SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Poznań oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W POZNANIU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Szereg zadań związanych z obszarem kadrowo-płacowym; Przyjmowanie nowych pracowników; analiza niezbędnej dokumentacji i jej uzupełnienie; przygotowanie umów o pracę i innych wymaganych dokumentów; Kompletowanie, opisywanie dokumentów w aktach osobowych pracowników; Comiesięczne wprowadzanie harmonogramów pracy i analiza rozliczenia czasu pracy w programie informatycznym, całokształt związany z zatrudnieniem, ewidencją pracy pracowników; Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-11; Bieżące przygotowywanie i wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego; Przekazywanie do księgowości kosztów wynagrodzeń; Przygotowywanie przelewów i czeków elektronicznych; Prowadzenie i prawidłowe przechowywanie dokumentacji płatniczej; Przygotowywanie sprawozdań dotyczących funduszu płac, regulacji wynagrodzeń itp.; Planowanie potrzeb finansowych dotyczących wynagrodzeń, sporządzanie planów; Obsługa programu e-PFRON i prowadzenie całości spraw związanych z ewidencją i zatrudnieniem pracowników niepełnosprawnych
Data publikacji: 2020-04-03
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RYBAKI 18A, 61-884 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szereg zadań związanych z obszarem kadrowo-płacowym; Przyjmowanie nowych pracowników; analiza niezbędnej dokumentacji i jej uzupełnienie; przygotowanie umów o pracę i innych wymaganych dokumentów; Kompletowanie, opisywanie dokumentów w aktach osobowych pracowników; Comiesięczne wprowadzanie harmonogramów pracy i analiza rozliczenia czasu pracy w programie informatycznym, całokształt związany z zatrudnieniem, ewidencją pracy pracowników; Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-11; Bieżące przygotowywanie i wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego; Przekazywanie do księgowości kosztów wynagrodzeń; Przygotowywanie przelewów i czeków elektronicznych; Prowadzenie i prawidłowe przechowywanie dokumentacji płatniczej; Przygotowywanie sprawozdań dotyczących funduszu płac, regulacji wynagrodzeń itp.; Planowanie potrzeb finansowych dotyczących wynagrodzeń, sporządzanie planów; Obsługa programu e-PFRON i prowadzenie całości spraw związanych z ewidencją i zatrudnieniem pracowników niepełnosprawnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie na stanowisku (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zagadnień kadrowo-płacowych; mile widziane wykształcenie kierunkowe, doświadczenie w pracy w instytucjach społecznych, znajomość systemu informatycznego PROGMAN, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość ustaw o pracownikach samorządowych, o systemie ubezbieczeń społecznych i samorządzie gminnym; dodatkowo: posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzone dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; początkowo umowa na okres próbny, następnie na czas określony i nieokreślony; praca na jedną zmianę w godzinach 7:30-15:30
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W POZNANIU
danePracodawcy_nip: 9721282826
danePracodawcy_regon: 369153456
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
RYBAKI 18A, 61-884 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. CV2. List motywacyjny3. Oświadczenie o znajomości MS Office, zagadnień z obszaru kadr i płac4. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych7. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: RYBAKI
Numer budynku pracodawcy: 18A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242310
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.04.2020
Oferta pracy ważna do: 21.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3adaa09e349f9f24eb125ca656f662b7
Podobne oferty pracy
prowadzenie kadr i płac
PBMH MODERN-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-22 - Starokrzepice (śląskie)
Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do KlientaAktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2016-02-12 - Złotów (wielkopolskie)
Wykonywanie zadań w zakresie przeprowadzania zamówień usług, robót i dostaw w Projekcie, - monitoring realizacji umów zawartych w Projekcie, - wykonywanie prac mających na celu wyłonienie wykonawców usług/dostaw na potrzeby Projektu, - prawidłowe wyspecyfikowanie, nadzór nad realizacją i odbiór usług/dostaw dla Projektu, - współpraca ze specjalistą ds. promocji projektu w zakresie realizacji zadań PR, - współpraca z zespołem projektowym w celu opracowywania raportów, - współpraca z kancelarią prawną świadczącą usługi na rzecz Instytutu Badawczego Leśnictwa, - monitorowanie i nadzorowanie udostępniania danych projektowych dla Interesariuszy Projektu, - prowadzenie, organizowanie, nadzorowanie i kontrola prawidłowości sporządzania dokumentacji Projektu we współpracy z zespołem projektowym, - sporządzanie dokumentów formalnych związanych z realizacją zadań projektowych, - inne prace administracyjne związane z prowadzeniem Projektu LIFE+, - współpraca z Beneficjentami Programu LIFE w zakresie powierzonych obowiązków, - udział w szkoleniach związanych z powierzonymi obowiązkami, - wsparcie Biura Projektu w wykonywaniu prac administracyjnych oraz wykonywanie pozostałych zadań zleconych przez przełożonych.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2019-03-25 - Raszyn (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; komunikatywność, sumienność, systematyczność, zaangażowanie; zakres obowiązków; obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestru pism, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, współpraca z biurem rachunkowym, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości, przygotowanie raportów kasowych oraz spotkań pod względem obsługi technicznej, obsługa kontrahentów firmy, itp.; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-12-16 - Gliwice (śląskie)
Nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego z dokumentami i wymaganiami klienta, kontrola jakości produktów gotowych, wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzomych danych, wspolpraca z innymi dzialami firmy.
Wodamex Sp. z o.o. - 2019-08-20 - Brzeziny (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-10-19 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
obsługa tokarek i frezarek CNC
PRO METAL FORM sp.j S.Kostka, K.Mencel, R.Kaczmarczyk - 2016-08-08 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Sprzedaż pieczywa.
