SPECJALISTA DS. INFORMATYCZNEGO I TECHNICZNEGO WSPARCIA KLIENTA Chojnice oferta pracy PETRUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INFORMATYCZNEGO I TECHNICZNEGO WSPARCIA KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: udzielanie wsparcia technicznego klienta, wykonywanie instalacji telekomunikacyjnych, montaż konfiguracji i serwis urządzeń telekomunikacyjnych
Data publikacji: 2020-07-03
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: PETRUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Staszica 30, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
udzielanie wsparcia technicznego klienta, wykonywanie instalacji telekomunikacyjnych, montaż konfiguracji i serwis urządzeń telekomunikacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. INFORMATYCZNEGO I TECHNICZNEGO WSPARCIA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2202
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali technicy wsparcia informatycznego i technicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Data zakończenia pracy: 31.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: kontakt e-mail: rekrutacja (at) petrus.pl
Nazwa pracodawcy:
PETRUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5542371965
danePracodawcy_regon: 092557739
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Staszica 30, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: chojnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2202
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chojnice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928854
Ulica pracodawcy: Staszica
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|351290
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali technicy wsparcia informatycznego i technicznego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.07.2020
Oferta pracy ważna do: 01.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a2b62860586728e5729705e0398abe16
Podobne oferty pracy
Aktywne poszukiwanie klientów; budowanie bazy klientów; obsługa przed, w trakcie i posprzedażowa; realizacja bieżących zadań; prowadzenie dokumentacji; przygotowywanie pionów sprzedażowych; wyjazdy w delegacje
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2017-03-28 - Tąpkowice (śląskie)
wyszukiwanie w internecie przetargów na rozbiórkę obiektów na zdobycie gruzu i sprzedaż
Zakład Usługowy Robic Barbara Szczepańska - 2015-12-21 - Kutno (łódzkie)
sprzedaż materiałów wykończeniowych oraz budowlanych, realizacja planów sprzedaży i marż, budowanie relacji z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Praca w godz.8-16
KOSTA Sp. z o.o - 2017-12-05 - Opole (opolskie)
Kontrola stanu technicznego ciągników i naczepObsługa i nadzór nad dostawą paliwa, obsługa stacji paliw, kontrola tankowańDokonywanie drobnych napraw na terenie oddziału, kontrola stanu technicznego placu, utrzymywanie porządku oraz czystości w miejscu pracyObsługa magazynu, bieżące ewidencjonowanie, wydawanie oraz przyjmowanie towaruKontrola kierowców pod względem przygotowania do jazdy, kontrola terminów ważności dokumentów kierowców
SKAT TRANSPORT SP. Z O.O. - 2020-08-12 - Rzepin (lubuskie)
w zakresie informatyki: administrowanie sieci komputerowej, obsługa Allegro, administrowanie strony internetowej, drobne naprawy i wymiany sprzętu komputerowego, wykonywanie archiwizacji danych; w zakresie marketingu: budowanie strategii marketingowej firmy, analiza rynku krajowego i monitoring działań konkurencji, przygotowywanie i koordynowanie promocji B2B, koordynowanie i analiza skuteczności ATL, opracowywanie materiałów reklamowych w wersji papierowej i elektronicznej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-08-08 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż produktów, obsługa klienta, sprzedaż elektronarzędzi, myjek ogrodowych, rozmowa z klientem, eksponowanie towaru, obsługa programu Optima, drukarki fiskalnej, faksu, terminala płatniczego
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Pińczów (świętokrzyskie)
Opis stanowiska- współpraca z dostawcami (w Polsce)- przygotowanie zapytań ofertowych, analiza otrzymanych ofert, wybór dostawcy- przygotowywanie zamówień na podstawie kontroli stanów magazynowych- zarządzanie przyjęciem zakupów- administrowanie dokumentacją związaną z zakupami- przygotowywanie rożnego rodzaju zestawień, raportów, budżetów- pozyskiwanie nowych dostawców - ścisła współpraca z działem produkcji- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.Praca od pn-pt 8-16, umowa o pracę na okres próbny na 3 m-ce, z możliwością skrócenia w przypadku wysokich kompetencji pracownika.
