SPECJALISTA DS. JAKOŚCI Gliwice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 500 do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja pracy podległego personelu, monitorowanie zleconych działań, dbanie o najwyższą jakość produktów, współpraca z innymi działami
Data publikacji: 2021-04-22
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja pracy podległego personelu, monitorowanie zleconych działań, dbanie o najwyższą jakość produktów, współpraca z innymi działami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 do 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2466
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.04.2021
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7543112623
danePracodawcy_regon: 363782820
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Pl. Inwalidów Wojennych 12, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Osobiste zgłoszenie w Urzędzie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2466
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940000
Ulica pracodawcy: Pl. Inwalidów Wojennych
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214109
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 22.04.2021
Oferta pracy ważna do: 30.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 22.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?162f7b5adade03298804d1ca96ae4ca9
Podobne oferty pracy
wg stanowiska - obsługa klienta, sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Limanowa (małopolskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa reaktora do aplikacji pian PUR oraz agregatu do aplikacji membran/ przygotowanie podłoża
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami - kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowych - sprawozdawczość budżetowa - planowanie wydatków budżetowych - weryfikacja sprawozdawczości budżetowej z 38 jednostek PSP - naliczenie i rozliczanie wynagrodzeń, uposażeń, świadczeń, podatków i składek ZUS
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej - 2021-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad zakładami produkcji żywności, zakładami obrotu żywności, zakładami żywienia zbiorowego, nadzór nad produkcją pierwotną
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rykach - 2021-04-16 - Ryki (lubelskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, obsługa spotkań, przygotowywanie ofert i polis
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Puławy (lubelskie)
Specjalista ds. zamówień publicznych odpowiada za:a) monitorowanie i merytoryczną analizę zapytań publikowanych zarówno przez podmioty stosujące pzp, jak i podmioty wyłaniające usługodawców w ramach zlecania usług dla podmiotów ekonomii społecznej w projektach EFS,b) przedstawianie zapytań w trakcie bezpośrednich spotkań z podmiotami ekonomii społecznej, zachęcanie do składania ofert i pomoc w wypełnianiu dokumentów.c) doradztwo i pomoc dla klientów OWES w przygotowaniu dokumentów niezbędnych podczas składania oferty handlowej w ramach pzp.Szczegółowe informacje oraz wzór CV i wykazu zrealizowanych usług z zakresu pzp (załącznik obowiązkowy do CV) dostępne są na stronie https://www.tlok.pl/1364/szukamy-pracownika-specjalisty-ds-prawa-zamowien-publicznych
Stowarzyszenie Kujawsko-Pomorski Ośrodek Wsparcia Inicjatyw Pozarządowych "TŁOK" - 2021-05-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Pełna obsługa dokumentacji pracowniczej i nalicznie wynagrodzeń. Praca w biurze firmy w Bielsku-Białej od pn do pt.
Joanna Kwiatkowska - Firma Handlowo - Usługowa "OMEGA" - 2016-04-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
znajomość programu AUTOCAD
Przedsiębiorstwo Alremex R.Krynicki sp.j. - 2016-12-01 - Opole (opolskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe - ekonomia, administracja, podstawowa znajomość j. angielskiego, prawo jazdy kat. B. Charakterystyka pracy: przygpotowywanie ofert, sporządzanie raportów i analiz, sprzedaż produktów pracodawcy. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
WIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-07 - Rybnik (śląskie)
wykonywanie instalacji teletechnicznych dla klientów operatora telekomunikacyjnego (uzgodnienie z klientem trasy kabla, ułożenie, wykonanie przewiertów, montażu, skonfigurowanie urządzeń - modem,dekoder,komputer,telefon)
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Mława (mazowieckie)
Praca w dziale organizacji szkoleń, tworzenie niezbędnej dokumentacji szkoleniowej, monitorowanie szkoleń, rekrutacja uczestników.
