SPECJALISTA DS. HANDLU Kurzętnik oferta pracy EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem
Data publikacji: 2018-10-31
Lokalizacja: Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 19, 13-306 Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: czytanie rysunków technicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość j. angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Wynagrodzenie ustalane indywidualne, uzależnione od posiadanych kwalifikacji pracownika.
Nazwa pracodawcy: EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 19, 13-306 Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Kurzętnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kurzętnik
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 31.10.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Smołdzino (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
CHZ ARS POLONA S. A. - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
-Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Sekretariatu WBR Czechowice-Dziedzice, -Prowazenie akt osobowych i innych spraw kadrowych pracowników -Fakturowanie bieżącej produkcji zakładu -Prowadzenie kasy zakładu - Sporządzanie sprawozdań wymaganych przez Zarząd Spółki -Przestrzeganie procedur i instrukcji zgodnie z wymogami systemu Zakładowej Księgi Kontroli Produkcji -Wykonywanie i przestrzeganie poleceń i wskazówek służbowych -Przestrzeganie i wypełnianie obowiązków dot. BHP -Przestrzeganie i wypełnianie procedur i instrukcji systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008
GÓRAŻDŻE BETON SP. Z.O.O. - 2016-06-10 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
analiza rynku nieruchomości, pozyskiwanie ofert do sprzedaży, wprowadzanie ofert do internetu, obsługa klientów w punkcie, prace ogólnobiurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Mikołów (śląskie)
wykształcenie min. średnie, wymagana dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość gospodarki magazynowej oraz zagadnień księgowych, znajomość programu Excel (tworzenie tabel przestawnych), osoba aplikująca na ww. stanowisko powinna posiadać umiejętności matematyczne, zdolność analitycznego myślenia i samodzielnie rozwiązywać napotkane problemy, 1 zmiana: 8-16
PPUH WOSEBA Sp.zo.o - 2017-02-27 - Odolanów (wielkopolskie)
wpsarcie funkcjonowania działu logistyki firmy, ukierunkowanie na przygotowanie wysyłek zgodnie z harmonogramem oraz wymaganiami klienta, komunikacja z klientem w zakresie obsługi logistycznej (awizacja wysyłek, zmiany w harmonogramie dostaw), przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej, zamawianie transportów, monitorowanie dostaw komponentów
KLIPPAN SAFETY POLSKA Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
rozliczanie, sporządzanie listy płac, prowadzenie teczek osobowych, rozliczanie wynagrodzeń, składek ZUS
SPÓŁKA DORADCÓW PODATKOWYCH "SEBASTJAN" SPÓŁKA JAWNA IRENA SEBASTJAN, ARKADIUSZ SEBASTJAN - 2016-08-31 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego i pomoc w problemach technicznych podczas obsługi kart klienta Shella.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Zabierzów (małopolskie)
wprowadzanie danych do systemu ,obliczanie
GONAR BIS Sp. o . o. - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie aktywnej sprzedaży do Klientów biznesowych, obsługa obecnych Klientów oraz pozyskiwanie nowych, nadzorowanie i koordynowanie kampanii reklamowych dla własnych Klientów.
CREAMEDIA Dawid Olejniczak - 2016-01-11 - Płock (mazowieckie)
pisanie ofert produkowanych wyrobów, przyjmowanie zamówień i realizacja, obsługa klienta, znajomość rysunku technicznego
Fabryka Wentylatorów "OWENT" - 2017-03-06 - Olkusz (małopolskie)
kontrola jakości
MAXFRUT Sp. z o.o - 2018-03-05 - Jarogniewice (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Skórzewo (wielkopolskie)
Sporządzanie, przygotowanie i weryfikacja w ZWSI RON danych do sprawozdań, meldunków i informacji przesyłanych do przełożonych; Kontrola terminowości i poprawności ujmowania zdarzeń gospodarczych w ZWSI RON sprawdzanie dowodów księgowych; przygotowanie danych do sprawozdań budżetowych oraz rocznego bilansu jednostki; przygotowanie do podpisu przez Dowódcę decyzji administracyjnych dotyczących wypłaty dodatków do uposażenia żołnierzy
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
-Obsługa klienta sklepu Intermarche w Tczewie,-Pracodawca zapewnia przyuczenie do wykonywania pracy,-Praca dwuzmianowa w godzinach funkcjonowania sklepu [od poniedziałku do soboty między 6:00 a 21:00, w niedziele między 8:00 a 21:00],-Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny 58-777-15-85 lub osobisty w siedzibie sklepu przy ul. Jagiellońskiej 51 w Tczewie, e-mail: ksiegowosc.tczew (at) intermarche.pl-Wynagrodzenie od 2000 zł brutto + 300 zł premia
INTERMARCHE ROZETA SP. Z O.O. - 2017-05-02 - Tczew (pomorskie)
Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału, Z-czyni / Z-ca Dyrektora Wydziału; Ważniejsze zadania: nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenia spraw dotyczących zarządzania mieniem Miasta i Skarbu Państwa, sprzedaży nieruchomości Miasta w szczególności: W zakresie gospodarki nieruchomościami: Nadzór i koordynacja nad:1.Prowadzeniem obrotu i zarządzaniem nieruchomościami, które mogą być przedmiotem sprzedaży, zamiany i zrzeczenia się, oddania w użytkowanie wieczyste, w najem lub dzierżawę, użyczenia, oddania w trwały zarząd, a także mogą być obciążane ograniczonymi prawami rzeczowymi, wnoszone jako wkłady niepieniężne (aporty) do spółek, przekazywane jako wyposażenie tworzonych przedsiębiorstw państwowych oraz jako majątek tworzonych fundacji;2.Przekazywaniem nieruchomości nieodpłatnie w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego;3.Przekazywaniem