SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Opole oferta pracy ADAST POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 300 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji księgowych zakupu, sprzedaży,wyciągów bankowych, raportów kasowych, wsparcie w przygotowaniusprawozdań finansowych, nadzór nad poprawnością danych idokumentów księgowych, merytoryczne wsparcie dlawspółpracowników, rozliczanie należności i zobowiązań,
Data publikacji: 2019-01-18
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: ADAST POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wspólna 9, 45-837 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie dokumentacji księgowych zakupu, sprzedaży,wyciągów bankowych, raportów kasowych, wsparcie w przygotowaniusprawozdań finansowych, nadzór nad poprawnością danych idokumentów księgowych, merytoryczne wsparcie dlawspółpracowników, rozliczanie należności i zobowiązań,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe na pokrewnych kierunkach (finanse irachunkowość, ekonomia, kontroling), 2. letnie doświadczenie w obszarze obsługi księgowej, znajomość prawapodatkowego (przepisy VAT), znajomość ustawy o rachunkowości, podstawowa znajomość przepisów dotyczącychpodatku VAT, biegła znajomość pakietu MS Office, praktyka pracy na systemie Comarch ERP Optima dbałość ojakość i terminowość wykonywanych zadań, bardzo dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie w powierzanezadania, mile widziane prawo jazdy kat.
Nazwa pracodawcy:
ADAST POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Wspólna 9, 45-837 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: --
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie umówić sie na spotkanie 9-15 lub e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Wspólna
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 18.01.2019
Oferta pracy ważna do: 18.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
x
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Białystok (podlaskie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8ARKontakt z pracodawcą: edukacja (at) edukacja.wroc.pl lub (071) 37 72 122
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Efektywne i terminowe procesowanie transakcji, kontrola faktur, utrzymanie , uzgodnienie rachunkowości, terminowe raportowanie finansowe; korespondencja z klientami, współpraca z wewnętrznymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie napojów gorących oraz soków owocowych, obsługa ekspresu do kawy, obsługa i kontakt z klientami, obsługa kasy oraz terminala płatniczego. Praca na pełny etat od poniedziałku do niedzieli godziny do ustalenia
SMART Magdalena Jaskulska - 2017-02-02 - Komorów (mazowieckie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2750-3300 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, obsługa programu Płatnik
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2016-11-29 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Realizacja, weryfikacja i rozliczanie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji itp. Więcej informacji pod numerem 722 337 773 lub71 389 81 50.
Enforest Sp.zo.o - 2018-01-05 - Wołów (dolnośląskie)
Obsługa klienta plus zakres porządkowy lokalu
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Gdów (małopolskie)
opracowywanie i wydawanie zleceń produkcyjnych, kontrola stanów magazynowych, zamówienia materiałów produkcyjnych
FIRMA GULAJSKI RAFAŁ GULAJSKI - 2018-07-18 - Kopienica (śląskie)
ustawianie parametrów i nadzorowanie pracy maszyn; przeprowadzanie regulacji maszyn i urządzeń; nastawianie pieców grzewczych i umieszczanie w nich materiału do wyginania; obsługiwanie urządzeń pomocniczych przy wyginaniu, takich jak: uchwyty, urządzenia podające elementy do wyginania i inne; dozorowanie operacji pomocniczych przy wyginaniu takich jak: przygotowanie elemenów do wyginania, dobieranie materiału i przyrządów do wyginania; zakładanie i nastawianie aparatów automatyki elektrycznej i mechanicznej w maszynach do wyginania; dobieranie odpowiedniego gatunku drutu do produkcji lin; dobieranie bębnów w zależności od średnicy, konstrukcji i długości liny; przezbrajanie i regulowanie biegu pracy maszyn liniarskich, w zależności od średnicy konstrukcji rdzeni; mocowanie i zalewanie końcówek lin w uchwytach, zaplatanie końców lin na pętle, zszywanie lin płaskich itp. montowanie lin;
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa komputera i urządzeń biurowych, tworzenie ofert turystycznych, polis, biletów lotnicznych i autokarowych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Katowice (śląskie)
Kontakt osobisty lub tel: 603071271.Praca na 3 zmiany(6-14,14-22,22-6).Obsługa wtryskarki-automat, pakowanie elementów dla budownictwa.
Ziel-Plast Bożena Zielińska i Karolina Zielińska spółka jawna - 2016-03-11 - Bulowice (małopolskie)
OBSŁUGA TABLIC REKLAMOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wołów (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Legionowo (mazowieckie)
specjalista ds ubepieczeń
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zawieranie polis ubezpieczeniowych, rejestracja aut, przygotowanie dokumentacji dotyczącej floty przedsiębiorstwa.