CENTRUM INWESTYCJI SPOŁECZNYCH - PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE Sp.zo.o. - 2020-05-11 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych oraz wynagrodzenia za czas choroby,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu, na żądanie pracownika, dokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników oraz zleceniobiorców, obsługa systemu kadrowo-płacowego SATURN-HR, programu Płatnik oraz programu finansowo-księgowegoFK, kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym w świetle wymogów określonych w ustawie o rachunkowości,wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego,Warunki pracy:Praca biurowa w pozycji siedzącej wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy znajdują się na 6 piętrze budynku.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
ANTARES PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
Zajmuje się koordynowaniem procesu sprzedaży produktu lub usługi począwszy od analizy rynku i przygotowanie oferty do podpisania z klientem umowy i sprzedaży produktu lub usługi; odpowiada za realizację założonych planów sprzedażowych podejmuje działania marketingowe w celu zwiększenia sprzedaży produktu lub usługi praca w Lublinie
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Lublin (lubelskie)
• Ważenie dostaw przychodzących i wychodzących,• Obsługa programu wagowego,• Kontrola zgodności dokumentów wagowych oraz przewozowych,• Kontrola jakościowa surowca,• Pobieranie i archiwizowanie próbek surowca,• Udział w prowadzeniu dokumentacji systemu ISO, HACCP,• Współpraca z innymi działami w firmie.
Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-06-14 - Osina Mała (łódzkie)
Specjalista do spraw zamówień publicznych
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa - 2018-07-13 - Białystok (podlaskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczny kontakt z klientem prezentacja oprogramowania , przygotowywanie ofert handlowych, sporządzanie umów , negocjacje handlowe
Zakład Usług Komputerowych i Biurowych "Probit" Wojciech Zawadzki - 2016-08-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Realizowanie zamówień publicznyc, pozyskiwanie funduszy unijnych.
Powiatowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna - 2017-07-12 - Jaworzno (śląskie)
- Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym. Zarządzanie portfolio produktów. Dbanie o wygląd prezentowanej oferty na wystawie sklepowej. Obsługa zamówień, rozwiązywanie pojawiających się problemów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy. Wystawianie faktur/rachunków. Tworzenie ofert handlowych. Negocjowanie umów i warunków handlowych. Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie (dowolne). Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w branży technicznej, ale nie koniecznie. Znajomość Ms Office, łatwość nawiązywania kontaktów, prawo jazdy kat. B. Mile widziana: znajomość programu Subiekt, branży technicznej. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt osobisty w godzinach: 9:00-16:00.
Hurtownia CARINET Janusz Wydrzyńsk - 2017-11-10 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji zootechnicznej, wdrażanie nowoczesnych zasad żywienia bydła
Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli - 2019-02-08 - Końskowola (lubelskie)
Specjalista do spraw logistyki
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Tarnów (małopolskie)
Skladanie, montaż żaluzji, plis,osłon okiennych
"SHADOW-DEKOR" MAŁGORZATA MATYSIAK - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
Obsługa dźwigu. Wypełnianie dokumentacji technicznej. Pomiar techniczny materiałów. Kontakt z działami firmy.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe CENTURION Wojciech Kuźnik - 2018-06-26 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
- Opis stanowiska: Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Opieka nad funkcjonowaniem biura: odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejPracę w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata; Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 3490 do 4920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego w mowie i w piśmie (preferowany język francuski). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie pojazdu, pomoc przy załadunku i rozładunku towaru (złom). Wynagrodzenie 3900 zł netto + premia (od około 5500 zł brutto). Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: p. Krzysztof Weźgowiec, tel.: 696 499 722.
Polcopper Sp. z o.o. - 2015-10-28 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
praca nastawiona na samodzielne działanie w systemie stacjonarnym, budowanie i rozwijanie relacji z dostawcami, aktywne poszukiwanie alternatywnych dostawców, negocjacje z dostawcami, współpraca z dostawcami w zakresie realizacji zamówień, monitorowanie terminowośći i poprawności dostaw, składanie reklamacji do dostawców, realizowanie zadań związanych z procesem zakupu, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji zamawianych towarów, nadzorowanie oraz raportowanie własnych działań, analiza poziomu realizowanego celu zakupowego, monitorowanie w programie oraz zabezpieczanie zapasów magazynowych, działanie nastawione na optymalizaję procesu zakupów wyrobów hutniczych, bieżąca analiza rynku oraz jego trendów, współpraca z pozostałymi działami w firmie
INSBUD SP. Z O. O. - 2021-05-07 - Drzymałowo (wielkopolskie)
Nadzór nad pracą linii sortowniczych, sprzetu i urządzeń sortowni, organizacja i koordynowanie pracy mechaników. Wynagrodzenie 4 100 zł brutto + 25% premii.
"EKO DOLINA" sp.z.o.o - 2018-09-17 - Łężyce (pomorskie)