SPECJALISTA DS.KADR Kłodzko oferta pracy Centrum Integracji Społecznej Gminy Kłodzko
Stanowisko: SPECJALISTA DS.KADR
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rejestrów korespondencji, umów , sporządzanie pism, prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie spraw kadrowych pracowników, rozliczanie świadczeń integracyjnych, rozliczanie ZUS
Data publikacji: 2019-09-09
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: Centrum Integracji Społecznej Gminy Kłodzko
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyspiańskego 44, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rejestrów korespondencji, umów , sporządzanie pism, prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie spraw kadrowych pracowników, rozliczanie świadczeń integracyjnych, rozliczanie ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Centrum Integracji Społecznej Gminy Kłodzko
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Wyspiańskego 44, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Wyspiańskego
Numer budynku pracodawcy: 44
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 10.09.2019
Oferta pracy ważna do: 08.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e628351e586406a83ef9fa6a54eced1b
Podobne oferty pracy
Prowadzenie i nadzorowanie całokształtu spraw w zakresie zużycia i kosztów centralnego ogrzewania,centralnej ciepłej i zimnej wody użytkowej a w szczególności: prowadzenie ewidencji zużycia i kosztów centralnego ogrzewania,zimnej i ciepłej wody użytkowej, analiza zużycia wody w oparciu o dane przekazane przez podmiot zobowiązany do dokonywania odczytów liczników lub z otrzymywanych faktur z MPWiK, sprawdzanie i ewidencjonowanie faktur za zużytą energię cieplną pod kątem zgodności ze stanem faktycznym, przyjmowanie zgłoszeń od członków Spółdzielni oraz udzielanie informacji w przedmiotowym zakresie,prowadzenie własnej ewidencji urządzeń pomiarowych.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE - 2019-09-18 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie dokumentacji księgowych zakupu, sprzedaży,wyciągów bankowych, raportów kasowych, wsparcie w przygotowaniusprawozdań finansowych, nadzór nad poprawnością danych idokumentów księgowych, merytoryczne wsparcie dlawspółpracowników, rozliczanie należności i zobowiązań,
ADAST POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-18 - Opole (opolskie)
Bieżąca obsługa klientów - realizacja zamówień (w zintegrowanym systemie informatycznym), przygotowanie ofert handlowych, przetargowych, udział w elektronicznych aukcjach, przetargach.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Lublin (lubelskie)
- Zapewnienie ciągłości dostaw. Kontrola zapasów magazynowych. Efektywne zarządzanie taborem samochodowym firmy. Czynny udział w procesie zaopatrzenia w materiały zgodnie z plananami produkcyjnymi. Optymalizacja poziomu zapasów magazynowych. Organizowanie i kontrola dostaw. Rozliczanie się z powierzonych materiałów. Praca na terenie Katowic oraz Sosnowca. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w pracy na takim samym lub pokrewnym stanowisku. Wymagane prawo jazdy kat. "B". Wymagana dobra znajomość zasad i standardów magazynowania towarów oraz obiegu dokumentów magazynowych. Znajomość nowoczesnych technik zarządzania magazynowego oraz systemów informatycznych wspomagających te procesy. Kontakt wyłącznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)
SPOTKANIA Z OSOBAMI BEZROBOTNYMI, BENEFICJENTAMI PROJEKTÓW UNIJNYCH, BIEŻĄCA POMOC W POSZUKIWANIU PRACY, KONTAKTY Z PRZEDSIĘBIORCAMI W CELU POSZUKIWANIA MIEJSC STAŻOWYCH I MIEJSC PRACY
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2018-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie i wystawianie aukcji obuwia na allegro.
