SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO Krosno oferta pracy "Feniks" Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
Data publikacji: 2020-07-07
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: "Feniks" Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Naftowa 21, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana biegła znajomość języka obcego angielski lub niemiecki w mowie i piśmie
Nazwa pracodawcy: "Feniks" Spółka z o.o.
danePracodawcy_nip: 6842279974
danePracodawcy_regon: 371030410
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Naftowa 21, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Krosno
danePracodawcy_kodPowiatu: 1861
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krosno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0952410
Ulica pracodawcy: Naftowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522305
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 07.07.2020
Oferta pracy ważna do: 07.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b9ee89684948ec4a19c4e22dfa6b683b
Podobne oferty pracy
Zapewnienie wsparcia dla klientów firmy, odpowiedź na zapytania płynące z miedzynarodowej bazy klientów na wszystkich produktach i platformach, zapewnienie wsparcia technicznego klientów poprzez firmowe platformy i schematy pakietów, prowadzenie aktywnych rozmów z klientami na temat rynków finansowych najnowszych innowacji, przeprowadzanie działania audytorskiego i zapewnienie obsługi administracyjnej klienta.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Kraków (małopolskie)
wyksz. min. średnie techniczne po kierunkach: elektrotechnika, energetyka, automatyka, pneumatyka,umiejętność pracy z dokumentacją techniczną, umiejętność prowadzenia rozmów- negocjacje handlowe,umiejętność prowadzenia aktywnej sprzedaży,obsługa komputera,mile widziana znajomość języków obcych,prawo jazdy kat. B;przygotowywanie ofert dla potencjalnych nabywców, rozwiązywanie problemów technicznych;wynagrodzenie podstawowe+premia
ROMAN BARTOSZEWSKI P.H.U. APARATEX - 2017-06-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. administracyjnych i obsługi Szczegóły oferty: http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-administracyjnych-i-obslugi.htmlTermin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja2.pwk (at) ohp.pl do 30.11.2017r. lub w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy Al. Grunwaldzka 56 80-241 Gdańsk w godzinach 7:45 -15:45 . Prosimy o dopisek specjalista ds. administracyjnych i obsługi. Istnieje możliwość składania ofert elektronicznie na adres: rekrutacja2.pwk (at) ohp.pl
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
Współpraca z kierownikiem Ośrodka w zakresie pozyskiwania klientów i przygotowywania ofert na usługi, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej:opracowywanie preliminarzy szkoleń, przygotowywanie umów z wykładowcami, sekretarzami i personelem administracyjnym, wypisywanie zaświadczeń ukończenia szkoleń, prowadzenie rejestrów i teczek.System czasu pracy: ruchomy czas pracyPraca na czas określony: rokGodziny pracy 8:00 - 16:00Kontakt z pracodawcą: dzdz (at) dzdz.edu.pl
Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu - 2019-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- wykrawanie elementów mebli tapicerowanych za pomocą noża tarczowego,- rozcinanie układu materiału na mniejsze odcinki (sekcje),- wykrawanie elementów mebli tapicerowanych (z materiałów podstawowych oraz materiałów przeznaczonych na podkłady) według linii obrysu tych elementów,- dbałość o jakość wykrawanych elementów,- rozplanowanie rozkroju,- sprawdzanie sprawności technicznej regulowanie i konserwowanie maszyn krojczych,- informowanie przełożonego o stwierdzonych nieprawidłowościach,- dokonywanie zapisów w dokumentacji produkcyjnej,- porządkowanie stanowiska pracy,
kontakt przez PUP - 2019-11-29 - Zielonagóra (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Piechowice (dolnośląskie)
rozwożenie towarów do klientów firmy, odbiór gotówki
MACIUŚ Maciej Dąbski - 2018-04-10 - Józefów (mazowieckie)
Prace biurowe m.in.: odbieranie i przygotowywanie korespondencji, przyjmowanie oraz przygotowywanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, odbieranie telefonów oraz poczty e-mail, wysyłanie, odbieranie i realizacja zamówień.
