SPECJALISTA DS. KADR I ADMINISTRACJI Gdańsk oferta pracy Szkoła Podstawowa Nr 59 w Gdańsku

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: do 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie zadań związanych z obsługą kadrową pracowników szkoły, wykonywanie sprawozdań GUS, PFRONSIO.
Data publikacji: 2016-05-25
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa Nr 59 w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Modra 2, 80-736 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie zadań związanych z obsługą kadrową pracowników szkoły, wykonywanie sprawozdań GUS, PFRONSIO.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od 7.30-15.30.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe- kierunek prawo administracyjne lub administracja, mile widziane doświadczenie, umiejętność obsługi komputera, w tym programu kadrowego, praktyczna znajomość prawa pracy, w tym kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych, mile widziana znajomość karty nauczyciela, umiejętność organizowania pracy, kreatywność, komunikatywność , umijętność pracy w zespole. Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Modra 2. Kontakt mailowy: SEKRETARIAT (at) SP59.PL lub telefoniczny: 58 306-96-99.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: Szkoła Podstawowa Nr 59 w Gdańsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Modra 2, 80-736 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV na meila: sekretariat (at) sp59.plkontakt tel. 58 306-96-99
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: www.sp59.pl
Ulica pracodawcy: Modra
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 10.06.2016
Oferta pracy ważna do: 22.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Częstochowa (śląskie)
- sprzedaż wyrobów węglowych,- wystawianie faktur,- pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Sosnowiec (śląskie)
wprowadzanie danych do systemu, obsługa klientów, obsługa poczty mailowej, segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel). Wymagana bardzo dobra znajomość programu Płatnik. Wymagane rozwinięte zdolności analityczne. Wymagana znajomość zagadnień z zakresu kadr. Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-253-15-62) lub e-mail: hr (at) farmacol.com.pl
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Katowice (śląskie)
-
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie kontroli warunków pracy, stosowania się do przepisów BHP, ppoż. oraz przygotowanie dokumentacji. Szacowanie ryzyka zawodowego oraz opracowywanie kart oceny ryzyka dla zadań realizowanych na kontrakcie. Przygotowywanie wymaganej dokumentacji z zakresu BHP (w tym IBWR, planu BIOZ, instrukcji poszczególnych procesów). Realizacja szkoleń z zakresu BHP. Prowadzenie dokumentacji BHP, ppoż. i Ochrony Środowiska zgodnie z polskimi regulacjami prawnymi i wymaganiami Spółki. Przygotowanie raportów i statystyk. Współpraca z organami kontroli zewnętrznej oraz audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Udział w postępowaniu powypadkowym zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami. Realizacja innych zadań wymienionych w rozporządzeniu w sprawie służby BHP.- Mijesce wykonywania pracy: Katowice + praca w delegacji (Dąbrowa Górnicza, Jaworzno, Połaniec, Turków).- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 2-letnie doświadczenie w służbach BHP w branży energetycznej bądź pokrewnej. Wymagane kwalifikacje określone dla co najmniej Specjalisty BHP zgodnie z rozporządzeniem w sprawie służby BHP. Znajomość pakietu Microsoft Office, zdolność analitycznego myślenia oraz podejmowania decyzji, umiejętność odnajdywania się w stresujących sytuacjach. Wymagana znajomość języka anggieelskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
prowadzwnie spraw w zakresie kadr i płac
"SARPOL" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Śmiardowo Złotowskie (wielkopolskie)
zakres czynności specjalistów w zakresie psychologii określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z 8 listopada 2012r.
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2018-03-01 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
j.w
KONSALNET SECURITY SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
tworzenie dokumentacji technicznej 3D w środowisku Solid Works, przegląd, ocena, aktualizacja i nadzór nad dokumentacją techniczną, pomoc w tworzeniu procesów produkcjioferta pracy docelowo wiąże się z umową na czas nieokreślony
Air-Partner Kasprzak Robert - 2016-03-17 - Mielec (podkarpackie)
poszukiwanie klientów, organizowanie i koordynowanie konferencji, imprez, szkoleń, weryfikacja działań konkurencji
A & R ROBERT WIERUCKI - 2016-02-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
Planowanie,koordynacja i realizacja działań marketingowych firmy.
