SPECJALISTA DS. KANCELARYJNYCH Łódź oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KANCELARYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Organizowanie pracy biura Wojewódzkiego Komendanta OHP. Prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej.Przyjmowanie korespondencji (również w formie elektronicznej) i przedstawianie jej do dekretacji Wojewódzkiemu Komendantowi.Przekazywanie zadekretowanej korespondencji oraz pozostałej poczty właściwym komórkom organizacyjnym.Nadzór i kontrola nad bieżącymi zarządzeniami WK w celu zapewnienia ich kompletności, kolejności i aktualizacji.
Data publikacji: 2020-12-01
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizowanie pracy biura Wojewódzkiego Komendanta OHP. Prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej.Przyjmowanie korespondencji (również w formie elektronicznej) i przedstawianie jej do dekretacji Wojewódzkiemu Komendantowi.Przekazywanie zadekretowanej korespondencji oraz pozostałej poczty właściwym komórkom organizacyjnym.Nadzór i kontrola nad bieżącymi zarządzeniami WK w celu zapewnienia ich kompletności, kolejności i aktualizacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: PODSTAWA+ DODATEK STAŻOWY
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KANCELARYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Biegła obsługa pakietu Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność redagowania pism
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub średnie.Mile widziana praktyka na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
danePracodawcy_nip: 725-13-89-269
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Łódź
Adres pracodawcy:
Pomorska 40, 91-408 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny należy przesłać drogą mailową na adres kadry (at) lodz.ohp.pl do dnia 11.12.2020r.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Łódzką Wojewódzką Komendę OHP z siedzibą w Łodzi zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 r., poz. 1000)”.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Pomorska
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy: Instytucja rynku pracy.
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Łódź
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 01.12.2020
Oferta pracy ważna do: 11.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?11568b8d60a7347af1ee06fd91b7576b
Podobne oferty pracy
Obsługa sklepu komputerowego. Doradztwo i sprzedaż towaru z branży informatycznej. Zamawianie i przygotowanie produktów do sprzedaży.
TELMO Sp. z o.o. - 2019-10-09 - Bełchatów (łódzkie)
-SAMODZIELNE PROWADZENIE KADR( ZNAJOMOSC PRAWA PRAC, PROGRAMU PŁATNIK, DOSWIADCZENIE W KSIĘGOWŚCI
Przedsiębiorstwo Budowlane "CIECHBUD" Spółka z o.o. - 2017-07-14 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z Programem stażu m.in.- zapoznanie się zprzepisami bhp- nauka przygotowania ofert sprzedaży- nauka zawierania tranzakcji- nauka sporządzenia dokumentacji sprzedaży
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Żywiec (śląskie)
Rozliczanie projektów inwestycyjnych i badawczo-rozwojowych klientów firmy (Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, Regionalne Programy Operacyjne)Programy narodowego Centrum Badań i Rozwoju,Przygotowywanie wniosków o płatność,Ocena kwalifikowalności wydatków według zasad programu, z którego pochodzi dofinansowanie,Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów, Monitorowanie i nadzór nad prawidłowością postępowań ofertowych i przestrzeganie Zasady Konkurencyjności,Kierowanie zapytań, wniosków, korespondencji do instytucji odpowiedzialnych za weryfikację rozliczanych projektów, współpraca z instytucjami kontrolującymi projekty,Kontakt z Instytucjami udzielającymi wsparcia,Ścisła współpraca z klientem w zakresie rozliczania projektu.Praca w godz. 8-16
K2BIZNES Sp. z o.o. sp. k. - 2018-07-20 - Opole (opolskie)
- analiza rynku i ofert konkurencji.- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.- negocjowanie umów i warunków handlowych.- realizowanie planów sprzedażowych,- przygotowanie raportów sprzedażowych - analiza wyników,- prowadzenie dokumentacji dot przyjmowania, ewidencji i realizacji zamówień,- koordynowanie harmonogramu dostaw.- pozyskiwanie nowych klientów,- identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,- utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami.- udział w targach, wystawach i konferencjach.- dyspozycyjność do wyjazdów krajowych i zagranicznych
ZAKŁADY MAGNEZYTOWE "ROPCZYCE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-07 - Ropczyce (podkarpackie)
Obsługa komputera, kontakt z klientem, tworzenie promocji
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Żywiec (śląskie)
- analiza zapytań ofertowych i przygotowywanie dokumentacji przetragowej- koordynowanie prac związanych z obsługą tłumaczeń- korekty- weryfikacje dokumentów- rekrutacja dostawców- obsługa biura
kontakt przez PUP - 2020-10-15 - Warszawa (mazowieckie)
praca w branży IT, 6 -mczny staż
kontakt przez OHP - 2016-05-19 - Kluczbork (opolskie)
Praca związana z rozliczaniem i fakturowaniem umów. Zajmowanie się korespondencją biurową, ewidencją sprzętu, obsługą skanera.Praca na 1/2 etatu. Kontakt z pracodawcą: GMALCZAK (at) GPM.NET.PL