Łożyński Henryk Zakład Wielobranżowy "HEDAR" - 2016-08-12 - Łaziska Górne (śląskie)
weryfikacja kart drogowych, prowadzenie dokumentacji z zakresu pracy kierowcow
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostródzie Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Ogólny zakres obowiązków: - odpowiadanie na emailowe i telefoniczne zapytania dostawców, - księgowanie faktur, - przygotowywanie płatności, - audytowanie raportów z rozliczeniami podróży służbowych pracowników, - przygotowywanie raportów i statystyk, - usprawnianie procesów, - szkolenie nowych osób, - bliska współpraca z klientem, - aktualizowanie procedur, - dzielenie się wiedzą na temat procesów z innymi pracownikami, - zastępowanie i wspieranie innych pracowników
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie programów wykonywania elementów do form i wykrojników ( kontrola wykonania)
Spółdzielnia Niewidomych "PROMET" - 2019-01-10 - Sosnowiec (śląskie)
1.Prowadzenie obsługi sekretariatu Z-cy Prezesa ds. Normalizacji :- prowadzenie wszelkich spraw związanych z obsługą biurową i organizacyjną Z-cy Prezesa ds. Normalizacji,- przyjmowanie i ewidencjonowanie przychodzącej i wychodzącej korespondencji oraz przedstawianie ich do wglądu i dekretacji Z-cy Prezesa ds. Normalizacji,- prowadzenie terminarza załatwianych spraw,- obsługa urządzeń telekomunikacyjnych i poligraficznych,- przestrzeganie terminów i prawidłowości obiegu dokumentów,- przeprowadzanie analiz i zestawień zbiorczych na potrzeby Z-cy Prezesa ds. Normalizacji- recepcja w zakresie zlecanym przez Z-cę Prezesa ds. Normalizacji,- zgłaszanie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego i innego wyposażenia.2. Współpraca z Wydziałem Administracyjnym w zakresie:- zaopatrzenia sekretariatu w materiały piśmienne, eksploatacyjne, środki trwałe i inne niezbędne do zabezpieczenia ciągłości pracy,- ewidencji wyposażenia sekretariatu i gabinetu Z-cy Prezesa ds. Normalizacji.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Przygotowywanie analiz dotyczących asortymentu, cen i dystrybucji produktów- Koordynowanie wsparcia marketingowego i promocyjnego dla produktów- Administracja i analiza sprzedaży - Współpraca z agencjami reklamowymi i promocyjnymi- Współpraca z działami sprzedaży, produkcji i technologii- Raportowanie - bezpośrednio do Dyrektor Sprzedaży
ZAKŁADY PRZEMYSŁU CUKIERNICZEGO "BAŁTYK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
nadzorowanie procesu dostaw, wysyłania towaru, wystawianie faktur VAT,czuwanie nad realizacją monitoringu
NAVIN TECH 2 Sp. z.o.o - 2017-11-16 - Dołhobyczów (lubelskie)
Praca na terenie gminy Nadarzyn w patrolu pieszym lub zmotoryzowanym związana z ochroną ładu i porzadku w miejscach publicznych.Zabezpiczenie imprez i uroczystosci.Prowadzenie pogadanek profilaktycznych.Praca od pon-ndz w godz.6.30-22.00
STRAŻ GMINNA W NADARZYNIE - 2018-05-18 - Nadarzyn (mazowieckie)
rekrutacja pracowników, obsluga
Griff Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanielist płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; obsługa programu płacowo-kadrowego OPTIMA; monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, aktualizacja, wdrażanie w obieg dokumentów kadrowych; prowadzenie dokumentacji szkoleniowej; obsługa szkoleń; sporządzanie ofert na szkolenia; nadzór nad procedurami ISO.
