SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (NR 0706) Inowrocław oferta pracy ROKUS JĘDRZEJCZAK PIOTR
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (NR 0706)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: wypisywanie umów o prace i świadectw pracy, prowdzenie zestawienia urlopowego pracowników, kierowanie pracowników na badania lekarskie, prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie płac, obsługa floty samochodowej, leasingi, ubezpieczenia
Data publikacji: 2020-03-30
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ROKUS JĘDRZEJCZAK PIOTR
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Transportowca 7, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wypisywanie umów o prace i świadectw pracy, prowdzenie zestawienia urlopowego pracowników, kierowanie pracowników na badania lekarskie, prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie płac, obsługa floty samochodowej, leasingi, ubezpieczenia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (NR 0706)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0407
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.03.2020
Data zakończenia pracy: 29.06.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie zawodowe, znajomość Pakietu INSERT GT (SUBIEKT GT, GRATYFIKANT GT), mile widziana znajomość innych programu PŁATNIK
Nazwa pracodawcy: ROKUS JĘDRZEJCZAK PIOTR
danePracodawcy_nip: 8391545184
danePracodawcy_regon: 630875765
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Transportowca 7, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, dokumenty aplikacyjne można przesłać na e-mail: ks (at) rokus.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: inowrocławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0407
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928989
Ulica pracodawcy: Transportowca
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 30.03.2020
Oferta pracy ważna do: 30.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a681579cd45618beeeff97881bb34b33
Podobne oferty pracy
wystawianie faktur, obsługa klienta, planowanie produkcji z zachowaniem ciągłości i terminów realizacji, przyjmowanie zamówień, planowanie załadunków i terminów dostaw do klientów, praca w programie Odlew i Magazyn, sprządzanie sprawozdań i raportów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "GICOR II" KRZYSZTOF KISIELEWSKI - 2018-11-21 - Kowale Oleckie (warmińsko-mazurskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
PHUB AND-BUD Banaszak Andrzej - 2016-05-20 - Pleszew (wielkopolskie)
Tworzenie startegii marketingowych dotyczących działania na rynku rosyjskim, prowadzenie firmowych serwisów internetowych. Utrzymywanie kontaktów z firmami z rynku wschodniego.
Aleksander Medlarski AMPAC - 2017-05-23 - Gdynia (pomorskie)
bieżąca obsługa klientów udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych i baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw kadrowo- księgowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "AZAP" PAWEŁ CHŁOPEK - 2019-06-07 - Sitkówka (świętokrzyskie)
sporządzanie pism procesowych dotyczących odwołań i przekazywanie wraz z aktami do sądu, analiza wyroków sądu i opracowywanie opinii prawnych dotyczących zasadności wniesienia środka zaskarżenia, reprezentowanie Kasy przed sadami wszystkich instancji i innymi organami w zakresie udzielonych pełnomocnictw, udzielanie opinii prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, zapewnienie pełnego wsparcia prawnego w prowadzonych przez zamawiającego postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowywanie projektów umów, porozumień, pełnomocnictw oraz projektów pism, opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów i innych aktów prawnych, monitorowanie zmi9an w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności KRUS, opiniowanie pod względem prawnym komunikatów i zarządz4eń Dyrektora.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2020-06-18 - Poznań (wielkopolskie)
tworzenie oraz wpisywanie danych do systemu BDO(Baza Danych Odpadowych), nadzór nad obiegiem dokumentów, wsparcie pracy innych działów.
kontakt przez OHP - 2019-12-06 - Krosno (podkarpackie)
- obsługa maszyn i urządzeń na wydziale- kontrola jakościowa- pakowanie poduszek - ubieranie poduszek w surówki,- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego- współpraca w zespole z obcokrajowcami
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Ociąż (wielkopolskie)
Wykonywanie pomiarów i uzupełnianie dokumentacji ponaprawczej wagonów towarowych, tworzenie kalkulacji napraw, tworzenie zapotrzebowań materiałowych.
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-01-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert dla klientów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o wygląd salonu i ekspozycje. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku salonu. Praca w godz. 09:00-17:00 w salonie HABEMA w Otyniu
HABEMA Beata Smolicz-Moroz - 2018-01-26 - Otyń (lubuskie)
Zapoznanie się z wewnętrzną strukturą organizacyjną, zakresem wykonywanych zadań, podziałem kompetencji, obiegiem dokumentacji.Realizacja podstawowych zadań komórki SER (Wydziału Świadczeń Emerytalno Rentowych):- poznanie aktów prawnych - ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o emeryturach i rentach z FUS, - zapoznanie się z modelem zarządzania procesowego w ZUS,- prowadzenie czynności kancelaryjno technicznych korespondencji wychodzącej i przychodzącej do referatu,- zapoznanie się z wnioskami rozpatrywanymi w referacie w zakresie ustalenia prawa do świadczeń emerytalno - rentowych,- wysyłka pism, obsługa kserokopiarki.
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Zduńska Wola (łódzkie)
W ZAWODZIE
DOLNOŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY WE WROCŁAWIU - 2018-04-25 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
obsługa suwnicy
Zakład Betoniarski Prefabrykatów Budowlanych s.c. - 2020-04-24 - Końskie (świętokrzyskie)
Prowadzenie całokształtu zadań związanych ze sprawami pracowniczymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki, prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań i celów ZFŚS, ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników, załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia, dokładne wymagania dostępne są w ogłoszeniu na stronie www.dpsrokocin.mojbip.pl w zakładce "wolne etaty".
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2018-04-25 - Rokocin (pomorskie)
Sprzedaz telefoniczna(branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-11-07 - Gdynia (pomorskie)
- MIN. 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE NA RÓWNORZĘDNYM STANOWISKU - ZDOLNOŚCI KOMUNIKACYJNE I UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE- PRAWO JAZDY KAT. B- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- J. NIEMIECKI LUB ROSYJSKI BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM- WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE
GLOBINIT SPÓŁKA Z O. O. - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
SALES FOR - Krzysztof Matyja - 2018-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa biurowa klientów agencji i archoiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Kalisz (wielkopolskie)
wg stanowiska
PRZEDIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LASKOPOL" HALINA DUDEK,ROMAN DUDEK SPÓŁKA JAWNA Limanowa - 2018-01-04 - Limanowa (małopolskie)
Pozyskiwanie zleceń,produkacja niiskoemisyjnych kotłów, konstruk
MAR-SPAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-23 - Tryńcza (podkarpackie)
Aktywne wyszukiwanie dostawców, analiza zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców, pozyskiwanie ofert cenowych, prowadznie dokumentacji i raportów.
MDM MECHANICAL INSTALLATION SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-08 - Bobrówka (podkarpackie)
Nadzór i analiza wskaźników jakościowych, udział w audytach, szkolenia pracowników z systemów jakości i bezpieczeństwa żywności, aktualizacja dokumentacji.
SOMAR PPHU Mariusz Sołtysiak - 2020-10-15 - Marcinków (świętokrzyskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
JOB COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat B, biegła znajomość języka niemieckiego, komunikatywność, zarządzanie czasem pracy, umiejętności negocjacyjne.Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów na produkty firmy, obsługa klientów pod kątem sprzedaży
LEGE OPAKOWANIA Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
praca przy projekcie badawczym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "Kapica Market" Florian Kapica - 2017-03-29 - Biłgoraj (lubelskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2019-05-16 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)