SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC/PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY Zamość oferta pracy Marzena Kornet
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC/PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: • Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, przygotowywanie dokumentów związanych z zawieraniem, rozwiązywaniem i kontynuowaniem umów o pracę• Prowadzenie akt osobowych pracowników• Prowadzenie ewidencji czasu pracy• Rozliczanie delegacji i zaliczek pracowników• Dbanie o terminowość przeprowadzania badań lekarskich i szkoleń BHP, kontrola terminów zaświadczeń oraz uprawnień pracowników• Ubezpieczenie floty firmowej i nieruchomości• Prowadzenie korespondencji z urzędami, instytucjami zewnętrznymi• Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz ich archiwizację
Data publikacji: 2020-10-08
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Marzena Kornet
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Namysłowskiego 8, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, przygotowywanie dokumentów związanych z zawieraniem, rozwiązywaniem i kontynuowaniem umów o pracę• Prowadzenie akt osobowych pracowników• Prowadzenie ewidencji czasu pracy• Rozliczanie delegacji i zaliczek pracowników• Dbanie o terminowość przeprowadzania badań lekarskich i szkoleń BHP, kontrola terminów zaświadczeń oraz uprawnień pracowników• Ubezpieczenie floty firmowej i nieruchomości• Prowadzenie korespondencji z urzędami, instytucjami zewnętrznymi• Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz ich archiwizację
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC/PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0664
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: archiwum, kancelaria i sekretariat
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: arkusz kalkulacyjny MS Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Dobra organizacja pracy, rzetelność[Inne] : • Doświadczenie w prowadzeniu ewidencji i rozliczania czasu pr• Umiejętność współpracy i pozytywne nastawienie• Zaangażowania• Sumienności• Odpowiedzialności
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Marzena Kornet
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Namysłowskiego 8, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Zamość
danePracodawcy_kodPowiatu: 0664
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zamość
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987510
Ulica pracodawcy: Namysłowskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.10.2020
Data dodania oferty pracy: 08.10.2020
Oferta pracy ważna do: 31.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?901ee87a3d37d320511ba0a4785a7601
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z dołączonym Programem Stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Węgierska Górka (śląskie)
prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, pomoc w organizacji wysyłek towaru, wydruki z systemu.
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Rzeczyca (łódzkie)
dbanie o porządek ciągów komunikacyjnych, prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Udział w kreowaniu i rozwoju strategii sprzedaży na rynku, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami oraz aktywny udziaół podczas negocjacji, przygotowywanie raportów z wykonywanych działań, sporządzanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Kraków (małopolskie)
praca w ogrodnictwie w pozycji pochyłej, noszenie ciężarów, ciągnięcie wózka z towarem, praca również w sobotę, niedzielę
OGRODNICTWO Aniela Andrzej Kłak - 2018-11-05 - Poznań (wielkopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji transportowej do procesów związanych z realizacją zleceń (pakowanie, załadunek, wysyłka), współpraca z klientami i dostawcami w zakresie transportu, planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniami, wycena transportu do ofert dla klienta. Nadzór nad taborem firmowych busów w zakresie przeglądów, napraw, serwisu. nadzór nad urzadzeniami podlegającymi pod UDT. Praktyczna znajomość zagadnień transportowych.