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Charakter pracy:1.inspirowanie działalności kulturalnej w zakresie jej upowszechniania,2.pomoc w przygotowaniu i organizacji imprez kulturalnych i sportowych3.przygotowywanie planów działań, scenariuszy, kosztorysów,4.inicjowanie współpracy z innymi podmiotami; w tym z instytucjami sektora pozarządowego5.tworzenie materiałów promocyjnych,6. obsługa profilu społecznościowego, strony wwwWarunki pracy:1.Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji im. St. Muchy, ul. Sportowa 7, 83-230 Smętowo Graniczne2.Praca na umowę o pracę, w wymiarze 1 etatu3.Praca od wtorku do soboty oraz w razie potrzeby w niedziele i święta.4.Termin rozpoczęcia pracy: 20 marca 2019 roku5.Wynagrodzenie zasadnicze 2 400,00 zł + dodatek za wysługę latWymagane dokumenty:1. list motywacyjny.2.Informacje o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666), tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Dane te mogą mieć kształt dowolnego dokumentu, np. CV. Kandydat może dobrowolnie podać dane dodatkowe, inne niż przewidziane Kodeksem Pracy. 3. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez GOKSiR, prosimy o zawarcie klauzuli w dokumentach aplikacyjnych (np. w CV) o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Smętowie Granicznym dla celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku braku powyższej klauzuli, dokumenty aplikacyjne zostaną usunięte w terminie 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego. Składanie dokumentów:Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji, 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Sportowa 7; z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. upowszechniania kultury ; lub dostarczyć do sekretariatu Ośrodka w nieprzekraczalnych terminie do 6 marca 2019 r. Szczegółowych informacji udziela GOKSiR pod nr tel. (58) 561-90-97; e-mail: dyrektor (at) goksirsmetowo.plPod wskazanym adresem otrzymają Państwo informacje oraz szczegółowy zakres obowiązków.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest pod adresem: http://goksirsmetowo.pl/osrodek/ochrona-danych-osobowych/ oraz w siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 7, 83-230 Smętowo Graniczne.
GMINNY OŚRODEK KULTURY, SPORTU I REKREACJI W SMĘTOWIE - 2019-03-06 - Smętowo Graniczne (pomorskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze klienta CP, maksymalizowanie zysków przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie swojej pracy
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
PHUP "TK-SYSTEM" - 2016-04-18 - Mszana Dolna (małopolskie)
Obsługa klienta.
Biuro Podróży SIMBA TRAVEL Anna Pudło - 2016-01-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Oferujemy: • zróżnicowane i ciekawe projekty i zadania, • pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się firmie wśród przyjaznych i zaangażowanych ludzi, • dofinansowanie do karty Multisport, • ofertę dodatkowego ubezpieczenia grupowego Twoje zadania to: • pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, • obsługa umów cywilno-prawnych, • obsługa kadrowo-płacowa obcokrajowców, • sporządzanie list płac, rachunków, • rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie
Lars Laj - 2018-03-02 - Dobra (zachodniopomorskie)
poszukiwanie zleceniobiorców dla wykonywania zamówień zleconych przez klientów; koordynowanie grup zleceniobiorców ukraińsko i rosyjskojęzycznych; rozdzielanie obowiązków pomiędzy zleceniobiorcami; raportowanie wykonywania zlecenia. Praca wykonywana zdalnie (praca w domu).
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Kraków (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy wkonywaniu prac ogólnobudowlanych
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Biskupice (małopolskie)
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży części zamiennych, podejmowanie działań w celu zwiększenia ilości sprzedawanych części, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami, informowanie klientów o dostępnej handlowej. Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
MMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-10 - Słupsk (pomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Interjarek Sp. z o.o. - 2019-09-09 - Jedlec (wielkopolskie)
Umieszczanie oferowanych produktów w serwisie internetowym i weryfikacja ich poprawności, sprzedaż produktów, wystawianie faktur, realizacja zamówień, kontrola cen produktów w odniesieniu do wartości rynkowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Brzesko (małopolskie)
Tworzenie ulotek reklamowych, obsługa programów graficznych, współpraca z mediami, obsługa strony internetowej, biegła znajomość jęz. angielskiego.
"TEAM-PLAST" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-02-29 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
organizacja szkoleń, rekrutacja uczestników, pozyskiwanie śr. opublicznych na szkolenia, przygotowanie dokumentów szkoleniowych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
serwis samochodów ciężarowych
TRUCK SERVICE IRENEUSZ PUCHALIK - 2018-02-16 - Zaborze (śląskie)