnych).- Wynagrodzenie: nie mniej ni偶 5000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony: 24.04.2017 do 22.04.2020. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze (Kierunek wykszta艂cenia: Informatyka, Biznes, In偶ynieria Danych - Big Data). Wymagane do艣wiadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze Zarz膮dzania Projektami IT. Wymagane umiej臋tno艣ci: posiadanie co najmniej jednego z og贸lnodost臋pnych certyfikat贸w w dziedzinie zarz膮dzania projektami (m. in. PMI, PMP, Prince 2, Scrum Master ) b臋dzie warunkiem koniecznym. Posiadanie dowolnych certyfikat贸w w zakresie efektywnego zarz膮dzania IT b臋dzie mile widziane. Umiej臋tno艣膰 efektywnego zarz膮dzania czasem, priorytetyzacji zada艅, umiej臋tno艣膰 pracy wielozadaniowej, wiedza z zakresu rozwi膮za艅 IT (Infrastruktura, Rozw贸j, Testowanie). Bardzo dobre zdolno艣ci komunikacyjne. Do艣wiadczenie w prowadzeniu projekt贸w. Wymagana p艂ynna znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego zar贸wno w formie ustnej, pisemnej ze wzgl臋du na wsp贸艂prac臋 z zagranic膮.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (艣l膮skie)
sprzeda偶 ofert turystycznych, obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozlicze艅 kont mi臋dzy dostawcami a odbiorcami. Sporz膮dzanie wyci膮g贸w bankowych. Wprowadzanie dokument贸w do programu ksi臋gowego. Prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci. Sporz膮dzanie list p艂ac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 1850 z艂/brutto - dok艂adne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na sta艂e.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze, kierunek RACUNKOWO艢膯 I FINANSE. Wymagane min. 3 lata do艣wiadczenia zawodowego w dziale ksi臋gowo艣ci. Bieg艂a umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK艁AD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-06-20 - Katowice (艣l膮skie)
pozyskiwanie nowych klient贸w, obs艂uga obecnych klient贸w, realizacja plan贸w sprzeda偶y. Praca na umow臋 o prac臋 w godz. 8-16 w Ko艂obrzegu i wybranych wojew贸dztwach.
GT CORP Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
Organizacja odpraw celnnych przy importach,eksportach i tranzytach towar贸w.Dokonywanie odpraw celnych.
IndiGGo Sp.z o.o. - 2017-03-29 - Siedlce (mazowieckie)
- Wdro偶enia system贸w informatycznych. Obs艂uga system贸w informatycznych u klient贸w firmy.- Firma oferuje ciekaw膮 prac臋 w mi艂ej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4500 do 7000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze Informatyczne lub Elektroniczne. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje mo偶liwo艣膰 przyuczenia. Mile widziane certyfikaty bran偶owe (np. Microsoft, CISCO, LINUX, itp.). Kontakt wst臋pnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-207-99-50) celem ustalenia spotkania z pracodawc膮 (ul. Paw艂a Chromika 5 A, 40-238 Katowice) lub e-mail: awachocki (at) login.net.pl
LOGIN SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2015-12-04 - Katowice (艣l膮skie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-p艂acowej.