THE BEST Dominik Gajos - 2016-02-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
terapia zajęciowa z dziećmi
Rafał Szpilewicz - 2017-04-11 - Wisznice (lubelskie)
WERYFIKACJA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ (HALE)WYCENA REALIZACJI HALPOSZUKIWANIE FIRM PODWYKONAWCZYCH DO REALIZACJI USŁUG (HALE),WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH,BUDOWANIE TRWAŁYCH I DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z PODWYKONAWCAMI
"INSTALBUD-RZESZÓW" SP. Z O.O. - 2017-04-07 - Rzeszów (podkarpackie)
ZAMÓWIENIA MATERIAŁÓW NA BUDOWY ZGODNIE ZE ZLECENIAMI. UZGADNIANIE Z NADZORUJĄCYMI BUDOWĘ HARMONOGRAMÓW DOSTAW MATERIAŁÓW. PROWADZENIE EWIDENCJI ZAMÓWIEŃ I KONTROLA OTRZYMYWANYCH FAKTUR. WYNAJEM SPRZĘTU NA BUDOWY I KONTROLA JEGO ZWROTU. PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI PODWYKONAWCZEJ. PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH PRACOWNIKÓW (NALICZANIE URLOPÓW, KIEROWANIE NA BADANIA LEKARSKIE, SZKOLENIA BHP ITP. OBSŁUGA KORESPONDENCJI E-MAIL FIRMOWEJ POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Skierniewice (łódzkie)
Administrowanie sal szkoleniowych, badanie, analizowanie i określanie potrzeb szkoleniowych osób i organizacji, wsparcie realizacji szkoleń, realizacja i wsparcie organizowanych eventów HR-owych, prowadzenie i wprowadzanie dokumentacji szkoleniowej w systemie komputerowym
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Mielec (podkarpackie)
- planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, - przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów,- negocjacje z kontrahentami,- zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów,- tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Lublin (lubelskie)
Prakowanie i przygotowanie przesyłek w sklepie internetowym, praca wymaga sprawności fizycznej, ponieważ mogą zdarzyć się większe paczkiOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: na okres próbny 3 msc.Miejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn-pt, 9-17 sob 9-13
GRZEGORSKI TOMASZ P.P.H.U. "TOMAS" - 2017-12-08 - Mikołów (śląskie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Cieplewo (pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa programów komputerowych, sprzedaz kart kredytowych, oferowanie pożyczek, praca w godz.10-18
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Zawada (opolskie)
Zakres obowiązków :Wdrożenie asortymentu do produkcji SUSHIDokładność i trwałość o szczegółyKontakt z pracodawcą w godz. 7.00- 15.00
Morpol S.A. - 2017-01-18 - Duninowo (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 12
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Gdańsk (pomorskie)
-wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m. in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych;-zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami;-określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami;-praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych;-wsparcie kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego oraz wsparcie zespołów rekrutacyjnych;-przygotowywanie raportów.
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Kraków (małopolskie)
lokalizacja usterek w sieciach ciepłowniczych, monitorowanie przepisów oraz technologii z zakresu energetyki cieplnej, współpraca z praktykantami i wykonawcami podczas realizowanych inwestycji i remontów, analiza pracy węzłów ciepłowniczych i sposób ich modernizacji, prac biurowe
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Pułtusk (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie umów o pracę, zleceń, sporządzanie dokumentacji kadrowej
SYLAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- realizowanie założonych celów marketingowych oraz promowanie usług firmy - realizowanie projektów marketingowych, - poszukiwanie i ocenianie potencjalu rynków Ukrainy oraz Rosji,- prowadzenie analiz i badań rynku,- współpraca z pracownikami firmy w języku ukraińskim oraz rosyjskim. - znajomośc języków warunek koniecny3/4 etatu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Weryfikacja poprawności składanych ofert, umiejętność czytania i analizowania dokumentacji. Sporządzanie szczegółowych przedmiarów robót z zakresu robót budowlanych. Sporządzanie zapytań ofertowych. Opracowanie przedmiarów i wycena robót branży budowlanej.
P.P.H.U. TERMOBUD PLUS s.c. R.Łobodziński, P.Łobodziński - 2017-07-18 - Mielec (podkarpackie)
obsługa podnośnika koszowego, wycinka trudnych drzewPraca na tereniw woj. podlaskiego
Usługi Mirosław Borowski - 2018-04-19 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmyna rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Grójec (mazowieckie)
profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami i procedurami obowiązującymi w firmie, prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń i kursów, prace biurowe, udzielanie informacji o ofercie, dbałość o estetykę przestrzeni biurowej oraz sal zajęciowych
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Łódź (łódzkie)
naliczanie wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, obsługa programu płatnik, interpretowanie i znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
JSW Szkolenie i Górnictwo Sp.z z.o.o. - 2017-09-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wykształcenie średnie ogólnokształcące, umiejętności - biegła znajomosc pakietu Office, komunikatywność, praca w grupie, bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości/księgowości Ogólny zakres obowiązków: - analiza prowadzonych/ planowanych przedsięwzięć;- przygotowywanie danych do podejmowania decyzji w zakresie finansowania;- przygotowywanie analiz oraz modeli potrzebnych do podejmowania decyzji biznesowych;- kontrola finansowa i procesowa realizowanych projektów;- współpraca w zakresie wdrażania nowych narzędzi usprawniających i doskonalących procesy raportowania finansowego, systemów finansowych;- zapewnienie przejrzystości wydatków i zgodności księgowań z obowiązującymi zasadami rachunkowości;- tworzenie standardowych raportów i analiz, również w trybie ad hoc,- opracowywanie oraz aktualizacja raportów i modeli analitycznych;- bieżąca obróbka danych pod kątem analiz, w tym utrzymanie jakości informacji zarządczej.
IteCom Sp.z o.o. - 2019-04-26 - Wróżewy (wielkopolskie)