MORETTO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-25 - Prudnik (opolskie)
rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, promocja danego produktu, nawiązywanie kontaktów z klientami. Praca Polska-Chiny
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Bidziny (świętokrzyskie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych możliwości i uzdolnień klientów zgłaszających się do jednostki. Miejsce pracy MCK w Śremie, ul. Staszica 3. Praca w godzinach 7.045-15.45
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2016-03-09 - Śrem (wielkopolskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in za:• Samodzielne przygotowywanie wniosków o dofinansowanie ze środków unijnych• Nadzór nad przygotowaniem całości dokumentacji aplikacyjnej do wniosków i projektów w ramach funduszy europejskich• Monitorowanie ogłaszanych konkursów w ramach funduszy europejskich zgodnych z profilem firmy• Opracowywanie i pozyskiwanie załączników, dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania• Analiza i ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości otrzymania wsparcia• Monitoring rynku i dostępności funduszy• Rozliczanie projektów• Prowadzenie i bieżąca kontrola realizacji projektów• Doradztwo i wsparcie w sprawie możliwości uzyskania dotacji• Zarządzanie pozyskanymi projektami
EURO RESEARCH SPÓŁKA Z O.O. - 2020-07-31 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
opracowywanie strategii sprzedażyposzerzanie rynku sprzedażynegocjowanie warunków handlowychtworzenie ofert sprzedaży
Fabryka Automatyki Chłodniczej "FACH" S.A. - 2016-02-08 - Cieszyn (śląskie)
aktywne uczestnictwo w prowadzeniu testowych kampanii sprzedażowych w języku czeskim/słowackim, dbanie o prawidłowe relacje z klientami i dobry wizerunek firmy, opracowywanie nowych technik sprzedaży, czynny udział w tworzeniu treści komunikacji z klientem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, obsługa zamówień, robienie zdjęć do produktów, wysyłka paczek
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Zielona Góra (lubuskie)
udzielanie wsparcia technicznego klienta, wykonywanie instalacji telekomunikacyjnych, montaż konfiguracji i serwis urządzeń telekomunikacyjnych
PETRUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-03 - Chojnice (pomorskie)
obsługa klienta na stoisku mięsno-wędliniarskim
Firma "ROGALA" Ewelina Wójcik-Rogala i Jerzy Rogala spółka jawna - 2016-03-22 - Łapczyca (małopolskie)
Magazynier (Bricomarche)
AVRIL SP. Z O.O. OSTRZESZÓW - 2018-04-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników, w tym pracowników z poza UE zgodnie z przepisami prawa oraz wewnętrznymi proceduramipełna obsługa płacowa pracowników, w tym naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych wynikających z bieżących potrzeb rozliczeń z pracownikamiprzyjmowanie, sprawdzanie oraz komplementowanie dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikównadzór nad prawidłowością prowadzenia ewidencji osobowej oraz rozliczenia czasu pracysporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, porozumień, zaświadczeńzgłoszenia do ubezpieczeń społecznych oraz dokonywanie zmian, korekt, wyrejestrowań w programie Płatnik
A.M.A. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-01-23 - Starogard Gdański (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Węgrów (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, prowadzenie rozliczeń z ZUS, US, GUS, PFRON; ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, urlopów wypoczynkowych. Okres próbny do 3 m-cy, docelowo um. na czas nieokreślony. Godz. pracy 7-15. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-14.30.
PRZEDSIĘBIORSTWO WYROBÓW METALOWYCH - NAPRAWA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH - Bogusław Seemann - 2019-02-15 - Kobylnica (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji uczniów, wprowadzanie danych do systemu OSON i SIO, prowadzenie kancelarii szkoły, dokonywanie operacji gotówkowych.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 31 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. H. SIENKIEWICZA W KIELCACH - 2020-01-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-03-17 - Lębork (pomorskie)
1. Prowadzenie spraw kadrowych,2. Prowadzenie spraw płacowych,3. Pełna obsługa płatnika,4. Prowadzenie działu socjalnego.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Sypniewo - 2018-10-22 - Sypniewo (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. kluczowych klientów - pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Koziegłówki (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, promocja, reklama (dom weselny, catering).
BIAŁA WILCZYCA Anna Osiakowska - 2017-04-13 - Wilków (małopolskie)
Prace w Dziale Finansowo-Księgowym zgodnie z Ustawą o Rachunkowości
Szpital Powiatowy we Wrześni Sp z o.o. - 2016-05-24 - Września (wielkopolskie)
PROGRAMOWANIE PHP,WordPress,
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie rejestrów korespondencji, umów , sporządzanie pism, prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie spraw kadrowych pracowników, rozliczanie świadczeń integracyjnych, rozliczanie ZUS
Centrum Integracji Społecznej Gminy Kłodzko - 2019-09-09 - Kłodzko (dolnośląskie)
w/g stanowiska
PCWO ENERGY PROJEKT Sp. z o. o. - 2020-03-03 - Kielce (świętokrzyskie)