Przedsi臋biorstwo Us艂ugowo-Handlowe "ASTA" Sp. z o.o. - 2018-01-08 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
Kontakt z klientem, rekrutacja pracownik贸w pod k膮tem uprawnie艅, negocjacje kontrakt贸w
kontakt przez OHP - 2016-05-09 - Zabrze (艣l膮skie)
- OBS艁UGA KLIENTA,- OBS艁UGA KASY FISKALNEJ I TERMINALA. PRACA W WOLNE DNI.GODZINY PRACY: 12:00 / 21:00OD 01.09.2020 12:00 / 20:00
#TAG13 M. LISIECKA, P. BIELECKA-JAKUBIAK SP脫艁KA JAWNA - 2020-08-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Wykonywanie prac budowlano - wyko艅czeniowych. Montowanie 艣cian dzia艂owych, sufit贸w podwieszanych. Montowanie p艂yt pod艂ogowych. Kafelkowanie i prace tynkarskie.- Praca na terenie ca艂ej Polski wed艂ug zlece艅.- Wynagrodzenie: 3500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny 1 miesi膮c. Kolejna umowa na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Wymagane do艣wiadczenie min. 6 miesi臋cy. Wymagana umiej臋tno艣膰 kafelkowania. Wymagane umiej臋tno艣ci tynkarskie. Wymagane umiej臋tno艣ci: montowania 艣cian dzia艂owych, sufit贸w podwieszanych, montowania p艂yt pod艂ogowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Katowice (艣l膮skie)
1. Obs艂uga administracyjna i organizacyjna projekt贸w Baltic Blue Growth, Baltic InteGrid, MUSES2. praca merytoryczna w projekcie Baltic Blue Growth (opracowanie zagadnie艅 prawnych; system贸w kompensacyjnych;scenariuszy ekonomiczno-spo艂ecznych; wsp贸艂tworzenie regionalnych grup interesariuszy; organizacja konferencji o niebieskiej biogospodarce)"3. praca merytoryczna w projekcie Baltic Blue Growth (przygotowanie krajowych warsztat贸w, analiza rynku i 艂a艅cucha dostaw; analiza technologii i sieci energetycznej; identyfikacja uwarunkowa艅 艣rodowiskowych i spo艂ecznych; analiza koszt贸w i korzy艣ci; stworzenie zarysu koncepcji siatki energetycznej na Ba艂tyku; opracowanie metodologii stadium przypadku; wst臋pne studium wykonalno艣ci dla przypadku polsko-szwedzkiego; przygotowanie zalece艅 dla dziesi臋cioletniego planu rozwoju sieci; przygotowanie zalece艅 dla planowania przestrzennego na morzu).4. praca merytoryczna w projekcie MUSES (udzia艂 w pracach pakietu roboczego WP2: przygotowanie Sea Basin Overviews oraz Sea Basin Comparison, raportu ko艅cowego; udzia艂 w pracach pakietu roboczego WP3: przygotowanie analiz por贸wnawczych; udzia艂 w pracach pakietu roboczego WP4: przygotowanie regionalnej analizy por贸wnawczej interesariuszy i strategii ich zaanga偶owania).udzia艂 w pracach pakietu roboczego WP5 upowszechnianie projektu i jego rezultat贸w)
Instytut Morski w Gda艅sku - 2017-07-03 - Gda艅sk (pomorskie)
windykowanie nale偶no艣ci poprzez uruchamianie procedur przewidzianych prawem. analiza nale偶no艣ci, obs艂uga interesant贸w itp.
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa Os. Zach贸d w Stargardzie - 2016-01-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
praca pod presj膮 czasu, negocjowanie warunk贸w zakup贸w i dostaw, bie偶膮cy kontakt z dostawcami, analiza stan贸w magazynowych, samodzielno艣膰 w dzia艂aniu, kreatywno艣膰,
ATHLETIC Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Kluczbork (opolskie)
1. Weryfikacja materia艂贸w marketingowych dla producent贸w z r贸偶nych dywizji banku;2. Kontakt z pracownikami Legal oraz Compliance w celu wyja艣niania w膮tpliwych kwestii;3. Wspieranie pracownik贸w banku w zakresie regulacji prawnych dotycz膮cych materia艂贸w promuj膮cych us艂ugi finansowe;4. Telefoniczne oraz mailowe wsparcie w zakresie Compliance;5. Oraz wykonywanie innych zada艅 zleconych przez pracodawc臋.
CREDIT SUISSE (POLAND) Sp. z o.o. - 2020-07-23 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem sta偶u oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppo偶.,- prowadzenie ewidencji zg艂osze艅 reklamacyjnych,- prowadzenie korespondencji z klientami w sprawach reklamacyjnych,- pozyskiwanie dokumentacji zwi膮zanej ze szkodami,- rozpatrywanie reklamacji ze wzgl臋du na ich terminowo艣膰.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Sosnowiec-Pie艅ki (艂贸dzkie)
praca administracyjo biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Lublin (lubelskie)
-kreowanie pozytywnego wizeruki firmy-budowanie strategii marketingowej firmy i czynny udzia艂 w jej wdro偶eniu.-zarz膮dzenie komunikacj膮 wewn膮trz organizacji oraz reprezentowanie firmy na zewn膮trz-inicjowanie i koordynacja dzia艂a艅 marketingowych.- zarz膮dzanie komunikacj膮 wewn膮trz organizacji oraz reprezentowanie firmy na zewn膮trz- zarz膮dzanie komunikacj膮 wewn膮trz organizacji oraz reprezentowanie firmy na zewn膮trz
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
bie偶膮ca obs艂uga klient贸w z rynku bu艂garskiego, promowanie produkt贸w, dbanie o relacj臋 z klientami, kszta艂towanie dobrego wizerunku firmy, pe艂nienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produkt贸w do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewn臋trznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)