nieruchomości w drodze darowizny na cele publiczne, a także darowizny dokonywanej między Skarbem Państwa a jednostką samorządu terytorialnego, a także między tymi jednostkami;4.Przekazywaniem darowizny nieruchomości stanowiącej przedmiot własności Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego;5.Sprzedażą, zamianą, darowizną lub oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.6.Zasobem nieruchomości Skarbu Państwa, a w szczególności: 1) ewidencją nieruchomości zgodnie z katastrem nieruchomości;2) zapewnieniem wyceny tych nieruchomości;3) sporządzaniem planów realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oraz przedkładanie ich wojewodzie - celem akceptacji - co najmniej na dwa miesiące przed zakończeniem okresu obowiązywania poprzedniego planu; 4) zabezpieczaniem nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem;5) wykonywaniem czynności związanych z naliczaniem należności za nieruchomości udostępniane z zasobu oraz prowadzanie windykacji tych należności;6) współpracą z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego;7) zbywaniem oraz nabywaniem, za zgodą wojewody, nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 8) wydzierżawianiem, najmem i użyczaniem nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 9) składaniem wniosków o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości Skarbu Państwa oraz wpisem w księdze wieczystej.7.Ustalaniem warunków zbycia nieruchomości (gruntowych zabudowanych i niezabudowanych, budynkowych i lokalowych - niemieszkalnych) w drodze przetargu, rokowań lub w drodze bez przetargowej; 8.Określaniem warunków wynikających z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do przetargów nieruchomości będących własnością Miasta i Skarbu Państwa oraz do ich zagospodarowania i porządkowania; 9.Regulowaniem stanów prawnych nieruchomości; 10.Sprzedażą lokali użytkowych na rzecz najemców w drodze bez przetargowej wraz z ustanowieniem w oznaczonym udziale prawa do gruntu oraz sprzedaż lokali wolnych w trybie przetargu; 11.Ujawnianiem w księgach wieczystych praw i innych ograniczeń, badanie zgodności treści ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym nieruchomości; 12.Prowadzeniem spraw spadkowych, gdy spadkobiercą ustawowym do nieruchomości jest Miasto lub Skarb Państwa; W zakresie współpracy z biznesem: 1.Inicjowanie działań służących szeroko pojętemu rozwojowi gospodarczemu miasta;2.Współpraca ze Stowarzyszeniami wskazanymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, samorządami gospodarczymi, stowarzyszeniami i instytucjami około biznesowymi; 3.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w przedmiocie aktywizacji lokalnego rynku pracy mającego na celu pobudzanie przedsiębiorczości oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zleconych do realizacji Powiatowemu Urzędowi Pracy;4.Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania przez Miasto nowych inwestorów, w tym przygotowywanie i aktualizacja ofert inwestycyjnych;Szczegółowy zakres zadań określa Regulamin Wewnętrzny Wydziału. 4. Warunki pracy na stanowisku: a.wysiłek umysłowy,b.odporność na stres,c.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością,d.budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane osób niepełnosprawnych;Wysokość wynagrodzenia podstawa + dodatek funkcyjny w wysokości 240 zł
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-01-13 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Przygotowywanie ofert handlowych,pozyskiwanie nowych klientów.Przyjmowanie reklamacji. Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Kobylnica (wielkopolskie)
Koordynacja zleceń transportowych, współpraca z firmami spedytroskim, terminowe wykonywanie przegladów technicznych napraw transportu firmy
In-Tech Rusztowania Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Świdwin (zachodniopomorskie)
1.Aktualizowanie planu płatności na podstawie harmonogramu rzeczowego i harmonogramu rzeczowo-finansowego.2.Tworzenie i aktualizowanie harmonogramu rzeczowego, rzeczowo-finansowego.3.Bieżąca aktualizacja harmonogramu w cyklu dwutygodniowym i przekazywanie go do nadzoru inwestorskiego oraz zamawiającego.4.Sporządzanie raportów dziennych z przebiegu prac.5.Sporządzanie raportów dwutygodniowych tj. 15 i 30 każdego miesiąca i doręczanie ich Zamawiającemu.6.Sporządzanie innych raportów na wniosek Zamawiającego.7.Nadzór na przekazywaniem raportów od podwykonawców.8.Stały kontakt z wykonawcą oraz podwykonawcami w sprawach dotyczących postępu prac oraz ich planowania.9.Sporządzanie raportów różnicowych na narady koordynacyjne i rady budowy
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Krosno (podkarpackie)
Praca polega na utrzymaniu nalezytej czystości wszystkich pomieszczeń szkolnych, psrzatanie pomieszczeń sanitarnych terenu wokół szkoły, okresowe mycie okien, opróżnianie koszy na śmieci.Praca od poniedziałku do piątku 7-15 i co drugi tydzień 9-17Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa w Sobótcekontakt kandydatów z pracodawcą: 608283926, 713330311Sala C
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marii Słodowskiej-Curie - 2018-02-02 - Sobótka (dolnośląskie)
Pomoc w doborze fryzury, mycie głowy prz użyciu szamponu, strzyżenie włosów na sucho i mokro, modelowanie fryzury, farbowanie i rozjaśnianie włosów, wykonywanie czesania innymi technikami
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
analiza ryknu oraz monitoring działań konkurencjiokreślenie grupy docelowej potencjalnych nabywcówsporzadzanie oraz wdrażanie działań marketingowychpozyskiwanie nowych klienów
LES HIGIENA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-09 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)