INTOP Sp. z o.o. - 2019-01-02 - Rychtal (wielkopolskie)
realizacja poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalenie poziomów cen produktów, ustalenie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji, wspołpraca z firmami zewnętrznymi, ustalenie celów promocyjnych, kontakt z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Rzeszów (podkarpackie)
koordynowanie zatrudniania pracowników tymczasowych, pomoc w ich zakwaterowaniu, kontakt pomiędzy pracownikami tymczasowymi a biurem
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Sady (wielkopolskie)
Przygotowywanie raportów dal członków zarząu, nadzorowanie wypłaty pracowników, nadzór nad zakłądaniem i likwidacją rachnuków bankowych klientów, bezpośredni kontakt z klientem franncuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- realizacja zadań związanych z obsługą finansowo-księgową Ośrodka: przyjmowanie i ewidencja dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych; prawidłowe i terminowe prowadzenie ewidencji księgowej; weryfikacja formalna i rachunkowa dokumentów finansowych; kompletowanie dokumentacji finansowo-księgowej dla potrzeb sprawozdawczości.- Praca na 1/2 etatu w godz. 7:30-15:30. Od 1 lipca 2020 r. praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godz. 07:30-15:30 w Śląskim Ośrodku Adopcyjnym w Katowicach.- praca w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, od 1 lipca 2020 r. w Śląskim Ośrodku Adopcyjnym w Katowicach
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO - 2020-05-13 - Katowice (śląskie)
prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć wszechstronnie uaktywniających osoby starsze, inicjowanie i realizowanie imprez okolicznościowych, uroczystości, wycieczki, prowadzenie treningu kulinarnego, dokumentowanie, monitorowanie i ocenianie przebiegu zajęć oraz postępów uczestników zajęć, pomoc w czynnościach samoobsługowych uczestników zajęć, pomoc w wykonywaniu czynności porządkowych
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-12-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego, prowadzenie , uzupełnianie, archiwizacja dokumentacji przetragowej oraz wykonywanie innych zadań zleconych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2019-07-17 - Poznań (wielkopolskie)
zapoznanie się z programem komputerowym subjekt, wycena towaru, sporządzanie zamówień, kontakt z oferentami
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Mława (mazowieckie)
Pozyskanie wiedzy dotyczącej przepisów prawa-ustawa o odpadach komunalnych, ochrony srokowiska. Obsługa bazy danych o odpadach , sporzadzanie sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Kuzki (świętokrzyskie)
- księgowanie praca bieżąca
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Bardo (dolnośląskie)
wykonywanie prac elektrycznych
EL-MAR SERWIS KUROWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2019-05-22 - Świętochłowice (śląskie)
Sprawdzanie refundacji pod względem rachunkowym. Koordynowanie, nadzór i kontrola prawidłowego przebiegu realizacji refundacji. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z własnych działań.
kontakt przez OHP - 2018-11-28 - Łódź (łódzkie)
koordynowanie procesów rekrutacyjnych, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do nawiązania stosunku pracy, sporządzanie umów o prace, redagowanie dokumentów dot. zmian warunków zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie list płac, aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, przygotowywanie zaświadczeń, nadzór nad badaniami profilaktycznymi, uprawnieniami i kwalifikacjami pracowników, sporządzanie sprawozdań do GUS
PRZED.PROD. "KAPITAN NAVI" E.STRAMEK & KARPIŃSKI - 2017-07-28 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
utrzymanie ciągłości procesu produkcyjunego poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych
BAXTERS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-03 - Berzyna (wielkopolskie)
obsługa kadrowa pracowników dot.zatrudniania, zwalniania,prowadzenie akt osobowych,zgłaszanie i wyrejestrowanie z ubezpieczeń,ewidencja i rozliczanie czasu pracy,urlopów i innych nieobecności w pracy,naliczanie wynagrodzeń,zasiłków z ubezoecznia społecnego,składek ZUS,zaliczek na podatek dochodowy i innych świadczeń pracowniczych,deklaracje ZUS i PIT,sprawozdania GUS,PFRON,zatrudnianie cudzoziemców;wykszt. min. średnie, doświadczenie, znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,podatkowych
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji pracowników, tworzenie profili kandydatów
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Opole (opolskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania:Znasz język francuski,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO OKNA S.A - 2017-10-03 - Łódź (łódzkie)
realizacja zadań z dokumentów normujących działalność ewidencyjną i administracyjną jednostki; REKRUTACJA: list motywacyjny, ksero dokumentów potwierdzająćych kwalifikacje, zgoda na przetwarzaniedanych osobowych- do 27.11.2019r (data wpływu do JW) z dopiskiem "SPECJALISTA"
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101 - 2019-11-15 - Lubliniec (śląskie)
Oferta skierowania jest do osób bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, określonych w art. 49 ustawy
Pajer-Bankiel Agnieszka F.H.U. "TĘCZA - BIS" - 2016-12-19 - Katowice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-21 - Lublin (lubelskie)
-planowanie i organizacja transportów krajowych i zagranicznych,-monitorowanie stanu technicznego samochodów oraz nadzorowanie napraw i przeglądów technicznych,-prowadzenie dokumentacji transportowej, w tym tworzenie list załadunkowych w systemie,-obsługa systemów informatycznych i platform internetowych,-analiza i optymalizacja kosztów transportowych,-współpraca z poszczególnymi działami firmy,-kontakt z dostawcami, klientami i usługodawcami,-monitoring pojazdów,
GRUPA PRODUCENTÓW ROZSAD KRASOŃ SP. Z O.O. - 2020-06-15 - Piaski (łódzkie)