SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Słupsk oferta pracy Kancelaria Podatkowa Bożena Gołowienko
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kadr, naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia składek ZUS; godziny pracy: 8.00-16.00
Data publikacji: 2020-03-02
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Kancelaria Podatkowa Bożena Gołowienko
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Braci Gierymskich 1/17, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kadr, naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia składek ZUS; godziny pracy: 8.00-16.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, naliczania wynagrodzeń
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Kancelaria Podatkowa Bożena Gołowienko
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Braci Gierymskich 1/17, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Braci Gierymskich
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 02.03.2020
Oferta pracy ważna do: 27.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2c8c4202685a8364a4153aa1ff9d211b
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Jabłonowo (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć językowych z dziećmi i młodzieżą.Prowadzenie kursów dla dorosłych.Godziny pracy do uzgodnienia.Liczba godzin tygodniowo do uzgodnienia.Praca na terenie powiatu kolbuszowskiego
Centrum Edukacji - Szkoła Języków Obcych ARKANA - 2019-07-04 - Kolbuszowa (podkarpackie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku węgierskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
Zadania: - przyjmowanie dostaw towaru: wykonywanie prac rozładunkowo-załadunkowych, sprawdzanie ilościowe oraz jakościowe dostaw,- planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej i rozmieszczenia towarów,- rozkładanie towaru w magazynie: przenoszenie lub rozwożenie materiałów i ich oznaczanie,- przyjmowanie z produkcji wyrobów gotowych i umieszczanie ich w sektorach magazynowych,- obsługa urządzeń magazynowych m.in. wózka widłowego,- sprawdzanie stanów magazynowych: kompletowanie towaru, zgłaszanie uszkodzonych produktów do przełożonego oraz ich usuwanie z magazynu,- regularna inwentaryzacja magazynu,- prowadzenie dokumentacji magazynowej w systemie komputerowym,- wspieranie pracy innych magazynierów: pomoc przy rozładunku/załadunku towaru, konsultowanie dostaw.
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-04-18 - Lubin (dolnośląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-07-17 - Pszczyna (śląskie)
- prowadzenie wywiadów środowiskowych,- świadczenie pracy socjalnej w środowisku.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krypnie - 2019-02-14 - Krypno Kościelne (podlaskie)
•prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);•sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych •sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;•rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;•sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;•pełna obsługa programu Płatnik;•rozliczanie delegacji pracowniczych;•ustalanie uprawnień urlopowych, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;•ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
FROST Barbara Wegenke - 2018-01-22 - Jarogniewice (wielkopolskie)
Szycie maszynowe skrojonych elementów odzieży roboczej, spodni.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno HandlowoUsługowe AWAX Słowiński Waldemar - 2017-09-07 - Siedlce (mazowieckie)
Dzielenie, pakowanie drobiu, segregacja elementów drobiowych. Gotowość do pracy w nienormowanych godzinach.
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Siedlce (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń , prowadzenie dokumentacji kadrowej. Obsługa programu komputerowego ds. kadr i płac.Wykształcenie min. średnie. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego. Praca w godz. 6-14/7-15.
" CROBIS" SP. Z O.O. - 2017-10-14 - Mysłowice (śląskie)
- Obsługa klientów salonu sprzedaży sieci komórkowej Orange- sprzedaż produktów i usług Orange- podpisywanie umów- raportowanie wyników pracy do przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Sanok (podkarpackie)
Codzienny nadzór i kontrola pracy maszyn i urządzeń, zapewnienie ciągłości produkcji i sprawności technicznej maszyn oraz urządzeń produkcyjnych (tampodruk, sitodruk, nadruk cyfrowy, nadruk transferowy), wykonywanie prewencyjnych konserwacji, usuwanie bieżących awarii, prowadzenie dziennika napraw i konserwacji, wdrażanie modernizacji oraz usprawnień, współpraca z serwisami zewnętrznymi.
Favorite Gifts Print Europe - 2018-07-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Dostarczanie reklam do klienta, montaż reklam.
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Zamość (lubelskie)
Praca obejmuje podróże do siedziby naszych klientów w Dublinie i całej Irlandii oraz prowadzenie, konserwację, naprawy, serwis i instalację elektrycznych drzwi przemysłowych.
Sercheck Industrial Ireland - 2018-10-25 - Irlandia (Irlandia)
- obsługa techniczna budynków- opracowanie dokumentacji technicznej - nadzór i przeprowadzanie napraw i remontów- kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Gdynia (pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
- sporządzanie list wynagrodzeń- naliczanie ZUS- rozliczanie z Urzędem Skarbowym
Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 16 - 2017-08-01 - Gdynia (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji personalnej ewidencja i archiwizacja dokumentów naliczanie wypłat, L4, składek praca w systemie Optima oraz Płatnik
SQS SP. Z O.O. - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
udział w rozmowach z kontrahenetm zagranicznym, ustalanie warunków wspólpracy
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Morzeszczyn (pomorskie)
wyksz. min. zawodowe, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, umiejętność obsługi komputera;obsługa programu do floty paliwowej, kart flotowych, kontakt z klientem, praca biurowamiejsce pracy; Ligota
PRZEDSIĘBIORSTWO "OCHMAN" ADAM OCHMANN - 2016-02-03 - Ligota (wielkopolskie)
przyjmowanie rezerwacji od gości, rozliczanie gości z pobytu, wprowadzenie danych gości do systemu.
Hotel SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie Sp. z o.o. - 2019-11-27 - Wysoka Wieś (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, podpisywanie umów z firmami, klientami, przygotowywanie ofert, obsługa stałych klientów. Znajomość rynku rosyjskiego, białoruskiego.
WILY Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Gdynia (pomorskie)
Zadania: - przyjmowanie dostaw towaru: wykonywanie prac rozładunkowo-załadunkowych, sprawdzanie ilościowe oraz jakościowe dostaw,- planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej i rozmieszczenia towarów,- rozkładanie towaru w magazynie: przenoszenie lub rozwożenie materiałów i ich oznaczanie,- przyjmowanie z produkcji wyrobów gotowych i umieszczanie ich w sektorach magazynowych,- obsługa urządzeń magazynowych m.in. wózka widłowego,- sprawdzanie stanów magazynowych: kompletowanie towaru, zgłaszanie uszkodzonych produktów do przełożonego oraz ich usuwanie z magazynu,- regularna inwentaryzacja magazynu,- prowadzenie dokumentacji magazynowej w systemie komputerowym,- wspieranie pracy innych magazynierów: pomoc przy rozładunku/załadunku towaru, konsultowanie dostaw.
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-03-21 - Lubin (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów w Białorusi, Rosji, Ukrainie, Kazachstanie, Uzbekistanie, Tadżykistanie oraz in. Przygotowywanie ofert handlowych. Spotkania z potencjalnymi klientami, rozmowy telefoniczne, korespondencja w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Grójec (mazowieckie)
jw.
RR SECURITY SAFETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-01-05 - Katowice (śląskie)