PHENIX Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-29 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
umawianie spotkań z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, zbieranie dokumentacji niezbędnej do przygotowania oferty
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Poznań (wielkopolskie)
tworzeenie i edycja prezentacji wizualnych; poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientem; koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań; wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa rachunkówzakładanie lokatpoznanie bankowości elektronicznejweryfikacja dokumentacji kredytowejprzygotowanie umów
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Włoszakowice (wielkopolskie)
Planowanie produkcji w oparciu o zamówienia klientów. Kontrol planu produkcji poprzez analizę opóźnień. Aktualizacja norm czasowych. Opracowywanie modelu kalkulacyjnego dla istniejących nowych i nietypowych produktów.
RENA POLSKA Spz o.o. - 2016-08-16 - Wykroty (dolnośląskie)
NEGOCJOWANIE CEN I ZAKUPY TOWARÓW, ROZLICZANIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH, OPRACOWANIE ANALIZ
GENERALNY DYSTRYBUTOR WĘDLIN, MIĘSA I DROBIU ŚWIEŻEGO DANTEX T.RAFAŁOWSKI - 2016-10-21 - Łomża (podlaskie)
Zapoznawanie się z dokumentacją i rysunkami technicznymi przedmiotów do obrobienia wykonywania prac tokarskich na tokarkach ogólonego przeznaczenia. Ustawianie urządzeń i nadzorownie ich pracy, konserwacja toakrki, narzędzi i urządzeń. Praca od pn do pt w godz. 6.00-10.00 na terenie całej Polski.
FIRMA WIELOBRANŻOWA STAL-BUD LEONID VEREKOVSKYI - 2017-12-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa klientów (podtrzymywanie relacji handlowych z klientami, pozyskiwanie nowych klientów), aktywna współpraca w realizacji zadań sprzedaży, kompleksowa obsługa zamówień, przygotowywanie dokumentacji transportowej, obsługa urządzeń biurowych.
FLORPAK Sp. z o.o. - 2018-10-04 - Wojnicz (małopolskie)
Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającejKoordynację i organizację działań zespołów medycznych działających na terenie całego województwaNawiązywanie kontaktów z pracownikami placówek medycznych
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WENTI-MED S.C. PIOTR COMPAŁA, STANISŁAWA SZABATOWSKA-FUDALI - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządzenie listy płac, prowadzenie dokumentacji ZUS, zaiświadczenia dla pracowników, realizacja spraw kadrowych.
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 6 - 2018-10-09 - Brzeg (opolskie)
Analiza jakości świadczonych usług przez wyznaczone zespoły. Weryfikowanie zgłoszeń klienta pod względem responsywności pracowników IBM. Przygotowywanie cyklicznych raportów, proponowanie rozwiązań ulepszających pracę zespołów dla klienta. Funkcja audytowa i weryfikacyjna dla danych zespołów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.Cu, Sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych. Współpraca z płatnikiem świadczeń zdrowotnych w zakresie przekazywania danych o świadczonych usługach medycznych. Obsługa umów zawartych z płatnikem świadczeń zdrowotnych w ramach ubezpieczenia zdrowotnego - aktualizacja kontraktów. Załatwianie skarg i wniosków. - Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek PRAWO ADMINISTRACYJNE. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2016-10-19 - Katowice (śląskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-01-09 - Racibórz (śląskie)
Przeprowadzanie kontroli mającej na celu ewaluację wyników pracownika pod kątem jakości oraz wzrost satysfakcji klientów; Prowadzenie statystyk/sporządzanie raportów dot. jakości by pomóc COE i/lub BPO doskonalić się i rozwijać; Ułatwienie kalibracji/sesji dostosowania by zapewnić dokładność i spójność ocen jakości pomiędzy kluczowymi partnerami biznesowymi; Przeprowadzanie analiz przyczynowo - skutkowych oraz prowadzenie warsztatów/projektów, by zidentyfikować problemy związane z jakością, zaproponować metody ich rozwiązania i pomagać biznesowi osiągnąć doświadczenie światowej klasy obsługi; Współpraca z partnerami biznesowymi w przekazywaniu zespołom opinii na temat poziomu jakości świadczonych przez nie usług; Dawanie zaleceń jak udoskonalić ogólny poziom jakości konkretnych gałęzi biznesu; Odpowiedzialność za jakość.
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)