ZAKŁAD PIEKARNICZO-CUKIERNICZY L. KOSAKOWSKI, G. KARWOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2020-06-24 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, obsługa reklamacjui
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Świdwin (zachodniopomorskie)
jw.
JOB COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa koparki kołowej
Jóźwicki Michał STS LOGISTIC - 2016-07-07 - Rzuchów (śląskie)
- prowadzenie projektów rekrutacyjnych- kontakt z kandydatami
INJOBS.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-24 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- Poszukiwanie klientów i ich obsługa. Przygotowywanie ofert. Koordynacja produkcji projektów wydarzeń.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto na okresie próbnym. Następnie: 2775 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Znajomość branży Eventów. Znajomość social mediów. Prawo jazdy kategoria B. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cv (at) eventconcept.pl
EVENT CONCEPT KAJETAN DOMAGAŁA-ROLEWICZ - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
TWOJA ROLA: -Samodzielne poszukiwanie nowych konsumentów wśród pełnoletnich osób palących -Realizacja założonych celów sprzedażowych -Prezentacja produktu oraz stały kontakt ze swoimi Klientami -Opieka posprzedażowa Klientów oraz prezentowanie akcesoriów tytoniowych -Praca z innowacyjnym produktem
Adecco Consulting Sp. z o.o. - 2020-01-31 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
udzielanie pomocy technicznej do oprogramowania bedącego w ofercie firmy Infolab ( udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia serwisowe: telefonicznie , mailowo, oraz on-line,
INFOLAB NARLOCH Sp. jawna - 2017-05-30 - Tychy (śląskie)
Badanie zgłaszanych zdarzeń/problemów - Stałe utrzymywanie aplikacji do śledzenia roszczeń z notatkami badawczymi i komunikacyjnymi oraz dokumentacją uzupełniającą. - Przestrzeganie terminów branżowych na złożenie wniosku- Współpraca z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu ustalenia odpowiedzialności za roszczenia - Negocjowanie przy rozwiązywaniu zaległych roszczeń.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2020-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
Zawieranie umów z dostawcami energii elektrycznej, gazu ziemnego, centralnego ogrzewania. Stała analiza kosztów ponoszonych przez pracodawcę. Składanie zamówień mocy energetycznych. Kontakt z LPEC, spółdzielniami mieszkaniowymi, najemcami. Organizacja audytów energetycznych. Rozliczanie faktur za opłaty eksploatacyjne. Zajmowanie się sprawami związanymi z licznikami energii elektrycznej. Prowadzenie dokumentacji dla najemców lokali mieszkalnych. Administrowanie lokalami mieszkalnymi. Przygotowanie umów i aneksów do umów najmu.
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie - 2020-04-06 - Lublin (lubelskie)
ps
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Dobryszyce (łódzkie)
przyjmowanie zleceń, obsługa klienta, marketing usług
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Kraków (małopolskie)
rozmowa telefoniczna z klientem, obsługa zleceń
AUTOSZYBY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa oświetleniowa spektakli artystycznych, współpraca z pracownikami technicznymi w zakresie montażu sceny i scenografii
Pałac Młodzieży im. Obrońców Poczty Polskiej - 2017-10-23 - Gdańsk (pomorskie)
praca przy stanowisku komputerowym, kontakt z klientami, biurami zagranicznymi; negocjacje z kontrahentami; przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Staż dla osoby powyżej 30 r.ż. zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadajacej II profil pomocy spełnijącej kryteria na staż w ramach Działania 7.2 RPO Praca w godz. 7.00 - 15.00- Tworzenie opisów produktów w sklepie internetowym.- Wykonywanie zdjęć nowych towarów do sklepu.- Realizacja zamówień nowych towarów do sklepu.- Obsługa spedycji.- Rozpatrywanie reklamacji.- Opracowywanie i wdrażanie strategii działu e-commerce w ramach pracy z produktami znajdującymi się w portfolio firmy.- Poznanie i stosowanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży.- Doradzanie klientom w procesie zakupu przez Internet.- Dokonywanie analiz sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-18 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie organizacja pracy zespołu handklowców oraz realizacja zadań w zakresie zarzadzania procesem sprzedaży, analizy prognozowania.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
marketing, PR, znajomość social media(FB, Istagram, G+), tworzenie reklam, przygotowywanie prostych grafik, kampanie reklamowe
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Niepołomice (małopolskie)
jw
Biuro Rachunkowe "Ebor" Ewa Borkowska - 2018-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
SZPITL GROCHOWSKI IM. DR MED. RAFAŁA MASZTAKA SPÓLKA Z O.O. - 2017-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
Pielęgniarstwo, rejestracja pacjentów.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu.2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu.3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu.4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu.5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu.6. Prowadzenie ewaluacji projektu.7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowywanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów.9. Współpraca z Dyrekcją WCI, Koordynatorem, oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu.Wymagane dokumenty: 1. Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny.2. Informacja w zakresie ochrony danych osobowych w związku z rekrutacją pracowników prowadzoną przez Wrocławskie Centrum Integracji opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata - dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracy.3. Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem.4. Kserokopie dokumentów potwierdzajacych posiadanie wymaganego wykształcenia. 5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego.6. Kserokopie dokumentów, lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE.7. Oświadczenie o niekaralności.8. Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. 9. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku.10. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście, lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: specjalista wsparcia w projekcie Rodzice na start, w terminie do dnia 28.03.2019r. do godziny 13:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływie okresu, o którym mowa w ptk.2 dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół. Dodatkowych informacji udziela: p. Natasza Marcinkierwicz - tel. 717823516 w godzinach : 9:00-15:00Umowa na czas określony. Praca jednozmianowa.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)