GPM SYSTEMY SP Z OO - 2016-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie umów o pracę oraz oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy, obliczanie wymiaru urlopu, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników,opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy,informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
WIRELAND Spółka z o.o. - 2017-11-13 - Bytów (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników pod zlecenia firmy, tworzenie bazy pracowników
OLIMP SP. Z O.O. - 2016-07-29 - Lubin (dolnośląskie)
przygotowanie treści komunikatów marketingowych, kampanii reklamowych, redagowanie tekstów i artykułów branżowych, organizacja akcji promocyjnych, targów, wystaw, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, monitoring internetu, analiza rynku i konkurencji, współpraca z blogerami, hodowcami, influencerami, tworzenie strategii i wizerunku marki, przygotowywanie materiałów marketingowych
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe CERTECH Jan Kuca, Jerzy Motyka Spółka Jawna - 2018-08-31 - Niedomice (małopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie dostaw, przygotowanie produktów do sprzedazy, dbałość o czystość
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Kutno (łódzkie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Drezdenko (lubuskie)
Nauka:- programu zakupowego,- obsługi kasy fiskalnej,- obsługi programu sprzedażowego,- obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2020-07-30 - Konin (wielkopolskie)
naprawa samochodów osobowych i dostawczych
AUTOMIX sc Tomasz Dąbrowski - 2016-05-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
obsługa rynku inwestycyjnego; obsługa rynku sieci handlowych; doradztwo oraz prowadzenie projektów inwestycyjnych; kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku; analiza rynku i branży oświetleniowej; promowanie rozwiązań firmy wśród inwestorów; pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami; obsługa obecnej bazy klientów; pracodawca oferuje: możliwość w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie; pracę przy ciekawych krajowych i międzynarodowych projektach; niezbędne narzędzia pracy; wsparcie marketingowe i techniczne; rozwojowe środowisko pracy w młodym zespole; prosty, czytelny system wynagrodzenia; pracodawca zachęca osoby bez doświadczenia w sprzedaży do aplikowania na ww. stanowisko; godziny pracy: 10.00- 18.00; wynagrodzenie od 2500 zł -do uzgodnienia
Eco Prestige Agata Wolna - 2019-02-25 - Słupsk (pomorskie)
naprawy elektrycznych urządzeń gospodarstwa domowego, urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych oraz urządzeń gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
przygotowanie, realizacja oraz szczegółowe rozliczenia zamówień, -prowadzenie gospodarki magazynowej, - kosztorysowanie robót budowlanych, -analiza projektów budowlanych, - przygotowanie dokumentacji przetargowej.Praca w godzinach:7-15
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2017-11-22 - Opole (opolskie)
Planowanie wydatków na utrzymanie i remonty budynków i budowli, ocenianie stanu technicznego budynków i budowli na podstawie analizy wyników protokołów przeglądów okresowych, prowadzenie dokumentacji technicznej budynków i budowli oraz książki obiektu budowlanego, kontrolowanie i organizowanie przeglądów okresowych obiektów zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa budowlanego, monitorowanie usterek ujętych w protokołach przeglądów technicznych, uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji remontów i inwestycji obiektów, branie udziału w pracachkomisji oceniających stan techniczny obiektów i przekazywanie pomieszczeń pod wynajem.
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie rozmów handlowych z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- prowadzenie pełnej dokumentacja kadrowo-płacowej pracownika- kompleksowa obsługa kadrowo płacowa pracowników- wyliczanie wynagrodzeń dla pracowników- naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych- przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników: umowy, świadectwa pracy, porozumienia, zaświadczenia i inne dokumenty pracownicze- monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń BHP- prowadzenie ewidencji czasu pracy (ewidencja urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych i innych)- weryfikacja i kontrola czasu pracy pracowników- realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS, PFRON- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzenie zaświadczeń RP-7- sporządzanie i oblizanie zajęć komorniczych i skarbowych pracowników oraz prowadzenie w liście płac, a także bieżąca współpraca z Komornikami- współpraca z działem księgowości
OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Sp. z o.o. - 2019-03-06 - Pszczyna (śląskie)
- bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami- negocjowanie warunków spłaty zadłużenia- wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności- kontakt z dłużnikami portugalskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
RAFAŁ LELONKIEWICZ "ERA WAKACJI" - 2019-02-13 - Marki (mazowieckie)
kontrola wejściowa i wyjściowa detali do druku, prowadzenie dokumentacji jakościowej
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Zduńska Wola (łódzkie)
dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u chińskich dostawców, wspomaganie pracy chińskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z chińskimi produktami, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)