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2016-03-31 - Kutno (łódzkie)
wyksz. min. średnie, doświadczenie w zawodzie, znajomość rynku transportu krajowego, umiejętności negocjacyjne, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy
PHU VENDEMOO Paweł Szczepaniak - 2016-05-11 - Przygodzice (wielkopolskie)
SPECJALISTA DS. RYNKU MOTORYZACYJNEGO-ANALIZA RYNKU MOTORYZACYJNEGO-ROZWÓJ PRODUKTÓW-SEZONOWA ANALIZA BRANŻY MOTORYZACYJNEJ-KOORDYNOWANIE SPRZEDAŻY-WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI W ZAKRESIE PRODUKTU
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2017-08-18 - Podgrodzie (podkarpackie)
na stanowisku - specjalista/referent ds. administrowania obiektów oraz ds. budowlano - remontowych : bieżące administrowanie obiektów będących własnością DODR, sprawdzanie stanu technicznego obiektów, sporządzanie planów kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.Prosimy o złożenie - CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - do dnia - 06-02-2017r.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycieska 8, 53-033 Wrocław[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : 12 miesięcyKontakt z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie prac polowych.
kontakt przez OHP - 2018-04-23 - Cieszanów (podkarpackie)
- przygotowywanie ofert i sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej,,- realizacja określonych celów sprzedażowych,- sprzedaż,- nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,Oferujemy:- Umowę o pracę - Wynagrodzenie podstawowe plus premia,- możliwość przystąpienia do programu MultiSport i ubezpieczeń grupowych,
J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. Jawna - 2018-07-04 - Lubin (dolnośląskie)
.
ROMAN ROMANOWSKI - PRZEDSIĘBIORSTWO ROMANOWSKI - 2016-07-28 - Sędławki (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie opisu stanowiska jako podstawy określającej procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów.Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z terenów wschodnich.
MASSIVE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Bielawa (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, realizacja zamówień, fakturowanie, wykonywanie analiz.
KUFIETA Sp. J. - 2017-06-05 - Czyżowice (śląskie)
Prowadzenie biura, korespondencja i kontakty z klientami.
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2016-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
a) Przygotowanie ścieżki integracji społecznej dla uczestników projektub) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, , które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy stanowiące przyczynę trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwaniu się przepisami prawa c) Pomoc w uzyskiwaniu poradnictwa dotyczącego rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy.d) Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodoweje) Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych.f) Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawiska społecznych, łagodzenia skutków ubóstwa g) Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzinh) Obsługa programui) Znajomość sytuacji rodzinnej i prawnej nieletnich uczestników projektu, stały kontakt, współpraca z rodziną, pisanie opiniij) Systematyczny kontakt i współpraca z nauczycielami szkół, wychowawcami klas, kuratorami, z pracownikami socjalnymi, osobami prowadzącymi poszczególne zajęcia ( dom kultury, kluby sportowe)k) Opieka i zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom poprzez osobisty nadzór w czasie zajęć.l) Angażowanie i motywowanie młodzieży do aktywnego uczestnictwa w zajęciachł) Aktywny udział monitorowanie uczestnictwa młodzieży w trakcie wszystkich zajęć (kulturalnych i sportowych)
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie - 2016-10-28 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Kontrolowanie i rozliczanie czasu pracy i nieobecności. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników. Administracja kadrowa. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień, a także umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło). Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i zasiłków. Przygotowywanie list płac oraz prowadzenie dokumentacji z wypłat wynagrodzeń i świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego. Raportowanie oraz przygotowywanie zestawień. Sporządzanie informacji podatkowych PIT, zgłoszeń i deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdań do GUS. Oferowane stabile zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w dynamicznie działającej firmie. Konkurencyjne warunki zatrudnienia. Pakiet prywatnej opieki opieki medycznej. Przyjazna atmosfera pracy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH TKALNIE ZELÓW S.A. - 2017-06-06 - Zelów (łódzkie)
NAUKA: OBSŁUGI KLIENTA, WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH, SPORZĄDZANIA RAPORTÓW SPRZEDAŻY, SPISU ASORTYMENTU ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W SKLEPIE, WYDAWANIE TOWARU.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Sompolno (wielkopolskie)
Praca w salonie PLAY.
F.H.U."PLAYMAX" MARIUSZ TYLUTKI - 2016-01-21 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Sprawna i miła obsługa klienta.
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Oława (dolnośląskie)
do uzgodnienia ( fakturowanie , ofertowanie )
SUFIGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
ogólny nadzór nad prawidłowością na kontach księgowych, spporządzanie i uzgadnianie rejestrów VAT naliczonego i należnego, sporządzanie deklaracji podatku VAT, nadzór nad windykacją należności, kontrola i rozliczanie inwestycji, środków trwałych, wykonywanie innych prac zleconych przez Głownego Księgwego
DKB Inwestycje Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Białystok (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)